Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*
Da de endelig kom hjem til hende, åbnede hun døren med den raske hånd og gik hurtigt op og åbnede døren ind til sin lejlighed. Hun tog dynen væk fra sengen og sagde" her inde.. læg ham her ". Da de havde lagt ham, nikkede hun blot og eskorterede dem ud, før hun lukkede døren. Hun skyndte sig hen til Render, i det hun satte sig på kanten af sengen og tog blidt om ham, da hun lænede sig ind over ham. " Render... ". Hun kunne mærke at hendes arm var begyndt at komme sig så småt. Hun kyssede blidt hans dejlige læber, da hun lå blidt over ham med sin overkrop over hans. Hun betragtede den lange rift og rejste sig hurtigt op og kom tilbage med nogle blodposer og lagde, før hun tog en slange og blidt stak ham i armen, så blodet ville glide ind i hans blodåre.. ved hver arm, så han fik blod hurtigere på den måde. " Render... ". Hun mærkede en tåre glide ned og begyndte småt at hulke, i det hun blot lagde sig ved siden af ham.. tæt op af ham. Hun lagde blidt dynen en smule over ham og en pude under hans hoved. Hun lagde sig tæt op til ham og holde blidt om hans ene arm og lå blot ved hans side vågen... ventende.
Gæst- Gæst
Dog mærkede han hurtigt en smerte i hans arm. Så han slap hendes læber blidt for at se hvad det var. Og lagde mærke til endnu en nål. Han gjorde samme trick som ved den anden pose. Og bed sig hårdt i den. Sugede den tom for blod. Før han kastede den ned på gulvet til den anden. Og så på Kajika svagt. Nu var der blod ned af begge hans mundviger i stedet. Samt lidt på halsen. Han slikkede sig svagt om læberne. Og så på hende igen med et svagt smil. ”Undskyld. Jeg var lidt sulten.” Hviskede han kort. Før han lagde armene om hende tæt og hev hende helt ind til sig. ”Fuck mand. Er du okay elskede? Jeg husker han slog mig og så blev alt sort. Han gjorde ikke noget vel?” Spurgte han nærmest hysterisk mens han holdte hende ind til sig. Og begyndte blidt at ryste af raseri over at Jason kunne finde på at gøre sådan noget imod Kajika. Han var rasende mod Jason. Men også bekymret overfor Kajika. Hvilket konstaterede i at han rystede svagt af en indre kamp imellem bekymring og raseri.
Render Safaní- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.
Antal indlæg : 238
Hun skubbede ham blidt ned at lægge, efter han havde holdt om hende og frådet to blodposer i sig, med al hast. " Nej, han gjorde mig intet.. ". Hun slikkede ham blidt op af halsen, slikkede blodet i sig, før hun fik blodrøde øjne og lange hjørnetænder. " Vis mig dine.. ". Hun mente hans hjørnetænder, hans.. indre bæst. Hun smilede en smule og kyssede ham blidt på læberne og lod sin tunge snige sig ind i munden på ham og gled blidt mod hans hjørnetænder, før hun trak sig en smule tilbage og sad nu over skrævs på ham, med hænderne plantet fladt og blidt mod hans brystkasse, mens hun så ned mod ham. " Jeg.. skal arbejde for CIA.. som partner til Jason. Været et slags udvendig ansigt for CIA.. medier og sådan ". Hun så kort væk, i det hun så mod ham igen og sagde tøvende " Han lod os gå derefter. Det blot arbejde.. en billig pris, for at de lod dig gå.. os begge gå ". Hun smilede og sagde" Jeg får løn og kommer hjem hver dag.. måske du kan passe lidt på Helix i mens? ". Hun så tøvende på ham og sagde" Og.. måske vi skulle udveksle mobil numre så.. så du altid kan få fat i mig ".
Gæst- Gæst
- Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.
" Render.. har du virkelig en slave.. ".
Gæst- Gæst
Vreden forsvandt i et kort øjeblik og ændrede sig til bekymring. ”Er Du sikker Kajika?” Spurgte han blidt og kyssede hende svagt og blidt tilbage mens han mærkede hendes silkebløde hud røre hans lidt rug kind. Hans hud var lidt rug i det. Mens hendes var silkeblød. Og den føltes så fantastisk at røre ved. Da hun sagde det kunne de nemt finde ud af til om de skulle flytte sammen smilede han blidt. Og nussede hende svagt. ”Hos dig eller mig? Eller et helt tredje sted?” spurgte han blidt og så på hende svagt afventende.
Hendes spørgsmål borede sig ind i hans hoved. Og et dybt suk kom fra ham efterfulgt at han så på hende blidt. ”Efter du forvandlede mig. Blev jeg rastløs. Følelseskold og rastløs. Så jeg begyndte at finde ting for at gøre mig selv lidt gladere. Jeg begynde eksempelvis at date nogle tøser. Som jeg endte med at dræbe. Så en dag for en lille uges tid siden. Mødte jeg denne engel. Og min trang efter hendes blod blev kun større og større. Før jeg vidste af det havde jeg bundet hende fast og begyndt at mishandle hende.” Han så på hende blidt og smilede halvt til hende. Som tegn på det var okay. At han gerne ville fortælle hende det. Eftersom han sikkert virkede som om det gjorde ondt at snakke om. ”På det tidspunkt så var det logisk at bruge andre til sin egen fordel. Alle andre gjorde det. Det kombineret med at jeg ingen følelser har hvilket betyder ingen samvittighed. Gjorde at før jeg vidste af det havde jeg en slave.” Sagde han blidt og så på hende roligt med et svagt blik. Et undskyldende blik.
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Long time, no see :: Kajika ::
» Home wihtout Kajika :'( miss her not any longer looking for a new person to love (Faith)
» Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!
» Time to talk, Time to relax, Time to die. //Tyler//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage