Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I et tilfældigt hus (Jaster)

2 deltagere

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

I et tilfældigt hus (Jaster) - Page 10 Empty Sv: I et tilfældigt hus (Jaster)

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 17:51

Han lå stille og grinte "det er nok fordi du har lagt sammen med mig skal du se skat"sagde han med et stille smil og kiggede på hende med et sødt smil "hvorfor er du endeligt så følsom skat"spurgte han og kiggede på hende med et smil og rejste sig op og fik fat i sit tøj og tog det på og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:06

"Hm gætter på fordi jeg er vampyr, som lægger mærke til alt ting omkring mig og fordi jeg var meget som menneske, jeg er meget menneskelig, vis jeg lad det vise " sagde hun og så mod ham og små smilede "som vampyr kan du tit bestem hvordan du er. og ikke falde ud af det... Jeg ved at mange vampyr gemmer deres sande jeg især dem som er blevet forvandlet og ikke født" hun gik hentil ham og kyssede hans munden "men til sidste bliv det kold og kun blod tanke væsner, men sådan starter de ikke , plus har en stor selvkontrol " hun små grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 21:27

"okay skat"sagde han og kiggede på hende med et smil og gengav hendes kys med et smil "skal vi komme ud her fra eller"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og lagde sine arme om hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:30

"Ja, kan vi godt" hun så på sit ur kl. var 00.01 , hun smilede "Jep kan vi godt" sagde hun og lagde armene om ham og gik hen mod døren og åbnede døren, de gik ud af den og hun stoppede op og så på det stjerne klar nat, såååh smuk , hun smilede lykkelig og lagde sit hovede mod hans bryst
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 21:40

"jeg elsker dig skat lige meget hvad der sker i denne tossede tid der er ved at ske"sagde han og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne og kyssede hende på munden og holdte om hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 21:59

"Jeg elsker os dig"sagde hun og aede hans kind, de gik ude på gaden og lignede et rigtigt par, hun nyd denne følelse , følelse af tryghed og lykke , hun smilede glad og nussede sin figner mod hans side som hun havde sin hånden på , da hun holdet ham om livet, stjerne var så smukke i aften, hun elskede natten så meget , hun smilede til Jaster
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 22:08

"skat"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og nussede hende på siden mens han havde en arm om hende "vil du vide en ting om mig"spurgte han og kiggede på hende med et lille smil selvom det godt nok kunne blive farligt for ham selv hvis det skete for ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 23:50

Ailince så kærligt på ham og nikkede "vil jeg gerne, da jeg vil alt" sagde hun og smilede lykkeligt "om det så gør ondt, vil jeg vide det" hun så på ham og lagde sit hovede mod hans skuldre, hun nyd hans nærvær og kærlighed og kunne slet ikke få nok af det, hun kom i tanke om at det faktisk ikke vidste meget om hinanden, men det kom nok en dag
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 23:53

"jeg kan være meget farlig for mig selv og andre hvis jeg mister fatningen"sagde han og kiggede på hende "så tænker jeg ikke over hvad jeg gør men bare gør det uden at tænke over det men det sker kun hvis der er nogen der gør dig noget på nogen måder"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Fre 11 Jun 2010 - 23:56

Ailince så på ham ikke spor bange eller urolige og smilede så derefter "det okay , det fordi du vil beskytte , sødt" sagde hun og bliv advorldig hun så til siden "og vis det bliver for voldsomt kan jeg stoppe dig, kan styr folk" sagde hun og så mod ham "har en stærk tankekræft , han selv slette mindre " hun så mod ham "Så bare rolige "
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 0:01

"jeg kan være lidt af et vild dyr ligesom jeg er i sengen"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "tror du virkelig du kan styre mig skat"sagde han med et smil og kiggede på hende og kyssede hende på kinden med et sødt smil og et sødt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 0:06

"ja, styre din tanker ved det, så ja" sagde hun unden rigtigt at tank over svaret da det vil blive det sammen , hun kunne sige stop og hans krop vil stoppe lige meget hvor stræk han var , det var stryk fra hende dæmons magi og kræfter og kontrol fra vampyr ,den perfekt blanding
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 0:13

"okay det er altid noget"sagde han og kiggede på hende med et smil og kiggede så lidt rundt "der er nu flot her i nat"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil "men det smukkeste der er lige nu er dig skat"sagde han og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 0:24

//smutter for i dag , min kæreste vil ha opmærkesomhed //
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 0:25

//aha okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 10:30

Ailince smilede meget af det han sagde om krammende ham lidt mere indtil sig, mens de gik... hun små rødmende hun var så menneske omkirng ham, men hun nød det... ailince sagde så " jeg synes natten er smukkere" hun havde en sand tone og sagde det hun ment... hun var ellers så perfekt og smuk , hun gled en figner inden under hans tøjre og nussede ham , folk kiggede på dem og hviskede . "sødt par", "Nueh" osv.
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 18:23

Han nød bare at gå sammen med hende og nød at hun nussede ham under sin trøje "jeg tænkte på noget skat"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil med blide øjne og nussede hende på siden med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 21:24

Ailince så på ham med undersøgende øjne, men det var blide "Hvad tænkte du på skat" spurgte hun da hun ikke vil læse hans tanker, hun lagde hovedet mod hans skuldre og nyd at gå som et kæreste par med ham.. hun bliv ved med at nussede hans siden og ventede på han sagde noget , hun smilede lykkeligt og så frem og kiggede lidt på de mange mennesker
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 21:32

"jeg tænkte på om du vil flytte ind hos mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men kun hvis du vil"sagde han og kyssede hende på panden med et sødt smil og håbede på at hun ville for så kunne de jo ha mere tid sammen og kiggede på hende med et sødt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 21:35

Hun stoppede op i chok og kiggede på ham , det havde ikke været sammen så længende , men det varmende hende så meget og det gjorder hende mere lykkelig , hun nikkede mens man kunne se hun rødmede "Ja vil jeg godt" hun smilede kærligt og holdet stadig om ham "Meget gerne" hun smilede nu til ham og man kunne se hun rødmede
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 21:42

"lyder godt min skat så kan vi også tilbringe mere tid sammen"sagde han og kyssede hende på munden "du er så sød når du rødmer"sagde han og nussede hende på ryggen "jeg elsker dig og håber jeg gør det godt nok for at du bliver hos mig"sagde han med et smil og et sødt blik i sine øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 21:46

Ailince smilede "håbede jeg på , men du skal vide jeg arbejder i teater , er en af stjerne skuespillenes hjælper, laver alt for at lappe hans tøj, øve med ham og løber ting for ham" hun små grinede og mærkede så hans læber mod sin , hun nyd dem og smilede og så på ham da han kommaterede hun rødmede og rødmede lidt mere "Ahh hvorfor er jeg så menneskelig med dig" sagde hun og havde gemt sit ansigt mod ham så folk omkring ikke kunne se hun rødmede, hun så på ham , som om han stillede sig selv spørgsmål "Skal du er perfekt for mig, og jeg elsker dig lige så højt, hvorfor skulle jeg forlade dig bare sådan"
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 22:00

ved ikke skat"sagde han og holdt om hende med et smil "skal vi gå hjem skat"sagde han og kiggede på hende "nu hedder det jo ikke kun hjem til mig nej nu hedder det hjem til os"sagde han med et smil og holdt stadig om hende "du er min og kun min skat"sagde han med et sødt smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Adriana Lør 12 Jun 2010 - 22:09

"Tro det er din påvirkning på min dæmon" sagde hun lykkelig og kærligt , hun kyssede hans mund og slap derefter hans læber og gled sin hånden inden til hans og hiv ham kærligt , hun lagde begge sine hænder om hans "Så lad mig se vores hjem" hun lagde tryk på vores, mest for at drillende, men os fordi de lod godt , hun stoppede "Nåh ja kender ikke vejen"sagde hun og grinede sødt, hun stod nu og holdet om ham igen , hun gik vider mens hun nussede hans side, hun var lykkelig
Adriana
Adriana

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 22:20

"for enden af en af terre's gader"sagde han og begyndte at gå stille og kiggede på hende med et stille sødt smil og gik stille vidre "og ved godt det er farligt at bo efter ham dimsen zane er her"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "men ham kender du jo nok noget til gør du ikke skat"sagde han med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum