Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kunst i skoven (åbent emne)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Kunst i skoven (åbent emne)
tid: sen aften
vejr: klar himmel
sted: skoven
omgivelser: dyr
Gabriella sad under et træ, hun sad og tegnede de dyr hun så. hendes lyse hår var sat op i en hestehale. Hun bed lidt i sin blyant, og tegnede en due som sad foran hende. *gid der kom andre, det er lidt ensomt at sidde her alene" tænkte hun og lukkede sin bog, da hun var færdig med at tegne duen
vejr: klar himmel
sted: skoven
omgivelser: dyr
Gabriella sad under et træ, hun sad og tegnede de dyr hun så. hendes lyse hår var sat op i en hestehale. Hun bed lidt i sin blyant, og tegnede en due som sad foran hende. *gid der kom andre, det er lidt ensomt at sidde her alene" tænkte hun og lukkede sin bog, da hun var færdig med at tegne duen
Gæst- Gæst
Sv: Kunst i skoven (åbent emne)
Malika kom løben græden ud i skoven. Hun hade være i skole hele dagen og hade får tæve af sin lære, som var en ond og led mand malika hade et blåt øjen og en blodtud. Hun løbe græden fordin sin storesøster uden af se hende
Gæst- Gæst
Gabriella så hende. og lå sin bog. "Malika" kaldte hun og gik hen til hend eog fik fat i hende. "Hvem har slået dig søde lillesøster" sagde hun kærligt. og tog en våd klud og lå den mod malikas øje
Gæst- Gæst
" lære lason han slog mig. Bare fordi jeg ikke kunne gøære som han sagde så fik jeg tæve foran, hele klassen den grint bare og syndes at det var sjovet så jeg stak af. Fra dem de er onde " græde malika
Gæst- Gæst
jeg taler med ham det lover jeg dig malika, ingen mand skal lægge sin hånd på dig" sagde hun blidt. hun sang deres mors sang, det plejede at gøre malika glad igen
Gæst- Gæst
Malika sad og nynne med. Hun hade helt glemt hvad Lason lære sine elever " søs ved du endlig hvad han lære, sine elever " sadge malika stille hun sad ind til hende. På den måde var hun mere ´tryg ved at være ude i skoven
Gæst- Gæst
nej, jeg har endnu ikke stødt på ham" sagde hun blidt og kyssede hendes pande
Gæst- Gæst
" han lære os at stjæle og syde ander. Og nogen af dreng i klassen er på et nyet nivue hvoir de lære at slog, ander ihjel " sagde malika skræmet hun var bange for hvad det ville ske. Nu hvor hun hade sagdet det som de læret i den klasse
Gæst- Gæst
gabriella blev rasende og tog sin mobil. hun rengede til malikas skole og skældte dem ud over det malika og hendes klasse lærte
Gæst- Gæst
Malika sad ind til hende. Hun var bange i det smamen kom en mand i mod dem og Malika for op, det var hendes lære lason den fyr som hade slog hende foran hele klassen. Malika gemt sig bag sin søster og ture ikke komme frem igen
Gæst- Gæst
" Malika tak hun skal med mig tilbage til skolen" sadge han Malika stod bage hende og ryste Lason var rasen over at Malika bare var stukken af og hade sladerest om ham
Gæst- Gæst
det tillader jeg ikke mr. Malika er min lillesøster og jeg nægter at hun er nær dem" sagde gabriella
Gæst- Gæst
" hun komme med mig uanset om hun vil eller ej så tagen jeg hende med mig tilbage og die kan ikke stoppe mig " sagde Lason og tog fat i malikas arm og klemet til Malika skreg det gjore ondt
Gæst- Gæst
gabriella slog ham og tog malika bag sig. "Hvis du vil malika noget, må du gøre det af med mig først" sagde gabriella rasende. hun lød helt som deres mor, da hun havde det samme vrede udbrud
Gæst- Gæst
" hun gik midt i undervisninge og det skal hun ikke for så ender hun på listen lige som de 4 ander gjore for år tilbage " sagde Lason Malika viste at hun var endt på listen over nye offer for vold
Gæst- Gæst
jeg tager malika ud af skolen, hun skal undervises hjemme nu" sagde gabriella og tog malika med sig da hun begyndte at gå hjem ad
Gæst- Gæst
malika gik med sin søster hjem. Hun var glad for at spille væk fra den skole nu og hun viste at hendes, søster ville lære hende aldt hun skulle brug sene hen i livet
Gæst- Gæst
gabriella fik fat i den slags bøger som malika skulle bruge. men hun tænkte lidt på hvordan det ville være at dele livet med en mand, men hun slog tanken ud af hoved. hun havde jo malika
Gæst- Gæst
Malika hade sværet ved at læse. Da dem i skolen ikke lære hende det eller at skrive overhovedt, men regen kunne hun en smule af men ikke så meget hun viste kune. Hvordan hun skulle lægge sammen men ikke trækkefra
Gæst- Gæst
gabriella viste hende hvordan. hun gav hende også børnebøger til at lære at læse,
Gæst- Gæst
Malika læste i dem være dag og flere gang om dagen for at lære ordenlig at læse
Gæst- Gæst
gabriella gav hende lidt lektiker for, mens hun gik på arbejde. og hun tog malika med sig hver gang hun gik ud i skoven for at tegne
Gæst- Gæst
Malika lærte alt hun hade brug for og om aften gjore hun sig umage med at lave aftensmad til dem hun var ret bange i starten for hvad hendes søs¨ter mente om hendes mad
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Skoven //åbent emne
» En fredelig dag i skoven (åbent emne)
» Hytten i skoven (Åbent Emne)
» fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //
» Stærk vind, Kamp i skoven //Åbent emne//
» En fredelig dag i skoven (åbent emne)
» Hytten i skoven (Åbent Emne)
» fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //
» Stærk vind, Kamp i skoven //Åbent emne//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives