Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Angelie Walentina “dygtig mig” EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Angelie Walentina “dygtig mig”

2 deltagere

Go down

Angelie Walentina “dygtig mig” Empty Angelie Walentina “dygtig mig”

Indlæg af Angelie Søn 7 Jan 2018 - 19:01

DET GENERELLE
Angelie Walentina “dygtig mig” Cd2073d07a035e6a9d9c0d6f900fa922--elf-cosplay-elf-costume[/center]

Fulde Navn
Kaldenavn
Køn
Angelina Camille Walentina

Angie

Kvinde

Race
Eksistens
Kropsalder
Elver

42 år

26 år

PERSONLIGHED OG UDSEENDE(SELVVALGT MULIGHED)
Angelie er den heldige indehaver af dybt safirblå øjne,møder virker levende når man kigger ind i dem. Dette er kommet fra hendes tidligere eksistens, hvor hun besad evnen til at manipulere vinde, hvilket har sat sit præg på hendes iris, efter hun blev genoplivet som elver.
Hendes hår er dybrød, som farven på en frisk, nybrygget rødvin, og det når hende ned til midten af ryggen på nuværende tidspunkt, eftersom hendes hår aldrig har været i nærheden af en saks efter hun kom til live.
Hendes hud er bleg og fejlfri, med en elvers naturlige skønhed og elegance. Dertil medfølger et par spidse ører, der har huller, men hun har sjældent noget i disse, skønt muligheden er der. Hun har endnu ikke tillært sig glæden ved smykker på hendes krop og ejer desuden heller ingen.
Hun har en højde på 171 centimeter, med en atletisk bygget krop med naturlige former og svage aftegninger af muskler. Lad dig dog ikke snyde af hendes spinkle udseende.. Hun er dødbringende.
Hendes maritime status er forlovet og hendes seksuelle tiltrækning er ved begge køn. Hun tænder naturligt på styrke og vil kun overveje en værdig partner hvis denne er stærkere og mægtigere end hende selv. Hun har behov for en fast hånd til at sætte hende på plads, hvilket til tider kræver sin mand.
Skønt hun er omringet med de bedste healere, inklusiv hende selv, så besidder Angelie stadig fysiske ar. Der vil kunne findes en adresse skåret ind i hendes højre underarm, samt et sammensyet sår i maven, efter en ufattelig grum tortur. Disse ar har gjort, at Angelie næsten altid vil være beklædt så disse områder er dækkede, selvom det til tider kan være upraktisk. De eneste der nogensinde har set disse mærker, er de to personer, som betyder alt for hende.
Hun er medlem af sortelverklanen, den mægtige D'tarion klan, der ledes af Zane.

Som farven på hendes hår indikerer, så ejer Angelie et iltert temperament. Hendes lunte er ufattelig kort over for dumdristige og selvfede personer. Dette har både gjort gavn for hende, men også bragt hende i et utal af problemer. Skønt er hun stærk, men hun er langt fra uovervindelig.
Hun har en fænomenal evne til at bide af folk, hvis de blot ser forkert på hende og det kunne meget sjældent falde hende ind at sige nej til muligheden for en kamp. Hun nyder at torturere andre med st formål, og uden, alt efter hendes humør.. Både fysisk og psykisk tortur, hvor hendes evner specielt har været hende til gavn.
Hun nægter nogensinde st gære skade på et barn, og bare tanken kan gøre hende sygelig, at nogen ville kunne få sig selv til at gøre dette. Hvis hun kunne, ville hun tage vare på hver eneste hjemløs unge i Di Morga.
Nogle vil kalde hende bindegal, mens andre vil kalde hende ondsindet.. Selv vil hun kalde sig for en passioneret kvinde, der ligger sjæl i alt hun foretager sig, hvilket oftest er ondsindet ting.

Som alle andre levende væsner, så har Angelie drømme for fremtiden. Det er sjældent noget hun snakker højt om, eftersom tiden ganske enkelt ikke er der i hendes travle eksistens mellem elsker og livvagt. Hun er altid på arbejde, på en quest eller sovende.
Hun drømmer om muligheden for endeligt at kunne slå sig ned uden bekymringer sammen med hendes forlovede. Leve et ganske normalt elverliv resten af sine dage med håb om en familie. Hun ved dog godt, at dette ikke vil komme til at ske, men ikke desto mindre tillader hun sig at drømme om det.

MAGIER

Magi I
Magi II
Magi III
Magi IV
MAGIENS NAVN IMAGIENS NAVN IIMAGI IIIMAGI IV
Hun har sin fløjte, som hun stjal i helvede. Dens musik kan lægge ethvert offer i en magisk søvn, hvis hun når at spille melodien færdig.. Bemærk at det er muligt at stjæle fløjten, men ingen andre kan bruge den.. Offeret vil vågne igen efter en times tid, hvis hun ikke har dræbt dig.. Til denne evne hører det selvfølgelig med, at hun kan trænge "ind" i din karakter på samme måde, uden at frembringe søvn, og manipulere sindet.. Fordi din en karakter med et sind, som hører fløjtens toner, vil tillade Angelie at trænge ind, da det vil frembringe en trancelignende følelse, som en drøm også er

Derudover er hun i stand til at trænge sig ind i folks drømme, og derved spille sindet et puds, ved at ændre på drømmeverdenens struktur, altså forandre drøm til mareridt, manipulerede størrelsesforskelle, samt omgivelser af disse.. Hendes stemme kan virke som en form for hypnose på nogle (Bemærk ikke alle væsner påvirkes, i tilfælde af immunitet)

Hun er immun overfor tankelæsning, når hun befinder sig i drømmenes verden, men det er stadig muligt at påvirke hende med puppetmastery og følelsespåvirkninger

Angelie er igang med at optræne healing hos healerne i Abbaddon, men hendes evner er endnu ikke udviklet nok til at kunne klare større udfordringer

SVAGHEDER
husk at for hver magi skal du kunne tilføje én svaghed mere!)

Svaghed I
Svaghed II
Svaghed III
Svaghed IV
Hun bliver nemt påvirket hvis folk vil påvirke hende med følelser, og på den måde kan de styre hende..
Hendes fysiske styrke overstiger et menneskes. Men dog er hun svagere stillet end andre racer på dette punkt.
Hvis melodien til den magiske søvn ikke spilles færdig, vil den ikke træde i kraft, og du vil stadig være vågen..
INDSÆT SVAGHED
INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

STYRKER

Styrke I
Styrke II
Styrke III
Styrke IV
hun kan håndtere størstedelen af våben, med speciale i kasteknive og hendes pisk
hun er yderst smidig og adræt, som de fleste elvere, med besiddelse af kamptræning grundet hendes tidligere position som Zanes livvagt.
hun kan efter års træning kontrollere hendes healende evner til fulde.
INDSÆT STYRKE
INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

INDSÆT BESKRIVELSE

Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681

Tilbage til toppen Go down

Angelie Walentina “dygtig mig” Empty Sv: Angelie Walentina “dygtig mig”

Indlæg af Jay Wu Søn 7 Jan 2018 - 21:40

GODKENDT

Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Antal indlæg : 694

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner