Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Forbidden place - ÅBENT!!!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Forbidden place - ÅBENT!!!!

Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:18

S: forladt legeplads
T: midnat
V: Stjerneklart og fuldmåne
O: Gamle legeplads ting, træer og buske
U: En hvid skjorte der ikke er knappet helt, sorte kneekers

Niro sad på en af de faldefærdige gynger og kiggede op på stjerne, der var jo trods alt stjerneklart den nat. Han rejste sig fra gyngen og kiggede sig rundt, der var intet liv på legepladsen længere, før var den fyldt af børn der legede, men nu.. Var den forladt, ingen kom der mere, kun nogle få væsener. Lyset fra en døende gade lygter lyste let pladsen op, men kunne lige ane alle tingene der var der, men heller ikke mere.

Niro troede ikke der ville komme andre væsner i net, det plejede der ikke, men han kunne føle andres nærvær, Personen, eller personerne var ikke langt der fra. Hvem var de og var de venner eller fjender?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:41

Kalona landede midt i legepladsen med sine store sorte vinger, det fyldte tre meter i vingefang når de var slået helt ud, han kastede et blik rundt på legepladsen hans øjne faldt på en der sad på en gynge, og han smilte for sig selv ''god aften..'' sagde han i et koldt toneleje, og holdt skarpt øje men mandens bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:45

Niro drejede sig rundt og fik øje på en engel, Eller nærmere en dødsengel. Personen havde ihvertfald sorte vinger. Niro smilte blidt til denne fremmede " god aften" sagde han tilbage af ren venlighed. Niro var ikke den der var ude på denne tid normalt, men han var nysgerrig som bare fanden, så derfor var han her. Niro kiggede op på månen og smilte så for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:02

Kalona kiggede på elveren, og drejede hele sin krop over mod han, han bar et sværd af sortelver støbning ved sin side, og sagde ''Hvem er du så..? og hvorfor er du ude på den her tid af dagen..?'' Kalona var meget rolig i sin stemmeføring og holdt øje med elverens bevægelser, med et koldt udtryk i ansigtet ''og er du Zane D'tarion tro...?'' spurgte han hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:06

Niro kiggede på dødsenglen " Niro er navnet. Og du er?" sagde han og kiggede på ham med et spørgende blik " ZANE!!?? HAH hvorfor skulle jeg dog det?" sagde han med et sarkastisk grin " selvfølgelig ikke" sagde Niro og fik øje på sværdet.

" jeg ser du har hans sværd, eller er du bare wannabe Zane?" sagde Niro provokerende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:09

Kalona grinte hånligt af Niro ''Det er Zanes personlige sværd, nøjagtigt det han brugte i højre hånd.. som jeg tog efter han var blevet slået ud af en af mine venner.. som kompensation for den skade han pådrog mig.. nu bærer jeg hans sværd, og venter på den dag jeg kan få lov at flå hans hjerte ud af brystet på ham, og knuse det...'' sagde han koldt imens han holdt øje med hvert af Elverens bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:13

" lyder interessant" sagde Niro hånligt og begyndte stille og gå * zane's sværd min bare* tænkte han for sig selv, som om Niro ikke var ligeglad, Zane, var da okay, udover han var den ondeste af alle elvere i verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:22

Kalona holdt stadig øje med elvermanden, og skubbede sit sværd ober så det lættere kunne gribes i den back-hand position han kæmpede med ''hvis ikke det er gået op for dig endnu, så afskyr jeg Zane.. og jeg er ved at samle tropper til at vælte ham.. med min egen lille angrebs gruppe..'' sagde han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:25

Niro vendte sig om og så på dødsenglen med et koldt blik " hmm, Virkelig?" sagde han og gik over mod ham " tja hvis en anden elver er til hjælp, så er jeg til tjeneste" sagde Niro koldt. Hvad skete der lige med ham, sådan plejede han ikke være, han var snobbet lige pludselig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:29

''enhver hånd der kan føre et sværd kan bruges.. jeg vil bare ikke have demoner i min trop.. dem kan han kontrollere..'' sagde Kalona koldt ''hvis du vil, er du med.. du skal bare vide, at træningen er hård.. hårdere end nogen standard træning'' Kalona havde selv mødt Zane, og havde besluttet at træne fire andre end ham selv til at vælte Zane...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:32

" fint" sagde Niro med et smil og satte sig på jorden klar til at lytte til dødsenglen. Trods af hans alder, kunne han noget med bue og pil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:42

Kalona kastede et blik på Elveren som for at vurdere ham ''hvad kan du...?'' spurgte han ligeud, og smilte til Niro ''og hvad hedder du...? jeg er Kalona..'' sagde han koldt, og holdt øje med hver en bevægelse elvermanden foretog sig, han lagde mærke til hver eneste detajle, så han kunne reagere hvis elveren prøvede på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:12

" jeg er god på bue. Navnet er Niro" sagde han med et arrogant smil, ikke fordi han var ligeglad med hvad Kalona stod og sagde til ham, han havde bare forandret sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:18

kalona kiggede på ham ''javel ja.. vis mig hvad du kan..'' kalona kastede en mønt op i luften ''ram den med en pil.. du har få sekunder...'' sagde han og smildte koldt til Niro ''held og lykke'' sagde han koldt til ham, og observerede hvordan hans test gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:21

Niro trak sin bue hvor der allerede var en pil i, sendte pilen afsted og ramte mønten " se selv" sagde han med et smil og kiggede på Kalona

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Forbidden place - ÅBENT!!!! Empty Sv: Forbidden place - ÅBENT!!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum