Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:40

Barishan smilte skævt og sagde med en drillende stemme’’ det må du vide der er jo dig der er sygeplejerske. Jeg ville bare vise dig at evner kan bruges til lidt af hvert man skal bare være kreativ’’. Barishan kiggede på hende med sødt smil mens han lænede sig mod et træ. Han brugte vinden til blidt at skubbe Kajika ind under vandfaldet. Barishan grinede og sagde med en blid stemme’’ hov der er godt nok nogle stærke vindpust i dag’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:48

Kajika mærkede vandet i det hun let skrig og gik ned i knæ og mærkede hvordan vandet løb ned af hendes krop og gjorde hende fra uskyldig til sexet våd, og tog håret bagud med fingerne let strygende over håret fra panden og tilbage i det hun så på ham og sagde med en lettere drillende tone"ja det .... det må jeg virkelig sige det er den godt nok" hun så lidt ned af sig selv flovt fordi den hvide top avr blevet gennemsigtig og vred let i den hvide top for at tømme den for vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:55

Barishan grinede svagt mens han kiggede på hendes ansigt’’ Men et møde med Zane ville nu være en god ting. Det kan jo være han får brug for min hjælp nu når i to er så jagtet som du siger’’ Barishan kiggede op mod trækronerne så tilbage på Kajika med et smil mens han kørte en hånd gennem sit hår. Han førte et blad over hans læber og begyndte at pifte en glad melodi gennem bladet. Lidt efter stoppede han og sagde’’ Vi Aspara må jo holde sammen’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:03

kajika rødmede i det hun nikkede og så ned af sig selv og rejste sig langsomt op og sagde"åååårh mit tøj jeg gennem blødt!! og våd .... hvad skal jeg nu gøre???? Barishan den dumme vind skubbede til mig men det er så os let fordi jeg halv engel så jeg vejer kun ved de 10-15 kilo..." hun sukkede let og vred lidt sine shorts i det hun sagde"kan jeg låne din jakke vis jeg hænger mit tøj til tørre??? så jeg ike går her og bliver forkølede.... det ville være forfærdelig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:08

Barishan grinte ledt så nikkede han’’ Ja selvfølgelig frøken Kajika, vi kan jo ikke have du bliver syg’’. Barishan brugte sin vind og løftede jakken overmod Kajika for at skærme for helde meds hun tog det våde tøj af. *jeg burde opføre mig ordentligt nu. Men hvad er der galt med mig. Opfører mig jo som en dreng* Barishan stod med ryggen til mens Kajika skiftede tøj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:14

kajika smed shortsene og toppen i det hun stod i undertøj og tog blidt jakken om sig for at dække for hendes krop og den dækkede lige netop og sagde"takker Barishan den dækker lige, altså helt eller næsten da vis jeg bukker mig ned eller strækker mig må du ikke kigge okay lov mig det ellers bliver jeg så flov og tager hjem med det samme og så får du ikke Zane af se" hun rødmede let og så mod vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:19

Barishan stivnede et kort øjeblik så smilede han og nikkede’’ Jeg skal nok lade være med at kigge frøken Kajika. Jeg ville bare ønske jeg havde en evne til at give dig varmen igen, det vand må godt nok have været koldt. Men ville du sætte de bandager på? Eller skal jeg selv’’ Barisham grinede sagte og kiggede Kajika i øjnene igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:22

kajika grinte i det hun tog dem og stille begyndte at give ham bandagerne forsigtigt å og lagde dem ovenligt så de var dejlig og ha på og ikke strammede det helt store som før og snakkede og fortalte hvordan han skulle llægge dem næste gang eller han kunne komme til hospitalet i terra og få hende til at lægge dem eller andre"det gør intet og ja sådan her"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:26

Barishan så på hende og førte en hånd på hendes skulder og kiggede hende alvorligt i øjnene, nermest som om han ville se ind i hendes sjæl.’’ Men det er meget vigtigt jeg ser Zane. Håber du forstår’’ Barishan lukkede derefter øjnene og åndede ud mens han satte sig ned’’ Jeg skal ikke med på hospitalet det er ikke sikkert der. Der er mange Vampyrer der holder til der og som du ved så elsker de mit blod’’. Barishan grinede svagt og kiggede mod vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:36

hun nikkede forstående og sagde"åååårh ja det har du ret i undskyld..... hmmmm men så nu når jeg tænker over det kan jeg nok hurtigt arrangere et .... møde mellem dig og ham men han vil sikkert vide hvorfor" hun betragtede ham lidt og grinte så i det hun så mod sit tøj og sukkede let og sagde"argh det stadig helt vådt og baaaaah!??? nå men jeg tror da jeg overlever eller det håber jeg??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:41

Barishan smilede stort’’ Alt han skal vide er at der er et fredeligt emne, jeg lover at jeg ikke gør ham noget’’. Barishan kiggede Kajika dybt i øjnede og hviskede ’’ Stoler to stadigvæk ikke på mig’’ Barishan tog let om Kajika og begyndte langsomt at svæve over jorden med Kajika i sine arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:17

kajika rødmede da han tog blidt om hende og så ham i øjnene mens de stille begyndte at svæve og sagde"hey??? kan du betvinge luft fordi?? heh var det dig Barishan der gjorde luften lidt stærker og skubbede mig ind under vandfaldet hih" hun så på ham med disse blide øjne mens hendes krop glinsede det man kunne se af hendes skuldre, og hendes blå dådyr øjne havde et fast udtryk mod ham, hun holdte skam øje.."okay du skal nok se ham"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:44

Barishan Smilede let og kiggede på hende'' jeg er en vind Aspara, troede det var let at se. Det er også derfor det er så sjovt at tænke på, du var en vand Aspara og jeg er en vind Aspara'' Barishan brugte vinden til langsomt at dreje dem rundt i luften så de kunne se og nyde hele landskabet som naturen havde at byde på. Barishan grinede sagte'' Fint så set et måde op mellem os 3. Jeg er sikker på det bliver et dannet og veludført møde''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:04

Hun nikkede og sagde"okay det skal jeg nok gøre" hun betragtede landskabet i det hun stille sukkede let og mærkede vinden om dem og sagde"jeg ville ønske jeg stadig var vand aspara i stedet for blod aspara fordi det ikke ligeså smukt som vand og så det jo os farligt" hun betragtede barishan i det hun grinte sødt og sukkede let for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:14

Barishan grinde sagte og rystede let på hovedet'' du har meget smukke evner. Jeg har altid set healing som en smuk evne. Dog er jeg ikke særlig god til at heale mig selv som andre Aspara er. Det opdagede du også da du så mine sår, men det skal nok komme med tiden'' Barishan brugte vinden til at få dem til at lande langsomt'' Nå men eftersom det er vigtigt at jeg møder Zane, så må du hellere sætte det møde op nu frøken Kajika''. Barishan bukkede dybt og kyssede hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:14

kajika nikkede elegant og sagde"ja det må jeg hellere barishan" hun nejede elegant i det hun gik med få skridt væk fra ham i det hun tog det tørre tøj på og gav ham hans jakke igen og sagde"tak for hjælpen med jakken og det og du er utrolig sød Barishan jeg håber skam mødet vil gå godt ¨så vi ses vel ved bjergene eller noget i den stil snart" hun smilede kært og gik sin vej med faste skridt og elegant

//out ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another day in danger og peace??(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: Another day in danger og peace??(Barishan=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum