Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:22

Han tog sig selv i at smile til hende.
"Jo.." sagde han og lagde blidt halsbåndet om hendes hals. Han spændte det og rettede lidt på det.
"Sådan.." sagde han.
Han lyttede til hendes ord og tænkte lidt, før han sagde:
"Der er én ting du kan gøre..." sagde han.
"Du kan finde ud af dine følelser. Selv hvis det tager lang tid..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:39

kajika så på ham med de blanke øjne og slog let vingerne ud og så lettere kongelig guddommelig ud som en gudinde der var landet foran ham med vingerne spredt bagud og læberne nær ham i det hun blidt placeret et kys på hans kind og hviskede i hans øre"det skal jeg love, jeg vil gør alt for at prøve at finde mine følsers dybe følse frem og tyde dem om jeg så skal falde om af udmattelse over hovedpine og frustration over ikke at vide hvad de betyder"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 21:45

HAn smilede til hende.
"Nu er jeg ikke den store kærligheds-ekspert.. men tag den med ro. Du tænker FOR meget over det tror jeg."
Han smilede til hende. Så slog en tanke ned i ham.
"Gad vide..." mumlede han så.
"Kajika... når man begår selvmord, så kommer man ikke i himlen, vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:00

kajika nikkede i det hun sagde"nej det gør man ikke vis man begår selvmord forsvinder ens sjæl og du bliver ikke et spøgelse men dæmon eller vampyr så vidt jeg ved og vis du dør og ikke er så heldig og blive engel ender du med at blive spøgelse..." hun grinte let i det hun så på ham lettere undrende og sagde"Hmmm hvorfor da??? har du tænkt dig at begå selvmord?? eller hva Zane"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:02

"Jeg har nu hørt..." sagde han og kiggede på hende.
"At man kommer i Helvede" afsluttede han.
Han så alvorligt på hende. Alvorligt og meget tænksomt.
"Neej det ville jo være helt dumt at begå selvmord." sagde han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:16

hun grinte let og sagde"ja indtil de har bestemt din skæbne og vis du er svag så forbliver du der nede og bliver pint i flere årtusinder ellers kan du vælge mellem at blive en blanding tror jeg eller dæmon hel eller hel vampyr, dog skal du vælge en af disse onde skabninger??? så vidt jeg husker men altså det jo ikke mig der er helveds hersker såååå det er lidt svært at bedømme hvad der dog ville ske med dig vis du prøvede eller denne person prøvede, men hvorfor spørg du egenlig Zane??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:25

Han så tænksomt på hende i et stykke tid.
"Ikke for noget... men sig mig, hvad laver du egentlig herude?" sagde han så.
Det tænksomme i hans øjne var der stadig, men ikke helt lige så meget.
"Du tog herud uden vand.. det er farlig. Hvis ikke jeg havde fundet dig, så var du død." sagde han alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:30

hun tog blidt om hans kæbe og så ham alvorligt i øjnene og sagde"på opdagelse men Zane du vover lige på at skifte emne over for mig sig mig hvorfor du tænkte på det med selvmord og helved jeg vil vide det.... sig det ellers kan det ende med jeg går og ikke tager det med følserne i min betragtning du har en grund til at spørge og så går du pludselig over til et andet emne!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:38

Han så hende hårdt i øjnene.
"Det angår ikke dig. Desuden er det ikk af betydning." sagde han.
"Og lad være med nogensinde at tale sådan til mig igen."
Han kneb øjnene lidt sammen, men det lykkedes ham at holde vreden tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:44

kajika så vredt på ham og sprang på ham i det de faktisk var lige ved siden af den ørken klare hede men natten var så småt faldet på så der var kun 19 gr, nu.. hun sprang på ham og rullede rundt så hun lå øverst dog lidt rundtosset og sagde vredt"SIG! DET !!! ZANE FORTÆL ELLER JEG TVINGER DET UD AF DIG!!!! OG DET ER AF BETYDNING FOR MIG VIS DU OVERVEJDE AT TAG DIT!!! LIV!!! DIN!!" hun så ham død alvorligt ind i øjnene og holdte blikket fast og hænderne mod hans skuldre og bene ud til siden,(et ben på hver side af ham) og sad lige over et vis sted og klemte hans ben sammen så han ikke kunne rør dem for godt og sagde"sig det Zane jeg slipper ikke før"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:46

Han smilede kækt til hende.
"Bare rolig jeg tager ikke mit liv. Jeg var bare nysgerrig." sagde han.
Han kiggede på hende med et usigeligt blik og sagde så:
"Du er utrolig sexet lige nu..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:50

kajika skulle lige til at rase ud på ham i det hendes hår stille kunne kildre hende og hans smukke stærke trænede over armen men pustede så ud helt overrasket og forgæves i det hun sagde flovt med rødmen over kinderne der let var vel og mærke på hende at hun var lidt nervøs og sad stadig over et vis sted og holdte ham nede og sqagde"Zane du spurgte så sig nu hvorfor og nej.... det?? de... det?? er jeg ikke" hun tog sig blidt til kinderne og så flovt væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:54

Han satte sig op så hun tiltede ned på yggn og de byttede plads.
"Jo du er så. Og glem nu det jeg sagde. Jeg var bare nysgerrig." sagde han og så frækt på hende.
Han prikkede hende i siden og smilede bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:02

kajika skrig i det hun endte nederst og forvandlede sig til halv kat med øre og hale og grinte let i det hun prikkede til ham og lod sin hale stryge op af sit ben og sagde"hmmm...." hun kiggede på ham lidt og sagde lettere alvorligt i sit toneleje"er du nu sikker på det fordi du kan vove på at lyve for mig Zane D´tarion fordi så vil jeg ikke mere kendes ved dig okay forstået du og heh lad vær med at tjekke mig ud hih"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:04

Han smilede endnu bredere, og han fik et glimt i øjet da han sagde:
"Kajika Thé Volkan dog! Jeg lyver aldrig! Og hvis jeg vil tjekke dig ud, så gør jeg det!"
Han lo og prikkede hende i maven.
Han lod sin hånd ligge på hendes mave og smilede kærligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:09

kajika rødmede let i det hun sagde"Zane dog..... jeg???" hun rykkede let bagud i det hun smed ham af sig og endte oven på ham og rakte tunge til ham og sagde"jeg! bestemmer så det gør du ikke! HAHAH!" hun grinte i det hun hopepde bagud elegant og begyndte at læbe væk fra ham på det dejlige sand og ind i skoven og sage"naaa na na naaa na!" i det hun skrig højt og røg ned af en lille skrant på 2 meter og landede i noget klart smukt vand med et ovenlig brav og kom op og så mod vandfaldet og pustede ud det var dejlig varmt og sagde"Zane??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:12

Han løb efter hende, men han havde været vågen nok til at se skranten og stoppe i tide.
Nu stod han og kiggede ned på hend med armene over kors.
"Ja.. jeg kan godt se at det er dig der er boss!" sagde han og lo kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:16

kajika grinte i det hun fløj hurtigt mod ham med vingerne ude og inden hun nået ham slog hun vingerne ind tog fat i ham og trak ham med ned i vandet og da de kom op fra det sagde hun" HA! HVEM GRINER SIDST NU HVA!! og ja jeg er bossen så du skal lystre min mindste befaldiing vær i vandet og forbliv våd" hun blinkede til ham for at gøre det med våd mere sjofelt i det og svømmede mod breden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:28

Han lo og svømmede efter hende.
"Jeg er både større og stærkere end dig Kajika. Og jeg leder et land. Alligevel vil du være min boss?" sagde han ironisk.
Han nåede hende lige inden hun nåede bredden, og lagde en arm om livet på hende.
"Hov hov! Ikke stikke af!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:31

kajika grinte og plaskede vand på ham i det hun sagde"ååårh ja og større gør dig jo så Macho!!! hahah!!! Macho Macho Man!!! hahaha syng med i Wanna be a Macho , macho!!! MAAAAAAAAAAAAAAAN!!" hun grinte og kildede ham blidt i det hun prøvede at komme fra ham og hendes hale gled blidt op af ham mens hun prøvede blidt at slippe fri og sagde"din boss befalder dig at slippe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:43

Han slap hende og svømmede i land.
"Som bossen ønsker!" sagde han glad og smed sig i græsset.
*God dukkert* tænkte han og smilede over hele hovedet.
Han var glad og godt tilpas lige nu.
"Og ih ja da.. mig, Macho-Man!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:49

kajika grinte i det hun kom op og hendes top var blevet gennem sigtig så man kunne med lethed se ! de store.... bryster nu.. hun så på sig selv og dækkede for sin top i det hun vendte sig med ryggen flovt!! til Zane og sagde!iiih??? ja virkelig stor Macho man det er du virkelig Zane! ja meget endda"*bare han !! IKKE Tager om mig opdager han intet men hvad er der blevet af min bh... hun havde løbet fra ånder og skeletter der havde revet bhen up da hun landet i de skarpe knogler... så havde hun rullet rundt og faldet i vandet så bhen var sluppet ud i vandet og druknede....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:06

Han lo og kiggede på hende.
"DU burde ikke gå sådan i vandet med hvidt tøj på!" sagde han og så ud over vandet. Han havde ikke opdaget det med BH'en.
Han smilede glad.
Så så han noget flyde rundt ude i vandet. Han kneb øjnne lidt sammen, og begyndte så at le.
"Kajika..." sagde han og pegede derud. Hendes BH lå og flød rundt i vandet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:09

kajika så på ham flovt og sagde"HEY!!! IKKE KIGGE!!! DEN ER I STYKKER OKAY DE DUMME KNOGLER SKAR DEN OVER!!! MIDT OVER SÅÅÅ..." hun så flovt ned og foldede sine vinger om sig og sagde"du svømmer ikke ud efter den Zane så er du en død Macho man!!" hun grinte lidt og så flovt væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:13

Han kiggede på hende med et frækt smil.
"Det skulle du ikke have sagt!" sagde han så. Han rejste sig lynhurtigt op og sprang på hovedet i vandet. Han svømmede derud og greb fat i BH'en.
"Uh! Er du en D-skål?" sagde han højt.
Så tog han BH'en i munden og svømmde i land igen.
Han stillede sig foran hende med armene over kors og sagde: "Mmmmff!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hells Gift to young women of light(Zane=privat) - Page 2 Empty Sv: Hells Gift to young women of light(Zane=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum