Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new friend or a new foe? [Caine]

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Tors 17 Maj 2018 - 18:46

Hendes lukkede øjne var et stærkt bevis på at kontrollen ikke var så solid hos hende lige nu og selvfølgelig respekterede han det. Men samtidig så var det fantastisk for så viste det bare at hun lige som ham var oprigtig og var tro mod sig selv.
Det var en lækker varm følelse at mærke hende så tæt på og ikke mindst mærke hendes kropssprog omkring hvor meget hun selv nød det. Hvor frustrerende det end måtte være.
Han vidste godt det var nemmere sagt end gjort at tro på når folk sagde de ville blive, men så måtte han jo bare bevise det.

"Jeg ved hvad du mener Amy..... Og det er helt ok..... "

Hans blik havde en varm ro over sig udover den intensitet hun så tydeligt havde læst på ham.
Det var nok ikke så nemt at indrømme at man aldrig havde prøvet at have sex før, specielt ikke hvis lysten sådan boblede igennem en. Hans øjne var som fastlåst i hendes som hun sukkede blidt af hans kys mod hendes fingre og selvfølgelig kunne han ikke lade være med at smile. Det ville han heller ikke, det var jo fantastisk.

"Er jeg ikke?.... Det er fuldt ud så nemt som du selv gør det Amy....."
Det var dog tydeligt på ham at han så udemærket forstod hvad hun mente. Hun lod til at nyde hans kys mod hendes hals lige så meget som han nød at give dem og det gisp hun udstødte var en helt vidunderlig lyd, en lyd der sendte endnu mere varme igennem ham. Grebet om hans buksekant der strammedes og hendes krops rysten viste en frustration men samtidig vidnede den også om hun egentlig nød øjeblikket.
Så lagde han roligt hånden mod hendes kind imens han smilede dragende og så hende i øjnene.

"Amy.... Du skal ikke gøre noget du ikke er sikker på..... Alt du behøver er at sige det.... Jeg lovede at jeg ikke vil forsvinde.... Du vil finde ud af hvor meget jeg mener det....."
Hans øjne skinnede nærmest som han så dybt i hendes øjne med et nærmest kærligt og sikkert smil
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 17 Maj 2018 - 19:05

Hun lænede sig en smule tilbage og lod blikket glide på ham, hun var ny i den her leg eller leg var måske ikke det rigtige ord for hvad de havde gang i. Hun vidste faktisk overhovedet ikke hvad det var de havde gang i, men hun nød det. Hendes hænder holdte godt fast i hans buksekant og inden hun ville stoppe legen for i aften hev hun sig selv helt tæt på ham og plantede sine læber i mod hans. Hun lukkede øjnene og lod sig leve helt med i det kys. Et blidt støn kom fra hende og hendes hænder blev ført i nakken på ham, hun hev en smule ophidset fast i hans lækre hår.

”Du… vi.. ”

Det var ikke fordi at hun ikke ville, hvis der var noget hun ville så var det bestemt at være sammen med ham – men måske de skulle lukke for i aften og måske mødes en anden dag. Måske var ikke ordet, for hendes skyld ville hun utrolig gerne tilbringe tid med ham, hun ville faktisk slet ikke stoppe, hun ville ikke hjem – men blev hun her.. så ville hun ikke kunne stoppe sig selv! Hans næste ord kom så bag på hende, det kunne han da sagtens sige!

”Nej du er ikke.. du er skøn, dragende og jeg kan ikke helt lade være…”

Hun plantede atter et kys på ham og førte nu kærtegnende hænderne ned af hans faste ryg og så godt ned i hans bukser bag på som hun overhovedet kunne komme og hold nu helt op det føltes godt. Hun lænede sig tilbage og bed sig selv lidt i tungen imens hendes brune øjne intenst så på ham. Den varme der brændte i ham ved de næste ord fik hendes hjerte til at hamre helt vildt – hvordan gjorde han dette ved hende?

¤Du er nød til at køre hvis det er… det kan jeg slet ikke lige nu.. Jeg er lækker sulten¤

Hun lagde et stort tryk på lækker sulten, imens hun så på ham – hun vidste at de hellere snart måtte gøre noget, hun havde dog ondt af ham over at han nu havde prøvet to gange og hun havde trukket i land to gange. Hun havde det lidt skidt over det, men han havde taget det så fint og hun havde utrolig svært ved at blive væk fra ham – han var jo… Caine..
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Tors 17 Maj 2018 - 19:55

Selvom hun måske var ny til det, så var det virkelig dejligt hvordan hun gjorde hvad der lod til at virke for hende. Caine så det heller ikke som nogen leg men som følelse og lidenskab der fik lov til at komme til udtryk.
Han smilede meget intenst som hun hev ved hans buksekant så de endnu en gang kunne nyde et lidenskabeligt kys. Og han elskede hvordan hun levede sig helt ind i det. Lige som hende kunne han heller ikke holde et lavt støn tilbage, specielt ikke når hun hev i hans hår på den måde.

"Vi..... Det kan jeg godt lide du siger....."

Han kunne sagtens mærke at hun gerne ville, og han ville da også virkelig gerne. Men det var nok bedre at de ventede indtil hun følte sig helt klar og ikke gjorde noget hun måske ville komme til at fortryde. Og hvis hun nu fik den tid hun skulle bruge så ville det også blive meget mere intenst når de endelig kom der til.
Imens han strøg hende på ryggen med fingerspidserne, lod han blikket vandre over hende og han elskede den varme der var mellem dem, en varme de ikke benægtede nogen af dem.

"Tro mig.... Jeg føler mig også draget af dig... På en måde jeg ikke kan finde ord for.... Men jeg elsker det....."

Efter endnu et kys og hun så førte hænderne ned i hans bukser bag på, lukkede han kort øjnene og smilede meget intenst inden han kort førte hænderne ned over hendes bagdel der fik et klem inden han fortsatte op af hendes ben. Hendes vidunderlige blik brændte sig ind i ham som et minde der aldrig ville blive væk, hun så på ham på en måde så han blev varm på en ubeskrivelig dejlig måde.

"Det kan jeg godt..... Eller jeg vil da prøve.... Hvis du er lækkersulten hvad har du så lyst til?...." Et eller andet sted så havde han en idé om det men hun skulle alligevel have muligheden for at svare.

Hvis hun lod ham, satte han sig over i førersiden med et blik der nærmest trak i hende. Måske havde hun trukket i land to gange, men samtidig så var det okay med ham. Hun skulle jo ikke gøre noget hvis ikke hun var klar til at gøre det. Så lagde han hånden på hendes lår og bed sig let i læben. "Et kys at køre på?..... " Det ville ikke blive det sidste mellem dem, men han ville da heller ikke klage over hvis hun lænede sig over og gav ham et
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 17 Maj 2018 - 20:23

Det hele havde skyllet ind over hende som nærmest naturlige instinkter at være sammen med ham og hun håbede virkelig aldrig at denne aften ville stoppe, selv om hun vidste at den næsten var nød til det. Hans intense blik borede sig ind i hende og satte hendes hjerte i fuld firspring, tænk at man kunne sætte nogen i gang på den måde blot ved at kigge på dem. Hans lave stønnen fik et stort smil på hendes læber, han nød det lige så meget som hun selv gjorde og det var fantastisk. Hun bed sig let i læben over de ord han valgte at sige. Han valgte at sige at han godt kunne lide at hun sagde vi.

”du er en tosset!”

Hans fingre dansede blidt ned af hendes ryg af hendes ryg og gav kuldegysninger hele vejen ned af hendes ryg. Ruderne i bilen var begyndt at dugge og det hele var utrolig intenst – hvordan kunne han? Hun lod blikket en smule lillepige agtigt og flovt falde i jorden over hans ord – hvordan kunne en så fantastisk som ham være draget af hende? Han var stærk, selvsikker og utrolig fantastisk. Hun var en lille grå mus, stille og nærmest bange for livet selv og alligevel sad de her. Det føltes allerede nu som flere år siden de havde mødtes på værkstedet.

”Du må være helt fra den Hr. Blackwell”

Et blidt grin forlod hende let og hun lagde blidt hovedet på skrå – han var indbydende og lige til at spise! Hun kunne være blevet ved i flere timer, ville have nydt at røre ved ham og mærke hans kys på hendes læber. Da han så spurgte hvad hun havde lyst til, nu hvor hun var lækker sulten – flød den røde farve atter over hendes kinder – hun kunne da ikke fortælle ham hvad hun mest havde lyst til. Han satte sig nu over på føresædet og hun lænede sig tilbage i sædet og trak vejret en anelse dybt for at få ro over sig selv. Hun kiggede ned på låret og på hans hånd og smilte indgående. Hans måde at bide sig i læben på tændte igen noget i hende. Hun lænede sig over imod ham og plantede heftigt hendes læber imod hans og lagde hånden blidt på hans inderlår.. Hun måtte snart få kontrolleret sig selv, hun kunne jo ikke styre sig omkring ham.

”du er vidst ikke helt sund for mig”

Hun var slet ikke vant til at miste kontrollen på denne måde, hun var vant til at have den fulde kontrol og det faktum at han kunne få hende til at miste den på denne måde var skræmmende. Hendes hoved forblev tæt på hans lidt, hun betragtede de fantastiske øjne.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Tors 17 Maj 2018 - 22:08

Som de sad der, havde han ikke det fjerneste ønske om at aftenen skulle stoppe på nogen måde, men dybest set var det nok smartest at det skete. Men han ville virkelig gerne se hende igen plus han skulle jo vise at han var der for at blive og ikke bare forsvandt som så mange andre ville kunne finde på.
Så grinede han ganske kort inden han strøg hendes lår lidt mere fast og sagde:

"Måske ja.... Men det lader ikke til at genere dig det fjerneste....."

Ruderne duggede og hvert eneste kærtegn mellem dem var så dragende og varmt at det virkelig bød på mere. Som hendes blik blev helt lillepige agtigt, strøg han hånden langs hendes kæbe og smilede med en intensitet kun hun havde kunnet fremkalde. Måske var han selvsikker og hvilede generelt i sig selv men derfor var hun stadig noget ganske særligt for ham, det var bare et spørgsmål om at han skulle overbevise hende om det.

"Ingenlunde Ms. Scott..... Jeg nyder såmænd bare en utrolig og fantastisk stund med dem...." Han drillede måske lidt ved at sige det sådan men ikke desto mindre lyste det også ud af hans øjne hvordan han mente hvert et ord.

Hun var smuk, tiltalende og helt igennem berusende fantastisk! For hans skyld kunne de uden problemer blive ved i flere timer og stadig ville det være så utroligt lidenskabeligt. Hendes rødmen svarede nærmest på hans spørgsmål i sig selv, så han trak hende kort ind til sig ved lænden hvor han så strøg læberne kort over hendes kraveben. Hans blik fulgte hende nøje som de nu sad på hver sit sæde og hun trak vejret så dybt. Hendes lår fik et lille klem og kort efter var det som om hun havde læst hans tanker og endnu et heftigt kys blev indledt.

"Det tror jeg faktisk jeg er..... På samme måde som du er noget ganske særligt...." Som deres ansigter var så tæt, fortabte han sig i hendes øjne inden hun fik endnu et kys.
Han gav hendes hånd på hans inderlår et klem inden han startede bilen og begyndte at trille afsted
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Tors 17 Maj 2018 - 22:40

Hun havde ikke kigget på uret siden kl de havde forladt værkstedet, hun havde ikke haft lyst til det eller tid til det. Hendes aften havde været fantastisk og selv om den var på vej mod hendes lejlighed – så håbede hun virkelig at hun ville se ham igen, som han havde fortalt hende et par gange. Hendes hjerte hamrede bare ved tanken om måske ikke at se ham igen. Hun ville ikke tanke på det og heldigvis lød hans stemme igen og hun lod de brune øjne let vandre mod hans.

”Det genere mig overhovedet ikke – jeg kan godt lide at være sammen med dig… altså jeg mener i samme rum som dig.. eller jeg mener.. altså.. ”

Hu lukkede kort og opgivende øjnene, hvorfor pokker var hun stadig sådan? Hun var tryg ved ham, hun elskede at være sammen med ham, hun kunne lide ham… ohhh! Hun kiggede hurtigt ud af vinduet og bed sig lidt i læben – nej nej nej nej. Det kunne kun ende galt når man kunne lide nogen. Hendes tanker blev blidt afbrudt at hans dejlige kærtegn og hun bed sig nydende i læben og lod blidt hovedet vippe mod hans kærtegn. Hun lod tankerne vende tilbage til deres lille møde og et blidt grin forlod hende.

”Jeg er glad for at du nyder det.. du er heller ikke det værste selskab”

Hendes stemme var drillende, legesyg og blid – det var nok den største underdrivelse hun i sit liv havde lavet. Hun elskede indtil videre at være sammen med ham. Han var blid, han var dejlig, han var tiltalende og helt igennem god og fantastisk. Hun havde aldrig mødt en som ham og vidste ikke om hun nogensinde ville det igen, men hvorfor skulle hun også det – lige nu havde hun jo ham. Hun mærkede nu hans trækken og lod blot kroppen følge med, hans læber førte over hendes kraveben og det fik hele hendes krop til let at ryste.

”du stjæler min selvkontrol – den ene ting jeg altid har haft… ”

Hendes stemme var blid og på ingen måde bedømmende eller fjendtlig. Hun elskede deres øjeblikke og hun ville gerne have mange flere, men hun syntes det var underligt. Hun fik så endnu et kys og det blidt udtryk herskede atter i hendes øjne. Han startede nu den lækre bil og begyndte let at køre. Det var dog til hendes store velbehag at han stadig ikke havde bluse på og det fik hende til at betragte ham lidt stjålet.. Hun lænede sig let over imod ham og kyssede ham blidt på skulderen og op af halsen.

¤Du er et syn for guder lige nu!¤

Lokkende, blidt og nærmest hviskende fik hun sagt ordene og lod derefter blidt læberne plantes på hans skulder igen. Hendes hånd på hans lår nussede ham blidt før hun førte den kærligt og forførende over hans mave – hun kunne vidst ikke helt få nok af ham.

¤Husk at køre pænt og holde øjnene på vejen¤
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Tors 17 Maj 2018 - 23:32

Selv havde han overhovedet intet begreb om hvad klokken var og det var egentlig også fuldstændig ligemeget. Det havde været en helt fantastisk aften selvom han ikke ville have den til at slutte. Nok var de på vej mod hendes hjem men han var som hele tiden fast besluttet på at de skulle se hinanden igen.
Den måde hun kiggede på ham, kunne fuldstændig tryllebinde ham!

"Jeg ved hvad du mener.... Jeg har det på samme måde..... Jeg nyder virkelig dit selskab.... Det har virkelig været vidunderligt at bruge tiden sammen med dig.... Ingen har kunnet gøre sådan ved mig før...."

Han kunne rigtig godt lide hende, og han håbede da også at hendes blik ud af vinduet fortalte at hun også kunne lide ham. Det var selvfølgelig store ord at sætte på men ikke desto mindre var det sandt. Det gav altså en lækker varme i hans indre ved nærmest alt hun gjorde men i særdeleshed også når hun sukkede eller bed sig sådan i læben. Han strøg også hendes kind igen som hun lænede hovedet mod ham, et dejligt tegn på hendes tryghed.

"Selvfølgelig gør jeg det.... Du er slet ikke tosset...." Så blinkede han til hende og smilede meget intenst til hende, det legesyge og drillende toneleje hun havde blev han aldrig nogensinde træt af at høre. Hun var på alle måder fantastisk og han blev mere varm bare ved tanken om hvordan hun havde været overfor ham. Hun havde jo rykket sig langt hvilket han egentlig også havde. Den lette rysten gennem hendes krop fik ham til at komme med et meget lavt men nydende suk, han kunne ikke lade være når hun gjorde sådan.

"Så kan du bruge min.... Den har du nemlig taget så fint...."

Han kunne tydeligt høre at hun ikke var fordømmende eller lignende nærmere tvært imod. Hvert øjeblik var noget ganske særligt hvor mærkværdigt det end var, for så længe havde de jo ikke kendt hinanden så længe. Men på trods af det så var det virkelig dejligt at være sammen med hende. Selvfølgelig havde han ikke taget t-shirten på igen, det havde sådan en lækker effekt på hende. Hendes kys det vandrede fra skulderen og op til hans hals, skabte endnu et dragende smil.

"Nej du har mig helt for dig selv.... Der udover kan jeg ikke få øjnene fra dig alligevel...."

Selv den måde hun sagde det på var fantastisk! Han nød virkelig hvordan hun strøg hånden op af låret og videre til hans mave, hun måtte røre alt hvad hun ville.

"Jeg lover at prøve....." Så gav han hendes lår et klem imens han nussede det
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Fre 18 Maj 2018 - 6:52

Tiden fløj og normalt ville hun holde nøje øje med den, hun var meget punktlig og passede nærmest sin seng på minuttet for at være sikker på at kunne komme op og passe sit værksted dagen efter – det var dog heldigvis sådan at Jacs ville komme tilbage i morgen på arbejdet efter et par dage fri, så kunne hun tage sig af kunderne som hun plejede. Hun havde dog bestemt intet imod at tage sig af den sidste kunde hun havde haft, han vidste sig jo at være.. ja fantastisk! Den lækre og varme stemme lød igen og hun åbnede munden lidt overrasket over de ord som forlod ham – ingen har kunnet gøre sådan ved mig før? Hvilke ord hun skulle sige vidste hun faktisk ikke lige, hun bed sig let i læben og så på ham.

”Det er jeg glad for at høre – så er jeg da lidt.. ”

Anderledes, speciel hvilket ord hun skulle bruge vidste hun faktisk overhovedet ikke, da hun egentlig gerne ville sige ordene til nytte, men det ville også bare ædelægge stemningen imellem dem var hun næsten sikker på. Hun nød at være tæt på ham og det kunne ingen tage fra hende, hendes hjerte hamrede afsted blot ved synet om ham og da hans så blidt førte hans hånd over hendes kind, smilte hun let og kærligt til ham. Hun var slet ikke så tosset, det var da altid noget at hun ikke var så tosset. Hun kunne tydeligt høre at han legede lidt med hende og hun syntes det var fantastisk, men det var alt omkring ham jo! Hendes grænser var rykket til ekstreme mængder, men hvad hun kunne forstå på ham, så havde hans også rykket sig en del. Hun blev revet væk fra tankene da hun hørte et lavt suk fra ham og det førte et let og lystent smil omkring hendes læber. Hans selvkontrol havde hun taget? Den måtte han længere ud på landet med, han virkede så utrolig kontrolleret i forhold til hende.

”Din selvkontrol har du vidst stadig, du er så rolig, så fattet og håndtere dine lyster utrolig godt, i forhold til andre”

Han nævnte så at han ikke kunne få øjnene fra hende og det bragte et blidt smil på de fyldige læber og hun vidste ikke hvor betryggende det var at han ikke kunne få øjnene væk fra hende når det nu var ham som kørte. Hun lænede sig over mod ham igen, hvorfor kunne hun ikke lade være ham. Endnu en række kys blev let efterfulgt på hans skulder, samtidig med hånden som stadig legede på hans veltrænede mave – de blev let ført ned over den, kærtegnende og legende, de ramte let buksekanten og to fingre blev let ført ind under, hun holdte dog hånden der.

”bekymrende når man tænker på at du køre?”

Hun napppede blidt fat i hans øre og trak vejret en smule tungt, det var tydeligt lidt svært for hende at holde fingrende væk fra ham. Hun lagde blidt læberne tæt på hans øre og lod blidt og nærmest lokkende de næste ord lyde.

¤Er vi der snart?¤

Hun lagde bestemt ikke skjul på den lystne undertone, jo før vi var der jo før kunne hun få et kys mere – hun var jo på kanten til at fremkalde et trafikuheld. Han havde heldigvis den selvkontrol, selv om den lige nu var træls, så var det nok den som holdte dem i live lige nu. Hvis hun fik det som hun gerne ville, så var hverken hans hænder eller hans øjne på vejen.


Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 18 Maj 2018 - 9:21

Det var en dag der havde udviklet sig på en helt anden måde end han havde troet til at starte på men han var rigtig glad for udviklingen. Der var nu noget af et spring fra at få sin bil til autoværksted til hvor de var nu men det var fantastisk!
Hun påvirkede ham på den mest fantastiske måde, en måde han før hende faktisk slet ikke troede på. Måske fastholdt han stadig sin selvsikkerhed og bar sig selv flot men derfor kunne hun åbenbart sagtens påvirke ham i høj grad.

"Du er lidt?...... For mig er du mere end lidt.... På den mest fantastiske måde....."

Han elskede at være tæt på hende og nyde tiden sammen med hende, at kærtegne hende var helt fantastisk specielt når hun nu reagerede som hun gjorde. En ting var at kærtegne hende men det var noget ganske andet når hun så tydeligt viste hvordan hun kunne lide det. Der var rykket mange grænser for hende lod det til og han fik en helt fantastisk følelse af at hun havde haft ham med igennem det. Måske var det ikke det hun troede på men han måtte indrømme at hun havde en eller anden effekt på ham, kunne gøre ham varm ved blot et blik og det var nærmest berusende!

Ganske kort drejede han igen blikket over på hende og sagde lokkende: "Måske..... Men det er langt fra det nemmeste jeg nogensinde har gjort....."

Han måtte da også indrømme at det var langt fra den nemmeste køretur han nogensinde havde haft men det generede overhovedet ikke. Et eller andet sted håbede han jo på at hun ikke ville kunne lade ham være når han kørte hvilket også viste sig at være tilfældet. Han trak varmt på smilebåndet som hun igen kyssede hans skulder, og kort lod han blikket følge hendes hånd hele vejen til de to fingre fandt under hans buksekant.
Så gav han hendes lår endnu et klem, denne gang lidt højere oppe inden hans finger fulgte kanten af hendes kjole.

"Måske..... Men jeg vil heller ikke have du lader være....."

Når hun ligefrem nappede ham i øret og trak vejret på den måde... Hun var fantastisk! Det sendte den mest fantastiske kuldegysning igennem ham da hun spurgte så lokkende.

"Max et minut......"

Han ville absolut heller ikke klage over et lidenskabeligt kys mere, eller hvad hun nu havde tænkt sig. Det var svært at køre ordentligt men samtidig med så måtte hun overhovedet ikke stoppe. Han takkede også sin egen selvkontrol meget selvom han helst så den smidt ud af vinduet. Fingeren ved hendes kjolekant, pressede kjolen en anelse op inden han strøg op af hendes side og hendes bryst
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Fre 18 Maj 2018 - 20:25

Hun kiggede ud af vinduet og værkstedet tårnede sig nu op foran bilens ruder og deres lille eventyr var faktisk ved at være slut. De kørte nu direkte ind til virkeligheden, tilbage til det velkendte og forlod den verden som de havde været fanget i, i et stykke tid. Hun bed sig blidt i læben og lod blikket kort falde tilbage på ham – hun vidste faktisk ikke hvad der var sket, hun vidste ikke hvad der ville ske, men lige nu mærkede hun virkeligheden skylle ind over sig. Hun mærkede de mange tanker som hun normalt havde, hendes angst som vendte tilbage og hendes usikkerhed. Han havde haft hende med i en drømme verden, hun havde været en anden i en kort tid og nu stod de her. Hun lod de blide øjne betragte ham med et smil.

Hun ville så gerne svare ham, men det var som om alt i hende havde trukket sig sammen igen, hun var trukket ind i sig selv og den nervøse lillepige havde pludselig banet sig vejen frem igen. Hendes hjerte galoperede afsted og hendes tanker var enorme og mange. Hun havde på ingen måde beregnet dette – hun havde noget som hun troede var afsluttet, men som var flammet op med Nicholas og nu… ja nu hamrede hendes hjerte afsted lige så snart hun så på denne lækre og fantastiske mand foran hende. Hun lagde blidt hovedet på skrå og betragtede ham blidt og helt uskyldigt. Hans kommentar omkring hans selvkontrol gav hende et smil på hendes læber.

”Du er noget bedre til at kontrollere dig selv end jeg er”

Hun vidste godt at det var svært for ham, men hendes selvtillid eller mangel på samme var nu begyndt at spille ind hos hende og hun tolkede det måske som manglende interesse. Hvilket hun også med det samme vidste at det overhovedet ikke var.

Hun var irriteret over hendes selvtillid som nu ikke var den samme. Hun mærkede kort hans fingre glide op over hendes kjolekant og et lidt nydende suk forlod hende. Han ville ikke have hun lod være, men nu var de hjemme – hun kunne næsten ikke sidde og kæle med ham i bilen, når nu hun vidste at hendes søster kunne komme ud og så dem næsten når som helst. Hun mærkede hans fingre op af siden og lukkede kort øjnene og bed sig i læben – lystent. Hun åbnede dog stille øjnene og kiggede på ham da han havde parkeret bilen. Hun lod blikket glide kort på ham og vidste faktisk ikke hvad hun ville sige – hun ville sige mange ting, men alligevel kunne hun ikke finde de rigtige. Hun førte let en hånd igennem håret og åbnede så døren.

¤jeg.. du.. tak.. ¤

Stemmen var blid og bar tydeligt præg af den lille stille pige som atter var kommet tilbage over hende. Hendes hjerte galoperede og hun kiggede kort ud af vinduet før hun valgte at træde ud. Hun kunne faktisk allerede nu ikke vente med at møde ham igen. Hvordan ville hele hendes krop reagere næste gang de mødte hinanden? Ville de møde hinanden igen? Hun kiggede kort ind på ham og nød virkelig det ekstremt lækre syn og hun ville gerne have ham med op, men det gik ikke med hendes søster og måske var det meget smart at de måske fik slået lidt koldt vand i blodet og så måske mødtes igen på et tidspunkt?

¤Du er en charmetrold¤

Lidenskaben var stadig stor og utrolig nem at spotte i hendes stemme, selv om den lille pige agtige stemme dominerede.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 18 Maj 2018 - 22:22

Som de kom tilbage mod værkstedet, kunne han nærmest læse det så tydeligt på hende at hendes nervøse tanker så småt vendte tilbage. Som virkeligheden kom nærmere, viste hun så tydeligt hvor overvældende det egentlig havde været, og selvom det kunne virke sådan så betragtede han det ikke som en drømmeverden de havde haft. Det havde været så lidenskabeligt og ægte, noget ganske unikt.
Selvom det var 'lillepigesiden' af hende der virkede til at dominere hende lige nu så kunne han stadig se dybt i hendes øjne at hun ikke havde fortrudt. Selvfølgelig var det overvældende skridt at tage så hendes nervøsitet var helt forståelig.
Så smilede han dragende og varmt inden han sagde:

"Måske..... Det gør dig ikke mindre fantastisk....."

Et eller andet sted så havde han slet ikke lyst til at stoppe, men hun skulle også føle sig klar og tryg ligemeget hvad hun valgte at gøre der fra. Selv havde han på ingen måde tabt nogen interesse for hende, hvilket han heller ikke havde noget problem med at vise hende. Hun skulle være sikker på hans ord og handlinger, ligemeget hvor lang tid det så end måtte tage.
Som hun kørte hånden gennem hendes hår og åbnede døren, smilede han varmt og nærmest beroligende til hende, hun var ganske enkelt helt fantastisk, en kvinde uden lige.

"Det var så lidt..... Jeg har virkelig nydt det......"

Han kunne heller ikke lade være med at blive varm indeni da hun kaldte ham en charmetrold, det var jo dejligt at høre. Så smilede han og inden hun fik lov at stige ud, lagde han hånden på hendes og så meget intenst i hendes øjne hvorefter han sagde:

"Amy...... Du er mere end fantastisk..... Jeg lovede dig at jeg ikke ville forsvinde.... Jeg vil meget gerne se dig igen.... Og ikke kun på grund af bilen..... "
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Fre 18 Maj 2018 - 22:32

Hun mærkede hans hånd på hendes og hans ord satte hendes hjerte helt i gang. Hun rødmede og lod blikket glide kort på ham, han var så indbydende. Hans smukke og intense øjne, hans smil som dragede hende og så sad han der og var så veltrænet og fantastisk. Hun sendte ham et helt uskyldsrent smil og lagde blidt et kys på hans kind inden hun rejste sig fra bilen. Hun havde faktisk ikke lyst til at forlade ham, hun ville gerne blive og nyde resten af natten med ham – men så ville hun nok ende med at gøre noget som hun måske ville fortryde senere hen. Hun lænede sig kort ind af vinduet og sendte ham et blidt smil.

”jeg håber virkelig også at se dig igen. ”

Hun bed sig i læben og lod de blide øjne søge ned over hans faste og virkelig lækre krop – hun håbede at se lige så meget til ham som hun havde gjort i aften, det var helt sikkert. Hun gik hen mod døren , men stoppede ved den og kiggede hen mod ham. Hun lænede sig let op af dem og lagde nærmest drømmende hovedet på skrå og lod øjnene kort søge hans. Hun kunne ikke slippe ham af syne. Hun tog kort hånden op til munden og sendte et kys i hans retning.

¤vi ses¤

Hun trådte ind af døren og skyndte sig op i sin seng, hun fik tøjet af – hoppet i nattøjet og puttet sig under dynen. Hun havde listet ind, hvad ville hendes søster dog ikke sige til at hun kom hjem så sent. Et smil faldt blot over hendes læber, hun ville være jaloux. Hun lagde hovedet på puden og det sidste som gik igennem hendes hoved var Caine – han havde ramt hende og hun glædede sig allerede til at møde ham igen. Men hun havde da ikke fået nogen kontakt oplysninger på ham.. Hvad pokker ? Hun åbnede munden lidt og kom i tanke om hans bil ville være klar om et par dage, så måtte hun vente med at se ham til der jo ? der var laaaang tid til!

Tænker den af os der først har tid opretter en ny? Hvis du har lyst? :)
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 18 Maj 2018 - 23:13

For første gang i alt for mange år, ledte han efter de rette ord for at beskrive hvordan han havde det. Men det var som om ingen ord var godt nok, dog var der ingen tvivl om han havde det helt fantastisk og der var intet han hellere ville end at se hende igen.
Natten virkede lige nu til at være stoppet alt for hurtigt og han havde mest af alt lyst til at gå med hende op eller for den sags skyld tage hende med igen. Men de skulle nok få meget mere tid til at nyde hinanden og se hinanden igen.
Som hun lænede sig ind og smilede så dejligt, gengældte han smilet med en stærk intensitet i sine øjne.

"Vi kommer til at se hinanden igen.... Det lover jeg..... Og skulle du få lyst til at ringe eller skrive til mig så ligger mit nummer i handskerummet på bilen....."

Selvfølgelig var det ikke sikkert at hun valgte at bruge muligheden men han håbede da på det. Der var noget virkelig lækkert over hvordan hendes øjne vandrede over ham, han kunne alligevel ikke lade være med at kigge på hende. Det var selvfølgelig ikke kun hendes udseende men der var bare noget der gjorde han ikke kunne få sig selv til at kigge væk. Da hun så stod ved døren og sendte ham et kys, 'greb' han det og lagde ved sit hjerte og sendte så et til hende uden at fjerne øjnene fra hende.

"Vi ses Amy......"

Som hun var gået ind, sad han kort og sukkede dybt inden han så begyndte at køre hjem igen. Allerede nu, virkede bilen så frygtelig tom og han lagde hånden hvor hun havde siddet. Tænk sig der fandtes nogen så fantastiske som hende.

//Jeg har lidt lang dag i morgen så håber lidt på du har tid ellers gør jeg det når jeg kommer hjem :)
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 6 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum