Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tanker (ÅBENT EMNE) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tanker (ÅBENT EMNE)

Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:46

S: Terre
T: 12:30
o: Den store plads foran Abbadon.
V: Varmt, men det trækker op til regn

~~~~~~~~~~~~~~

Zane D'tarion sad på den store trappe foran porten til Abbadon, den sorte fæsting.
Selve trappen stak ud fra fæstningen i en halvcirkel, og hvert af de tyve trin var omkring fem centimeter højt. Dette gjorde trappen elegant og egentlig et ideelt sted at sidde for turister...
Lige nu var det dog kun Zane der sad der. Han stirrede ud på den store plads neden for trappen. Folk gik rundt på den, dels for at komme hen til der hvor de nu skulle hen, og dels for at se den imponerende fæstning der rejste sig bag Zane som en enorm skygge på denne lysets by.
Zane sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:55

Itachi gik rundt roligt han var ikke turist han var her ikke for at kigge på noget men for at finde Zane han havde jo allerede fundet ham han gik op af trappen mod ham uden at tænke over det "Zane formoder jeg" sagde han roligt da han kun var 5 skridt fra ham "jeg må sige din kraft er stor kan jeg mærke større end jeg havde regnet med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:58

Kittys katteagtige skikkelse nærmede sig, Zane. Fra en skygge og så lydløst som muligt
(tøjet er på avaet). Opvokset mellem vampyrene. Derfor havde det altid været vigtigt at
kunne bevæge sig så lydløst som muligt. Hun lod sine katteagtige øjne glide hen over
området. Der var han. Di Morgas Hersker. Hun fortsætte fremad.
Hun lod blikket glide rundt for at se folkende omkring sig, Om der var nogen der havde set hende.
Om der mon var nogen der fulgte efter hende, eller ligesom hende selv var på vej op mod. Zane.
Og der var en.. En anden person. Hun lagde hovedet let på skrå og forholdt sig i skyggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:05

Nell gik roligt rundt i fæstningen. Hun var der ikke af nogen særlig grund, enlig kun for at kigge. Hun var nok heller ikke turrist når hun selv boede i Terre. Nells blik vaklede lidt rundt til hun så til mænd side på en trappe. De så meget fredelige ud. Men hun var stadig lidt bange for at gå der hen, hun vidste jo ikke om en af dem var et eller andet væsen der ville gå efter sødt, men stærkt blod?
Men Nell tog modet til sig og begyndte med rolige og elegante skridt at gå mod dem. Hendes lange glatte blonde hår blev let løftet i vinden, ved hendes hurtige skridt, "Halløj!" sagde hun med en glad stemme der kunne tage livet af folk hvis hun begyndte at snakke vildt.
Nell satte sig let og elegant på jern trappe ganeleret og kiggede på de to mænd. Den ene mand kunne hun være sikker på ikke ville bide i hende, med mindre vampyre kunne have en lillaagtig hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:14

Han fnøs da Itachi talte til ham. Hvor vovede han at komme til Di Morgas herre på denne måde?
"Hvem er du, skvat?" spurgte han dovent men uden at se på Itachi. I stedet kastede han et blik på Nell. Han svarede hende dog ikke. Han lod heller ikke til at have opdaget Kitty.
HAn rodede sig lidt i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:22

//gotta go.. Skriv bare videre.. Nell er faldet i søvn oo'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:25

"ja undskyld disrespekten Zane jeg kender allerede meget til dig og jeg må indrømme bedre herre kunne der ikke være" sagde han roligt "Itachi Uchiha" han så stadig på Zane "men det var vigtigt at jeg fik talt med dig" han stod stille "jeg ville vide om der stadig er dusør på nogen her i byen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 13:54

Kitty holdt sig i skyggen og kneb svagt sie mørkerøde øjne sammen.
Kun halvt så hun stadigvæk kunne se dem. Hun kunne tydeligt høre dem
- hvor var det dog typisk hvor meget kat der rent faktisk var over hende. Hun lyttede
til hvad de sagde. Zane lød nu ret så .. irriteret. Men det sked hun på. Han var
lækker. pisse lækker endda. mere end hun rent faktisk havde troet at han var!
Sandt nok var det nok fordi han var sort. Ikke som fra Afrika sort. Men sortelver sort.
Hun ville nyde at kærtegne den sorte hud som han havde. Trods hun ikke var sikker på
om hendes herre ville være specielt glad for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 14:01

//Tænkte på om jeg også må joine? ;D //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 14:05

//det er et åbent emne såh det tror jeg XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 14:12

//yay!^^ - forresten tak x3//

Ikke langt fra trappen, ved et hjørne af en gade, der mundede ud i pladsen, stod en skikkelse med ansigtet vendt mod den store sorte trappe, der førte op mod slottet, der tårnede sig op over byen.
Hans blik søgte efter detaljerne i personerne, der sad på trappens, ansgter. Blot den mindste gnist af følelse, eller måske noget andet?
Han var ikke sikker på hvad det var han kiggede efter, og dog vidste han på en måde at dette måtte være Zane, sortelveren der så ud til enten af kede sig, eller være irriteret.
Itarians ildrøde lange hår, svajede let i en svag brise, og hans isblå øjne glimtede, så det nemt også ville kunne ses helt oppe på trappen, dog ville han ikke gøre opmærksom på sig selv, endnu.
For hvad end de talte om, hvis de da overhovedet talte sammen, så angik det ikke ham, og dog virkede hans ansigt nysgerrigt, for ja, Di Morgas hersker ville vel altid være interresant at se på? For ikke at tale om at høre på, og dog, vidste han det jo egentlig ikke, han havde aldrig mødt ham.
Hans øjne faldt på en pige bag dem der sad ned, hun så ud til at liste, ville være lydløs, og dog virkede hun ret tydelig for hans gennemborende isblå blik, der dog alligevel ikke virkede koldt, nærmere det modsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 10:38

//fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 11:09

//Hehe, jeg kunne også godt tænke mig at fortsætte^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tanker (ÅBENT EMNE) Empty Sv: Tanker (ÅBENT EMNE)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum