Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Teater i mørkes nat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Teater i mørkes nat
"Så du har haft en dårlig oplevelse med en vampyr " sagde hun spørgende og kiggede nu mod ham med nygerrige øjne , hun gik elegant hentil sofaen , hun sætte sig og ventede på han kom inden igen
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
,,Ja." Svarede han kort. En dårlig oplevelse? Nej... det var først bagefter at de blev til noget dårligt...
Han så kort ned mod sin hånd, hvor et ar var skjult under bandagerne.
,,Her." Han satte glasset med vandet i foran hende på det lille sofabord og lod sig glide ned på stolen overfor hende.
Towa- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 361
Hun virkede ikke blod trøstig eller farlige, hun virkede meget rolige selv i sindet, og hun virkede påvirkende på omgivelserne, på en god mod, det bliv blid, hun sukkede dybt "Hvorfor er man så misforstå som vampyr, vi kan være meget rolige" hun snakkede med sig selv, lidt sødt enligt.
Hun så ikke ham som en fare eller noget i den stil,
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
,,Jeg gav mit væk alt for tidligt, jeg var lykkelig..." Et smil prægede nu hans læber, et smil der hverken var ondt, eller godt, det viste ikke glæde, eller sorg. Et smil kun Alex havde! ,,...Men, noglen gange, gør personen man har valgt, én blind så man ikke kan se hvad man er ved at gøre, hvad der er ved at ske, og hvad der i fremtiden kommer til at ske. Han gav min krop den ultimative oplevelse, han smadrede den, hvorefter han smadrede mit hjerte."
Smilet hang stadig på hans læber, som en maske man ikke kunne se igennem. Det var hårdt, men samtidig let at snakke om, sådan en dum, lille ting der fandt sted for et par år siden. Lussuri rendte vel stadig rundt et sted i Frankrig. Steder Alex ikke ville finde på at lede efter ham...
Han så hende lige i øjnene, uden at blinke. ,,Vampyre er kun skabt til at udøve smerte og lidelser. De er det omvendte af normale mennesker, de er skyld i at folk som mig holder sig for sig selv, prøver at forgifte sig selv med kærlighed som ikke er ægte, laver en maske så smerten i deres ansigter ikke ville kunne ses, folk ser kun det de selv ønsker at se, mens vampyre intet ser." Han talte i et roligt tonefald, som om han forsigtigt betroede Ailince sin største hemmelighed, som var de bedste venner.
,,Han gjorde det, fordi det er hans job, hans liv i en nøddeskal: Find, forfør, tag... og bid."
Alex rettede sig langsomt om og så på vampyren, som før havde været så venlig imod ham, men som han nu så på, som var hun det værste han vidste.
Man kunne ikke se det i hans ansigt, men hans øjne viste alt, som var de dét vindue der holdte hans følelser inde, men som alligevel viste alt hvad der blev skjult.
Hun var meget elegant og smuk, men så forkert at en vampyr/dæmon var så menneskelig, hun rejste sig og så mod ham "trøster efter blod, Ja, men kan ståle sollys" hun så mod ham og smilede "så du vil være åbne overfor mig, eller vil du ha noget andet af mig" hun gik nu mod ham og da han ikke kunne gå længere tilbage stod hun og pressede ham op af væggen, hun var meget stærkere end hun så ud til ...
Han lod sig stå, roligt op af væggen. Som en invitation til hende. Hun kunne gøre hvad hun vil, uden at han sagde noget til det!
Smilet kom igen, det smil som ikke sagde noget som helst, men som bare var der, for at fylde! ,,Jeg leder efter den person, som jeg både hader, og elsker, som kan få mig til at grine, og græde... og jeg vil hade ham for det." Han lænte sig tilbage i stolen med smilet fæstnet på sine smalle læber.
Han havde prøvet at blive bidt før, og det eneste han ville tabe var hans værdighed og lidt blod...medmindre selvfølgelig...
Et svagt smil viste sig på hans læber idet han lod albuen støtte mod armlænet og lod sit hoved hvile mod sin håndflade. ,,Jeg synes ærlig talt at du skal gå nu, Ailince." Lød det lav fra ham. Han lød nu, ikke uhøflig overhoved, mere tænkende, men den venlige tone kunne dog spores.
,,Desuden...er der kun én vampyr der må forvandle mig, hvis der bliver brug for det." Han lænede sig kort tilbage da hun rørte ham, men viste ellers ingen tegn på interesse.
,,Farvel." Sagde han lavt.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham