Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skoven //åbent emne EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skoven //åbent emne EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skoven //åbent emne EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skoven //åbent emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skoven //åbent emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skoven //åbent emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skoven //åbent emne EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skoven //åbent emne EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skoven //åbent emne EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skoven //åbent emne EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skoven //åbent emne

Go down

Skoven //åbent emne Empty Skoven //åbent emne

Indlæg af Gæst Tirs 19 Feb 2013 - 10:05

O: Boligkvarteret foran en kæmpe græsmark bagi med skov.
S: Hus.
T: Morgen 7.00.
V: Sommer.

Foxina lå inde på sit værelse og sov i sin seng. Hun drømte som sædvanlig, at hun løb over markerne om sommeren, mens solen skinnede. Hun var igen forvandlet som ræv, som hun elskede, og hun fangede altid de samme mus på det samme sted, på samme tidspunkt. Denne drøm var efterhånden blevet en vane for hende. Det var ellers sjældent hun var hjemme, men når hendes mor var hjemme, vil hun helst være der med hende. Diana, hendes mor, nynnede en sød lille melodi, mens hun trak gardinerne fra på Foxinas værelse. Solen skinnede hende lige ind i hendes lukkede øjne, og hun vendte sig hurtigt om og sov videre. "Op med sig. Solen skinner, og du har sommerferie. Dagen venter på dig, Fox." sagde Diana roligt og lagde en hånd på hendes skulder. "Ja ja, jeg kommer nu." sagde Foxina træt og rejste sig i sengen.

"Jeg har ikke fået ferie til gengæld, min skat." fortalte Diana sørgmodigt og rejste sig og kiggede ned på hendes forvirrende datter. "Hvad?! Hvorfor ikke det!?" spurgte Foxina og sprang op af sengen og kiggede trist på hendes mor. "Sådan er mit arbejde. Jeg har kun ferie i 3 uger i alt om året." fortsatte Diana roligt.

Foxina ville ikke sige mere. Hun ønskede bare, at hun og hendes mor kunne plukke æbler fra træerne, og lave det til æbletærter. Hun havde lige sådan glædet sig. Hendes mave knurrede derimod som en sindssyg, så hende og hendes mor gik nedenunder i stuen for at lave morgenmad. Foxina sad lidt efter og spiste Dianas hjemmelavede boller, med havre og rosiner i. Diana skulle snart afsted, så det nyttede ikke noget, at protestere eller holde på hende. Efter 10 min tid, havde Diana sagt farvel og der blev stille i huset. Meget stille. Hendes hund, Kanza, kom luntende hen til hende for at sige godmorgen til hende. Hun gav det sidste stykke bolle til Kanza som hurtigt havde slugt den. Hendes storebror, Buller, lå sikkert og snorksov som altid. Ham var hun ligeglad med.

Hun besluttede sig for selv at plukke æbler fra de grønne træer, så hun gik op og skiftede til nogle shorts og en lyseblå top. Hun tog sin mors kurv med ud i skoven. Hun var god til at klatre, så det havde hun ingen problemer med. Det hele gik som smurt og snart var kurven fyldt med de lækreste røde æbler, man kunne få. Hun nød varmen fra solen, og glædede sig til at lave æbletærte. Kanza havde fulgt hende hele tiden, og det havde hun ikke lagt mærke til, så hun kom til at le, da hun opdagede Kanza bagved hende. "Din lille fjollernik! Kom med ind, så laver jeg tærter. Så må du også smage." fortalte Foxina og nussede den på hovedet. Det her havde hun glædet sig til. At lave æbletærter. Hun begyndte at skære æblerne ud, og derefter ligge dem op i en stor gammel skål, de havde, fra hendes bedstemors tid. Hun måtte hellere huske at følge hendes mors kogebog, så der ikke gik noget galt. Der stod følgende:

"Pisk æg og sukker sammen. Tilsæt smeltet smør og mel, rør dejen sammen og bred den ud i en smurt, raspdrysset tærteform.
Skræl æblerne, skær dem i tynde både og sæt dem tæt i dejen.
Drys med hakkede mandler og sukker og sæt formen i ovnen på nederste rille ved 200 grader C. alm. ovn i ca. 30 minutter."

Mmmm, hvor det begyndte at dufte efter lidt tid. Hun glædede sig til at smage den første tærte. Gad vide, om hun skulle byde nogen indenfor? Det kunne i så fald være meget hyggeligt og sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum