Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Sportif :: Udendørs Tennis bane
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//
Steder er; Sportif - Udendørs Tennisbane
Omgivelserne er?; Få andre spillere og tennisbaner
Vejret er?; Solskin på en perfekt blå himmel med få skyer
En pige på omkring de 14-15 år stod alene på en af de udendørs tennisbaner. Hun havde en af de der tennistrænere som automatisk skød boldene afsted mod hende. Hun havde smukt brunr hår som solen genspejlede sig i og hun havde smukke klare brune øjne. Hun lignede faktisk bare et helt almindeligt menneske hvilket hun faktisk ikk var. Hun løb koncenteret rundt på banen og prøvede at ramme alle boldene. Hun var iført et par korte grå tennisshorts og en hvid top samt et par tennissko.
Gæst- Gæst
Sv: Øvelse Gør Vel Meste //Stéphan=Privat//
Stéph nærmede sig de udendørs tennisbaner på cykel. Det havde været et godt stykke tid siden, at han havde været her. Han havde simpelhen haft for mange afleveringer til skolen, som skulle klares først. Han var lige blevet færdig med den sidste, hvorefter han besluttede sig at tage herhen. Han satte cyklen fra sig ude ved parkeringspladserne og låste den. Han tog sin taske. Da han endelig havde fundet en af de tomme baner stoppede han op. På banen ved siden af trænede en pige med brunt hår. Stéph lagde mærke til, at hun var smuk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey dig, som ligger på jorden." råbte han til den brunhårede pige, som åbenbart havde lagt sig på jorden. Han undrede sig lidt over den underlige opførelse. Han kastede bolden lidt op i luften og greb den igen. Han gentog bevægelsen et par gange.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stéph løb nu let hen til pigen. Han slog hende let på kinden. Han havde prøvet sådanne situationer før, hvis hun ikke vågende, så kunne det blive alvorligt. "Hey." sagde han og prøvede at komme i kontakt med pigen igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må have glemt at slukke for maskinen, så du fik en af dens bolde i hovedet, da du var blevet uopmærksom." svarede Stéph på hendes spørgsmål, "Men den er slukket nu." Han kunne ikke helt forstå, hvorfor hun havde glemt at slukke den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg har slukket for maskinen, så det skulle ikke være noget problem." sagde Stéph bare, fordi han orkede ikke at sige det andet til hende. Og han ville bare videre med hans træning. Han gik hen til sin taske og samlede sin ketsher op. Han kiggede på muren, som var på den anden side. Han gik hen til nettet og begyndte at fumle ved snorerne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er lige meget. Nu har du sagt tak, og så er sagen ikke større." sagde Stéph og gik hen til sin taske og fandt en tennisbold frem. Han skød den mod væggen. Man kunne se, at han havde spillet før og var god til det. Bolden ramte væggen og kom tilbage igen. Han skød den afsted igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg var en gang med i turnering i klubben. Jeg blev nummer 5." sagde Stéph, han havde ikke til manére at blære sig overfor alle han mødte. Han holdte det altid tilbage, fordi han brød sig ikke om popularitet. Ligesom i skolen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun nævnte skolen, måtte Stéph grine. Når folk genkendte ham, spurgte de altid om samme. "Stéphan Mark Chevalier." præsenterede Stéph, "Og jo, det er mig, som pigerne går efter hele tiden. Men det er for det meste, dem fra min klasse." Han måtte igen grine lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Når jeg finder tiden til det, så spiller jeg her så tit, som muligt. Til andre tider går jeg til en anden sport." sagde Stéph og smilte.
Gæst- Gæst
//Skal lige logget et øjeblik men kommer på igen om ca 20-30 min :3//
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Just another day (Stéphan)
» Den er på vej.. //Stéphan//
» Fyraften (Stéphan)
» Sangen i natten (Stèphan)
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Sportif :: Udendørs Tennis bane
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet