Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 15:36

T: 22:00
O: en masse sten og soldater
V: mørket
S: en grotte i skoven




Mikala sad lænket i en grotte ude i skoven hun hade siddet det i 4 dage uden vand og brød de ville sulte hende så meget at de kunne maget hende noget beder Mikala hade være oppe at slogs for at komme fri men op nåde bare et brække sin næse og fik et blåtøje hun sad godt lænket til klippe væggen hun kunne ikke rive lænkeren over eller af de var forstærke med præstevand og dæmonhæmmen formular Mikala som kun var halv dæmon kunne ikke en gang komme fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:13

En skygge Flakker hurtigt forbi hende...
Og med et står der en Høj Ild dæmon i meneske form foran hende og spør " og hvem er så du?" Hvor efter han ligger hoved på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:17

" Mikala " svaret Mikala svaget
hun så op på ham men så hurtig ned igen
de øjne minde hende om hendes far

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:21

Nathrezim kiggede undersøgende på mikala og spurte så: " du ligner..." han stopper, "kender du Belsibab?" spør han igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:25

" ja der er min far hvorfor spøre du endlig " sagde Mikala hun hade sin fars hår og øjne men sine mor udsende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:29

"hmm" sagde Nathrezim "fortalte din far hvad han arbejdede som" spurte han med et følses koldt udtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:33

" nej det gjore han ikke " sagde Mikala stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:46

"Jeg arbejdede med ham... vi var partnere, vi tog ud for at dræbe.. engle for det meste. MEN efter 3000 års samarbejde ville han ikke mere... han ville ha' en famile" Nathrezim tog fat i mikala's ansigt og sagde med et næsten sindsygt smil: "Hvor sødt!". "Han havde forelsket sig en en HEKS! Hah! dem vi før hen dræbte som fluer!"... "Din Far tog HALVDELEN af mine kræfter! og stikker af med en heks!" Nathrezim stopper "jeg kunne se det i dine foræderiske øjne! du måtte være hans søn!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:48

//.... datter xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:50

" du ved så hvor han er " sagde Mikala hun forsøget at komme fri hun hade de kræfter hendes far hade taget fra ham de lå inde i Mikalas krop og var nu hendes " min mor var en heks det er rigtig min far gifte sig med hende fordi de elsker hinanden og så fik de mig " sagde Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:57

"Ja, jeg ved hvor han er men du får det aldrig at vide" Nathrezim grinede lidt til sig selv "og nu hvor jeg har hans lille pige får jeg mine kræfter igen!" han grinede manisk af sin geniale plan!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:58

" nej det gøre du ikke for de er et sted hvor du ikke kan rør dem " sagde Mikala hun hade tåre i øjnen hun ville se sign far igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:08

"hvis jeg nu slap dig fri af de keder... hvad ville du så gøre for mig?" spurte han overvejende og sendter mikala et lumsk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:22

" jeg vil ikke gøre noget for dig " sagde Mikala hun hade en lumsk mistanke om det han ville har af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Tirs 15 Jun 2010 - 22:03

Jaster kome gående gennem skoven og fik øje på en grotte og gik ind i den og gik vidre "er her nogen"spurgte han og kiggede rundt i grotten han syntes han hørte nogen men var ikke sikker han lavede en lille ild kugle og kiggede sig omkring "jeg spørger igen er der nogen her inde"sagde han og kiggede rundt og ventede på et svar for hvis der var nogen måtte de gerne svare ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 22:08

" Jaster " sagde Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Tirs 15 Jun 2010 - 22:10

"mikala er det dig"sagde han og kiggede rundt for at finde hende og ledte efter hende med et stille smil "hvor er du henne"sagde han og kiggede rundt med et det stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 22:14

Mikala fik lavet en ildkugle " lige her " sgade Mikala // må logge //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Tirs 15 Jun 2010 - 22:19

Han fuldte efter lyset af ilden og fik øje på hende og en anden og gik der hen "og hvem er du så"sagde han til den fremmede han ikke havde set før "og hvad laver du her inde Mikala"sagde han og kiggede på hende og kunne ikke forstå hvad hun lavede her inde i en grotte.



//okay ses Mikala//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:54

" huske indet " sagde Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Ons 16 Jun 2010 - 14:55

Han kiggede undrende med et lille skævt smil på læberne med og kiggede på hende "hvad for noget"sagde han med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:58

" jeg kan indet huske " sagde Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Ons 16 Jun 2010 - 14:59

"hvorfor kan du aldrig det når jeg kommer"sagde han og kiggede på hende med smilte stille
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:04

" ved det ikke Jaster " sagde mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Zankuji Ons 16 Jun 2010 - 15:06

"men mig kan du da huske"sagde han med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE // Empty Sv: fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum