Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
i skoven//ÅBNET EMNE//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: i skoven//ÅBNET EMNE//
*Sikke en intelligent samtale...* tænkte han og himlede med øjnene.
"Ailince.. fik du styr på kampsporten som jeg bad dig om?" spurgte han koldt.
Gæst- Gæst
//oversat: Ahngel er min eneste ven jeg har//
Gæst- Gæst
//vil i havde det oversæt , jamen okay :Du skal passe på hvad du siger, der skal mere til at skade Ahngel end i tror//
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Gæst- Gæst
"Dumme lille sæk... hun kommer altid galt af sted." mumlede han ligegyldigt.
Han havde tydeligvis ikke tænkt sig at hjælpe hende.
"Hey tøs! Hvis ikke du bliver stærkere snart, så slår jeg dig ihjel!" sagde han højt til Mikala.
Gæst- Gæst
//oversat: slip hende udskud og jeg mener det//
Gæst- Gæst
"Jamen hovsa da da... Sikke en spændende flok..." sagde han med et suk.
"Jeg tror det er på tide at jeg... Daffer..." Sagde han med et grin. "Hils Ahngel når i ser ham... Han er en yderst spændende opgave, det var en ære at møde dem alle og især dem hvem jeg gætter på er den store mægtige Zane" Zal kiggede op på Zane og lavede et lille buk.
"Men vær bevist om... Der er kommet nogle nye til byen... Folk som er ligeglad med... Terre og dens ledere... Men hvis vigtigste opgave er at... Rense ud.." Han vente sig rundt men stoppede så. "Oh ja... mit Navn er Zal... jeg er søn er Saladin... Hvis i kender jeres historie... Ved i hvem jeg er... Eller hvem min far var" Zal begyndte at gå mens han langsomt blev til en ulv og satte i løb.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Ailince Lør 19 Jun 2010 - 17:35, rettet 1 gang
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
"Zal, søn af Saladin... jeg vil ikke huske dig." sagde han hånligt og så ned på den festlige slåskamp.
*Hvorfor tror folk altid at de er åh så stærke...* tænkte han og sukkede.
Han huskede tydeligt Kalona, som han havde slået halvt ihjel, selvom dødsenglen var ret god.
Gæst- Gæst
//oversat: i er nogle udkud af vampyre og andet (denne gang er det Italiensk)//
Gæst- Gæst
"Er de okay frøkken? De ved en gammel ulv ser jo ikke så godt og jeg havde ikke rigtig færden af dem" sagde han drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//jeg har det lidt som om jeg slet ikke er til stede for når jeg gør noget, er der ingen andre der ser det//
Gæst- Gæst
Med hadefulde, kolde øjne så han på Mikala.
*Det var dumt...* tænkte han vredt.
Så rakte han hånden ud mod hende og mumlede: "Hellfire..."
Lilla flammer dannedes overalt på Mikalas spinkle krop, og hun begyndte at brænde.
"Du vover at skyde efter mig..." hvislede han koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rejste sig op igen "Og hvad er det ved mig som interessere dem? Og tro mig, jeg har det glimrende" I en hurtig bevægelse tog Zal sin pakke med cigaretter op og tændte en op, derefter kiggede han tilbage på hende. Han tog sin jakke af og stod nu i en blod rød skjorte og sort vest, hans bukser var normale sorte Jakkesæts bukser, men skjorten sad ikke mere ned i dem. Når man kiggede på ham blev hans persiske træk mere tydelige.
Gæst- Gæst
Han sprang over til Mikala, greb fat i hende og med en rasende ed, kylede han hende ind i et træ.
"Nu vil jeg vise dig hvad der sker med folk der går mig imod..." hvislede han og gik over mod hende.
Et af hans sværd dukkede op i hans ene hånd i et hvidt lysglimt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis de spørger mig hvad jeg laver og hvem jeg jager kan jeg med det samme sige at det er min og mine brødres sag" hviskede han i øret på hende.
Zal forsvandt igen og sad nu op i et træ og tændte en smøg.
"Jeg er en glemt person... Men stadig husket... For mine gerninger så om sige.."
Zal blev sidende der og så drillende på hende. "Nu håber jeg selvfølgelig ikke de eller den gode hr. Zane føler sig truet"
Gæst- Gæst
Den ramte ham, og eksploderede med en så ufatteligt stor kraft at nogle af de træer der var i nærheden, blev revet op og væltede.
"Stille, gamle fjols." sagde han.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» træning i skoven Åbnet
» Villaen i skoven (åbnet)
» en ny dæmon i skoven (Åbnet)
» i skoven en nymåne nat Sahra(åbnet)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline