Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Old places, new faces (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Old places, new faces (Emnesøgning)

3 deltagere

Go down

Old places, new faces (Emnesøgning) Empty Old places, new faces (Emnesøgning)

Indlæg af Manda Søn 17 Jun 2018 - 19:06

Goddag til jer her på Vie La Mort.

Jeg er en (meget) gammel karakter her på hjemmesiden, næsten kaldes en af de første - jeg var i hvertfald i top 10!
Så tænker du nok: "Damn, det er gammelt" - du har fuldstændig ret. Jeg kom fra Vie La Mort, fordi jeg begyndte at synes det var de samme jeg emnede med uden at der skete noget usædvanligt nyt, så det endte i at være lidt halvkedeligt. Jeg elskede at emne med dem, det var sjovt og hyggeligt.

Hvilket bringer mig tilbage den dag i dag, jeg har overvejet noget tid at vende tilbage til lidt RPG, men det skete ikke rigtigt, MEN nu gjorde det!!

Jeg søger ikke nogle bestemte former for relationer eller aktiviteter, faktisk så er alle slags emner velkomne, jeg er en karakter i genoptræning til den spændende verden Vie La Mort forhåbentlig stadig er!

Så jeg håber nogen er jer "nye" er friske på at skrive med en af de "gamle" :D

PS. Hvis nogen er ok med at starte emner, som jeg kan 'hoppe' på kunne det være helt godt, jeg er noget rusten xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Old places, new faces (Emnesøgning) Empty Sv: Old places, new faces (Emnesøgning)

Indlæg af Charmeine Love Søn 17 Jun 2018 - 21:31

Jeg er altid frisk på at lege x3 har en del chars, så hvis du har nogle ideer til plotski, så er du velkommen til at sige til! Navnene på mine chars:

Charmeine, Apolline, Desire, Jacintha, Nicholas, Angelique, Cherish ... håber ikke jeg har glemt en.. men tror det xD
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1568

Old places, new faces (Emnesøgning) Empty Sv: Old places, new faces (Emnesøgning)

Indlæg af Manda Søn 17 Jun 2018 - 21:44

Wow du har mange karakterer :o

Har du nogensinde prøvet at emne med dig selv?? Altså hvor der måske også er andre der har været med, men hvor du har været to i samme emne? :P

Men jeg kan ikke sige jeg har nogle plots desværre, jeg er meget vant til impro, medmindre der er noget en af dine karakterer søger? :)
Manda
Manda

Indlæg af Charmeine Love Søn 17 Jun 2018 - 22:47

Jup det har jeg, det er ret stressende xD

Hmm... hvordan er han som person? Sød og flink, eller mere den hårde type eller hvordan?
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Manda Søn 17 Jun 2018 - 22:58

Hehehehe, det kender jeg også til. Det kan virkelig være uoverskueligt nogle gange xD

Manda er en fjollet type, drilsk og glad, barnlig er han også nogle gange.

Men altså hvis han ser grund til at være fjendtlig er han i den grad meget barsk :p
Manda
Manda

Indlæg af Charmeine Love Søn 17 Jun 2018 - 23:34

Indeed! xD

Well.. Desire er meget ungdommelig, og skaber let venskaber. Jacintha er gammel vamp, hendes mage er varulv.. så hvis han kender hendes mage så kan de kende hinanden den vej.. hun er dog ikke flink overfor varulve ellers..

.. Og Charmeine er nybagt mor der er meget kærlig, blid og som specielt kan berolige folk omkring sig og er bare.. en engel xD kan være noget venskab der..
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Manda Man 18 Jun 2018 - 9:25

Ja hmmm, der er jo muligheder selvfølgelig...
Men Manda er ikke så aktivt varulv, så måske vil det mere være tilfældigt hvis han kendte magen :P

Altså jeg er sådan set frisk på hvilken som helst, så hvis det er nemmere med enten Desire eller Charmeine, så kan det være op til dig. Ved ikke om du skal logge for meget af og på med nogle af dem :)
Manda
Manda

Indlæg af Desire Murdoch Man 18 Jun 2018 - 15:34

Jeg logger hele tiden af og på xD har mange emner kørerende så er vant til det :P

Men lad os snuppe Desire så x3
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249

Indlæg af Manda Man 18 Jun 2018 - 16:12

Det gør vi bare, hvordan tænker du at vi starter? :D
Manda
Manda

Indlæg af Desire Murdoch Man 18 Jun 2018 - 16:49

Kan han lide at feste? x3
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Indlæg af Manda Man 18 Jun 2018 - 16:56

Tjooo, det er ikke en af hans yndlingst ting at lave, men han kan da godt finde på det fra tid til anden xD
Manda
Manda

Indlæg af Desire Murdoch Man 18 Jun 2018 - 18:40

Jamen hvor plejer han så at færdes? xD
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Indlæg af Manda Man 18 Jun 2018 - 19:26

Tjaaa, vel lidt over det hele.. Centrum, legepladsen, parken, banegården hvis han skal nogle steder, biblioteket, storcenteret, alt sådan noget. Han er bare ikke almindeligvis en der fester :p Men det kunne da være sjovt nok at have ham til en fest xD
Manda
Manda

Indlæg af Charmeine Love Man 18 Jun 2018 - 23:22

Well.. hvad med at du opretter emnet/tråden, og så smider jeg hende ind? xD
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum