Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The power hungry bitch is searching EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The power hungry bitch is searching EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The power hungry bitch is searching EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The power hungry bitch is searching EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The power hungry bitch is searching EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The power hungry bitch is searching EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The power hungry bitch is searching EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The power hungry bitch is searching EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The power hungry bitch is searching EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The power hungry bitch is searching EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The power hungry bitch is searching

Go down

The power hungry bitch is searching Empty The power hungry bitch is searching

Indlæg af Gæst Tors 2 Jul 2015 - 23:22

The power hungry bitch is searching Tumblr_n30zql8rO01qiaydjo1_r5_500

Searching for almost everything.

Well hallo everyone of you!

Jeg er klar til at søge en masse emner! Det er her jeg for brug for jer skønne, smukke væsner. Jeg er ofte altid åben for emner, men jeg har dog få krav, da jeg selv kan være lidt af en perfektionist.
FC Helst ikke anime fc, ikke hate imod folk der vælger anime fc
Længden jeg kan selv godt lide at skrive en god længde af tekst, så folk der mindst kan skrive 200-300 ord, det vil være helt perfekt.
Stavning jeg er en person der holder af korrekt stavning, så helst have dette på plads...så er jeg mere end bare lykkelig![/color]

The vampire

Carmilla, eller som hun blev navngivet ved sin fødsel Mircalla, er en meget gammel vampyr. Hun er koldblodig, morderistisk og helt klart ikke typen man ligefrem vil lægge sig ud med. Hun er ufattelig intelligent, og bruger ofte sine mange års erfaring i sit liv, eller for den sags skyld blot i sin daglig dag. Hun er manipulerende, og helt klart ikke en der altid fortæller den hele sandhed, dog får hun ofte folk til at fortælle hvad hun vil eller gøre hvad hun vil. Dette gør de enten friviligt, af tvang eller på grund af tortur. Hun er en kvinde der har en stor viden inde for menneskernes krop, så hun ved præcis hvor hun skal skære eller trykke. Hun anser ikke mennesker for andet end blodposer og har brugt mange år, på at manipulere med hver og en af dem. Hun har haft mange elskere igennem hele sit liv, hvor mange af dem var magtfulde mænd. Hun er kendt som The black widow, da mange af hendes magtfulde elskere end op døde, hvor hun så stjæler alle deres penge. Hun er typen der ikke indgår et forhold med nogen, medmindre det kan give hende noget tilgengæld, så om det er masser af penge, magt eller bare det der ligner, så ville hun sikkert være intereseret. Oftest er de som hun er sammen med, nogen hun har brugt sin evne imod, så de kan ikke gøre andet end lytte til hende. Hun er rig, udspekuleret og derudover har hun også en høj smertetærskel når det kælder smerte og tortur. Selvom hun har mange svagheder, er hun bare ikke typen til at snakke for højt om dem
The power hungry bitch is searching Tumblr_mvi9hej0H51ra8wsdo1_400

Searching for something or someone

The flirt/elskere Hun er biseksuel, men gamle og nye
Venner/bekendte Gamle som nye
Nogen hun har skabt
Pets  Enten i form af elskere, nogen hun har skabt, eller folk hun får til at lave sit dirty work
Skaber skal være gammel
Familie  Tænker evt. vampyr familie. Dette kunne være nogen hun har skabt, som hun evt. har et mor/datter, Mor/søn forhold til, eller nogen hun er tætte venner med, og den vej igennem for et familieforhold til
One to protect Tænker hun kunne få et forhold til en uskyldig person, en hun får lyst til at beskytte
Andet[/color]

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum