Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// Empty Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 11:47

Tiden er?; Irl
Steder er; Sportif - Udendørs Tennisbane
Omgivelserne er?; Få andre spillere og tennisbaner
Vejret er?; Solskin på en perfekt blå himmel med få skyer

En pige på omkring de 14-15 år stod alene på en af de udendørs tennisbaner. Hun havde en af de der tennistrænere som automatisk skød boldene afsted mod hende. Hun havde smukt brunr hår som solen genspejlede sig i og hun havde smukke klare brune øjne. Hun lignede faktisk bare et helt almindeligt menneske hvilket hun faktisk ikk var. Hun løb koncenteret rundt på banen og prøvede at ramme alle boldene. Hun var iført et par korte grå tennisshorts og en hvid top samt et par tennissko.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// Empty Sv: Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 11:56

Påklædning: Briller, Hvid T-shirt, Orange Shorts

Stéph nærmede sig de udendørs tennisbaner på cykel. Det havde været et godt stykke tid siden, at han havde været her. Han havde simpelhen haft for mange afleveringer til skolen, som skulle klares først. Han var lige blevet færdig med den sidste, hvorefter han besluttede sig at tage herhen. Han satte cyklen fra sig ude ved parkeringspladserne og låste den. Han tog sin taske. Da han endelig havde fundet en af de tomme baner stoppede han op. På banen ved siden af trænede en pige med brunt hår. Stéph lagde mærke til, at hun var smuk.

Gæst
Gæst

Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat// Empty Sv: Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:08

Amelia havde ikk kunne mærke hans blik eller i det mindste fornemme ham. Hun slog ret hårdt lidt boldene som om at hun var utrolig vred på et eller andent men det var hun ikk. Det kunne man se på hendes ansigt. Hun så ikk rigtigt ud til at være forpustet eller noget da hun var vant til at skulle træne så hårdt til alt muligt andet. Hun sprang let hen over banen og der var ikk særlig mange som hun missede af boldene. Lidt efter var der ikk flere bolde og hun stoppede også op som maskinen. Hun var dog nu ret forpustet. Hun stod let foroverbøjet og trak vejret i små gisp. Men så kom der pludselig en bold flyvende mod hende og hun nåede ikk rigtigt at reagere så den ramte hende hårdt i panden. "Argh!" udbræd hun svagt og lå nu stille på ryggen og med lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:14

Stéph havde været ved et finde sin ketsher frem fra tasken, så han havde ikke lagt mærke til noget. Da han havde rejst sig op, lagde han mærke til en bold, som trilte hen ved siden af hans fod. Han samlede bolden op med et suk og vendte sig om. Han opdagede pigen, som lå på jorden.
"Hey dig, som ligger på jorden." råbte han til den brunhårede pige, som åbenbart havde lagt sig på jorden. Han undrede sig lidt over den underlige opførelse. Han kastede bolden lidt op i luften og greb den igen. Han gentog bevægelsen et par gange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:25

Amelia reagerede ikk. Hun lå bare stille på det røde grus. Man skulle tro at hun sov men hun var mere bare en smule bevistløs. Hendes ketsher lå et lille stykke fra hende men ikk fordi at hun havde kastet den væk men hun havde vel bare tabt den da hun faldt mod jorden. Hendes mund var let åbent og en mindre bule havde vokset frem i hendes pande men det kunne selvfølgelig ikk ses på afstand. Endnu en tennis bold kom igen flyvende fra maskinen men ramte hende ikk da hun jo lå ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:33

Stéph sukkede dybt, da hun ikke reagerede. Da han opdagede, at maskinen stadig skød med tennisbolde, havde han muligvis gættet, hvad der var sket. Han lagde sin ketsher på tasken, hvor han let løb hen til maskinen for at slukke den, hvorefter han lagde den tennisbold, han havde, ind i maskinen igen.
Stéph løb nu let hen til pigen. Han slog hende let på kinden. Han havde prøvet sådanne situationer før, hvis hun ikke vågende, så kunne det blive alvorligt. "Hey." sagde han og prøvede at komme i kontakt med pigen igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:39

Hendes øjenlåg begyndte efter noget tid at sitre. Så åbnede de sig og hun blev lidt overrasket over at det først hun fik øje på var en eller anden dreng hun aldrig havde set før eller faktisk jo. Det var da ham fra skolen var det ikk? Han som hun altid havde set nogle en folk piger i hælene eller sådan noget men hun kunne ikk rigtig huske hans navn. Hun så så lidt undrende op på ham. "Øhm..Hvad skete der?" spurgte hun med sin blide og rolige stemme mens at hun begyndte at sætte sig lidt op. Hun tog sig derefter til hovedet da en mindre hovedpine. Hun var altid uheldig. Hun var ret god i skolen men var også en del klodset især når det galdt fysik/kemi. Hun havde allerede smadre på til 4 glas.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:43

Stéph var lettet over, at hun var kommet til bevidstheden igen. Han ville nødig skulle ringe efter en ambulance, fordi så var han nød til at afbryde sin træning, hvilket han ikke havde lyst til. "Har du noget vand?" spurgte han, som det første, fordi han skulle være sikker på, at hun havde det godt.
"Du må have glemt at slukke for maskinen, så du fik en af dens bolde i hovedet, da du var blevet uopmærksom." svarede Stéph på hendes spørgsmål, "Men den er slukket nu." Han kunne ikke helt forstå, hvorfor hun havde glemt at slukke den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:49

"Vand? SElvfølgelig har jeg noget vand. Det ligger i min taske hvis det er det" Hun avr lidt undrende over hans spørgsmål. Hun så sig lidt omkring da hendes hovedpine nogenlunde var væk. Hun fik så øje på maskinen. "Jamen jeg var sikker på at der ikk var flere bolde i" Hun rystede let på hovedet og så igen på ham. "Hmm men tak for hjælpen hvis du gjorde noget" sagde hun og et lille varmt smil voksede frem på hendes bløer og let lyserøde læber. Så begyndte hun at rejste sig ordenligt op med smidige og blide bevægelser. Hun børste det rødegrus af hendes bukser og det hun nu kunne af sin bluse. Hun virkede ikk sådan som om at hun var særlig tiltrukket af ham men bare taknemmelig over hvad han havde gjort hvsi han altså havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 12:55

Stéph rejste sig også op nu. Han blev lidt fornærmet over ordene: "hvis du gjorde noget." Han havde næsten sagt til hende, at hun var godt nok var lidt utaknemlig, fordi han jo lige havde reddet hendes liv. Hvilket han havde gjort. Men han kunne jo bare lade hende ligge til en anden gang.
"Jeg har slukket for maskinen, så det skulle ikke være noget problem." sagde Stéph bare, fordi han orkede ikke at sige det andet til hende. Og han ville bare videre med hans træning. Han gik hen til sin taske og samlede sin ketsher op. Han kiggede på muren, som var på den anden side. Han gik hen til nettet og begyndte at fumle ved snorerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:02

Hun blev så pludselig lidt nervøs og bed sig blidt i sin underlæbe. "Øhm..Undskyld..Jeg vidste jo ikk om du gjorde nogte da jeg var bevistløs. Det var ikk sådan for at jeg ville fornærme sig eller sådan noget..Jeg er virkelig taknemmlig over hvad du gjorde" Hun så lidt ned i jorden og følte en smule skam. Så kom hun i tanke om noget og spærrede sine øjne op. Hun stivnede og så lidt op på ham igen. "Det..Det sagde du ik, vel" Hun blev endnu mere nervøs. Hun ahvde lige stået og afslørret sig selv at hun ikk helt var et normalt menneske. Hun åbnede sin mund for at sige noget eller rettere forsvare sig over hvad hun lige havd gjort men hun kunne ikk. Det var ikk først gang at hun ahvde gjort det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:18

Stéph stoppede med at fumle ved snoren, nettet faldt ned på jorden. Han vente sig mod pigen og blev lidt overrasket over det, hun havde sagt. Ordene lød, som om hun svarede på det, som han havde tænkt, men ikke havde sagt. Han rystede bare på hovedet og ignorede det. Det måtte være noget, som han havde forestillet sig.
"Det er lige meget. Nu har du sagt tak, og så er sagen ikke større." sagde Stéph og gik hen til sin taske og fandt en tennisbold frem. Han skød den mod væggen. Man kunne se, at han havde spillet før og var god til det. Bolden ramte væggen og kom tilbage igen. Han skød den afsted igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:26

Hun nikkede roligt og åndede lettet op. Så begyndte hun at gå hen mod hendes egen ketsher. Hun samlede den roligt op og begyndte at gå hen mod det lille udendørs klubhus. Hun satte sig i en af de stole der var der og lagde sin egen ketsher i sin taske. Hun sad så der og betragtede ham spille. Han var ret god. Sikker lige så god som hende. Nej sikkert bedre end hende. Selvom at hun ahvde spillet i 100 år eller der omkring. Hun var så forbandet klodset og hun hadede det. Hun gik ind i klubhuset og kom ud igen med en lille ispose om hun sad og holdt på hendes bule i panden. Det gjorde lidt ondt i starten men hun vænnede sig hurtigt til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:32

Stéph begyndte at skyde flere forskellige steder. Han valgte alt tid målet, før han skød. Han ramte altid næsten perfekt. Der var de gange, hvor han ramte nogle centimeter ved siden af. Man kunne se, hvor sveden var begyndt at løbe ned ad ham. Stéph tog sveden, som et tegn på, at han arbejde hårdt nok. Han gik efter bolden, men han ramte den ikke, der havde kun været nogle få millimeter mellem ketsheren og bolden. Stéph mumlede irriteret. Han samlede bolden op og smed den i tasken sammen med ketsheren. Han fandt et håndklæde frem fra tasken. Han tog brillerne af og tørrede sit ansigt med håndklædet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:39

Amelia blev først lidt undrede over hans reation men begyndte aå svagt at grine lidt for sig selv. Han var vist en af de der perfektonister som bare ikk kunne klare at tabe. Hun bed sig blidt i sin underlæbe og lænede så st hoved tilbage og så mod den regnfri himlen med et varmt smil. Så lukkede hun sine øjne og nød den svage briste der 'legede' med hendes brune hår. Hun holdt stadig isposen mod bulen på sit hoved og hun ahvde kunne mærke at den begyndte at gå væk. Hun havde bare brugt posen for at skjule hendes healing. Normalt var det ikk almindeligt at en bule ville forsvinde så hurtigt men det havde hun glemt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:43

Stéph smed håndklædet på tasken, hvorefter han strækede ud i alle musklerne, så de ikke ville gøre ondt dagen efter. Lidt efter fandt han sine briller igen og tog dem på. Han puttede håndklædet ned i tasken og fandt sin dunk frem. Han samlede tasken op. Han begav sig mod klubhuset, imens han drak dunken. Da han smed tasken ved siden af en stol (ved det bord, hvor pigen også sidder), så var dunken tom. Han gik ind i klubhuset for at fylde dunken op igen, hvorefter han kom ud igen og satte sig på stolen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 13:51

Amelia havde kunne høre hans skridt hen mod klubhuset. Hun åbnede dog først sine øjne da han satte sig i stolen ved det bord hun sad ved. Hun rettede sit blik mod ham og fjernede uheldigvis isposen og afslørrede at hendes bule var helt væk som om at der slet ingen ahvde været. "Øhm.." Hun tav et kort øjeblik da hun ikk vidste hvad hun lige skulle sige. "Du er da ret god til at spille tennis" sagde hun så efter lidt tid og hun smilte igen hendes varme smil. Hun lagde sin ispose på bordet og rodede lidt i sin taske for at så at finde et æble.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:01

Stéph satte flasken på bordet og kiggede ligefrem for sig. Derefter vendte han sin opmærksomhed mod pigen. Han så undrende på hende, da han lagde mærke til, at hendes bule var væk. Men hun var nok en af dem, hvor bulerne forsvandt hurtigt igen. Han smilte og nikkede til, som hun havde sagt til ham, om hans tennisspil.
"Jeg var en gang med i turnering i klubben. Jeg blev nummer 5." sagde Stéph, han havde ikke til manére at blære sig overfor alle han mødte. Han holdte det altid tilbage, fordi han brød sig ikke om popularitet. Ligesom i skolen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:08

"Virkelig?" Hun så fasineret på ham med sine øjne spærret lidt op. "Det har jeg også prøvet at blive" Hendes søde og varme smil voksede lidt mere og hun strøg lidt af sit hår væk fra sit ansigt. "Hmm..Er du egentligt ikk ham der fra skolen. High School Di Morga? Ja undskyld jeg spørge men kan det ikk være lidt irriterende altid at have de der tøsser i hælene?" Hun sad og var en smule nærvøs og bed sig lidt i sin underlæbe. Hun sad og spørge en næsten helt fremmed som hans mening om noget hun faktisk selv ville være lidt irreteret over.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:13

"Mange mener, at jeg burde være blevet nummer 1. Men jeg lavede en fejl, som var skyld i, at jeg ikke blev mere end 5. Men jeg er da tilfreds med resultatet." sagde Stéph, og var selv imponeret over, at hun havde været deroppe. Men hun måtte have trænet hårdt og længe, så hun måtte have fortjent det.
Da hun nævnte skolen, måtte Stéph grine. Når folk genkendte ham, spurgte de altid om samme. "Stéphan Mark Chevalier." præsenterede Stéph, "Og jo, det er mig, som pigerne går efter hele tiden. Men det er for det meste, dem fra min klasse." Han måtte igen grine lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:19

Hun blev igen lidt nervøs og så ned men bare for at så igen. "Øhm..hyggeligt at måde dig selv om at jeg nok har mødt dig før.. Jeg er Amelia Sia Lukumi fra specialklassen for overbegavede børn" Hun sukkede lavmælt og lettere opgivende. Hun slappede sålidt mere af og var ikk rigtigt nervøs. "Men jeg er også kendt som den ukendte utrolig klodsede pige eller noget i den stil" Hun gabte kort og så igen mod himlen med det rolige og varme smil. "Men altså hvis det var mig der var nogen der hele tiden fulgte efter mig så ville jeg bede dem om at lade være og så var de to advarelse men jeg ved dog ikk hvad jeg vil gøre bagefter" Hun grinte selv et kort øjeblik. Hendes latter var sød og varmt lige som hendes smil. Så tog hun en lille bid af sit æble og så mod ham. "Øhm..Undskyld at jeg bare sidder her og plapre op om mig selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:24

"Jeg er under skolens Top 15. Jeg gider virkelig ikke rigtig gøre mere ud af det, fordi så bliver jeg bare mere populær, og det vil jeg slet ikke kunne klare. Jeg har det svært nok i forvejen med alle pigerne, som går efter mig. Og jeg har ikke rigtig lyst til at flere jagter mig. Det er en af grundene til, at jeg bruger briller i stedet for kontaktlinser." forklarede Stéph og smilte. Han havde altid brugte briller, det ville han hellere, end at blive jagtet af alle. Han lyttede til hendes latter og smilte igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:34

Hun så igen lidt på ham men så op i himlen igen. "Hmm..Jeg syntes faktisk at briller klæder dig men det er vel bare min mening" sagde hun helt roligt og smilte stadig varmt og sødt for sig selv. "Kommer du her tit? Altså for at spille tennis..?" spurgte hun ham så med sin stadig blide og rolige stemme hvor efter at hun rettede sit blik mod ham igen. Hun tog endnu en bid af sit æble og gumlede lidt på det. Hun lagde så sit hoved let på skrå så hendes smukke brune hår hang lidt mere over hendes ene skulder end hendes anden skulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:38

Stéph kom til at hoste lidt, så hans briller flyttede på sig. Han skubbede igen sine briller på plads, hvor de skulle sidde. Amelia var den første pige, som havde kommenteret på dette. Han havde det ikke med at rødme, det gjorde han heller ikke nu, men i stedet for havde han hostet. En dårlig vane, som han havde.
"Når jeg finder tiden til det, så spiller jeg her så tit, som muligt. Til andre tider går jeg til en anden sport." sagde Stéph og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Jun 2010 - 14:43

Hun så et kort øjeblik lidt bekyremt på ham da han begyndte at hoste. Enten var det noget med at hun ahvde sagt noget forkety måske eller også var det bare nogen vand han ahvde fået galt i halsen eller sådan noget. Selv rødmede hun af og til min det var ikk særlig meget og kun få gange. Altså ikk så tit. Der var ikk amnge der kunne få hende til det. Hun nikkede til hans svar på hendes spørgsmål og smilte stadig det varme og blide smil. "Jeg spiller her heller ikk rigtigt så tit jeg har også mit hjem jeg skal passe så det er ikk altid at jeg får tid.."

//Skal lige logget et øjeblik men kommer på igen om ca 20-30 min :3//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum