Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2015 - 5:01

De isblå øjne betragtede Jason. Hun lyttede opmærksomt og nikkede. Dette var en billig pris, for at Render blev sluppet fri og undgik mere tortur end nødvendigt. Hun følte at hun havde solgt sin ikke eksisterende sjæl til djævlen, men så ville det blot være anden gang for hende. Hun vendte sig blik mod Render, da de to herre samlede ham op, hvorefter hun udbrød " Pas på ham!... p-please forsigtigt.. ". Hun gik fra nærmest at ha hævet stemmen i frygt, til en bekymret lille stemme, som undskyld for at hun havde udbrudt disse ord så pludselig. Hun gik forsigtigt ved siden af dem og satte sig ind i bilen, holdende sin brækkede arm ind til sig, mens hun skar ansigt, når den gjorde ondt eller hun bevægede den for meget.

Da de endelig kom hjem til hende, åbnede hun døren med den raske hånd og gik hurtigt op og åbnede døren ind til sin lejlighed. Hun tog dynen væk fra sengen og sagde" her inde.. læg ham her ". Da de havde lagt ham, nikkede hun blot og eskorterede dem ud, før hun lukkede døren. Hun skyndte sig hen til Render, i det hun satte sig på kanten af sengen og tog blidt om ham, da hun lænede sig ind over ham. " Render... ". Hun kunne mærke at hendes arm var begyndt at komme sig så småt. Hun kyssede blidt hans dejlige læber, da hun lå blidt over ham med sin overkrop over hans. Hun betragtede den lange rift og rejste sig hurtigt op og kom tilbage med nogle blodposer og lagde, før hun tog en slange og blidt stak ham i armen, så blodet ville glide ind i hans blodåre.. ved hver arm, så han fik blod hurtigere på den måde. " Render... ". Hun mærkede en tåre glide ned og begyndte småt at hulke, i det hun blot lagde sig ved siden af ham.. tæt op af ham. Hun lagde blidt dynen en smule over ham og en pude under hans hoved. Hun lagde sig tæt op til ham og holde blidt om hans ene arm og lå blot ved hans side vågen... ventende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Søn 5 Apr 2015 - 5:12

En blid bevægelse kom fra ham efter en times tid. Hans sår var efterhånden helt væk. Og han åbnede blidt øjnene. I takt med han svagt smaskede lidt. Som om han havde en underlig smag i munden. Hvilket han også havde. Det var som om han havde blod i munden uden at ha noget i munden. En bieffekt for at få føde direkte ind i blodet. Han vendte blikket ned imod noget som dunkede i hans ene arm. En nål sad i hans arm. Med blod tilføjende til ham. Han var så sulten. Hans tænder gled langsomt frem. Før han med en bevægelse fik nålen ud af hans arm greb fat i snoren som hang i blodposen. Hev i snoren så den lettede sig fra bordet og fløj hen af. Før han greb den i luften. Og satte tænderne i den med det samme. Og sugede på livet løs for at få alt blodet ind. Før han sukkede kort af nydelse over at få nogle kræfter. Han smed roligt posen ned imod gulvet. Og vendte blikket til den anden side. Og så så direkte ind i Kajika’s øjne. Han havde lidt blod fra den ene mundvig og ned til hagen. Og så egentlig lige nu sød ud. Hans tænder gled roligt ind igen. Før han smilede lettet. Først nu gik det egentlig op for ham hvad der var sket. Han havde været så sulten at alt andet var blevet glemt. ”Kajika.” Sagde han blidt og greb fat i hendes nakke før han hev hende hen til sig og kyssede hende længselsfuldt grådigt og nydende. Imens han holdte hende ind til sig.

Dog mærkede han hurtigt en smerte i hans arm. Så han slap hendes læber blidt for at se hvad det var. Og lagde mærke til endnu en nål. Han gjorde samme trick som ved den anden pose. Og bed sig hårdt i den. Sugede den tom for blod. Før han kastede den ned på gulvet til den anden. Og så på Kajika svagt. Nu var der blod ned af begge hans mundviger i stedet. Samt lidt på halsen. Han slikkede sig svagt om læberne. Og så på hende igen med et svagt smil. ”Undskyld. Jeg var lidt sulten.” Hviskede han kort. Før han lagde armene om hende tæt og hev hende helt ind til sig. ”Fuck mand. Er du okay elskede? Jeg husker han slog mig og så blev alt sort. Han gjorde ikke noget vel?” Spurgte han nærmest hysterisk mens han holdte hende ind til sig. Og begyndte blidt at ryste af raseri over at Jason kunne finde på at gøre sådan noget imod Kajika. Han var rasende mod Jason. Men også bekymret overfor Kajika. Hvilket konstaterede i at han rystede svagt af en indre kamp imellem bekymring og raseri.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Søn 5 Apr 2015 - 5:23

Langsomt spærrede hun sine øjne en smule op, da Render begyndte at rør en smule på sig. Hun hævede det ene øjenbryn en smule i undren, da han satte sig op og hev nålen ud og trak posen hen til sig, greb den og begyndte at fortære dens indhold, som et vildt bæst. " Wow, rolig Render.. ". Hun smilede en smule og betragtede ham med sine smukke isblå øjne, der betragtede ham med et blidt blik, da han vendte sig rundt og fik øje på hende. Hun holde sig for munden, da hun begyndte at grine en lille smule, eftersom han blot så alt for nuttet ud. Forsigtigt kravlede hun hen mod ham og lænede sig blidt mod ham, før hun lod sin tunge glide ud og blidt slikke ham op af siden, hvor blodet havde løbet.. helt op til hans dejlige læber, før hun svarede " Render ". Da han havde sagt hendes navn. Da han greb om hendes nakke, lod hun ham, før hun lukkede sine øjne i et grådigt kys, hun nu delte nydende med Render, mens han holde hende ind til sig.

Hun skubbede ham blidt ned at lægge, efter han havde holdt om hende og frådet to blodposer i sig, med al hast. " Nej, han gjorde mig intet.. ". Hun slikkede ham blidt op af halsen, slikkede blodet i sig, før hun fik blodrøde øjne og lange hjørnetænder. " Vis mig dine.. ". Hun mente hans hjørnetænder, hans.. indre bæst. Hun smilede en smule og kyssede ham blidt på læberne og lod sin tunge snige sig ind i munden på ham og gled blidt mod hans hjørnetænder, før hun trak sig en smule tilbage og sad nu over skrævs på ham, med hænderne plantet fladt og blidt mod hans brystkasse, mens hun så ned mod ham. " Jeg.. skal arbejde for CIA.. som partner til Jason. Været et slags udvendig ansigt for CIA.. medier og sådan ". Hun så kort væk, i det hun så mod ham igen og sagde tøvende " Han lod os gå derefter. Det blot arbejde.. en billig pris, for at de lod dig gå.. os begge gå ". Hun smilede og sagde" Jeg får løn og kommer hjem hver dag.. måske du kan passe lidt på Helix i mens? ". Hun så tøvende på ham og sagde" Og.. måske vi skulle udveksle mobil numre så.. så du altid kan få fat i mig ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Søn 5 Apr 2015 - 5:47

Da hun sagde han intet gjorde ved hende. Sukkede Render lettet. Og sukkede nydende da hun slikkede ham op af halsen. Han mærkede hvordan duften af blod blandet sammen med hendes nærhed og skønhed. Samt den lette sensuelle stemning der kom af hun slikkede ham op af halsen. Fik ham til blidt at åbne munden i et nydende suk. Hvorefter hans tænder voksede frem. Hvorefter han så på hende blidt. Hans øjne fik en sort farve mens hans pupil blev kridhvid. Selv det hvide i øjnene blev sort. Så det var en ren sort kugle med en hvid prik. Dette var hans vampyrøjne. Det var første gang han havde vist dem til andre end Natasha. Eftersom de ikke var normale. Han vidste ikke hvorfor. Måske fordi han ingen følelser havde. Men det var ikke sandt var det? Han havde følelser for Kajika og alligevel forblev de det samme. Han mærkede hvordan hun kyssede ham og kyssede hende grådigt med. Da hun legede lidt med hans hjørnetænder. Valgte han at gøre det samme. Mens hans negle blidt gled hen over hendes ryg lidt. Så der kom nogle små ubetydelige rifter. Ligesom hvis man kløede sig på armen. Men det virkede bare mere intimt. Han slap blidt kysset i takt med hun gjorde. Og lod hende sætte sig op. Og så lidt ned af dem begge. Og smilede blidt. De sad faktisk begge i intet andet end underbukser eftersom Jason havde taget tøjet af dem begge. Han så på hende svagt da hun begyndte at snakke. Arbejde for CIA? Var de syge i hovedet? Vreden dulmede svagt i hans øjne. Og hans kridhvide pupiller ændrede sig svagt til en blodrød farve mens resten af hans øjne forblev sorte. Men han te stille. Det virkede som om hun var tilfreds med aftalen. Det var Render ikke. Men han ville ikke bestemme over hende. ”Er du sikker på det er en god idé? Jeg kan ikke li du skal arbejde for dem. Så er du sikker? Og hvis du skal arbejde for dem. Kan vi så ikke finde ud af noget med måske at flytte sammen? Så jeg er sikker på du kommer hjem i et stykke?” spurgte han blidt til det med hun skulle arbejde for dem. Hvorefter han nikkede forstående. ”Selvfølgelig elskede. Du kan bare fortælle mig dit nummer. Det vil sidde fast indeni mit hoved. Og så kan du få mit senere. Men lige nu.” Han satte sig roligt op og begyndte at kysse hende op af halsen. ”Lad os være lidt her. Nyde vores selvskab alene lidt. Nej jeg mener ikke vil skal ha sex. Men bare være tætte mens vi er let påklædt.” Hviskede han blidt. Mens han roligt lod en hånd glide ned af hendes rygrad i takt med den anden hånd gled hen af hendes lår lidt.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Fre 10 Apr 2015 - 19:34

Hun så lettere overrasket på Render og hans øjne, i det hun smilede en lille smule. Han blev tændt og viste sin vampyrske side, der var simpelthen intet bedre. Hun smilede forsigtigt og kyssede ham grådigt og mærkede hvordan han kyssede hende tilbage, ligeså grådigt. Hun gav et suk af nydelse fra sig, da hun mærkede hans negle hen af sin slanke ryg, mens hun nærmest begyndte at spinde som en kat, for ham. " Mmhh ". Hun nød dette til fulde, ham og hende.. sammen. Hun sad foran ham.. dog havde hun været iført en jakke, dengang hun tog hjem af, en hun havde lånt. Hun betragtede Renders ansigt, hvordan det ændrede sig til vrede.. da hun sagde at hun skulle arbejde for dem. " Det en pris der værd at betale Render.. ". Hun smilede forsigtigt og strøg ham blidt over kinden, før hun forsigtigt kyssede ham. Hun nikkede da han spurgte om de kunne flytte sammen " Jo, det kan vi godt finde ud af flotte ". Hun smilede og lagde sig blidt ved siden af ham, op af hans dejlige krop, med sit hoved mod hans brystkasse. Hun fortalte ham sit nummer og betragtede ham med et blidt blik.
" Render.. har du virkelig en slave.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 10 Apr 2015 - 21:27

Da Kajika så på ham overrasket kunne han ikke lade være med at tænke over alle de muligheder dette kunne ende. Han vidste godt at hans vampyriske øjne ikke lignede vampyrøjne normalt. Hun havde følelser. Så hun kunne blive skræmt over det. Og han måtte indrømme han et kort øjeblik blev nervøs ved tanken om hun blev skræmt over hans øjne. Men så kom det. Et lille smil. Accept for hans øjne. Og al tvivl forsvandt. Da de kyssede hinanden grådigt kunne han ikke lade være med at sukke af nydelse selv. Hendes dejlige læber. De var som blid silke. Der grådigt ville mærke ham helt. Som om de rørte hans sjæl. Han hørte hende spinde og smilede blidt over det. ”min lille frække tiger hva.” Hviskede han blidt og kyssede hende lidt ned af halsen.

Vreden forsvandt i et kort øjeblik og ændrede sig til bekymring. ”Er Du sikker Kajika?” Spurgte han blidt og kyssede hende svagt og blidt tilbage mens han mærkede hendes silkebløde hud røre hans lidt rug kind. Hans hud var lidt rug i det. Mens hendes var silkeblød. Og den føltes så fantastisk at røre ved. Da hun sagde det kunne de nemt finde ud af til om de skulle flytte sammen smilede han blidt. Og nussede hende svagt. ”Hos dig eller mig? Eller et helt tredje sted?” spurgte han blidt og så på hende svagt afventende.

Hendes spørgsmål borede sig ind i hans hoved. Og et dybt suk kom fra ham efterfulgt at han så på hende blidt. ”Efter du forvandlede mig. Blev jeg rastløs. Følelseskold og rastløs. Så jeg begyndte at finde ting for at gøre mig selv lidt gladere. Jeg begynde eksempelvis at date nogle tøser. Som jeg endte med at dræbe. Så en dag for en lille uges tid siden. Mødte jeg denne engel. Og min trang efter hendes blod blev kun større og større. Før jeg vidste af det havde jeg bundet hende fast og begyndt at mishandle hende.” Han så på hende blidt og smilede halvt til hende. Som tegn på det var okay. At han gerne ville fortælle hende det. Eftersom han sikkert virkede som om det gjorde ondt at snakke om. ”På det tidspunkt så var det logisk at bruge andre til sin egen fordel. Alle andre gjorde det. Det kombineret med at jeg ingen følelser har hvilket betyder ingen samvittighed. Gjorde at før jeg vidste af det havde jeg en slave.” Sagde han blidt og så på hende roligt med et svagt blik. Et undskyldende blik.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 4 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum