Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nightlife & Neon (Transylvania)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Nightlife & Neon (Transylvania)
"Det lyder til, at der er en masse værelser" kom det fra hende hvor efter hun roligt stillede sig lidt ved siden af ham. Nu kunne hun da stryge den del af listen, af at hun nu havde været i sådan et fedt sted hvis man i princippet kunne kalde luksusværelse for fedt. Det var det i hvert fald for hende, altså fedt.
Transylvania- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 130
"Der er flere hundrede tomme værelser, som stadig er indrettet til beboelse." sagde han.
Han havde en klar fornemmelse af, at det ikke lige var den her slags steder, Sylv havde brugt mest tid på at besøge.
"Lad som om du er hjemme." sagde han og vendte blikket mod hende med et let smil.
Zuresh- ShadowSun - Leder
Antal indlæg : 1192
Det smil hun havde brugt det meste af aften, var stadig velplaceret på hendes læber mens hun stadig kiggede den vej som han selv havde kigget. Hun kunne godt, lide at han sagde at hun bare kunne lade som om hun var hjemme. Den ville måske blive lidt svært, men hun skulle med glæde gøre sit bedste.
"Nå Zuresh, hvad har du så lyst til?" Kom det spørgende fra hende mens hun loggede på ham.
Det klædte hende godt, og var med til at komplimentere hendes ungdommelige, kønne udseende.
Hvad han havde lyst til...?
Et modigt spørgsmål, fra en ung kvinde som lige nu opholdt sig helt alene med ham...
"Det er et godt spørgsmål. Jeg tror jeg kunne komme på et par ting... men som man siger. Damerne først." sagde han, mens han fortsat betragtede hende. Nu var der en let nysgerrighed i hans blik...
Hun lettede roligt vægten fra højre ben over til venstre ben bare så det ikke ville begynde at sove eller noget. Sylv rettede sig op så hun i det mindste, stod rank man skulle jo have en ganske fin holdning til tider.
Zuresh betragtede hende lidt, før han sagde:
"Kedeligt bliver det kun, hvis vi vælger at det skal være kedeligt. Og personligt, bryder jeg mig slet ikke om at spilde tiden på at kede mig... der er så meget andet man kan lave."
Han vendte ryggen til panoramavinduet, og gik over til den ene væg.
Her trykkede han på en skjult knap, og en lille minibar af træ kørte ud af væggen.
Her tog han to små glas, åbnede en flaske med gylden væske, og hældte lidt op i de to glas.
"Kan du lide rom?" spurgte han.
Hun betragtede roligt den gyldne væske der blev hældt op i de to glas. Hun bevægede roligt hen mod ham, hår plastikket hun havde haft om håndledet trak hun roligt af hvor efter hun fik sat håret op i en hestehale som ved starten da de havde været på diskoteket.
Han smilede let da hun satte håret op.
"Tag det som en kompliment, Sylv... det der får dig til at se så ung ud." sagde han, før han samlede sit eget lille glas op.
"Skål..." sagde han, og smagte på rommen.
"Med at jeg har det sat op?" Kom det fra hende, nu var det jo ikke lige frem fordi hun var ret gammel endnu hun var stadig kun de tyve år gammel så ja ung det var hun da. Hun betragtede kort den gyldne væske, der var i glasset det var faktisk ganske fint at kigge på især fordi væsken havde den der gyldne farve. Dog rettede hun roligt, sin opmærksomhed op mod ham igen.
"Ja, det er en ganske god rom... gammel og temmelig dyr. Perfekt til en aften som denne." sagde han med et lille smil.
"Og ja... det får dig til at se meget ung ud, at du har sat det op. Ikke på en skidt måde... på en ganske tiltrækkende måde. Nærmest som om du er meget uskyldig."
Det var selvfølgelig et godt spørgsmål, hvor uskyldig denne unge kvinde var... men det var vel egentlig også ligegyldigt.
Komplimenten skulle hun have.
Sylv fniste en smule, da han sagde at det nærmest fik hende til at se uskyldig ud. "Det er bare ikke tit jeg gider sætte det op, selv om jeg alligevel altid ender med at sætte det op" kom det fra hende så i princippet kunne hun jo ikke komme med at det var sjældent at hun sarre det op når den alligevel endte med at blive sat op. Hun smilede stadig.
Det var alligevel imponerende... rom slog hårdt.
"Du har måske ikke så tit lyst til at sætte det op... men ender alligevel med at gøre det af den ene eller den anden grund." sagde han, og tømte så sit eget glas.
Smagen var god, og den bragte en varme frem i brystet... præcis som en god rom skulle.
"Jeg tror det er en eller anden vane" kom det fra hende, for det kunne det jo nemt være at sætte håret op når man også gjorde at det ikke var opsat. Nogle ville finde det irriterende, men det generede faktisk ikke Sylv. Hun strakte sig kort, det var ikke en gang fordi hun var træt hun var bare træt af at stå i den samme position alt for længe da det havde følt som længe.
Så hældte han et glas mere op til sig selv, og så spørgende på hende.
"Mere? Eller risikerer du at blive fuld?" spurgte han.
Hvis hun blev for fuld, ville hun ingen kontrol have over hvad hun foretog sig... og det var han trods alt ikke så interesseret i.
Det var ikke lige frem fordi hun havde prøvet at være fuld før, men mon ikke hun sagtens kunne klare endnu et glas. "Jeg vil mene at jeg sagtens kan klare endnu et glas" kom det fra hende mens hun så på ham. Man kunne da sige, at dette var et af de få gange hvor hun rent faktisk havde drukket mere alkohol end hvad hun plejer men det var nu rart nok alligevel.
Hun reagerede ikke på hans elevatorblik, så han trak let på skuldrene.
Måske var hun mere interesseret i at drikke alkohol og snakke.
"Jah, det er jo små glas. Bare lad være med at drikke for hurtigt. Jo hurtigere du drikker, jo hårdere slår alkohollen." Sagde han, og hældte op til hende igen.
Hun betragtede ham roligt mens han hældte op i glasset igen, "Okay det skal jeg nok huske" kom det fra hende. Dog ville hun ikke drikke af glasset igen, lige med det samme mon ikke hun kunne få det glas til at vare lidt længere end før.
Han smilede dog ad hendes kommentar om at trække på skuldrene.
"Ah, det er ikke noget. Jeg, som en simpel mand, misforstod muligvis bare dine hensigter." Sagde han, med en smule humor i stemmen, samt et glimt i øjet.
Så tømte han sit glas halvt, og satte det på minibaren igen.
"Det er nok også godt nok. Min smag ligger i det mere... sadistiske. Så lad os drikke lidt i stedet, og hygge os!"
Det var sagt med et smil, og han samlede igen glasset op for at drikke.
Det var faktisk hyggeligt nok at være i hans selskab, men hun endte jo altid med at være sammen med det mandelige køn som hun nærmest også bedst kunne snakke med i stedet for det kvindelige tøssefnidder og alt det de nu kunne finde på. "Der vil altid være, et eller andet man vil kunne misforstå. Om det så er hensigter eller noget helt tredje" kom det ganske roligt fra hende mens hun smilede til ham.
Endnu en gang tog hun fat i glasset, og stadig med smilet placeret på de små fine læber tog hun en tår. Sylv hævede kort sit ene øjenbryn da han nævnte noget med at hans smag lå meget i det sadistiske, men hendes ansigt blev nu meget normalt igen da han sagde sætningen færdig. "Det lyder som en fin ide, at hygge og drikke" kom det fra hende mens hun tog endnu en tår. "Men hvorfor lægger din smag mere i det sadistiske?" Kom det spørgende fra hende.
"Du har ganske ret." sagde han med et halvfornøjet smil.
Det så ud til, at hun faktisk godt kunne lide den rom han havde skænket... i modsætning til mange andre, som sikkert bare ville have ladet som om, for at charmere ham mest muligt. Sådan var det gerne, når man som mand havde nogle penge, som andre ikke havde...
Han tog selv en tår af sit glas, og satte det så på minibaren ved siden af hendes.
Så kom hendes spørgsmål... og nu var det hans tur til at hæve det ene øjenbryn ganske let.
"Hvorfor min smag ligger mere i det sadistiske...? Det er et godt spørgsmål. Sikkert en brist i hjernen et eller andet sted... samt det, at det giver en form for magt... der er vel et par ting i det." sagde han.
Det var ikke noget han normalt talte om...
Der var altid en ting hun godt kunne lide ved alkohol, det var jo den der varme man fik men hun blev da altid også lidt gladere når hun havde drukket noget. Men hun havde dog, ikke helt troet at hun ville kunne lide rom som hun jo åbenbart godt kunne.
"Det kan der da vel være noget om" kom det fra Sylv, selv om hun aldrig havde prøvet noget sadistisk endnu heldigvis. "Men hvad plejer du så at, lave når du hygger dig Zuresh?" Kom det spørgende fra hende.
Nu hvor emnet med sadisme kortvarigt var blevet bragt op, kunne han godt mærke lysten til det... og han havde en fornemmelse af, at den unge kvinde over for ham ville være et ganske godt 'offer'...
Dog gjorde han intet. Ikke endnu ihvertfald.
Og det var slet ikke sikkert, at han ville gøre noget i den dur...
"Hvad jeg laver når jeg hygger mig...? Tjah... jeg læser en gang imellem. Bruger tid på at lære, og på at forbedre mine egne evner... jeg er nok ikke 'hyggelig' på samme måde som de fleste andre." sagde han og tømte så sit glas.
Hun tog roligt fat omkring glasset, hvor efter hun tog endnu en tår denne her gang stilte hun dog ikke glasset fra sig med det samme. Sylv blik var stadig rettet mod ham, mens hun stadig havde sit søde smil.
Forståeligt, hvis det blev kedeligt at stå stille hele tiden...
Spørgsmålet var endnu et af dem, han nok aldrig var blevet stillet - men han havde efterhånden et godt svar på det alligevel:
"Det kommer an på selskabet. Det hænder at jeg tager en dans med en kvindelig ledsager... eller nyder et glas alkohol med dem, sådan som vi gør nu. Af og til sker det endda, at min ledsager er frisk nok til at tage en venskabelig slåskamp, blot for at se hvad hinanden kan..." sagde han.
Der var vel andre ting også... mange ting man kunne, og gjorde...
Endnu en gang tog hun en slurk af glasset, eller retter sagt det blev til to slurke hvor efter glasset blev sat ned på minibaren endnu en ham. Sylv hale, bevægede sig roligt frem og tilbage hun var stadig i sit sædvanlige gode humør. Nogle var bare heldig med at opleve hende sådan, andre kunne nemt opleve en anden side af hende selv om hendes søde side var den bedste. Selv om de fleste, sikkert bare ville mene hun altid var sød.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» We Meet Again... (Transylvania)
» Det her har jeg bruge for - Transylvania
» Kro-tur (forbeholdt transylvania)
» Malfurion, the Blackhearted. //Neon//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus