Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Finder min Grand Familie EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Finder min Grand Familie EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Finder min Grand Familie EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Finder min Grand Familie EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Finder min Grand Familie EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Finder min Grand Familie EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Finder min Grand Familie EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Finder min Grand Familie EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Finder min Grand Familie EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Finder min Grand Familie EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Finder min Grand Familie

Go down

Finder min Grand Familie Empty Finder min Grand Familie

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 22:17

S_terre's gader
T_15.00
O_en masse mennesker
V_sol men ikke alt for varmt
P_ Sorte bukser og hvid T-shirt
D_12/6-2010

Jaster gik gennem terre's gader i sine egne tanker mens han kiggede sig lidt omkring på alle menneskerne og gik hen og stilte sig op af en hus mur og kiggede på et billede af sine oldeforældre og sine egne forældre hvor hans mor var gravid med ham *hmm jeg gad godt vide hvor den halskæde er blevet af så den et par gange da jeg var mindre men så forsvandt mine oldeforældre og det gjorde den halskæde også sammen med dem*tænkte han mens han kiggede på billedet *hvad mon det er for en skygge jeg kan se hvem kan det være*tænkte han og kiggede på skyggen og halskæden *kan det være en person fra min familie kender jo ikke hele min familie havde ikke kontakt med dem og det har jeg stadig ikke*tænkte han og kiggede på billede en sidste gang før han lagde det væk og kiggede på alle de mennesker der gik på gaden *jeg vil gerne finde mine oldeforældre igen*tænkte han med et lille smil på sine læber og kiggede lidt rundt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Finder min Grand Familie Empty Sv: Finder min Grand Familie

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 10:35

Victoria gik som normalt inde i skyggerne for at holde sig fra den skarpe sol. Hun havde sin hvide kjole på som hun normalt sin hvide ødelagte kjole på, med en slagst korset på hvor den ikke en gang var stamt, men korsetten var sat på. Hun havde en stor halskæde på som var et rødt kors. Den var flot mønstet. Hun havde nogle hvide stiletter der godt kunne ligne nogen der aldrig var blevet brugt. Men det var de i hvertifald ikke. De var meget gamle, men det syntes hun ikke. De var ikke engang beskidte.
Hendes arm havde et sår det var syet sammen. Det var lidt gammelt men stadig frisk. Hun havde også et vampyr bid lidt over brystet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 15 Jun 2010 - 11:13

Jaster kiggede lidt rundt og fik øje på en pige i skyggerne og begyndte at gå efter hende uden hun ville ligge mærke til det og gik ude i menneske mængden og holdte øje med hende mens han fuldte efter hende *hun ser bekendt ud*tænkte han og fuldte bare efter hende *mon hun er fra et sted i min familie eller hvad for hun ser bekendt ud*tænkte han og kiggede på hende mens han fuldte efter hende *hvis hun er så mon hun har halskæden*tænkte han og fuldte stadig efter hende uden hun stadig ikke ville lægge mærke til han fuldte efter hende mellem mængden af mennesker.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 14:17

Hun kiggede lidt rundt og drejede så en om gang. Da hun drejede kunne man tydeligt se halskæden. *mon der er nogen der forføgler mig?* tænkte hun undrende. *når f*ck det!* tænkte hun derefter.

//Er på mobil så ved ikke hvor meget jeg skriver.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 24 Jun 2010 - 22:25

*jep det er den halskæde hun har der*tænkte han og forfølger hende lidt mere endnu før han forsvandt i et kort stykke tid og kom frem i en gyde hvor han ventede på at hun skulle gå forbi og han trak hende ind og fik hende op af muren "hvor har du den fra"sagde han og kiggede på hende lige i øjne "hvor har du den halskæde fra"sagde han og kiggede på hende og ville vide det hele.

//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 0:03

Hun startede med da han rørte hende med at blotte tænder. "Hvad raver det dig?" spurgte hun og mærkede at anstrengelsen steg i hende. Hun vred blidt i sine arme men de rykkede sig kun lidt. Hendes blik var ikke lige frem et man ville møde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 6:53

Han kiggede på hende "det er fordi det smykke tilhørte mine bedsteforældre og det forsvandt sammen med dem også kommer du her med det på"sagde han og kiggede på hende "hvor har du det fra"sagde han og kiggede på hende og ville have nogen svar på det hele om hvor hun har det fra og hvor hun fandt og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 8:18

Hun kiggede undrende på han til at starte med.
"jeg har fået det af mine forældre der kom hjem fra en begravelse!" sagde hun så lidt vredt. Med du lille vindpust var hun bag han og lagde armene om ham og klemte så han ikke kunne komme ud af hendes greb. "Jeg ved ikke om de stjal dem eller om de fik den. Men derfor skal jeg ikke smadres ind i en mur?" sagde hun og klemte lidt mere til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 25 Jun 2010 - 8:35

"den har tilhørt mine bedsteforældre ved du overhovedet at man kan åbne den"sagde han og kiggede på hende og da hun forsvandt fik han et meget lille chok men ikke ret stort "hvad laver du"spurgte han og kiggede ind i muren og mærkede hun klemte lidt mere men stod bare og kiggede.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 14:07

"Nej det vidste jeg ikke... Men hvis du ikke smadre mig ind i muren må du gerne åbne den." startede hun med at sige. "jeg gør mig bare sikker på at du ikke til gøre mig noget..." sagde hun og løsnede grebet lidt. Hendes gyldne hår skinnede lidt da solen ramte det lidt. Hun slap grebet helt og lod at af hende være i skyggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 26 Jun 2010 - 14:12

"hvorfor skulle jeg gøre dig noget jeg vil bare ha nogen svar for jeg er begyndt at lede efter min bedste forældre som er forsvundet og det her er et tegn på det"sagde han og hentyde til den halskæde hun havde på "men jeg lover dig jeg gør dig ikke noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 15:57

Hun nikkede lidt med nu du smil. "Men vis du til have flere svær må du åbne den." sagde hun og stak brystet lidt frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 29 Jun 2010 - 11:43

Han vente sig om og kiggede på hende og tog om halskæden og kiggede på den med et stille smil og begyndte at åbne den op og kiggede på den "jeps det er min bedsteforældre der er inden i den se selv"sagde han og viste hende billederne af hans bedsteforældre og kiggede på hende "jeg er ved at lede efter dem men du siger at du fik den efter dine forældre var til begravelse ikke"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 13:17

Hun smillede let og tog halskæden af.
"Du får den ikke." sagde hun bare så han vidste det. Hun smilte let og gik længer ind i skyggen. Hun holde kun fast i kæden på halskæden, "Og denne her halskæde er noget der har været i gennem det meste af mit liv." sagde hun med et mindre smil. Og nu hvor hun tænkte over det så havde den været med i hele hendes liv siden hun far 3.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum