Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket over teater EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket over teater EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket over teater EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket over teater EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket over teater EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket over teater EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket over teater EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket over teater EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket over teater EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket over teater EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket over teater

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Mørket over teater Empty Mørket over teater

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 18:01

S: Teater
T: omkring 01.30
V: mørket , stjerne og halvmåne
O: hele teater området, ellers kun hende vis..
D: en gang i November

Teater lå hen i mørke, da forstiling var slut og de ansatte var taget hjem for at få noget søvn, på denne måde var de ellers så smukke og hyggelig teater ret uhyggeligt, er var helt stille og alle kostumerne var uhyggelig at se på da de i mørket lignede spøgelser som hang på række, BANK, sagde det pluslig og det gav ekko over det hele, "Aww" sagde Ailince hun var gået ind i en ting, hun havde ikke set den i mørket og den lå over hende nu, hun rejst sig op med en hånd på hovede "av av av" sagde hun og der det larme igen, da jern bunke rammede gulvet nu, Ailince så sig omkring og sukkede "flot Ailince" hun samle ting op og lagde det i en bunke så hun ikke faldt over den igen, hun gik nu inden i et andet rum, som lyst op igennem døren, Ailince gik hen til et spejl og kiggede på sig selv, hendes hår sad ud til alle side efter faldt, hun prøvede at rette på det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

Mørket over teater Empty Sv: Mørket over teater

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 19:28

Lucifer sad ind på et af sæder ind i teater sal, han havde set et stykke, ikke lige det bedst efter hans mener, han sad og halv sove, han havde ikke lige giv af rejse sig efter stykke var slut, han våger hele da han hørt en lyd om bag ved teater gulv, han rejse sig roligt op og gik stille og roligt der ned, han hopper let og lyd løs op på teater gulv og gik lyd løs om bag ved, han kun ikke ser nogen så han gik bare stille og roligt rundt om bag ved og kiggede på de forskellig ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 19:37

Ailince fik det til at se beder efter lang tid, hun sukkede "typiske mig at falde" hun så mod en bunke med tøj, som skulle rakt på, hun sukkede og gik hen og tog et af kjolerne op "hmm et hul" sagde hun og så undersøgende på den og vil rakt ud efter sykassen med den var der ikke "Ahh" sagde hun og vendt blikket og så den ikke var det "hvor er den" sagde hun og kom i tanke om den stod bag scene, hun sukkede og gik til døren, hun gik ud og stod nu over en person "Ahh en person på denne tid" tænkte hun og så undersøgende på ham *hvad vil han* tænkte hun og så sykassen meget tæt på ham "DER ER DEN" hun kom til at råbe det og lagde overasket en hånd over sin mund, hendes stemme gav genlyd og hun gik bag ud så hun ikke var synligt
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 19:48

han gik roligt videre i mørke ud af går ind i noget, man nu kun han også ser i mørket, han stopper roligt op da en kvinde stod foran han, han kiggede lidt underligt på hende da hun råber der er den, han venter lidt ind han gjort noget og kiggede så der hen hun havde kiggede ind hun råbet noget, han tog sykassen og gik roligt mod hende og rakte roligt hånd frem med den, "var det den her du skulle bruge" spurget han roligt og stopper nogen meter fra hende og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 19:51

Ailince så overasket på ham *hvad laver han er så sent* tænkte hun og tog udefter sykassen "Ja" hun smilede blidt og rolige til ham "Øhm hvad laver du enligt her" spurgte hun, man kunne se hun var faldt fornylig, ved hendes hår, hun stod bare der helt rolige og smilede venlige, hun så rundt *hvordan kunne han se tingen omkring sig* tænkte hun, hun kunne kun undgå det da hun vidste hvor tingen var
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 19:57

han rakte hende den da hun svar ja til det, "ja godt spørgsmål, så stykke her for nogen timer side og falde hvis i søvn og der var ikke nogen som vækker mig" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "hvad laver de sig her" spurget han og kiggede roligt på hende, det så ud til af hun tænker over noget man han vidste ikke hvad, måske af han ikke gik ind i noget som han jo ikke gjort man han vidste det ikke, han stille sig roligt op af dør åbening og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 20:00

"åhh. det var nok lige glad, da jeg stadig er her" sagde hun og sukkede "det gør de meget fortiden" sagde hun og kig forbi ham i dør åbning og ind i et omklædnings rum, "Arbejder her" sagde hun og smilede , hun stoppede op og smilede til ham "Kom jeg giver noget at drikke" sagde hun og gik helt inden i rummet og sætte sykassen ved en bukke kjoler, hun smilede blidt til ham "Hvad kunne du tænke dig"
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:06

han svar ikke på det første hende sagde, da han ikke hele vidste hvad han skulle svar på det, så kun han lige så godt lad være med af svar på det, "okay hvordan er det af arbejde på et teater" spurget han og smiler roligt ud af hans hugtænder bliv synlig, han nikke roligt og gik efter hende ind i rum, "hvad har du for noget" spurget han og sad sig på en stol da han regn med af han godt måtte det, han læner sig roligt tilbage og kiggede kort rundt for af ser rum lidt mere mens han venter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 20:12

dette var en af hovedperson omklædningsrum, og en mænds, hun vent ryggen til ham "Alt næsten, hvad kunne du tænke dig, så kan jeg sige om vi har det" sagde hun og smilede til ham med et sødt smil, hun flyttet kjolerne fra bordet og lagde det foran et spejl, hun gik nu hen til et skab og åben det "hvad kunne du tænk dig" hun vendt blikket mod ham med et blidt smil
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 20:17

"uh det lyder godt" sagde han og tænke kort over hvad han vil havde, jo han skulle havde noget af det lidt stærke, "en voka cola, vil jeg gerne har" sagde han og smiler roligt, hvorefter han kiggede roligt på hende ind han rejse sig op og gik roligt over til hende for af tager imod glas eller hvad han nu vil få det i, "tak" sagde han da han fik sin voka cola, han smiler roligt og gik over og sat sig ved bor digen, "hvor længe har du så arbejde her" spurget han roligt og kiggede kort på hende, "undskylde mig man jeg hedder Lucifer og de" spurget han og rakte hånd frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 21:22

Hun tog en cola ud af skabet og lukkede den efter sig, hun lagde hånden på lågen og vendt sig mod ham med et blidt smil, og gik hen mod ham "hej, jeg er Ailince" sagde hun venligt og lagde sin cola på bordet og tog hans hånd blidt, hendes hånd var blød og varm og ikke tegn på arbejdes hænder, men som en rigmænds datter, ingen ar overhovedet eller hård hud, hun slap og sætte sig på stolen "jeg har arbjedet her et par dage nu" sagde hun sødt og åbnede sin cola

//sorry mit net forsvandt :D//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 21:29

"hyggeligt af møde dig Ailince" sagde han og smiler roligt, det var tydeligt af mærke af hun ike arbejde normal, i forhold til hans hånd, han arbejde i militær når han vil eller når de havde bruge for hans hjælp og så styrke træner han miste en gang om dag og svømer, "okay det var ikke så lang tid, man hvordan har det være indtil da" spurget han og kiggede roligt på hende og tog en tår af sin voka cola og kiggede roligt på hende, "kommer du fra by eller er du lige flytte til" spurget han efter en lidt længe pause.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Man 26 Apr 2010 - 22:38

hun sætte sig på en stol overfor ham og bordet var i mellem dem "du har arbejdet meget" sagde hun og smilede , hun holdet sin cola i hånden og smilede "2 dage tror jeg, fint nok..... jeg fik det af ham som er hovedperson i skuespillet lige nu, teater stjerne vis" hun små grint, man kunne se hun ikke ment han var en stjerne "Jeg er rigtigt fra Frankrig og tjaa, nej har været i byen i ca. 3 års tid, jeg har været spøgelse og så fik jeg en chance til , det ca. 3 dage siden nu" hun smilede blidt, hun havde ikke noget i mod at snakke om sig selv, men bare det gik for meget i dybben "og hvad med dig" hun drik af sin cola
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 10:10

"ja det har jeg, og træner også en del" sagde han og kiggede roligt på hende, "okay spænde, og hvor kender du ham fra eller har du bare søget om job" spurget han roligt og kiggede kort på hende ind han tog en tår mere af sin voka cola, "okay det er et stykke her fra og okay, jeg tror ellers du var et normal menneske som ikke vidste til så nogen væsen" sagde han og smiler roligt, "jo jeg kan ikke husk hvornår jeg kom til by mange det er rigtig mange år tilbage og når vi ind på anre race så er jge halv dødsengle halv vampyr" sagde han og smiler svagt man nok til af hans hug tænder kom til synes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 15:50

"kan jeg mærke " sagde hun påpegende til hans hænder, hun så mod sin cola og drik lidt af den og smilede til ham "kender ham fra en bar, meget sjovt ikke, og så tilbud han et job, jeg troede første det var for sjov, men da jeg sener fandt ud af han ment det , tog jeg i mod det" hun smilede til ham og lyttede igen efter og fik stor øjne da han havde fortalt hvad han var og smilede så blidt "Så du er en blanding af en dødsengel og vampyr, hvordan bliver man så lige det" spurgte hun nyserige uden tegn på frygt overhovedet, hun var stadig sød og blid mod ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 16:50

"okay lidt sjov af tænker på" sagde han og kiggede kort på hende og tog en tår af sin voka cola, "ja det er jeg og hvordan man bliver det, jo jeg bliv første dødsengle og for en halvt år sige eller så noget bli jeg bidet af en vampyr og så bliv jeg halv dødsengle og halv vampyr, så bliv jeg det" sagde han og smiler roligt, han kiggede roligt på hende, "eller tror jge også af du kan bliv fødet så" sagde han og smiler roligt, vil være lidt mærkeligt af en dødsengle og en vampyr kom sammen og fik et barn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 16:56

Ailince nikkede tanken og så på ham, "Meget vel" sagde hun og drik noget af sin cola, hun tænkt på billede af en dødsengel og vampyr , være sammen og få børn, det kunne hun ikke se for sig, så hun rystede tanken væk og grinte "Sådan bliver man, det andet er jo nærste umuligt ik" sagde hun og hentyd til at blive født som en, hun kløede sig i håret da hun havde sagt sin cola på bordet "synes du virkelig forstiling var så kedelig du faldt i søvn" spurgte hun nyserige
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:00

han svar ikke på det første hun sagde da der ike rigtigi skulle svaret på det, "ja det vil jeg sige, så bliv jeg det og det andet vil jeg heller ikke tror rigtig på" sagde han roligt og drak resten af sin voka cola og stille glas fra sig, "ja det synes jeg ond bare side jeg faldet i søvn, nu tager jge normal heller ikke i teater, synes bare det her måske var lidt mere spænde af ser man nok ikke alligevel" sagde han og kiggede roligt på hende, "hvad har du ellers arbejde med ind det her" spurget han efter en længer pause.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 17:06

hun drik lidt af sin cola, den var nærste tom nu og hun dreje med dåsen, i sin hånden "tja, stedet her ikke spændende" sagde hun og drik resten, hun tog hans glas og sin dåse over til skabet, hun smid dåsen ud "den var måske os lidt kedelig" sagde hun på og lagde glas igen i skabet, hun vent sig mod ham "jeg lapper og retter på deres tøj" sagde hun og smilede "de er dygtigt til at lave huller i deres kostumer" sagde hun sødt
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:21

"nej det synes jge nu heller ikke af det jge har set af det" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "ja det tror jeg også af det var" sagde han roligt og smiler svagt, han lukke kort øjne og smiler svagt af hende, "lyder til af du har et meget kedeligt arbejde, går rundt og lapper og retter deres tøj, det kun jge aldrig find på af arbejde med heller ikke af han var en kvinde" sagde han og kiggede roligt på hende, han læner sig roligt til i stol så han vipper lidt på den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 17:33

"Tjaa" sagde hun og sætte sig på stolen igen "Jeg skal han lidt afvænning af mit liv, et heller andet sted skal jeg havde noget roligt ik" sagde hun sødt og grinte "Men jeg opsøger meget tit fare, som sit var jeg på den forladte forlystelsespark" sagde hun og tog en kjole hentil sig og begyndte at sy "Tja, som rigmænds datter lære man er sy smukt, så det hjælper mig end del" sagde hun og grinte , hun havde er meget blidt ansigt og nogle blid smil
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:40

"okay det har man også bruge for nogen gang" sagde han roligt og smiler svagt, "okay det vil jeg nu ikke sige af det er farligt, der har jeg være mange gang alene og med venner og veninde" sagde han roligt og kiggede kort på hende, af hun begynde af sy, det kun han ikke find ud af, han betale bare hvad det nu koster af få laver nogen ting, "okay det ved jeg nu ikke noget om, da jeg ikke kommer fra nogen rig familie for kender den ikke" sagde han og kiggede roligt på hende, han rejse sig roligt op og gik stille og roligt rundt og kiggede på ting mens hun syer videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 17:46

"Tjaa, der vel på en måde taknemlig for min familie, men os ikke" sagde hun og syede vider, hun var færdig, med at lappe et hold, man kunne slet ikke se hun havde syet overhovedet, det lignede som om det var et helt stykke, hun var vildt dygtigt til det og vendt sig mod ham "Tjaa, har os været på galeanstanden, utroligt lige meget hvor jeg befinder mig møder jeg Vampyr" sagde hun og grinte "må være noget ved mig" sagde hun og smilede, men selvom hun havde mødt vampyr var hun stadig menneske, og vis du duftede efter kunne man dufte hun var jomfru...
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 17:53

"der har jeg også være bare ikke mens det bliv bruge til det og jeg møde nu ikke så tit vampyr ud over mig selv" sagde han og smiler roligt, "okay det er også fint af du er det" sagde han roligt og kiggede kort på hende, efter noget tid sad han sig ned på stol igen, han dufte lidt bedre til hende og fik en ny ting af vide om hende og små lo af det, "måske fordi vampyr kan dufte af du er jomfru" sagde han og små lo igen og smiler svagt bagefter, han læner sig tilbage i stol og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tirs 27 Apr 2010 - 17:58

"Se det er bare mig" hun grinte og så mod ham , hun sagde ikke noget i et stykke tid da hun var begyndt at sy igen, det gav et chok igennem hendes krop da han sagde hun var jomfru, hun rødmede og så på ham "Hey, og hvad så om jeg så er " sagde hun lidt og kiggede på kjolen, hun rødmede stadig da hun begyndte at sy *de tænker ikke på andet, en uskyldighed* tænkte hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum