Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Caught in the Act (Fox)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Caught in the Act (Fox)
Fox rejse sig og tog sin jakke, som han hurtigt trak på.
"Jeg har ikke brug for hjælp. Og absolut ikke et sted at gemme mig. Jeg kan klare mig selv." Han trak nogle penge frem fra inderlommen og smed dem på bordet. "Her." Han sendte ham et vredt blik, vendte om og gik mod døren. Hjælp? Pff. Han var ikke en, der skulle under en engels beskyttelse.
Fox- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 164
I stedet rejste han sig ligeledes og gjorde klar til at gå.
"Hvis ikke du har haft brug for hjælp.... Hvorfor bor du så på gaden?.... Hvorfor er så nødvendigt at kaste mad i hovedet som om du ikke ved hvornår næste måltid kommer? Men hvis du skulle være interesseret i at tjene lidt ekstra på et tidspunkt, så kan du finde mig på mit slot oppe i bjergene. Og hvis du gør dig selv en tjeneste, så anerkend din egen svaghed i stedet for at misfortolke det som en styrke... Der findes folk såsom mig selv der vil hjælpe bare fordi de kan. Du skylder intet så dine penge ligger der..."
Khá passerede ham ved døren og nikkede underligt anerkendende af Fox inden han gik ud på gaden og bevægede sig mod sin bil. Gad vide om Fox nogensinde ville tage ordene til sig eller tro at verden var ond endnu en gang
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
"Hvad fanden glor du på?" Kulden udenfor ramte ham, men hjalp ikke noget i med vreden. Han så efter englen, der gik ned af gågaden. Han håbede, at han aldrig nogensinde skulle se ham igen. Sikke en idiot. Han sparkede hårdt til et eller andet stykke skrald, inden han skiftede skikkelse og løb ned af gågaden og ind af en sidegade. Han havde brug for at komme af med vreden, så han løb hurtigt af sted mod sit hjem.
(( Selvom Fox ikke vil se Khá igen, dukker der sikkert en mulighed op for et emne en dag ))
Fox- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 164
Side 2 af 2 • 1, 2
» Caught a Fox -Gore-
» Caught with my eyes closed.
» Caught of guard :: xxx :: Angelina
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus