Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tanker (Angeliq) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tanker (Angeliq) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tanker (Angeliq) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tanker (Angeliq) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tanker (Angeliq) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tanker (Angeliq) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tanker (Angeliq) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tanker (Angeliq) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tanker (Angeliq) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tanker (Angeliq) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tanker (Angeliq)

Go down

Tanker (Angeliq) Empty Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 13:37

S: Terre
T: 14:00
O: Bygninger
V: Varmt, men de ser ud til at trække op til regnvejr

~

Zane sad på kanten af taget på et højhus og betragtede byen.
Han var iført et par sorte bukser og støvler og en mørklilla skjorte.
*Abbadon står snart færdig, og med den som hovedsæde, vil jeg kunne fortsætte min plan...* tænkte han, og et lumsk smil bredte sig på hans ellers kønne ansigt.
Han lukkede øjnene og nød den varme luft. Heropp var luften rimelig ren i forhold til nede på gaden hvor bilerne susede rundt.
*Forbandede tingester...* tænkte han. Han afskyede den form for mekanik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 13:47

Angeliq drejede hovedet da hun mærkede et hjerte banke i nærheden. Nogen den døde side af hende af en eller anden grund kunne opfange. hvem var den mand der nu stod på den anden side af højhusets tag? Der hvor hun for få øjeblikke siden havde stået og nydt udsigten og den friske luft. Og nu kom der altså en eller anden idiot og ødelagde den fred som hun.. Angel blinkede nogle få gange med sine øjne da hun genkendte manden hvis skikkelse var stået over alt den sidste tid. Di Morgas nye hersker. Et lille gisp undslap hendes røde perfektformede læber. Hun havde ikke overpyntet sit fine ansigt med makeup som de fleste andre piger gjorde. Angeliqs øjenvipper var i forvejen store og mørke. Lagde lette skygger ned over hendes øjne der ikke rigtigt kunne bestemme sig for en enkelt farve så de var en smule blandede i farverne. Dette var altså den nye hersker? Og hun var sjovt nok bumpet ind i ham.. på en hvis måde altså.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 13:51

Han lagde armene over kors, og fornemmde pludselig en andens tilstedeværelse.
Han vendte sig langsomt om mod Angeliq og hævede et øjenbryn.
*Der er noget specielt over den pige...* tænkte han, for han havde omgående fornemmet at hun ikke var almindelig.
Han kastede et koldt blik på hende og gav hende elevatorblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 14:10

Hun var iført et par blå jeans der sad okay tæt på hende men også løse nok til at hun udenvidere kunne bevæge sig fleksibelt. Udover det havde hun en hvid tanktop på med sorte mønstre hen rundt over den, der sad tæt ind mod hendes krop blot for at fremhæve formerne yderligere. Hun greb sig selv om skuldrene som om hun ubevidst forsøgte at holde hans blik på afstand fra sig selv. Hvorfor kiggede han sådan på hende? hans blik var uhyggeligt og hun brød sig ikke ligefrem om at det hvilede på hende på den måde. Hendes krøllede brune hår blæste lidt omkring hende som om vinden legede med det. For at fremhæve hendes usikre øjne og kropsholdning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 15:27

*Køn pige* tænkte han og vendte sig om for igen at betragte byen igen.
Han satte sig ned helt ude på hanten og støttede hagen på den ene hånd mens han dovent lod sit blik glide rundt over byen.
*Min by... mit liv... mit mål...* tænkte han, men følte lige nu ikke nogen glæde ved det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 15:34

Som om hendes ben bevægede af sig selv. Som om hun ikke rigtigt kunne styre sin krop begyndte den at gå hen mod ham.. Hun knugede yderligere om sine albuer og mindede endnu mere om en lille engel jo mere man så på hende. "Du er.. Zane D'tarion ikke?" I stedet for at give ham en titel som 'min herre' eller 'hersker' skuffede hendes talegaver hende. Som de altid gjorde. Hun var ikke ligefrem den bedste til det med ord. Angeliqs stemme var præcis som hendes udseende. Engleagtig og overraskende lys og blid. Det var som om der var flere tusinde smukke instrumenter og syngene stemmer i hendes ene lille stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:00

//uppa little emne? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:28

//eeh Zane? Er du død? O.O//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:32

// UNDSKYLD!!!!!!!!! *Tilbeder for at få tilgivelse* //

Zane så på hende med et iskoldt blik.
"Jo, jeg er Zane. Hvem spørger, og hvorfor?" sagde han lettere irriteret.
Han var kommet herop for at få lidt fred, og alligevel var der nogen som ville snakke med ham.
Men... han fornemmede noget ved hende, og derfor gjorde han ikke noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:39

"Mit navn er Angeliq.. Halv engel halv dødsengel." Hun kneb svagt sine forskelligfarvede øjne sammen mens hun iagtog ham en smule usikkert. Hun nævnte intet efternavn. For efternavnet kendte hun ikke til. Som menneske var hun vokset op i gaderne. 'The princess of the street' var hun blevet kaldet. udover det var hun blevet givet navnet Angeliq. Derfor havde hun intet efternavn at nævne. Navne var ikke nødvendige. Det var bare for at kalde folk et eller andet fordi man ikke viste hvad man ellers kunne sige. "Jeg spurgte fordi jeg vil vide hvem der stjal det tag som jeg for kort tid siden erobrede til at være på.." Et drilsk glimt kunne ses i hendes ellers så usikre øjne.

//uuuh *at tage imod tilbedelsen* det her føltes godt - fortsæt lidt endnu så tilgiver jeg dig måske? dx//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:43

Et koldt smil bredte sig på hans læber.
"Jeg respekterer folk der ikke er bange af sig... men jeg foragter dumdristigheder. Om du er modig eller dumdristig, er ikke til at sige, men jeg gætter på det første." sagde han og gav hende igen elevatorblikket.
"Du er smuk... Halvt engel og halvt dødsengel..." sagde han og vendte ryggen til hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 17:55

En irritation i hendes blik dukkede op. Der var det igen 'du er smuk' hvornår holdt de dog op med at kalde hende det? Hvornår holdt de op med at drille hende når hun jo udemærket vidste at hun ikke var smuk. Hun var ikke som de super høje, kønne, slanke, piger der gik i en smule udfordrende tøj for at tiltrække sig drengene. Hun vidste det alligevel ikke ville hjælpe. Det at være smuk hørte slet ikke hjemme hos hende selv. "Jeg ville bare vide det.. havde du været enhver anden ville du være fløjet udover kantet af taget før du havde set dig om" Hun sendte ham et muntert halvsødt englesmil, hvilket gjorde hende ansigt endnu kønnere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 18:01

Han så hendes blik, og smilede.
"Nå ja.. det kender jeg godt. Folk der er i vejen skal bare fjernes." han lo og kiggede ud over byen igen.
"Nå.. du smukke Grey Angel, hvad bestiller du egentlig i Di Morga?" spurgte han.


/Smutter lige en halv time :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 11 Jun 2010 - 18:08

Hun nikkede først hvorefter irritationen i hendes blik dukkede op endnu engang. Hvorfor blev han ved med dette her? "Hvorfor jeg er her? fordi jeg altid har været her. Jeg har været her i nogen år. Men jeg er ikke typen folk lægger mærke til. Jeg bestiller ikke så meget faktisk." trækker på skuldrende og iagtager med fortsat med sit irriterede blik. 'smukke', 'du er smuk' .. det irriterede hende en smule at blive gjordt for nar på denne måde.

//det er bare fint ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 16:24

//Zane -.- er emnet så slut nu?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:10

//tager jeg som et ja Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (Angeliq) Empty Sv: Tanker (Angeliq)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum