Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovens stilhed //kalona// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovens stilhed //kalona// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovens stilhed //kalona// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovens stilhed //kalona// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovens stilhed //kalona// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovens stilhed //kalona// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovens stilhed //kalona// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovens stilhed //kalona// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovens stilhed //kalona// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovens stilhed //kalona// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovens stilhed //kalona//

Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:24

Dag ~ irl
Dato ~ irl
Tid~ 21.00
Vejr ~ køligt, men varmt, Stjerner og månen på himlen
Sted~ søen
Omgivelser ~ træer og en sø og sådan
Påklædning ~ Et par stramme cowboy shorts, en t-shirt og en hætte trøje, plus et par sko

Night havde besluttet sig for at gå en tur fordi vejret var ret godt.
Han havde ikke været så mange steder henne og ville kigge lidt rundt.. han var jo ny her i omgivelserne så det skadede jo ikke at kigge noget mere på, hvad der fandes her i omgivelserne.
Stille kom Night ned til søen... Der havde han været før, men deet skadede jo ikke noget at være der. Nede ved søen kunne man se små bølger i vandet. Night elskede vand virkelig meget. Han kig atille ned imod vandet.
Han stoppede ved vandkanten og satte sig end i hug og kiggede så ned i det smukke og klare vand. Stjernerne og månen spejlede sig nede i vandet og bølgerne fik det til at se sjov ud. Lidty efter kunne Night ikke lade vær og begyndte stilel at at lege med vandet. Han fik det til at løfte sig op og begyndte at lege med det, med at forme det til ting. Han havde ikek tager særlig meget af vandet kun noget der ville strejke sig til et par håndfulde med vand. Han elskede at bruge sine evner og det var kun en af de 4 evner han havde. Night kunne ikke høre noget omkring ham... ihvertigfald ikke ikke nogle mennesker, der var kun dyre lyde, vandets lyde, og vindens susen, som også fik bladende til at rasle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:33

Kalona hoppede ned fra den gren han havde sovet på.. ''ah.. hvorfor.. sku det gå sådan her..'' sagde han og sukkede imens han kørte en hånd igennem håret ''nåh ja.. hva fanden.. jeg må jo finde ud af hvad jeg kan gøre ved den kæmpe nar...'' sagde han og begyndte at gp, da han spottede en ved søen ''Hey! god aften?'' sagde han spørgene og gik der over imod.
''Jeg er Kalona.. og du?'' sagde han og rakte hånden frem for at trykke hånd med personen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:40

Night rejste sig da han hørte en stemme. Night lignte meget en pige bagra fordi han havde pigeformer så de fleste troede han var en pige. Han kiggede bag sig og så en dreng "hey" sagde han venligt og smilte. "øh.. ja den er fin nok hvad med dig syndes du?"
"Night" sagde han og tog haf i hans hånd og smilte.
"hvad laver du så her nede?" spurgte han stille og kiggede stille på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:54

han betragtede den unge mand foran ham ''Jeg sov i et af træerne der ovre'' sagde han og pegede på træet han havde sovet i og puttede henderne i lommerne, imens han holdt øje med den her Night person ''Og hvad med dig..? Hva laver du her nede?'' spurgte han i et roligt toneleje, og kastede et blik på søen, han var besat af tanken om at dræbe Zane...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:58

Night nikkede stille og kendte godt det med at sove i træer det gjode han også selv nogle gange. "mig..." han tænkte sig om "ikke noget specielt" "gik rundt endte her ognu sider jeg og tænker" sagde han og smilte stille til ham. Han satte sig stille end igen helt nede ved vandkanten og kiggede igen ud på søen og smilte stille.
Han prikkede stille sin pege finger ned i vandet og kiggede på de mange runde ringe der kom fra det ene lille prik. Night kunne finde selv de mindste ting intrasandte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:01

Kalona observerede et kort øjeblik, før han selv satte sig ved siden af Night ''Hvordan har du det med Zane...?'' spurgte han imens han betragtede søen, og kiggede op på himmelen kort, han spottede månen og låste sit blik på den i lidt tid *jeg skal finde en måde at dræbe Zane på.. han skal dø for det han gjorde... for det han fik mig til at gøre..* tænkte han stille for sig selv imens han betragtede månen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:06

Night kiggede undrene på ham "kender ham ikke" sagde han stilel og betraktede ham stille. "har han da gjordt noget?" spurgta han så og undrede sig lidt.
"jeg har aldrig mødt ham der zane så jeg kender ham ikke... " Night kiggede rundt og så på ham igen. Han vidtse ikke hvad han skulle sige lige nu.
Han kiggede ned i søen igen og prikked til den igen. Det sjoveste ved at prikke ved søen var nåpr dert var bølger i vandet for det så sjovt ud når de to ting ramte hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:09

han kiggede på ringene ''Ja.. han har taget alt fra mig.. Zan er herren her i landet.. og jeg har valgt at vælte ham, fordi han er et røvhul uden lige..'' sagde han stille imens han betragtede ringene, og startede sine egne ringe i vandet, og kiggede på der hvor ringene mødtes i vandet, og smilte da nogle planer begyndte at dukke op i hans hovede, til hvordan han kunne vælte Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:14

Night kiggede på ham og fattede ikke så meget "okay...? havd har han gjordt dig?" "og hvorfor vil du vælte ham?" Stille flyttede han blikket fra ham og end til den ring han lavede elelr de ringe han lavede. Det så faktisk sjovt ud når to ringe mødes oven i en bølge. Han grinte stille af det og smilte. Stille lagde han sig ned på jorden og kiggede op på Kalona med et sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:20

Kalona blev siddene og kiggede på vandet ''Han tog min dødsengle status fra mig, og fjernede mine kræfter, samt mit evige liv...'' sagde han koldt og fortsatte med at lave flere, og flere ringe i vandet ''Jeg vil vælte ham fordi han er en tyran der misbruger sin magt.. og fordi han fik mig til at skade...hende...'' sagde han endnu koldere og kiggede stadig på vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:29

Night satte sig hurtigt op igen "hende?" "en du kunne li?" spurgta han stille og ville ikke spørge for meget. "Ja han lyder ond... ved ikke havd jeg skulle gøre uden mine krafter" sagde han og smilte glad. "hvad for nogle evner havde du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:32

''Jeg kunne genoplive.. hvilket var min største gave..'' sagde han lavt ''og det var det der bragte hende tilbage fra døden..'' han kiggede på Night nu ''Hvilke evner har du..? hvad er du?'' spurgte han hurtigt og smilte, da han kiggede på søen igen falmede hans smil, han kiggede direkte på det punkt hvor Kajika var blevet skudt.. og hans øjne kørte op til bjergene, hvor han kunne se hulen hvor han genoplivede Kajika i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:40

"jeg er vampyr" sagde han stille "kan hele og forvandle mig og har 2 andre evner som er ild og vand "sagde han stille. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle gøre.
Night kiggede på ham "det... det gør mig ond" sagde han stille selvom han ikke vidste hvem det var de talte om. Han ville ikke spørge mere fordi det vikle sikkert ende galt og det ville han ikke have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stilhed //kalona// Empty Sv: Skovens stilhed //kalona//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum