Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den er på vej.. //Stéphan//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Den er på vej.. //Stéphan// - Page 2 Empty Sv: Den er på vej.. //Stéphan//

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:46

Stéph smilede til Amelia, fordi hun stadig bekymrede sig om ham. "Det er ikke så slemt. Jeg behøvede ikke engang at bruge slyngen. Måske er min hånd healet, før nogen ved det." sagde han glad. Han havde allerede vænnet sig til gispen, så den generede ham ikke længere. Og det gav ham noget fritid, som han virkelig trængte til. En fritid, så han kunne komme lidt ud af de daglige rutiner, som kunne generer ham.
"Amelia, dette er en chance for den fritid, som jeg har ventet på." sagde Stéph så, mens han så på Amelia.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:50

Amelia nikkede forstående og hendes smil ændrede sig til det sædvanlige varme og søde smil. Hun bed sig endnu en gang i sin underlæbe et kort øjeblik. Hun kunne da bare ikk komme af med den forbandede vane. Hun så lidt væk og så op på ham igen. Stadig med smilet. "Det er jeg glad for at høre.. Men jeg tænkte mere på at du nu ikk..kan spille..trompet.." Hun lagde sit hoved let på skrå. Ligenu havde hun pludsleig fået en lyst til at lægge sine arme om han i en stor omfavning. Men det gjorde hun ikk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:54

"Nåå, det. Ja, ehmm.. Det behøver du ikke tænke på. Jeg får en masse tid bagefter, som jeg kan bruge. Jeg har jo hele livet." sagde Stéph og grinte kort. Han var hvertfald kommet i meget humør. I et humør, som han næsten aldrig havde været i. Et humør, som sjælendt viste sig frem. Han undrede sig over, hvor denne ændring kom fra. Det var, som en magi, der havde ramt ham og ændret ham. Det var underligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 17:58

Hendes smil voksede. "Endnu bedre at høre" Hun grinte lidt en sød latter. "Nåeh men skulle du egentligt ikk også ud til sine venner? Hvad skal i lave?" Hun lagde sit hoved let på skrå så hendes hår hang længere ned over hendes ene skulder end den anden og hun havde et spørgende blik i hendes smukke klare brune øjne. Hun gjorde så hendes taske hang lidt bedre på hendes skulder og ikk gjorde ondt. Hun var lige som ham i bedre humør. Som om at intet var sket. Hun tog blidt fat i hans hånd og begyndte så at gå hen mod udgangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:03

"Du mener Victor?" spurgte Stéph og smilte, "Jo, vi skal hænge ud sammen, hvilket er meget lang tid siden. Men det bliver fedt, håber jeg. Jeg glæder mig, som et lille barn." Han grinte lidt over sine egne ordvalg, det virkede underlige. Men han var også i et underligt humør lige nu.
Stéph blev lidt overrasket, da Amelia tog fat i hans hånd og trak ham mod udgangen. Han fulgte bare med hende, men han lagde mærke til de mange underlige blikke, som der blev sendt til dem. Udenfor fik Stéph øje på Victor, som stod og ventede på ham. Da han Victor fik øje på dem, så gik han imod dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:08

Amelia kunne også godt mærke de underlige blikke men tog sig ikk af dem. Hun var glad og det kunne ingen gøre noget ved. Dog ikk lige nu ihvert faldt. Hun var lidt i drille humør og havde udtrænkt en mindre plan som hun ville gøre for at drille Stéphan når at hun skulle sige farvel og ses og alt det der. Hun holdt ham stadig blidt i hånden da de kom udenfor og at Victor kom gående mod dem. Hun smilte bare stadig varmt og sødt mens at hendes hår flagrede i vinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:26

Victor betragtede Amelia, som havde Stéphan i hånden. Han sendte et spørgende blik til Stéph. Han ville et sted gerne vide, hvad der foregik. Men det eneste svar han fik var, at Stéph trak på skulderne og så ligeså spørgende ud.
Stéph undrede sig lidt over, hvad det var Amelia tænkte og ville gøre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:42

Så slap hun hans hånd og løb det sidste stykke hen til Victor. "Vi kom vist lidt skævt ind på hinande. Jeg er Amelia Sia Lukumi fra specialklassen. Rat at måde dig" Så da Stéphan kom vedte hun sig roligt rundt og begyndte at gå. Hun vendte sig halvt om mod dem og vinkede. "Så må i have det hyggeligt" sagde hun muntert og smilende og højt nok til at de kunne høre hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:46

Victor og Stéph så begge forvirret efter hende. Ingen af dem forstod noget som helst af det, som der lige var sket. Men de trak begge på skulderne og begyndte at grine. De blev enige om, at sådan var piger nu bare. De skulle bare være uforståelige, men det kunne de nu godt leve med.
De hentede begge hurtigt deres cykel. Da de cyklede forbi (Stephan kun med en hånd) Amelia, så vinkede de begge to og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:53

Hun vinkede stadig videre til dem og forsatte så hjem. Hun havde stadig et smil på læben. Hun ahvde dog ikk gjort det hun ville gøre. Hun ahvde ikk turdet. Hun sukkede lavmælt men glad. Hun fløjtede svagt for sig selv og efter noegt tid da hun var væk fra de andre elever forvandlede hun sig til en ørm og fløj hjem.

//Out ^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:55

Stéph og Victor begyndte at køre mod deres første bestemmelses sted.

//Out? O.o' Kunne ikke lige finde på mere.//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:02

//Det er okay ^^ Jeg var jo alligevel Out xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:05