Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Sv: Meet the Devil - Matt Jonas (XXX)
Han lænede sig tilbage og lukkede øjnene da Taylor begynde at vaske ham med svampen. Det var rart det måtte han indrømme! Og han havde bestemt ikke noget imod atTaylor sad tæt når det var det her han lavede. han sad midt i nydelsen da han hørte Taylors spørgsmål. Han åbnede øjnene og så på ham. At han håbede Matt nød at være sammen med ham ud over sexen?.. han så vurderende på Taylor. Var det her nu noget følelses pladder? Taylor vidste vel hvordan Matt havde det med den slags?
Han lænede dog hovedet tilbage og slappede af atter igen "selvfølgelig... Sexen ér det bedste, men selvfølgelig nyder jeg også dit selskab det meste af tiden" konstaterede han. Sådan.. kort og præcist, ikke noget Taylor kunne misforstå, ikke noget han kunne bygge videre på eller noget... Bare.. fakta.
Dog blev nydelsen og afslapningen endnu engang ødelagt af Taylors stemme og et nu endnu værre spørgsmål. Han åbnede øjnene og så på Taylor med et fast blik.
"Først og fremmest.. så bryder jeg mig ikke om den tone du bruger!..." Sagde han med en hård stemme. Taylor skulle ikke et øjeblik tro at han pludselig kunne tale til Matt som han ville.
"For det andet... Så skal du slet ikke fortælle folk noget hvis de spørger! De behøver ikke vide noget om hvad vi er" startede han ud, inden han retteede sig op.
"Som tingene er lige nu,.. er du min slave" konstaterede han roligt.
"Men... Jeg vil ikke lægge Skuld på at du har mere betydning for mig end andre Slaver har haft" sagde han blot.
Gæst- Gæst
”Okay..” Sagde han blot og begynde at skrubbe hans egne arme. Han var gul og blå over det hele. Hele hans krop gjorde ondt og han havde mange sår på hans ryg. Pludselig forstod han godt hvorfor folk førhen ikke havde ville være med Matt, han var jo en hård fyr. Og blev sikkert hurtigt træt af mange andre.
Hans arme og brystkasse blev skrubbet let med svampen.. Ingen sæbe da han ikke helt turde gå om på hans ryg og bagdel for meget.. De gjorde stadig meget ondt, men han nød det nu. Et lille smil dukkede op på hans læber, imens han vaskede sig videre. Han gled endda under vandet, får at få skylde hans hår igennem og trak det vådt tilbage over hans hoved, da han kom op igen. Efter noget tid, følte han sig meget tilfreds med hans bad. Han steg op og greb et håndklæde, hvorefter han fik tørret hans krop.. Og kun lige duppet hans ryg og bagdel. Taylor gik over til et stort spejl, hvor han pludselig gispede højt.. Han så sig selv..
Huskede hurtigt at Matt stadig sad i karret og slappede af, så han gjorde alt for ikke at lave for meget lyd.. Han fik hurtigt gået over til hans skab, hvor han fandt noget creme.. Og begyndte at smøre nogle af rifterne med det, på hans skulder.. Det var svært, han var nød til at stå lidt akavet og se i spejlet. Det gjorde ham ikke så meget at stå nøgen mere.. Matt havde jo set alt? Og sikkert mere end hvad Taylor selv havde set..
”I det mindste giver du da ikke halsbånd på..” Mumlede han lidt, med en joke i hans stemme. Han grinte svagt og pressede noget mere creme ud i hans hånd.. Han kunne ikke nå det sidste på hans ryg og hans bagdel gjorde for ondt til at han selv ville kunne gøre det.
”Jeg har set en blond fyr nede i byen før.. Med sådan et halsbånd, og endda trukket rundt af en anden i snor.. Jeg ville dø, hvis du gjorde det ved mig..” Gryntede han lidt, imens han gik ind på hans værelse og faldt ned i sengen, som var overdækket af alle hans puder, bamser, tæpper og dyner. Han greb hans anden creme, en meget bedre og tykkere, han skulle sikkert bruge det i stedet.. Han pressede noget ud i hans hånd og smurte det på de blå mærker på hans arme.
Hvis Matt kom ud, ville han se en helt ren og.. Meget banket Taylor ligge der, med den sårede numse imod ham.
Taylor- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 387
Han sad et stykke tid i badet, selv efter at Taylor havde rejst sig.
Han hørte godt hvad mennesket sagde, og tænkte blot videre. Indtil det gik op for ham at han hellere måtte svare.
Han rejste sig fra badet "jeg er ikke til den slag" konstaterede han. Han fandt et håndklæde inden han trak proppen ud af karet. "Jeg ved godt at nogle ejer fortrækker at behandle deres slaver på den måde.. at nogle fremviser dem som deres ejendom og viser rasten af verden at den person der ejet" forklarede han mens han tørrede sig, og lod håndklædet blive slynget om livet på ham inden han satte det fast der. "Jeg sætter mit mærke.. og andet gør jeg ikke.. jeg har ikke behov for at udstille folk på den måde.. for mig er det usmageligt" forklarede han.
Han så lidt efter Taylor da han gik ind til sig selv.
Han så sig lidt i spejlet. Hmm.. man kunne godt se at han brugte for meget tid der hjemme.
Hans skægstubbe havde fået lov til at gro lidt de dage de havde været her hjemme...
Måske havde Taylor i virkeligheden en lidt usund effekt på ham? Han blev mere sløset med sig selv!.
Han fandt en bøtte frem fra skabet, og gik ind på Taylors værelse, hvor synet af den nøgne krop blot fik ham til at smile. Han gik over til ham, og satte sig i sengen "her.. brug det her! Så er dine sår så godt som væk i morgen" forklarede han. Han rejste sig, og gik lidt rundt på Taylors værelse. Inden han gik over til hans bord og lænede sig op af det. Han lagde armene over kors, og så videre de på drengen.
"Når... Men jeg må vel hellere finde dine ting" startede han. "Og du kan få lov at sove i min seng i nat.. det har du fortjent" forklarede han som belønning for hans opførsel.
Han rettede sig op og gik mod døren for at ville gå ind til sig selv. Han stoppede dog i døren og så tilbage mod Taylor. "Og så må du hellere finde ud af hvad du vil lave på den date" sagde han så roligt, med et skævt smil.
Taylor havde klaret sig godt. Men nu skulle han eller ikke tro at han kunne få så stor en belønning hver gang. Det ville kræve en del før han kunne komme til at fortjene sådan noget igen.
Han gik ud af rummet og ind il sig selv, for at klæde sig på.
Han fik noget tøj på, og gik ned på dit kontor igen. Det var godt nok aften, men han havde nogle ting han var gået fra fordi han havde lavet et tidspunkt med Taylor, plus det var belet rykket en del på grund af det åndssvage nummer hans gamle chef havde lavet.
Han skulle jo også havde skrevet den artikel om hans chef...
Gæst- Gæst
Taylor rødmede lidt da Matt kom ind og gav ham bøtten med creme.. Okay, hvis det var væk i morgen, ville det da være super fedt! Han så op på fyren foran ham og smilte tilbage igen. Mange ville nok havde vedkommende der lige have pisket dem og meget andet.. Men Taylor blev kun mere vild med ham!
Dog blev han meget overrasket, Matt ville finde hans ting? OG han måtte sove ved ham?! Det var da en vild belønning! Taylor satte sig op i hans seng og så over imod Matt, han skulle til at sige noget, dog blev han afbrudt af Matt igen. OG HANS DATE?! Han blinkede lidt, dette.. Var da helt vildt?!
Han skulle lige samle sig selv lidt, imens han sad i sengen med bøtten i hans hænder.. Okay.. Ro på Taylor.. Han tog nogle dybe indåndinger, før han kravlede ud af sengen og ind på badeværelset, hvor han kiggede i spejlet.. Han havde tabt sig, imens han var her, dog.. For nogle dage siden så han bleg ud og med poser under hans øjne. Han havde fået farve i ansigtet igen og poserne næsten væk. Dog var hans ribben mere tydelige og hofte ben også. Hans lår og bagdel var stadig fyldige og.. Han havde lidt fedt på hans hofter.. Mange ville sige han lignede lidt en pige.. Årh gud, han håbede virkelig at Matt ikke ville få ham til at hoppe i pige tøj.. Det var sket før på photo shooted, de havde lavet en prank og Taylor endte i en kjole..
Han fik, med noget besvær, smurt alle hans sår ind i cremen. De gule og blå mærker ville gå væk i løbet af nogle dage selv.. Dog havde han på fornemmelsen at der sikkert ville komme nye inden da. Han fik nogle underbukser på og gik tilbage ind på hans værelse hvor han fandt noget tøj. Det var fint, men stadig rimelig afslappet for hans stakkels krop. Han gik tilbage på badeværelset.. Han trængte til at barbere sig også. Der var nogle fine lyse skægstubbe. Dem fik han hurtigt væk, fik sat hans hår i en lidt rodet stil og tog en kasket på. Derefter gik han tilbage ind på værelset, fandt en skulder taske han tog nogle få ting i. En læbepomade, en lille blok og kuglepen, håndcreme og solbriller. Taylor var ret feminine.. Men han ville ikke indrømme det. Denne gang havde han da ikke taget make-up på! Han så sig selv lidt i spejlet, smilte og små løb neden under. Der lagde han sin taske på køkkenbordet og greb Matts tablet som lå på køkken øen. Han stod lænet op af bordet imens han tjekkede nogle ting op på nettet ang. Deres date. Matt havde ikke sagt imod at han brugte den sidste gang. Og den lå bare der, så der var vel ikke skade i at han googlede om nået de skulle lave sammen.. Plus han havde set lys inde på kontoret, så han vidste hvor hans Herre var.
Han ville gerne ud og danse med Matt.. Sådan et lidt fint og roligt sted, men.. Hvor han måske ville få en chance for at danse med manden! Det var en date.. Taylor fandt siden på en fin italiensk restaurant, som lå på toppen af en bygning, altså.. Sådan en tag restaurant. Der var altid levende musik, hyggelig belysning, man sad privat og et stort dansegulv i midten. Den virkede til ikke at være så populær, så hvis.. De nu var heldige, så ville de var de eneste!
Cirka en time efter Matt havde efterladt ham og gået ind på hans kontor, bankede roligt Taylor på.. Han ventede indtil han fik svar om at han gerne måtte komme ind, hvor han langsomt gik over til Matt, på den modsatte sige af bordet for ham. Han havde restauranten på tabletten, hvor han lagde den på bordet så Matt kunne se.
”Jeg.. Tænkte her?” Spurgte han forsigtigt og tog et skridt tilbage. Han havde stadig blandede følelser om at være herinde.. Siden Matt aldrig havde forklaret ham om.. Hvordan han ville have Taylor skulle være herinde.
Lige nu sad han på kontoret og arbejde. Han skrev en del, snakkede i telefon med et par stykker, og havde i det hele taget travlt.
Han så op mod Taylor da han kom ind, og var klædt pænt op med sat hår og det hele. Han så på tabletten da Taylor lagde den foran ham. Han så på restauranten, og læste igennem, inden hans blik gled op til Taylor igen.
"Havde du tænkt dig at vi skulle på den Date i aften?" Spurgte han inden han lænede sig en smule tilbage i stolen. Han så rundt på de mange papir og computeren "jeg er nød til at lave det her færdigt Taylor" forklarede han roligt. Han vidste godt at Taylor ville blive skuffet! Og det var der vel ikke noget at sige til?! Men han havde ikke ligefrem regnet med at Taylor ville andet i dag, end at slappe af i hans brugte krop.
Matt sukkede lidt og så på uret. "Okay.. gi mig halvanden time.. så tager vi afsted" sagde han så. Han fandt en nøgle frem i den ene skuffe i bordet, og telte den til Taylor. "Dine ting stor i skabet der over" sagde han og pegede på at skabe der stod i rummet.
"Din mobil får du godt ikke... Ikke endnu i hvert fald" forklarede han blot.
Hvis Tyler gik over og åbnede skabet, ville.der var en del ting der inde, ting der så ud til bare at skulle være lagt væk. I skabet stod der dog også et billede. Et billede der så ud til at have stået der længe.
Og det så ud til at være mange år gammelt.
https://www.google.dk/search?tbm=isch&sa=1&ei=TTiHWYidE8-iwAL7gJ7oAg&q=jared+padalecki+and+wife&oq=Jared+Padalecki+and+&gs_l=mobile-gws-img.1.1.0l5.2271.3426.0.4496.6.5.0.0.0.0.187.673.0j4.4.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-img..2.4.670...35i39k1.Y57_IKreP2A#imgrc=xcp5VIRWb7RWfM:
Gæst- Gæst
Taylor tog derefter imod nøglen og gik over til skabet, hvor han så både hans ipod, hans bærbar, hans egen tablet og mobil. Telefonen lod han ligge, som Matt jo så pænt havde bedt ham om.. Han tog resten og puttede det under hans arm. Kiggede lidt på billedet, derefter på Matt og så billedet igen.. Han var klog nok, til ikke at spørge om det. Han kunne jo nemt set det havde været en tidligere partner.. Sikkert ikke en slave.. Og Matt havde aldrig smilt sådan til Taylor før.. En dyb jalousi dukkede op i ham, han rystede på hans hoved, inden han lukkede skabet.
Han gik over til Matt igen, lagde nøglen ned i hans skuffe igen for ham, inden han bukkede sig ned, kyssede Matt på kinden med en lille legesyg latter og løbe imod døren, hvor han legesygt rakte tunge til Matt, som et lille uartigt barn og løb ud igen, og lod døren stå lidt på klem. Dette var bare så ting, som Taylor nogen gange gjorde, lidt umodent, som gav ham en stor charme.
Hans fodtrin ville blive hørt op af trappen og han løb tydeligt op på hans eget værelse, hvor døren blev lukket.
Taylor smækkede hans ipod i højtalerne og musikken begyndte hurtigt at fylde hans rum. Han sukkede glad og kastede hans tablet på natbordet, før han selv kravlede op i hans seng. Taylor åbnede hans bærbar foran sig, gik derefter ind på hans mail boks.. Den var fyldt med mails fra hans venner.. De spurgte alle om hvor Taylor var. Han bed sig lidt i underlæben, før han gik på facebook.. Det samme der.. Hans væg var proppet med beskeder, og hans inbox også.. hold nu kæft..
Han fik helt ondt i maven og smækkede hans computer i, sparkede den ned i bunden af hans seng og faldt bagover. Hvad skulle han lige gøre? Der ville ikke gå længe inden de vil starte en eftersøgning.. Han lagde hans arme over hovedet og sukkede tungt. Håbede inderligt at hans venner ville droppe det.
Taylor satte sig op, han bed sig i underlæben og åbnede hans computer igen. Han så hvordan der stadig poppede mails ind, selv hans forældre havde skrevet?! Holy fuck.. Han turde ikke engang tænke på hvordan hans mobil så ud.. Han ville jo ikke forlade Matt, han begyndte godt at kunne lide det her.. Ikke alt.. Men han elskede at være ved Matt her..
Han besluttede sig hurtigt, tog derefter hans ipod ud af radioen igen, hans computer med og gik nedenunder. Han smækkede derefter hans egen ipod i højtalerne og spillede hans egen playliste igennem huset, lukkede hurtigt døren ind til Matts kontor, for ikke at forstyrre ham.
Han bærbar endte på køkkenøen, og vendte direkte imod Matts kontor, så det ville være det første Matt så. Der stod hans facebook åben, hans mail og andre sociale medier, hvor folk havde spammet ham ned. Alle bekymrede om hvor han var og snakke om eftersøgninger.
Taylor gik derefter i gang med at gøre redt, rydde op, vaske sengetøj for dem begge og endda generelt tøj. Alle mulige huslige pligter gik han i gang med, sammen med at bage en kage. Blot for at få den skide halvanden time til at gå.
Og så fordi han havde denne artikel han skulle havde skrevet færdig. Det var sjældent at han selv skrev artiklerne. Men denne! Denne ville han selv have lov til at skrive! Tiden gik, og han nåede heldigvis at blive helt færdig inden der var gået halvanden time.
Han lagde det hele fra sig og strakte sig i stolen. Åh han hadet at side så stift foran dit skrivebord.
Han rejste sig fra frolen gik ud af rummet. Kun for at erfare at der var musik i det meste af huset. Han rystede bare på hovedet med et smil. Her duftede af kage!? Var Taylor ved at bage?
Han gik mod køkkenet, men stoppede dog op da han så Taylors computer. han stillede sig hen til den og læste nogle af de mange beskeder. Pokkers....
Normalt tog han slaver der ikke havde ret meget familie eller nogle venner. Men Taylor her var den stik modsatte person.
Hmmm.. han havde jo tænkt sig at Taylor skulle have lov til at gå ud.. også så han kunne tage på arbejde selvom Matt ikke skulle.
Desuden kunne Taylor ikke rigtig få noget ud af at stikke af! Matt ejede hans sjæl, så selv hvis Taylor stak af.. tja.. så kunne Matt bare tage hans sjæl, og knægten ville dø på stedet.
Han sukkede dog bare lidt over det. Hmmm. Tja han måtte vel hellere til at dele drengen lidt med omverdenen.
"Taylor!.. kom lige her!" Kald han på ham mens han stadig stod med Computeren.
Gæst- Gæst
”Hej! Håber du kan lide chokolade, da dette er min special opskrift.” Grinte han. Han løb hurtigt over og hev kagen ud af ovnen, for derefter at putte den på en plade, så den kunne køle af. Derefter hev han en øl ud af køleskabet, som han kastede over til Matt og gik over til ham også, med en i hans egen hånd.
Det var tydeligt at han allerede følte sig hjemme.. Han havde formået at lufte ud i Matts soveværelse og hans egen, skiftet begge deres sengetøj, vasket det og lagt noget helt nyt på. Derefter støvsuget, tørret støv af, bagt kage og tjekket ALLE hans mails og det igennem.. Han havde løbet rundt for det meste, men sådan kunne han godt lide det. Have lidt travlt og været lidt stresset, så gik tiden hurtigt.
Han satte sig op på en barstol ved siden af Matt og så på hans egen bærbar.
”Ja.. Jeg tænkte at du sikkert gerne ville se det. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til dem. Da vi jo ikke er kærester, og jeg kan ikke lige skrive ’hov, blev lige hugget af en dæmon, har solgt min sjæl og er nu hans’. Tror jeg ikke ville gå helt godt.” Han tog en slurk af hans egen øl og så op på Matt. Kunne.. Ikke helt lade vær med at række lidt over og bare gribe hans trøje, lidt kontakt.. Han kunne godt lide at have kontakt med Matt.. Han var afhængig af den mand.
”Hvad.. Skal jeg gøre?” Spurgte han og så op på ham, imens han tydeligt var lidt nervøs.
Han så på Taylor der kom ind i køkkenalrummet han the hvad han sagde med kagen. Egentlig var han ikke så pjattet med søde sager... "Jeg er den store fan af kage" brummede han blot mens han.stadig læste de mange mails og beskeder igennem.
Han så op da Taylor tog en øl, og greb den. Han åbnede den, og så på nogle af beskederne.
Han så på Taylor da han begynde at snakke. Og brød sig ikke om det der kom ud af munden på mennesket.. Taylor var efterhånden begyndt at være lige lovlig afslappet! Han talte ikke altid ordenligt til Matt, og han stillede både for mange spørgsmål.
"Taylor... Jeg bryder mig ikke om din tone for tiden!.. som du selv sagde, du er min! Det betyder at du gør som jeg siger! Og du taler under ingen omstændigheder til mig på den måde!" Sagde han med en tydeligt hård stemme.
"Desuden!... Du har været væk en uge! Det er jo ikke verdens undergang.. sig at du har været afsted på et Shoot i udlandet og der var ikke dækning.." sagde han blot inden han klappede computeren i, og gik hen til sofaen og satte sig.
"Jeg havde tænkt mig at du snart kunne få lov til at forlade hjemmet uden mig... Men din attitude er efterhånden begyndt at komme tilbage til det gamle" forklarede han. "Du klarede dig flot i dag, men det virker til du efterhånden er begyndt at glemme hvor din plads er" sagde han og så spørgende hen mod Taylor.
Gæst- Gæst
Taylor stoppede ved hans fødder og satte sig forsigtigt der, på hans ømme bagdel. Han peb svagt da det jo stadig gjorde ondt! Men formåede at komme helt ned at sidde. Derefter lagde han sit hoved op på Matts knæ og hvilede hans kæbe imod den, så han kunne se op.
”U-undskyld Herre..” Hviskede han blidt og så op imod ham.
”Dog.. er problemet Herre, at.. De venner jeg har, er dem fra selve fotograf verdenen.. Og.. De kender til hele med min gamle chef og.. De.. Kinda også så dig dengang.. Du ved.. Da jeg stak af og du kom efter mig.. Og.. Jeg har jo været forsvundet siden da.. Herre..” Han var virkelig forsigtig nu med hans forspørgelse og informationer til Matt.. Han ville jo ikke sige for meget, men han ville heller ikke have Matt i problemer! Plus, mange af hans veninder havde nævnt den store flotte mand der pludselig ofte kom efter Taylor og de begge derefter forsvandt.
Taylor så ned derefter, stadig med hans hoved imod Matts knæ.. Han ville så gerne op og sidde i Matts skød.. Dette gjorde ondt, at sidde hernede, specielt i hans hjerte.. Han elskede at være med Matt, men ikke når han pludselig gjorde ting forkert.. For så gjorde han dem.. MEGET forkert og Matt blev led.
Han så lidt på Taylor da han kom over mod ham, og endnu mere da han satte sig ned på knæ og ligefrem kravlede hen med ham.
Han sukkede lidt da Taylor lagde sit hoved mod hans skød, og undskylde. Selvom han lige havde siddet og sagt til sig selv, at han ikke skulle være så blid overfor Taylor når nu han overtrådte reglerne. Men alligevel ende han med et lægge hånden mod Taylors hoved, og nusse ham roligt.
Okay….. han havde et soft spot for knægten… og det skræmte ham faktisk lidt! At Taylor ikke skulle gøre ret meget mere end at nusse sin kind op af hans lår før alt hans hårdhed faldt fra hinanden.
Han lyttede til hvad Taylor fortalte med hans venner, og tog sig lidt til tiningen, og gnubbede sig. Det var hvad man fik ud af at tage en model som Taylor! En der både havde familie, og alt for mange venner…. Åh tingene var så meget nemmere inden de sociale medier. Han vidste godt at folk ville sige at han var gammel fordi han tænkte sådan, men virkelig! I dag kunne man jo slet ikke foretage sig noget uden at det skulle lægges op, eller at alle med det samme vidste hvor du havde været!
Og hvis ikke man svarede, så var det også et stort problem.
Han sukkede lidt. ”okay…”
Han gned sig lidt i ansigtet, og det var tydeligt at han både spekulerede, men også var irritabel. Ville det nemmeste bare være at slippe Taylor fri, og finde en anden? Han ønskede ikke at folk vidste noget om det at han havde en slave. For det første var det forbudt, og for det andet havde han ikke lyst til at folk skulle vide noget om at han havde Taylor!
Han sukkede dog lidt, og lænede sig tilbage i sofaen.
”hvad med at sige til dem at du var bange for at din Chef ville opsøge dig… såh… du tog med mig på en ferie for at glemme de hele?” brummede han lidt.
Han sad lidt og overvejede det hele. Han ville meget nødig skulle slippe Taylor.. og noget sagde ham at Taylor alligevel ville komme randende hele tiden, og så ville folk netop tro at han var kærester med Taylor.
Han sad lidt, inden han nussede Taylor lidt i håret. ”kom her” sagde han roligt, og gjorde tegn til at Taylor skulle komme op til ham. Da Taylor satte sig op på skødet af ham, grab han Taylors nakke, og trak ham ned i et indgående kys. Han holde det et stykke tid, inden han slap Taylor lidt.
”Fortæl dine venner sandheden… altså om at du er flyttet ind til mig!..” Han lænede sig tilbage i sofaen.
Han sukkede lidt opgivende. ”fortæl dem du er flyttet ind til din kæreste” sagde han så, det var dog tydeligt at det ikke var med has gode vilje. Han så dog på Taylor ”Men!... det er kun overfor dine venner…. Vores forhold til hinanden er stadig det samme!.. men hvis det er hvad der skal til for at dine venner ikke pludselig sætter den store eftersøgning i gang… så må det være sådan” sagde han blot.
Gæst- Gæst
”H-hvad?” spurgte han forvirret, da Matt gjorde tegn til at han skulle komme op i hans skød. Han kravlede forsigtigt op i Matt skød, rødmede lidt og sat med hans ømme mås på Matts ene lår og hans fødder på det andet, så han sad helt krøllet samme, med siden imod Matts brystkasse.. Og nøj hvor han elskede, at han faktisk passede perfekt der.. Han var lige i øjenhøjde med Matt sådan.
Kysset kom virkelig også som en overraskelse for ham, dog lænede han hurtigt ind i det og lagde hans arme omkring Matts nakke, imens han holdte det. Da kysset så var brudt, kiggede han lidt på Matt, med dybt røde kinder og et bankende hjerte.
Da Matt så lænede sig tilbage i sofaen, fulgte Taylor med, han fjernede hans arme, så han ikke var så tæt på og i stedet bevægede sig om og sad med hans bagdel direkte på hans skød og ryggen imod Matt. Så hans hoved lå under Matts kæbe. Denne måde, ville Matt måske have det lidt bedre.
Men.. Han sad ikke der længe. Før han hurtigt vendte sig om igen. Så direkte på Matt, nu hvor han hørte det sidste. Han sad med hans ben på hver side af Matts skød og hans mås på hans knæ. Taylor så direkte på Matt, tydeligt overrasket og rødmede mere.
”U-uhm.. Okay.. Hvis jeg nu henter min computer, så kunne du evt. skrive min status, så det står sådan som du gerne vil have det? Det ville være nemmest at lave en post på facebook.. Skrive det en gang og så lade det være?” Taylor gik hurtigt op til køkkenet og kom tilbage med hans computer, som han satte i Matts skød, og satte sig selv i sofaen ved siden af ham.. Dog kiggede han lige op på Matt, for at være sikkert på om det var okay at sidde der.
”Men.. Kun hvis du vil Herre?” Spurgte han forsigtigt.
Han sad lidt inden han drak sin øl ud. ”jeg må hellere gå i bad” mumlede han så.
Det her havde gjort ham irritabel. Og han var ikke vild med at være irritabel. Så han måtte heller prøve om et bad kunne løse det.
Han rejste sig og gik mod badeværelset mens han gnubbede sig irriteret mod tætningerne.
Det har gik virkelig ikke!
Han var virkelig ikke vant til at skulle tage så meget stilling til så mange ting med hans slaver. Han var vant til at han bare kunne have dem som han plejede. De boede her, og gjorde hvad der blev sagt!
Faktisk… så var Taylor også den der havde mest frihed. Han ville aldrig have tilladt at en slave bagte kager eller rørte ved hans vasketøj. Men han lod Taylor gøre det?! Hvorfor?
Normalt opholde slaverne sig kun på deres værelser, og så kom de ned på hans kontor hvis Matt ad om det, men det var meget sjælendt, da han ikke brød sig om at der var nogle på hans kontor, men den regl var også allerede overskredet mange gange! Han havde endda haft sex ind over hans skrivebord. Taylor havde ligget der og leget med sig selv! Det havde han aldrig ladet en anden slave gøre.
Han gik ud i badet og stod der ude et godt stykke tid, fik klaret tangene, og fik skyllet det hele ud.
Han gik ind og fik noget tøj på, inden han kom neden under igen. Der var dog EN ting der manglede inden hans hoved gad samarbejde. Ja man kunne godt kalde ham både primitiv og sexfikseret. Men der var virkelig intet som en blowjob når man skulle have renset tankerne.
Han gik over til Sofaen, og sad Taylor der ikke stadig, ville han kalde på ham. Han guidede ham ned og side foran sig. Han lænede sig ned, og kyssede ham kort ”du skal lige klare en ting for mig inden vi går” forklarede han, inden han lænede sig tilbage i sofaen igen, og åbnede sine bukser.
Gæst- Gæst
Han skrev:
”Hej alle sammen! Jeg ved i har været ret bekymret for mig, siden jeg pludselig forsvandt, efter min chef og jeg havde et lille skænderi.. Men jeg har det godt! Jeg har fundet en fyr, som jeg er meget glad for. Og på baggrund af det, er jeg flyttet om til ham, hvor jeg bor nu. Jeg vil gerne holde dette forhold meget privat og ikke ude i offentligheden, så derfor ønsker jeg, at i alle vil forstå og ikke spørge mere ind til det.
Både han og jeg, ønsker dette, så please.. Respektere det.
Jeres alles Taylor”
Han sukkede lidt, lagde det op på hans blog og derfra linkede både facebook til det og hans email. Han fik sendt det hele og rodet sig lidt mere i hans eget hår, brummede lidt og smækkede hans computer i, hvorefter han smed den ned i den ene ende af sofaen.
Taylor trak hans egne ben lidt mere op, krammede dem og lagde hans hoved på hans knæ, imens han tænkte. Ja.. Det var virkelig det bedste han kunne skrive. Hans følgere ville virkelig forstå det.. Da hans liv var meget på medierne, sådan var det at være model. Folk kunne nemt stoppe ham på gaderne og allerede kende hans navn, uden han kendte dem? Så, sådan var det virkelig med ham. Det var faktisk dejligt at være her ved Matt, da han ikke blev spammet ned hele tiden!
Da Matt så kom tilbage, så han op og blinkede lidt. Han gled ned på gulvet, som han gjorde tegn til og rødmede mere, da Matt så tydeligt vidste hvad han gerne ville.
”Selvfølgelig Herre.” Smilte han lidt og gled op imellem Matts ben, han lagde sig lidt mere der, inden han blidt fiskede hans lem ud af bukserne, han lagde fint hans fingre omkring den inden han begyndte at sutte, slikke og kysse imod den. Da den så blev stor og hård, tog han mere den i munden og begyndte at sutte mere på den måde.
Taylor havde lært hvordan Matt kunne lide det, derfor gjorde han selvfølgelig alt det. Så der gik ikke længe, inden den gled ned i Taylors hals, hvor han poppede hans hoved mere op og ned, hurtigt og strammede hårdt hans læber omkring den, hvor hans selv stønnede lystent og mærkede.. hans eget lem i hans egne bukser blive hård.. Bare et blowjob, fik allerede hans meget trætte og ømme krop til at reagere, voldsomt..
Badet var heldigvis forfriskende. Og Taylor virkede også til at havde klaret tingene da Matt kom tilbage. Regnede ikke med at fyren havde skrevet noget alt for pladerromantisk noget.
Han satte sig i sofaen, og smilede roligt da Taylor gjorde som han sagde.
Han duftede læberne lidt med tungen da Taylor begynde at rode i hans bukser for så at befri hans lem.
Han betragtede knægten. Hans hoved blev lagt tilbage i det han mærkede Taylor omkring dit Lem. Han sukkede nydende over det, og nød hver en bevægelse.
Taylor var dygtig til det her, og så havde han været lærenem! Han vidste allerede hvordan Matt ville have det.
Hans hænder fandt vej ned til det pjuskede hår, og fik lov til at glide rundt i det. En smule rastløse.
Jo mere Taylor arbejde der nede, jo tydeligtere kunne det gøres på hans stemme.
Tunge støn og prusten kom fra gentagne gange.
Det var de færreste sex partnere der havde kunne få ham til blot at nyde det, frem for at vente på at han kunne få lov til at kneppe dem. Men nu.. nu nød han det bare.
Han lod Taylor fortsætte, stønnede som han mærkede sig selv helt nede i Taylors hals. Han blev virkelig aldrig træt af det her!
Der gik noget tid mens Taylor suttede ham inden han med et tungt støn, grab Taylor lidt, pressede ham ned, imens han kom i munden på ham. Han lagde sig helt tilbage i stolen, forpustet. Han sad lidt mens han kom til lidt. Han så ned på Taylor. "Nåh.... Lad os komme afsted" sagde han så. Han rejste sig og gik hen for at få sko på.
Dog lagde han mærke til noget da han skulle til at åbne døren. Han kunne ikke lade vær med at smile lidt skævt. Han gik over til Taylor pressede ham op af væggen.
"Du kan da ikke tage på date og fin restaurant med den der" sagde han og lod en finger glide fra bunden af Taylors bule i bukserne, og op mod hans spis, som han cirkulerede lidt om.
Han så på Taylor med et skævt smil, og et drilsk blik, inden han begynde at åbne Taylors bukser. Hun stak hånden i hans bukser og fik grebet fat om Taylors lem. Han trak hans trøje op så han havde bar mave. Inden han begynde at spille den lidt hårdt af på Taylor. "Du er ved at blive en lille nymfoman hva?.. du er efterhånden mere vild med sex end jeg er" grinte han med en klaret nedladende og tændt stemme.
Gæst- Gæst
Taylor havde lige fået hans lidt oversized sorte jakke på og hans sneakers, da Matt stoppede og pludselig pressede ham op imod væggen. Han gispede og så op på Matt, da han mærkede hånden imod hans eget stive lem. Et svagt støn kom fra ham og han greb Matts arme, for at holde sig oppe i dem, siden hans knæ altid blev helt som gummi når Matt gjorde disse ting.
Den store hånd, fandt dens vej i hans bukser og han stønnede mere, gispede og pressede sig imod væggen, med Matt foran ham. Hans egne hofter pumpede lidt imod hånden og han rødmede mere.
”D-det.. E-er.. Fordi du er så.. God.. Herre..” Hviskede han pustende, før han mærkede den dejlige rystelse igennem hans krop og han kom.. Desværre.. I Matts hånd. Han var rimelig hurtig, siden han lige havde lagt og ordnet Matt og tidligere den dag haft så fandens mange orgasmer.. Hele hans krop skreg bare, på ikke mere.. Ikke mere! Den var så stimuleret at bare et kys fra Matt, ville få ham til at hive efter vejret og næsten komme i bukserne.
”S-skal jeg finde noget og tørre det af med?” spurgte han lidt.. Han.. var rimelig chokeret over sig selv og tydeligt pinlig berørt.. Dog fandt han på noget andet. Han greb blidt Matts hånd, hvor hans eget sæd var i, hvorefter han slikkede det op og rengjorde hele Matts hånd med hans tunge. Hans kinder brændte og han så op på Matt imens han gjorde det. Hans øjne store og lystfulde, samt.. Virkelig sårbare.
Da de stod ved døren og Matt nu havde sin hånd i bukserne på Taylor kunne han ikke lade vær med at smile over hvor sensitiv drengen var! Matt skulle jo knapt nok røre ved ham før han eksplodere. Og der gik da heller ikke ret længe før det var hvad der skete. Han mærkede den varme væske i sin hånd, og så lidt ned på den. Det var nu ikke jordens undergang, og han havde ikke tænkt sig at skælde Taylor ud for det slet ikke.
Så da Taylor helt fabrilsk og nervøst ville finde noget at gøre det af med, skulle Matt til at sige at han nok selv skulle klare det. Dog var det ikke hvad der skete. I stedet mærkede han at Taylor tog hans hånd, og før han vidste af det var Taylor igen med at slikke sine egne væsker af Matts hånd. Han betragtede knægten imens, og da han havde fået den sidste dråbe væk fra Matts hånd, kom Matt ud af den trance tilstand han havde i mens dette stod på. Mens Taylors øjne så ud til ligefrem at kunne slikke videre til han havde spist Matt, og ikke mindst den røde farve der klædte Taylors ansigt så godt, og som Matt elskede at få frem. Han greb Taylors hænder, og tog den op over hovedet på knægten, holde den fast med væggen bag ham med en hånd, mens den anden grab fat i Taylors kæbe. Han pressede sine læber mod hans, maste sin tunge genstande ind i hans mund, og legede ivrigt med Taylors. Pressede ham op af væggen mens hans kys lige så godt kunne være starten på at æde knægten.
Hans egen vejrtrækning blev tungere og mere prustende.
Inden han afbrød kysset, tog lidt af stand til drengens ansigt. "Hvis du fortsætter ender det med vi aldrig når på den date" prustende han lidt mod hans læber, inden han dog slap drengen.
Gæst- Gæst
Taylors ene ben fløj op omkring Matts hofte og han kyssede ham så lidenskabeligt tilbage, lod hans egne tunge danse imod hans, så han næsten ikke kunne trække vejret. Så på en måde var han glad nok for det, da Matt brød kysset og så tilbage på ham. Han smilte da han hørte hvad Matt sagde.
”N-nej.. Vi må hellere komme afsted, Herre?” grinte han lidt legesygt. Så da Matt lod ham gå, rettede han hurtigt på hans eget tøj, lukkede hans bukser og rødmede meget mere, imens han så lidt ned.
Da de så kom udenfor, stod Taylor lidt og så omkring. Det havde været mange dage siden han havde gået ud af den dør, og stået der. Sidste gang var jo da han kom med Matt på arbejde! Så Taylor fulgte hurtigt med Matt hen til hans bil og satte sig hurtigt ind i den modsatte sige af Matt, hvor han holdte hans egne hænder lidt i skødet. Han var lidt nervøs? Måske fordi de sidste gang havde været på.. En slags date.. Var da Matt inviterede ham ud og.. Taylor var jo blevet så fandens fuld og havde solgt hans sjæl..
Han så ud af vinduet og mærkede nærmest hvor bevidst han var om den tatovering på hans skulderblade. Han var virkelig glad for at have den.. Dog.. Han så lidt ned og rynkede på hans bryn.. En sjov tanke ramte ham.
”Hey Herre? Må jeg spørge om noget?” Hvis han fik et nej, ville han tie stille.. Men hvis han fik et ja, ville han vende sig lidt i sædet, rette på sikkerhedsselen og se på ham.
”Hvis.. Jeg pludselig døde.. Hvor ville min sjæl så ende, hvis du havde den? Ville.. Jeg komme et andet sted hen? Eller.. Bare være væk som normale mennesker bliver?” Dette var faktisk noget han tænkte over.. For hvis han sjæl ville blive hængende omkring Matts eksistensen, så ville han virkelig blive rolig. Men han var endelig bare nysgerrig!
Mens da sad i bilen sagde Matt ikke så meget. Han havde ikke haft chefør på i dag, da han for det første ikke havde regnet med de skulle nogle steder i dag, så han havde givet Chefføren fri. Og så fordi han også kunne lide at køre selv en gang imellem.
Han hørte dog Taylors spørgsmål. Så han var bekymret for hvor hans sjæl forsvandt hen?
"Hvis du skulle dø, så ville din Sjæl gå til mig.. altså.. fysisk!.. og så ville den ende på det sorte marked.. nogle væsner betaler stort for sjæle" forklarede han. Han tænkte ikke ret meget over at det her måske kunne gøre Taylor ked af det, men det var jo sådan tingene var!
Det var præcis det han havde tænkt sig at gøre med Taylors sjæl hvis det blev nødvendigt.
Gæst- Gæst
Så han satte sig blot tilbage i sædet, holdte ved hans taske, som han havde nået at få med, kiggede lidt ned i den og tog noget håndcreme på, som han smurte på hans hænder. Det var ikke bare sådan lige, at holde det udseende han havde! Det krævede nogle ting, som han endelig godt kunne lide at bruge.
Da de så endelig kom til restauranten, steg Taylor ud af bilen med Matt, han så sig lidt omkring og de var heldigvis alene! Så derfor kunne de nemt blot parkere og gå derind. Hvilket de gjorde. Tjeneren så dem, da de kom ind og fik hurtigt vist dem ned til deres bord, efter han havde fået Matts navn.
Det var et småt og hyggeligt sted. Man sad meget privat, sådan i små kroge, hvor der var vægge eller gardiner imellem stederne, og så var der danse gulv i midten. Den levende musik som var der i dag, spillede nogle rolige og smukke sange. Så man ville heller ikke kunne høre dem der sad ved siden af.
Taylor tog hans egen jakke af, hængte den på stumtjeneren, som stod lidt i krogen ved siden af deres bord, sammen med at han satte hans taske på gulvet ved siden af. Han kiggede på menukortet og så op på Matt med et lille smil.
”Hvad tænker du, at du vil have i dag?” Spurgte han nysgerrigt. Han kiggede lidt på hans eget menu kort.. Hmm.. Han kunne godt tænke sig en salat, måske lidt kød.. Han spiste ikke meget kød.. Ohh, og de desserter så lækre ud også! Hmm.. Dog kom han hurtigt til at blive nervøs igen.. Håbede at Matt ikke ville drikke ham fuld igen..
Taylor var speciel ja, men ikke SÅ special.
Da de kom til restauranten, parkerede Matt. Han fulgte med Taylor ind. Og så sig om på restauranten. Hmm måske ikke et sted han selv ville have valgt, men her var nu meget hyggeligt alligevel.
De blev vist over til et bord, og Matt satte sig roligt. Han så stadig lidt bedømmende rundt. Han var jo egentlig vant til at komme steder der var NOGET finere og dyre. Men det gik vel.
Da han sad og læste i menu kortet. Udvalget så nu okay ud. Han så på Taylor da han spurgte hvad Matt skulle have. Hans blik gled vurderende ned i menu kortet igen.
"Hmm.. Ravioli'en tror jeg" brummede han lidt som han stadig sad og studerede kortet. Hmm eller skulle han tage en bøf?
Da tjeneren endelig kom så Matt på ham "jeg tager en bøf.. og så skal jeg bede om den bedste rødvin i har" sagde han roligt. Og lod det så være op til Taylor hvad han ville have og spise.
Gæst- Gæst
”Hmm.. Tror jeg vil have salaten, med laks til. Helst ikke nogle tomater.” Han nikkede og så op på tjeneren, for at være sikker på han fik det helt. Tjeneren nikkede og smilte blot stort til Taylor.
”Ja selvfølgelig. Ingen tomater og salat. Godt valg.” Derefter vendte han om og gik imod køkkenet, for at give deres ordre videre. Tjeneren havde slet ikke sagt noget til Matt og knapt nok smilet til ham.. Det var dog en helt anden verden med Taylor.
Lidt forvirret, så han efter tjeneren, kort før han kiggede tilbage på Matt. Tydeligt forvirret. Han havde ikke engang gjort det store ud af sig selv. Ingen make-up, håret var lidt rodet og det var bare noget mere afslappet tøj han havde på.
”Har.. Jeg noget på mit ansigt? Jeg.. Føler mig lidt over begloet..” Han rynkede hans bryn og så på Matt. Lidt.. Bekymret over hvordan Matt ville reagere til det der..
Tjeneren kom tilbage med to glas og en flaske vin.. Han gjorde et stort nummer ud af at åbne den.. Med et lidt stød med hans hofter, derefter hældte han det op og direkte bare satte Matts glas på bordet og derefter gav Taylors, så.. Taylor var næsten nød til at ignorere ham, da han ellers skulle tage imod den.. Så heldigvis satte han da bare glasset på bordet også, for Taylor.
Taylor så lidt panikslagen over på Matt, imens.. Tjeneren ellers puttede bestik på deres bord.. og så videre.. Sådan.. tage sig god tid..
Han vende blikket op mod Taylor da han spurgte om han havde noget i ansigtet. Han lænede sig bare tilbage i stolen med et afslappet suk.
"Nej... Tjeneren er bare varm på dig" konstaterede han roligt.
Det var i virkeligheden uprofessionelt, at lægge en p en gæst, særligt når gæsten havde en anden med.
Men hvad pokker, det kunne jo være at fyren var en stakkel der ikke kunne få kærlighed på andre måder.
Han lagde dog mærke til tjeneren da han kom igen. Studerede ham lidt, og lod ham blot gøre sig tåbeligt til foran Taylor og Matt selv. Han lagde dog mærke til Taylor lidt paniske blik, og smilede roligt til ham.
Han så på Tjeneren.
"Undskyld mig her?!" Sagde han roligt som han flettede sine finger sammen og satte albuerne i bordet. Da han endelig fik tjenerens opmærksomhed smilede han blot høfligt.
"Jeg er nød til at sige.... At hvis du bliver ved med at gøre dig til overfor min Date, så bliver nød til at brække armen på dig" sagde han med en stemme der lød meget diplomatisk, men stadig truende.
"Jeg vil foreslå dig at give dette bord til en anden tjener, du er tydeligvis ude af stand til at passe dit arbejde på grund af denne distrshering, og jeg forstår dig godt... Men som denne unge mands date.. så må jeg bede dig om at skruppe af!" Sagde han blot.
Gæst- Gæst
”De tjenere her, må åbenbart alle være singler og ikke have fået noget i et stykke tid…” Mumlede Taylor, da han ellers tog hans eget bestik og gik i gang med at spise.
Han sagde ikke meget, nød dog stilheden og musikken i baggrunden. Der var andre herinde udover dem, dog ikke mange, derfor stilheden. Hans mad smagte godt. Det var en stor skål med salat i, røget laks og ellers en mild dressing. Han spiste i noget tid, dog så lidt op på Matt, nu og her.
Stilheden var jo noget Matt kunne lide, så derfor tænkte Taylor at han ville lade ham have det. Da de var på date og dette ikke kun var for Taylors skyld. Han duppede hans læber lidt med servietten. Han skulle tisse..
”Undskyld mig, jeg er lige tilbage om lidt!” Smilte han til Matt, før han rejste sig og smuttede afsted imod toilettet med hans taske. Dog så Taylor ikke, at tjeneren, som havde bagt på ham, gik derud lige efter ham.
Han satte hans taske på bordet, kiggede lidt på sig selv i spejlet, imens han hev hans make-up taske ud, tjekkede om det hele var der og smilte. Dog gik døren og Taylor så op i spejlet, gispede lidt og ignorede fyren. Han kom desværre lige imod Taylor og en knytnæve ramte ham pludselig lige i baghovedet. Taylor skreg op, han faldt på gulvet og rodet rundt.
”Din lille lort! Du giver dig til foran ham, flirter helt vildt og så skal din fyr bare redde dig?!” Råbte han op. Taylor blinkede forvirret, da fyren satte sig oven på ham og en knytnæve røg lige i synet på Taylor igen. Han ramte baghovedet i gulvet og hans syn var allerede sløret. Han gryntede lidt og tog sig til hans ene øje, da en ny ramte ham lige på kæben og han smagte blod.
Tjeneren greb en kniv og der gik ikke længe inden hans tøj blev revet op. Taylor kæmpede imod og prøvede at skubbe ham af, heldigvis fik han udviget da kniven svagt skar over hans hud på brystkassen og senere hans mave. Han begyndte at græde meget og råbte op.
”Nå nå, du kan lige det hårdt! Sådan som din hud ser ud… Jeg vidste at den fotograf havde ret omkring dig.. Sådan en lille mande luder..” Råbte tjeneren. Taylor så forskrækket.. Fuck.. Hans gamle chef.. Ham her måtte være en ven af ham..
Der var ikke gået længe, dog ville man svagt kunne have hørt Taylors råben. Resten i resturanten hørte det ikke.. Dog ville Matt. Desværre var døren til toilettet låst.
Flere knytnæver og endda spark regnede ned over Taylor. Han havde fået mange flænger over hans hud, hævet øje, flækket læbe, mange flere blå mærker og en forstuvet fod, da tjeneren var slet ikke sød og havde gået i gang med at sparke ham, træde på ham og det hele.
”MATT!” Skreg Taylor pludselig op, af alt hvad hans lunger kunne.
Han lænede sig blot tilbage, smagte på sin vin, og slappede af.
Han lagde mærke til den kvindelige tjener, og så godt hendes flirtende smil og blik. Han gengælde blot smilet høfligt og så var det, det.
Han begynde roligt at spise. Maden var udemærket, af et sted som dette. Det var jo ikke ligefrem de dyre restauranter han var vant til, men maden var da spiselig.
Han nikkede som Taylor forlod bordet for at gå på torilet. Han spiste selv lidt videre, dog sænkede han farten en anelse, bare så han ikke havde ædt det hele inden Taylor kom igen.
Tiden gik, og Matt begynde efterhånden at undre sig over hvor Taylor blev af. Han plejede da nok at kunne skynde sig, når det handlede om at komme tilbage til Matt. Med minder?! Med mindre knægten havde planlagt at flygte. Han nåede dog kun lige at tænke den tanke, før han hørte Taylor råbe efter ham. Han rejste fra bordet og skynde sig ud mod Toriletterne.
Døren var løst, men det fik nu kun Matt til at brakge skulderen med en gang med voldsom kræft, før døren blev ødelagt og gik op.
Han så hvad der foregik, og i en hurtigt bevægelse, var han henne ved den, flåede tjeneren væk fra Taylor, og begynde ellers at lange knytnæver ud til det stakkels menneske!.
Folk ville uden tvivl høre hvad der foregik da døren nu stod på hvis gab. Efter noget tid rettede Matt sig op, og så ned på den nu forslåede og blødende mand. "Hvis du nogle sinde lægger sine klamme finger på ham igen! Så tro mig! Du slipper ikke så billigt!" Knurrede han vredt.
Gæst- Gæst
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
» Angel and devils pt 2. - Matt Jonas
» New friend? - Matt.
» Emne snak (Xander, Dai og Matt)
» # devil you are ! #
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus