Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En fredelig gåtur i skoven, efter en hård nat.. (Maddie)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En fredelig gåtur i skoven, efter en hård nat.. (Maddie)
O: skov, træer..
V: let skyet.
S: skoven
Kalona gik igennem skoven tidligt om morgenen og tænkte på alt der var sket i nat, alt det med Zane, og Kajika.. *Gad vide om han bliver bedre...* tænkte han imens han gik med sin cigaret i munden, og kastede et blik op mod månen der næsten var fuld, og kastede et blik ind under hans frakke på sværdet han havde taget fra Zane da han var bevistløs.
''det kan man da kalde en hård nat...'' sagde han ud i luften og tænkte på sine forbrændte vinger, der stadig smertede ham sindssygt meget.
Gæst- Gæst
Sv: En fredelig gåtur i skoven, efter en hård nat.. (Maddie)
Hun så sig omkring og så en mand/dreng med en smøg i hånden. Hun havde selv en, men kastede den på jorden og trammede på den. Hun gik med et smil hen til ham.
"Hej, jeg tænkte på om du vidste hvorfor folk bliver dræbt, eller hvorfor der er så mange der bliver dræbt her for tiden?" spugrte hun ham med et sødt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Maddie smilte igen til drengen. Hun kunne godt gå for at være en mobber med det tøj, men ansigtet, øjnene, resten af hende. Det var smukt og uskyldigt.
Gæst- Gæst
''hvis du ikke vil snakke om det er det iorden..'' sagde han hurtigt efter han havde taget sit hiv.
*Hmm.. hun virker ikke så slem igen... mobberne havde godt nok et problem med mig.. men.. det er ikke sikkert at hun har..* tænkte han for sig selv, og smilte varmt il hende, og klappede på træet han sad på ''slå dig ned''
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//For min skyld ingen alarm Zal men hva siger du Maddie?//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu havde han set den mand/dreng flere gange de seneste dage, de steder hvor han havde opholdt sig de seneste dage. *Der er sgu noget mærkelig over ham*.
Han rykkede sig en smule op i det træ han sad i, og lænte sig dovent tilbage, han havde ikke rigtigt bekymret sig om at gemme sig, og smøgen i hans mund gjorde det ikke bedre.
I en hurtig bevægelse kradsede han sig selv bag øret og lukkede øjnene og fokuserede på lydende omkring ham og de to personers samtale.
Gæst- Gæst
*er han en af Zanes mænd?! hvis han er dræber jeg ham med det samme...* tænkte han imens han kiggede efter flere, men ikke kunne se flere.
Gæst- Gæst
På et split sekund forsvandt Zal fra de to's synsfelt, og kom frem fra skyggen bag dem.
"Godaften mine damer og.. herrer" Grinte han mens han slog tændte en ny cigaret.
"Og nærmere korrekt, jeg gemmer mig ikke på nogen måde, hvis jeg ville gemme mig... Havde du ikke set mig" Grinte han venligt, og prøvede ikke at lyder pralende.
"Jeg observere bare, og nyder denne nydelige aften i fulde drag"
Gæst- Gæst
Smerten var størst i hjertet, og så kom hovedet. Hendes minder blev større. Det skulle ellers lige hvae været en hyggelig og sjov gå-tur. For siden hendes mor døde havde hun ikke kunnet koncentrere sig om noget som helst.
Gæst- Gæst
*hmmm.. er det fordi hun er ved at dø, for at blive en engel..?* tækte han *I så fald bør jeg ikke blande mig i det, da det ville være meningen med hendes liv så..* han smilte til Zal ''Hvis du kan så hjælp hende.. jeg ved ikk' hva der skal til..'' sagde han roligt, nu kunne man se hvor kold en person Kalona var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal begyndte at gå forsigtigt hen mod pigen "Rolig rolig lille pige, der er ingen af os der vil dig noget ondt.... Eller jeg vil ikke" Sagde han drillende "Lad dig nu ikke skræmme, du ved hvad man siger.. Mennesket er kun bange for de ting de ikke kende til" sagde han med et venligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Kreaen er væk...//
Gæst- Gæst
Hvad de andre kunne se var at Den mand der før havde stået foran dem havde forvandlet sig til en stor sort ulv som stod og lovrede en smule skørt med halen.
Den sorte ulv samlede sin smøg op med snuden og sad og røg mens den forsat lovrede med halen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» En fredelig dag i skoven (Katniss=privat)
» En fredelig dag i skoven (åbent emne)
» Fredelig aften?
» Helt fredelig.. (Sandlio)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]