Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
We all need some kind of love (emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
We all need some kind of love (emnesøgning)
I like cake...do you like cake?
Jeg er næsten færdig med min Kerian her. Jeg mangler lige at få ham godkendt, også skrive resten af profilen færdig også er jeg klar til at rulle. Dog har jeg fået fastlået ham så meget, at jeg godt mener jeg kan få startet et par emner! Det er her jeg skal bruge jer. Dog vil jeg helst ikke have for mange emner på en gang.
Nogle regler
Længden Jeg kan godt lide en god længde [snakker ikke om en roman], men en god længde på over de 400 ord...så er jeg da godt tilfreds! Selvfølgelig vil jeg ikke tvinge folk ud i at skrive langt, men jeg vil være lykkelig hvis man i det mindste så mindst skrev over 200 ord
Svar Nu sal jeg snart i gang med 2. g så måske går der få dage mellem mine svar, men jeg forventer så også at det er det samme med jer...ellers så skriv gerne hvis i tror der går lang tid mellem svarende.
Komma'er, punktum Jeg er ikke perfekt til dette...så blot de er der, så brokker jeg mig ikke!
Stavning Jeg ser helst gerne mine emnepartnere staver godt! Så hav en god stavning. Det hedder også, ikke os osv. Det er ikke for at hugge ned på dem som ikke staver så godt, men jeg kan bare godt lide nogle der staver godt, for så er jeg glad!
Lidt omkring ham
Kieran er egentlig et typisk tilfælde af en homoseksuel ung mand, som igennem hele hans liv, er blevet tæsket for dette. Dette har medført en stærk depression, samt en psykisk sygdom. Generelt fremstår han som en venlig ung dreng. Han er intelligent og ser faktisk en skønhed i mange ting, som ingen andre gør. Siden han var helt lille, havde han altid haft en forkærlighed for film, hvilket nu har medført til, at han går på en skole for film makers. Omkring fremmede er hans fremtoning meget varierende. Somme tider er han venlig, nogle gange flirtende og helt andre gange er han tilbageholdende og gider ikke snakke med folk. Han er stor ryger, og for at komme væk fra sit indre kaos tager han somme tider til fester, og her drikker han sig ret så tit i hegnet. Han er også på anti depressive piller, anti psykotiske og sovepiller. Han er en stor fan af at dyrke sport, og nyder endda at løbe lange turer. Ofte hvis han har en virkelig dårlig dag, så er det en af de få ting som virkelig kan få hans humør op...det også is! Men hvem kan ikke lide is?!
Lidt omkring det søgende
Flirts/elskere osv.
Flatemate (en han kan bo sammen med)
Blind dates
Gode venner
Familie
Bekendte
Andre relationer
Det var vel det jeg havde, jeg skriver måske mere på senere...men indtil nu er det alt. Så nu håber jeg blot at høre fra jer!
Gæst- Gæst
Sv: We all need some kind of love (emnesøgning)
Hvis du ikke har noget imod at emne med en temperamentsfuld navajo, så er jeg frisk :)
Gæst- Gæst
Aia skrev:Hvis du ikke har noget imod at emne med en temperamentsfuld navajo, så er jeg frisk :)
Kieran kan skam også være temperamentsfuld!
men sure jeg er klar, har du en ide til et plot?
Sidst rettet af Kieran Fre 31 Jul 2015 - 19:37, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Lyder fedt! Jeg havde faktisk en lille idé i baghovedet der sagde, at de måske kunne være søskende eller halvsøskende?Kieran skrev:Kieran kan sam også være temperamentsfuld!
Gæst- Gæst
Aia skrev:Lyder fedt! Jeg havde faktisk en lille idé i baghovedet der sagde, at de måske kunne være søskende eller halvsøskende?
de kunne sagtens være søskende!
hvordan skulle det høre sammen? Deres fælles fortid også videre?
Gæst- Gæst
Altså, Aia blev overladt til sig selv i skoven som meget lille, så de har nok ikke haft meget tid sammen. Men jeg tænker, at man nok godt kan huske et eller andet om en speciel person i barndommen... For eksempel kan Aia huske sin mors stemme som det eneste.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Im not that kind of guy - Emnesøgning.
» the bad kind of karma? | emnesøgning
» The Last of It's Kind.
» One of a kind //Nailyna//
» Kind of.. alone//Jason//
» the bad kind of karma? | emnesøgning
» The Last of It's Kind.
» One of a kind //Nailyna//
» Kind of.. alone//Jason//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum