Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fly little Angel FLY!! (Zero Privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 Empty Sv: Fly little Angel FLY!! (Zero Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:31

Hun så en smule omtumlet på ham. Det engleagtige kønne ansigt hun ejede var ikke som mange andre pigers. Hendes udseende var noget for sig selv - det samme var hendes personlighed. Hun vidste ikke at hun selv var køn - hvilket pissede de fleste drenge af. Desuden stadsede hun sig aldrig rigtigt ud på den måde. Hun var aldrig blevet kysset. Ikke siden hendes liv som menneske hvilket efterhånden var et par 100 af år siden. Og da hun var blevet 'genfødt' blev hendes krop også genskabt på ny på en andeleredes måde. Hans kys havde overrasket hende utrolig meget. "Hvad mener du?" hun var virkelig så overrasket at hun ikke kunne lyde vred overhovedet. "Hvorfor gjorde du det?".. Og hvad vidste han om hende?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Fly little Angel FLY!! (Zero Privat) - Page 2 Empty Sv: Fly little Angel FLY!! (Zero Privat)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:35

Zero smilede roligt "fordi jeg kan li dig jeg ved godt jeg ikke kender dig ordenligt men efter jeg ved er du en meget smuk og vidunderlig sød pige" sagde han roligt og kyssede hendes hals forførende lidt mens han agede blidt hendes ryg efter lidt tid stoppede han med at kysse hendes hals for at se hvordan hun reagerede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:39

Angeliq trak sig væk fra ham og rejste sig.. Hendes blik blev usikkert. Hvorfor gjorde han dette ligepludselig? Hun vidste ikke særlig meget. Det kys hun havde fået som menneske havde været betydningsfuldt. Noget man skulle have ventet på og nydt. Men ham her.. han.. begyndte bare. Hun kendte hverken hans navn eller noget. Angeliq pressede hårdt øjnene i så hun kun så sine sorte øjenlåg. "Hvad er dit navn?" Hun kunne umuligt lyde vred eller sur netop nu. Han havde kaldet hende smuk.. ? ordet gav genlyd i hendes hovede, og det gav absolut ingen sammenhæng i hendes tænker overhovedet. Lavede han sjov med hende?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:45

han så ned i jorden da hun rejste sig "undskyld" mumlede han trist og sukkede dybt "Zero Elliot Bang" sagde han roligt stadig trist mens han ventede på hvad hun ville sige men var faktisk ligeglad han havde sikkert gjort hende usikker han kunne sikkert aldrig få hende til at føle sig tryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:49

"Zero Elliot Bang.. Lige som dådyret Elliot.. og Zero som 0'et?" Et undrende smil tog form på hendes fyldige perfektformede læber hvor hun havde placeret to fingre. Pågrund af at hun stadig kunne mærke hans læber. "Hvad ved du om mig?" Hun så ned på ham med sine forskelligtfarvede øjne. Han havde stjålet hendes kys. Denne person havde stjålet det første kys. Hvem var han? spurgte hun sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:56

Zero så forsat ned "Angeliq du kender ikke dit efternavn du er kropsalder 17 men er normalt 333 du er halv engel og halv dødsengel" sagde han roligt og så på hende alt det vidste han fordi han havde læst hendes tanker igennem selvom hun ikke tænkte det var det i hendes baghovede som han læste fra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:00

Angeliq glippede med øjnene. Et svagt gisp undslap hendes læber og hun gled målløst ned på røven i det bløde græs. At det han sagde var sandt. Hun var overrasket. Angeliq løftede en hånd og pjuskede op i sit brune krøllede hår og så hen på ham. "Wauuw.." hviskede hun dæmpet. Det at han kendte til dette imponerede hende godt nok. Og skræmte sig på sin vis også. Han var tankelæser. Sandsynligvis.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:09

Zero rejste sig roligt op igen "men så farvel Angeliq eller skulle jeg kalde dig Angel ligesom alle andre" spurte han men trak så på skulderen og gik afsted mod udkanten af skoven hvor han gik igennem og afsted mod udgangen af skoven helt rolig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:15

"Nej bliv!! Du må ikke gå!!" Hun løftede sin hånd som om hun greb ud efter ham selvom han allerede var på vej væk. Angeliq mærkede et ubehageligt sug i maven. Hun ville ikke have at han skulle gå. Han måtte ikke gå. Angeliq rejste sig. Hun ville umuligt kunne indhente ham på jorden. Og eftersom træerne var godt spredte heromkring lod hun en mindre udgave at sine vinger glide ud. De var anderledes end andre former for englevinger. Den venstre vinge var sort mens den højre var venstre. Kort efter var hun suset efter ham med en enorm fart. "Bliv!" hendes skrig var ikke til at holde ud. Den engleagtige tone fyldte skriget ud så det på sin vis lød utrolig smukt og på sammetid hjælpeløs. Hun greb fat i hans skuldre og slog sine vinger omkring ham for at holde ham fast. Hun stod tæt ind mod hans ryg. Kunne mærke kropsvarmen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:23

Zero så overrasket ud da et par vinger greb fat i ham han vente sig mod hende så hun stod tæt ind til hans front han så på hende "hvorfor skulle jeg" spurte han forvirret over hun havde lyt hjælpeløs han var jo bare en dreng for hende eller hva? var der måske mere bag det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:27

Hun løftede hovedet og så op.. De gik allesammen fra hende. Hvorfor gik de? I sidste ende havde de også forladt hende alle sammen. Alle var løbet væk. Hun ville ikke have det mere. "Jeg var jo lige ved at begynde at kende dig og.. og så går du bare" Hendes sure engleagtige blik fik hende til at se endnu kønnere ud. Hun lignede ikke et barn. Hun mindede ikke om et barn på den måde. Hun kunne blot ikke klare hvis der var flere der gik. Han skulle ikke gå. "Og desuden kan man ikke bare gå efter at have stjålet en piges første kys" Hendes vinger forsvandt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:34

"nej men så skal der komme flere kys" sagde han betingelses messigt med et roligt smil "desuden troede jeg at jeg bare gjorder dig mere usikker og så tænkte jeg at så er det nok bare farvel med det" han så lidt ned før han så op på hende igen med et smil og kyssede hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:43

Hun satte blidt en hånd for for hans mund. "Hvorfor er kys så vigtigt..? jeg ved absolut INGETING om dig.. og ja - du gør mig usikker" en lille sød latter der lød som tusinde sølvklokker gled hen over hendes fyldige læber. "Det var trods alt dig der sigtede på mig med en pistol ikke sandt?" hun placerede en pegefinger på hans næse "I-kke sant?" Sagde hun med den søde englebløde stemme. Hun sagde ordene i stavelser hvilket fik det til at virke endnu mere kært. Som om hun forklarede noget til et barn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:51

Zero trak sig væk fra hende og gik langsomt videre mens han stak hænderne i lommerne han blinkede og så havde han sin pistol i den ene hånd som han havde taget ud af lommen igen han satte den ned i bukserne foran så politiet ikke ville finde den uden at kunne blive meldt for pædofilistiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:57

Hun blev ståene.. "Svar på mine spørgsmål Zero" Hendes stemme var lille med ordene alvorlige. Han måtte ikke gå endnu. "Bliv.. svar på spørgsmålene" Hun greb fat i hans arm og hold godt fat om den. Hendes blik var blevet irriteret. Forladt. Hvorfor blev han ikke bare?! Hvorfor kunne han i det mindste ikke svare på hendes spørgsmål?!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:59

Zero stod helt stille lidt han hævede pistolen og så på den "jeg sigter på alle når jeg ikke ved hvem de er fordi jeg før har været blevet skudt i hovedet når jeg ikke har været forsigtig" sagde han og placerede pistolens mundstykke ved hans tæning i siden af hovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 21:11

"Hvad laver du?!" hun slog pistolen ud af hænderne på ham og kvaste den med foden. "Men hvorfor kyssede du mig? - og ikke noget med 'fordi du er smuk' eller andet idiotisk snak." Angeliq havde levet i de 333 år. Hun accepterede stadigvæk ikke folk der sagde den slags til hende. Hun var ikke særlig høj. Når man var lille var man nuttet. Man kunne ikke tilegne sig ordene: køn eller lækker. Ordet lækker betød godt nok heller intet for hende. Lækker var noget man sagde om maden til aftensmad. Hun havde stadigvæk fat i hans arm. "hvorfor?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 11:58

Zero drejede rundt så hun gav slip han gik ned på knæ og hev en lille minipistol frem fra sin sko sigtede på sin tinding og skød med det samme skuddet fløj direkte igennem hans hovede men der skete intet han stod oprejst ligesom før hulet i hans hovede healede sig roligt efter lidt tid var hulet væk og han lignede sig selv igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum