Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
i skoven//ÅBNET EMNE//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
i skoven//ÅBNET EMNE//
Dato: lige nu
Sted: skoven
Omgivelser: skov, lidt vådt
Mekeyla gik rundt i skoven, hun var ikke ude for at træne, hun var ude på en lille gå tur helt for sig selv, hun nød den rene luft det havde næsten lige regnet så alt var stadigvæk vådt, hun kiggede på de mange træer og blomster, hun nød den dejlige friske og rene luft i skoven, hun tog en dyb ind åndning
Gæst- Gæst
Sv: i skoven//ÅBNET EMNE//
Gæst- Gæst
Manden var iført et engelsk jakkesæt (http://www.swanshadow.com/images/ViggoMortensen_SAG2008.jpg
Men jakken var mere eller mindre åben, skjorten sad uf for bukserne, dog var vesten stadig spændt, og hans rapir hang stadigt elegant ved hans side.
Manden var persisk i udseende men havde dog også franske træk, hans halv lange mørke brune hår var sat tilbage med en blanding af voks, og regnen fra natten, da man kun kunne se hans nakke, form og hænder vil man lægge mærke til at han var en meget atletisk bygget person, med tattooveringer ud fra hver en krog. Specielt to tattooveringer på hans håndled var mystiske, især hvis man kendte til fransk historie.
hans håndled var tattooveret med ordene Jus Primae Noctis på hans ene hånd og på den anden to indskrifter den ene oven den anden. med الحب والأسرة for oven og Diligo quod Prosapia neden under.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal gik forsigtigt fremad, men lod dem vide at han var i deres tilstedeværelse.
Han prøvede ikke at skræmme nogen af dem, men kiggede blot til mens han langsomt kig fremad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hey piger... I burde ikke være her i skoven... Man ved aldrig hvem man møder" Sagde han højt mens han smilte venligt til dem begge, og knælede ned ved siden af Mikala.
"Skoven er ikke et trygt sted mere, i burde vide det" Zal var i sit jakkesæt men så ud til at skjule noget under jakken.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I er stadig uviden, vampyre... Ingen trudsel... Jeg ville mere frygte alt andet... Skyggerne..." Sagde han med et lille grin, han rettede hurtigt på håret og man kunne se inde under hans jakke at hans skjorte var mere eller mindre badet i blod, man havde dog ikke lagt mærke til det her før på grund af hans røde vest.
Zal smilte til dem og satte sig ned, og lænte sig op ad et træ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jooo jeg kender ham skam også... En af de eneste vampyrer jeg ikke har slagtet, men det er en anden historie" Sagde han med et smil.
"Mit navn er Zal... Har et længere navn og title men vil ikke kede jer med det" sagde han og lænte sig helt tilbage og tog et græs strå i munden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ville ikke fornærme dem Frøkken, Undskyld hvis jeg gjorde mademoiselle"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//vous empêcher de le revoir ou vous aurez avec moi à l'ordre = du holder dig fra ham igen ellers får du med mig at bestille
arrêt de votre chien = hold din mund din hund//
Gæst- Gæst
//kommer inden XD//
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Gæst- Gæst
"Jeune femme, je pense qu'ils me comprenne bien. Je n'ai aucune envie de nuire à perdre Ahngel, en aucune façon, s'ils avaient entendu après je lui ai dit que je le respectais."
Derefter nikkede han og tog et til hiv af sin smøg.
//Oversat: Unge frøkken, jeg tror de misforstår mig. jeg har ingen lyst til at skade mister Ahngel, på nogen måde, Hvis de havde hørt efter så sagde jeg er jeg respekterede ham.//
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» træning i skoven Åbnet
» Villaen i skoven (åbnet)
» en ny dæmon i skoven (Åbnet)
» i skoven en nymåne nat Sahra(åbnet)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus