Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Sv: Vi ses nok igen
//Jamen det er i orden//
Gæst- Gæst
"Det...Er nok lidt kompliceret" sagde han så
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede lidt på hoved af sig selv
"Det er okay" sagde han stille og så lidt på hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hovedpine? Jaså, det får jeg skam ikke af at tænke" normalt fik han kun hovdpine nå han brugte sine gode sanser for meget.
"Det er nogt specielt ved dig... Måske er det bare fordi du er engel?"
Gæst- Gæst
Asma smilede stille for sig selv. "Altså jeg tror det bare er engle-noget" sagde hun bare mens hun betragtede Tai. "Men, jeg ved ike hvad du tænker, men det her føltes underligt.." Asma lag sit hoved på skrå og så på Tai.
Gæst- Gæst
"jaee" svarede han, han vidste ikke lige hvad han ellers skulle sige, det var underligt, men alligevel rart på en måde...
Gæst- Gæst
Underligt men..men det. "Ja" gentog hun stille og sukkede men smilte dog.
Gæst- Gæst
"Vil du enlig stadig gerne vide det?" spurgte han og så ned på søen
"det som du har prøvet at få af vide i noget tid?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
I et øjeblik fortrød han helt, men så så væk fra hende.
"Tjo altså..." han tøvede lidt
"For at vende tilbage til dit spørgsmål, så er det en jeg holder af, en jeg elsker....Eller, det ved jeg faktisk ikke mere...." det var stille lidt enden han fortsatte
"Vi blev skilt i en del år hvor jeg troede hun var død, imens ville jeg finde vores børn, dem fandt jeg skam og lidt efter km hun også, hun var ikke død alligevel" han smilte ved mindet
"Det var det bedste der kunne ske, hele familien samlet, jeg havde hende stadig og vi skulle være sammen....faktisk skete der det at hun snart fødte et tvillinge par...." nu forsvandt smilet igen og han så dybt tænkende ned i vandet i søen
Gæst- Gæst
Han havde oplevet meget..Tai. Men hvem var kvinden? Hun kunne ikke lide det, slet ikke. Hvad var han så ked af det over? Han havde jo en familie. Det var da vidunderligt.
Tvilingerene hvad var der med dem? Asma så ned. "Tai.." sagde hun stille og rystede på hovedet.
Gæst- Gæst
"Så var det som om hun forsvandt.... Jeg måtte selv finde ud af hvad de hed osv, vi blev lidt uenige...OG nu ha jeg så ikke set hende længe, heller ikke resten af familien, vores andre to børn, inuka er som sunket i jorden og inuyasha....Har sin egen familie at forsørge, men hun er væk sammen med tvillingerne....Og jeg har aldrig set dem"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvad fik ham til at synke så dybt? Han rettede sigop og så sig omkring, men der var intet i nærheden.
"Jeg er gift" sagde han
"Men føler det som om jeg ikke er" han sukkede og så på hende
"Jeg har altid været alene, pludselig kommer der en og laver om på det, men så ender man alene igen..." han så på hende, var glad for han havde mødt hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han faldt hurtigt til ro igen, følte sig faktisk ikke alene lige nu, lidt gladere end den mørke tilværelse han havde haft i noget tid.
Han følte han kunne stole på Asma, at hun faktisk forstod ham og ikke syntes han var svag.
Det var han glad for.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han aede hende på ryggen for at få hende til at slappe af.
"Rolig nu" sagde han blidt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad er der at tilgive?" spurgte han
"Jeg er ked af det gør så stort et indtryk på dig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik hen til hende, men hun havde jo lige trukket sig væk fra hende, så han gik et halv skridt baglæns.
Mest af alt ville han bare trøste hende...
Han vidste heller ikke hvad han skulle sige, han var bare helt forvirret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 21 • 1, 2, 3 ... 11 ... 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont