Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
the bad kind of karma? | emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

the bad kind of karma? | emnesøgning

Go down

the bad kind of karma? | emnesøgning Empty the bad kind of karma? | emnesøgning

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 0:56

Ey players!
Det er blev weekend, hvilket betyder at jeg klar til at emne.
Men før at vi start på at emne, vil jeg gerne dele lidt korte facts ud omkring hvem Aleksander er, og hvorfor at han er endt i di morga. Jeg har ikke de speciel store krave da jeg gerne vil give alle en fair chance for kunne møde min karakter, det eneste som jeg lidt kræsen med er længde og avatar, så jeg vil helst gerne have at min partner kan skrive 200-300 ord som minimum, jeg skriver selv længere men min standart er på 300 ord, angående avatar, ja så er anime udelukket da jeg ret realistisk, så hold jer til levende mennesker.  

Korte facts
Hans hacker navn er Alpha.
Hans job som hacker skifter fra kunde til kunde, derfor har både begået penge tyveri, han har hente personlige informationer, og andre ulovlige handlinger som hacker.
Han er på flugt fra det russisk politi, da hans fortid som hacker har ført ham ud i en masse ulovlige problemer.
Han bor på quatre, hvor at han bruger dækkenavnet Brendon Dean, dette er også hans navn på det flaske pas, kreditkort og id navn.
Han taler fylde russisk, engelsk og en smule fransk, men vil ofte kunne hører at han russisk på hans engelsk da han har en stærk russisk accent.
Han er stor forbruger af cigaretter og kaffe, det er ligesom de to ting han start med når han stå op om morgen.
Han har voldsom insomnia, han sover derfor ikke af natur, han skal tag sove piller hvis at han ønsker at sove om natten.
Han er asocial som bare pokker, han holder sig meget for sig selv. Det kan derfor være svært at komme ham nær da han holder sig på afstand til andre, han vil altid bruge hans dækkenavn da han ikke har tiltro til andre mennesker omkring ham.
Han har syns fejl, og han har gået med briller siden at han blev født, uden hans briller er han lige så blind som en muldvarpe.
Han er biseksuel af natur, selvom han ikke selv ved dette.

Muligheder
Play Mate: Aleksander er måske ikke den meste sociale sjæle når han gå ud af døren, men han er stor forbruger af internet forum, blogge og andre sociale medier. Derfor tænkte jeg at det kunne være fedt hvis at han kunne møde en anden eller flere hacker via hans sociale netværk, naturligvis er der ingen der ved hvordan at han ser ud online da han jo er på flugt. Men jeg tænkte at denne person måske kunne være en som han har stor tiltro til og derfor vil han gerne møde person face to face.

Change: Aleksander er på nuværende tidspunkt et menneske, men jeg kunne godt tænke mig at han blev forvandlet på et eller anden tidspunkt, gerne til vampyr da han kunne være interessant at se som vampyr. Så hvis der en der game på at gøre ham til vampyr, kan vi jo snakke om det.

Roomate: Aleksander mangler et permenet sted at bo, han leder derfor efter en roomate eller en person som der har et leddig værelse som han bo i, så skrive gerne hvis du har et tilbud om et hjem til den unge mand.

Ellers er jeg også åben overfor andre plot muligheder, bare fy løs, der sikkert mange steder hvor at den unge mand kan passe ind.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the bad kind of karma? | emnesøgning Empty Sv: the bad kind of karma? | emnesøgning

Indlæg af Emily Fountaine Lør 6 Jun 2015 - 1:37

Først, velkommen til Med Aleksander!

Jeg må indrømme jeg er meget fascineret af din karakter og kunne godt tænke mig at finde på et plot imellem Emily og Aleks.
Først ville jeg dog lige dele en kort baggrunds historie på Emily så du kan forstå hvor mit plot kommer fra.

Emily har altid været meget stærk af natur i at give sandheden, via hendes job som nyheds rapporter, så da hun fik tilbudet om at tage til Mellemøsten var der ingen tvivl om at hun ville afsted. Tredje gang hun tog afsted, ende hun dog med at blive taget til fange som gidsel, hvordan og hvorfor hun blev løsladt har hun ingen minder eller idé om og har derfor i længere tid søgt svar omkring hvem der var bag kidnapningen, hvorfor hun som den eneste af 5 gidsler gik med livet i behold.

Så umeldbart tænker jeg noget i stil med, at Emily kommer i kontakt med Aleksander på nettet, i søgen på en der kan hjælpe hende med at hacke ind på nogle følsomme dokumenter der måske kan hjælpe hende med at finde sandheden.
Desuden ville hun måske også kunne tilbyde ham husly, hvis dette også kunne have interesse. (hun bor dog sammen med sin bror Adonis, som du kan læse lidt mere om hvis det skulle være!)

Det var lidt min idé via plot, hvis du selvfølgelig skulle have lyst til at emne med mig! Kan ihvertfald leve op til dine krav. Er selvfølgelig også frisk på andre plots hvis du skulle have noget i tankerne. Er åbent for alt!
Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Bosted : Terre lejligheds kvarter. anden sal, fem værelses lejlighed.

Antal indlæg : 20

the bad kind of karma? | emnesøgning Empty Sv: the bad kind of karma? | emnesøgning

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 11:10

Åh Emily, det lyder virkelige som et godt plot med masser af muligheder, det eneste der lige var i tanker var hvordan at hun finder frem til ham? Det jo ikke ligefrem fordi at han så ig åh omkring at han er hacker, det er der nemlig næsten ingen der ved når han opholder sig på de sociale sider, men måske kunne hun have fundet frem til ham på et underground forum hvor at mere hacker og andre slags kriminelle på nettet? For den slags sider nå der jo eksistere, det bare ikke alle der kender til dem.

Udover det så arbejder han jo ikke helt gratis, med mindre at der større årsag, han sætter jo hans liv på spil når han leder efter hemmeligheder på andre computer, så de kommer jo nok til snakke om en slags pris, eller et andet tilbud som Alek gerne vil tag del i, der tænker jeg faktisk at det med værelse måske kunne være et meget godt tilbud? Jeg tror nemlig godt at han kunne bo samme med Emily og Adonis, hvis de blot kan fungere sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Emily Fountaine Lør 6 Jun 2015 - 11:19

Emily er god til at finde frem til de personer hun skal bruge, hun har venner både i FBI og flere politi enheder, hvilket jeg tænker er på den måde hun er endt inde på de sider hvor Alek kunne eksistere med hans hacker identitet.

Penge er ikke noget problem for hende og er også klar til at ofre dem på, at finde sandheden. Så derfor ville hun både betale ham, plus tilbyde ham husly hvis snakken skulle ende med at tage den drejning.
Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 11:25

Jamen perfekt :D
Jeg havde en ide om at det måske kunne have været i kontakt før at Alek kom til di morga, måske kunne hun have været en af hans nye kontakt som han måtte sætte på hylden da han flygtede fra Rusland, men nu hvor at han fået sat sig ned igen, kunne han jo have genoptaget kontakten til hende?

Det kunne nemlig bygge hans tiltro op til det punkt hvor at han rent faktisk gerne vil møde hende face to face på et eller anden lille lukket sted hvor at han kan sikker på at andre ikke opdager ham for meget? Han er jo trods alt varsom med hvor at han kommer henne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Emily Fountaine Lør 6 Jun 2015 - 11:36

Lyder som en rigtig god idé! Sad nemlig og tænkte på hvordan de skulle ende med faktisk at se hinanden i virkeligheden, da efter hvad jeg kunne læse ikke just er typen som der, går meget ud i den virkelige verden og bare møder med randomme mennesker.

Så hvad er planen, at starte emnet op hvor at han tager kontakt til hende igen, og vi så derfra tager den til at han kan overtales til at møde hende personligt? Måske et eller andet sted, kan man sige at han ville jo sagtens kunne hjælpe hende uden at ses med hende, men kunne godt forestille mig at Emily er meget fascineret af selve personen bag skærmen, og med hendes nysgerrighed som hun så naturligt har siden hun er en rapporter, ville vide hvem det er som hjælper hende.

Men hvad synes du, hvad ville være mest realistisk for emnet at starte ud på, når vi tager Aleks personlighed i betrækning?
Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 11:46

Personlig vil jeg sige at det nok er en god ide at Alek måske kontakter hende igen, derved kunne han måske forklare hende lidt om hvorfor at han bare forsvandt sporløst fra nette i en længere periode? Det kunne være ved ren tilfældighed hvor at han sad og tjekkede hans emails, og derved falder han over deres samtale fra da han stadig boede i Rusland.

Derfra kunne de jo efter længe tid med lidt overtales, finde en mulighed for at kunne mødes rent personlige? Normalt møder Alek aldrig hans klienter da han helst vil holde sig anonym om hvem han er i virkeligheden, men måske kunne han også selv være lidt interesseret i at se hvem han skal arbejde for, blot denne ene gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Emily Fountaine Lør 6 Jun 2015 - 11:58

Okay super! Så er det på plads, så er der vel egentlig bare kun en ting tilbage, at starte emnet også tage den derfra?
Vil du eller skal jeg starte emnet?
Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 12:00

Du må meget gerne starte emne, det ville jeg sætte stor pris på, lige for tiden er jeg ikke den bedste til det med komme igang med skrive emner.

Gæst
Gæst

Indlæg af Emily Fountaine Lør 6 Jun 2015 - 12:42

Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 12:43

Jeg tjekker det ud med det samme :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 21:15

Im fresh...hvis du da stadigvæk søger emner :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 21:47

Er altid frisk, har du en ide om hvad du kunne tænke dig at emne om? Jeg køre nemlig bedst med plot.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 21:53

Plejer jeg også!! Spørgsmålet er dog hvad man skal kunne finde på!
Jeg kan evt. Beskrive hende for dig også kan vi finde på noget?

Eeva er et tidligre menneske, som blev bortført og derefter lavet om til cyborg. Hun har ingen minder om sit menneskelige liv og har siden hendes "genfødsel" ikke været ude i den virkelige verden. Hun er naiv, og kender faktisk på ingen måde til verden. Dog er hun lynnende intelligent (lidt som en computer) og med de perfekte øjne til at opfange løgne. Hun er lille af sig, men er på ingen måde svag!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 22:03

Højest interessant.

Umildbart tænker jeg selv at der måske kunne være en mulighed for at kan måske kunne have haft nåde med hende genfødelse af gøre, han er måske have kendt til de mennesker der var med til gøre hende til halv maskine, da han jo super hacker og han solgt mange hemmeligeheder for gode priser. Dette er jo også årsagen til at han er kommet til det franske land, for start på en frisk.

But back to plot, som sagt kunne han måske have oplysninger om hvem hun var som menneske, det kunne måske være en hans mange klienter som der havde bruge for infomation om hende og derfor kom han/hun til Alek. Men nu har bare stadig disse infomationer, da han gemmer alt hvad han finde omkring de mål som han klienter nu er ude efter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 22:10

Det lyder nu ganske spændende!!!

Men hvordan gør vi så? Han ved hvem hun er...men hun ved ikke hvem han er? Så hvordan laver vi emnet?

Tænker det kunne vel være en aften, hun kommer gående (ligende det fra min underskrift) også stødder hun ind i ham...eller?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 22:20

Tilfældige møder med Alek er ret usandsynlige, der er større chance for at kunne finder frem til ham på nette, eller via et socialt medie. Det kunne jo eventuelt starte som en tilfældig samtale på et forum eller mail, og derfra kunne det måske blive til venskab?

Alek har utrolige svært ved at mødes med mennesker som han ikke har tiltro til, han er efterlyst som hacker og derfor er han meget varsom med hvornår og hvor at han mødes med folk. Men hvis at hun kan vinde en vej ind til ham via diverse netværker kunne det jo sket at det kunne mødes, også måske derfra kunne han genkende fra et de fotos som der var med den fil som han sendte til hans klient?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 22:24

Mente nu, at han kunne være ude (evt. For at købe noget/mødes med nogen, da det er aften er der ikke mange ude) også ser han hende. En kvinde der mere eller mindre ligner en robot!

Men jo vi kan sagtens sige de skriver sammen via mails/et forum, også at de mødes til sidst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 11 Jun 2015 - 21:16

Jo det kunne godt ske.

Den deal er jeg helt sikker med på, Alek mødes gerne med folk, hvis han altså syns at han har god tiltro til dem ^^

sorry for den lidt lange ventetid, men jeg har ikke speciel god tid til at besvare emner eller min søgning i hverdagen da min skole tag alt tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum