Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Night near the water //Roar - privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Night near the water //Roar - privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:29

"Alt..." mumlede han, ligeså stille som før.
Han vendte sig om på siden og støttede sin albue mod jorden. "Jeg flygter fra alt." gentog han med et lille smil, mens han betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:34

" du er da ikke flygtet fra mig " sagde Dastan drillende og kiggede på ham.

Han rejste sig stille op " skal du have et sted at sove?" spurgte Dastan stille, han ville nemlig hjem nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:40

"Hmm...hvor bor du henne?" Spurgte han stille.
Han havde ikke lige tænkt på hvor langt væk han var fra sit eget hus... og Azazel boede så tæt på ham, at det alligevel ville være dumt at gå derhen!
Roar havde ikke rigtig noget imod det selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:43

" 500 meter væk " sagde han og smilte blidt til ham * gad vide om han er den dreng Azazel har på nakken* tænkte han. Azazel var en af hans gamle elskere, men om det var den samme, vides ikke, denne Azazel havde snakket om en dreng ved navn Roar, men han vidste der findes mange med det navn, men ikke som så sådan ud som ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 21:59

"Så lad gå da...men hvis du prøver på noget kan jeg altså karate!" Han grinte drillende til ham, mens han satte sig op.
Han søster havde "lært" ham karate da han var lille, selvom hun kun brugte det som undskyldning for at bruge ham som boksepude!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:07

Dastan smilte blidt " uuh jeg er bange, jeg kan skygge manipulation" sagde han og fik to skygger til at holde ham fast få han ikke kunne komme nogle vegne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:11

"Hey!" Sagde han halvhøjt da han blev holdt fast.
"Du gør ikke min tiltro til dig bedre!" Mumlede han irriteret, mens han prøvede at komme fri. "Giv slip!" Kommanderede han fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:26

Skyggerne gjorde som han sagde, Dastan gjorde ikke n oget for at få dem til at slippe. Han kiggede på Roar med store øjne " h.. Hvordan!?" sagde hann lavmelt * Er han den udvalgte" tænkte han for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:34

"Hvad?" Spurgte han og rejste sig op idet samme som der blev givet slip på ham.
Roar brød sig ikke om at blive holdt fast, det var en regel han havde!
"Jeg går!" Sagde han og vendte sig om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:38

Dastan kiggede på ham med et undesøgende blik " det kan ikke passe" sagde han, han vidste bare ikke at Roar kunne høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:39

// damn skal smutte//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 22:43

"Hvad er der?" Spurgte han irriteret og vendte sig om imod ham.
Selvom han altid var glad, havde Roar en meget kort lunte! Den havde han arvet fra sin mor...
"Sig det!" Sagde han bestemt og satte hænderne i siden.

//Okay :(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 23:58

" du fik bare dem til at forsvinde. BAre uden vidre" sagde Dastan og kiggede på drengen. Dastan var ikke bange, men lettere nervøs, denne dreng kunne han være den udvaglte som der blev snakket om?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 12:56

Roar fnøs lavt. "Nej jeg gjorde ej!" Sagde han barnligt og vendte sig irriteret væk.
Det gjorde han da ikke! Dastan gjorde... ikke ham!
Han var et almindeligt barn, der gik på en almindelig skole, i en...ikke så normal by. Roar bed sig irriteret i læben. *Møg!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 18:30

Dastan fik ikke de skygger til at forsvinde det var sikkert og vist..
" Jeg gjorde intet!" sagde Dastan og kiggede på drengen * er han den udvalgte* tænkte han for sig selv og kiggede lidt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 21:21

"Jeg gjorde heller ingenting!" Sagde han fast og begyndte at gå. Han gjorde jo ikke noget... ihvertfald ikke med vilje, det var da helt sikkert!
"Vi ses!" Sagde han irriteret og lagde armene over kors mens han gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 21:32

Dastan bed sig let i læben " hey knægt, det er jeg ked af " sagde han og satte sig ved kanten af vandet og kiggede ned i det. Det var som om det var sort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 21:52

"Det var ikke mig, okay?" Roar stoppede op og så hen på Dastan. "Jeg vil ikke ha' det..." Mumlede han lavt og vendte sig helt om.

//Krea mangel...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 22:04

Dastan kiggede på ham " ndskyld, hvad vis jeg holder dem væk og laver denne her i stedet" en siberian huskey hund dukkede op, det var en lille hvalp, den var dog sort med lyse blå øjne, men den kunne kæles for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Night near the water //Roar - privat// - Page 2 Empty Sv: Night near the water //Roar - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum