Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vi ses nok igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 21 af 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Sv: Vi ses nok igen
Pludselig blev han hevet ud af sin tankegang med råb, som om nogen ledte efter nogen, det var svært at høre hvad der helt blev sagt, men det kom fra Asmas retning.
Han vendte sig om og så tilbage
"Asma?" mumlede han lidt for sig selv, så smilte han, ledte asma efter ham? Hvad ville det betyde? Var det for at skælde mere ud eller... for at enes igen?
Han begyndt i et hurtigt tempo at gå tilbage mod asma
"Asma?" sagde han højere, men vidst ikke helt om hun hørte ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han begyndte resolut at gå frem ad skovstien, tilbage mod Asma, det kunne ikke bare være tankespind, han hørte hende jo!
Han gik i lidt tid, var han virkelig nået så langt? Da han pludselig fik øje p åen skikkelse der sad stille et stykke fremme på vejen.
Det kunne kun...måtte kun...Han smilte samtidig med at han undrede sig over hun sad der så stille.
Han nåede frem til hende og satte farten ned mens han så på hende.
Tilsidst var han helt henne ved hende, hun så stum på sin hånd som var rød af blod, blod fra kinden kunne han se.
Han satte sig på hug foran hende og rev noget stof af sine bukser som han langsomt og roligt lagde mod hendes kind for at tage det værste af blodet, han overvejede om der kunne side noget i såret, men han ville ikke kunne gøre noget af det lige nu.
"Asma?" sagde han stille og så på hende
Gæst- Gæst
Himlen var begyndt at forandre sig. Små regn drypper faldt på dem, og ændrede sig hurtigt til regn. ”Tai” græd hun, mens hendes hoved stadig lå på hans brystkasse. Blodet som Tai prøvede at fjerne, gled langsomt ned af hendes kind, da regnen ramte hende.
Engel.
Gæst- Gæst
Måske skulle han bare ikke forstå det?
Han røg hurtigt helt ned og sidde da hun smed sig mod ham, men han mærkede næsten ikke den lille smerte.
Han lagde en arm om asma mens han mærkede de små dryp mod sig, vand, ikke lige noget han brød sig om, men det var der intet at gøre ved.
Hendes blodige hånd og kind lavede nogle blodpletter på hans hvide tøj.
Han holdt blidt om hende mens hun græd, græd... Han havde ikke troet hun ville græde.
Gæst- Gæst
nok derfor..
Gæst- Gæst
Han lukkede øjnene kort, tilgivelse for det hele eller for hun græd? Måske begge dele? Men det var også hans egen skyld... Eller måske noget af det, mest Asma som havde modarbejdet det.
Han rystede på hoved, sådan ville han ikke tænke og vis hun vidste hvad han tænkte ville hun nok reagere med voldsom vrede og så hang de på den igen.
Hun var lidt som en drage...Kun sove roligt, men vågne med ild ud af munden.
Han mærkede hvordan vandet gjorde hans tøj vådt, hans hår vådt og kølede ham af.
Vand... Han hade vand.
Han rystede lidt, men mest fordi han var våd og kold.
Han åbnede øjnene igen og så på asma
"Selvfølgelig, Asma" smilte han til hende mens han så på hende.
Gæst- Gæst
Men efter lidt sænkede smerten sig dog. Tai’s ord kom ikke bag på hende. Tværtimod. Men helt ærlig, havde hun såret ham dyb. Hvad kendte hun også til? Kærlighed.. baah. Asma træk sig stille væk fra ham, mens hendes røde hår skjulte hendes øjne. skjulte SKAMMEN i hendes øjne. ”T-Tak” stammede hun, mens hendes vinger bag ryggen forsvandt, og hendes hår hoppede op. Man kunne lige skimme en blodstribe fra den venstre kind.
Gæst- Gæst
"Jeg vil ikke have du skal gå rundt med skyld følelse, Asma" sagde han roligt og så på hende.
"Jeg ved ikke....Jeg har det som om Alyn ikke rigtig er her mere og samtidig en følelse af jeg nok burde rejse... Væk med mine piger, til et roligt sted hvor jeg kan tage mig af dem" sagde han
"uden en mor bliver det nok lidt af en opgave" han smilte lidt, selv om Asma slet ikke virkede som en der kunne finde på at smile lige nu.
Han trak blidt på skuldrene
"Jeg håber ikke du tager det som om jeg bare stikker af, væk fra dig og alle mulige andre...eller efterhånden kun dig, jeg fik meget her, men har også mistet igen, på en måde er det min egen skyld, men sådan har det altid været...."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har forandret mig siden jeg kom her..." begyndte han
"...Jeg er ikke den jeg var en gang og aner ikke hvem jeg er mere, jeg fandt min familie, men mistede den, ved kun en af mine sønner render rundt med en tæve til kone eller hvad hun nu er og har flere børn end hvad godt er...Ja, jeg er forvirret, jeg aner ikke hvor jeg skal stå eller sidde...Jeg ved ikke helt hvad jeg havde tænkt mig med Alyn, jeg tror lidt jeg bildte mig ind at jeg elskede hende, måske tænkte jeg hele tiden på pigerne, men nu har jeg garanteret også ødelagt lidt af hendes liv, det ved jeg nu, om piger fortjener en mor? Helt sikkert! Men lige nu må jeg igen tænke på dem, rejse væk herfra med dem og starte et liv for dem, et sted...hvor jeg ved de kan være...i sikkerhed..." til sidst så han op i himlen igen, han ville aldrig være en god far.
"...Ja, man kan godt sige jeg giver op, men om det er til den dårlige side..." han trak på skuldrene og lukkede øjnene lidt
"...Men jeg kommer måske tilbage, vis jeg ved der er en der venter på mig...En grund til at komme" han åbnede øjnene igen og så på hende
Gæst- Gæst
Side 21 af 21 • 1 ... 12 ... 19, 20, 21
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham