Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:09

O___O.. AD IDA.. AD!!!

Og Jeg skal rettes til ham >_>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:10

>.>.... eller det var nu den der ... vandekane ! det var det den hed, men det var os kun en lille ting eftersom hun bare kastede det træ ned i hullet fyldt med vand og jord, og det kommer bare alt sammen op på mig =_=... og så sidder ida der, med mudder over det hele og ser dræbende på en grinene mor -.-


Sidst rettet af Cash Tors 10 Jun 2010 - 17:13, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:11

Nogen ting er ikke meningen at de skal misforstås, lige som nichlas der spurgte om jeg ville spille med ham, var det en hentydning til at jeg skulle logge på Shaiya Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:12

jeg havde fandeme også griner! xD højt og meget!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:13

Årh, nasty.. O_____o'
Jeg havde engang et hul i mine bukser som Cecilie ikke ville lade være.. Så skreg jeg bare; "Lad være med at pille ved mit hul!!" Der kom hendes mor ind og kiggede lidt underligt.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:13

O.o.. jeg ville ikke havde misforsået hvis en dreng havde spurgt mig om jeg ville spille med ham O.o jeg ville have misforsået det hvis han havde sagt, vil du ikke lege med mig? xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:14

XDDDD!!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:15

HAr i set den der reklame i fjernsynet med den der sorte kiks man skal dele og slikke på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:16

OREOS! O_O LOVE DEM! :3 slikker dem altid.. også skal de ned og dybbes i kold mælk n__n
NEJ JEG ER IKKE PERV! >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:17

Min søster troede de sagde; 'Spred, slik, og dyp.' ?! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:18

hahahhaha xDDD! SÅ er der altså noget galt med din søster når man kigger på en masse små børn som sidder og slikker på de der oreos x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:20

Jep, der er helt klart noget galt med hende.. xD
I stedet for at sige pis eller fuck, siger hun; 'pis mig i skeden.' O_____o'
Og min kusines kæreste siger; 'Skid mig i nakken.' xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:21

deeeeeejligt xD!

Jeg siger så bare de helt uskyldigt, for fuck i kussen hvor gjorde det ondt! xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:22

Haha! *Thumps up* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre? - Page 2 Empty Sv: Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum