Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
relaxing in the forest? // Night - privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

relaxing in the forest? // Night - privat//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:47

S: Skoven
T: 23:00
V: overskyet og let vind
D: Irl
U: Som elveren på billedet

Niro gik stille rundt i skoven, han var vandt til at være der kunne man se, han kendte alle vejene, hvor de førte hen og hvilke man ikke skulle tage. Niro sad under et træ og kælede for en ræv, han var det man ville kalde en dyreven, han havde aldrig dræbt et dyr! Men kunne dog sagtens dræbe hvis han ville, da han var uhyggeligt god med bue og pil. Niro kunne høre der var nogle på vej hen mod hvor han sad.

Var det ven eller fjende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:58

Night var ikke i hans menneske form, men hans dyre form. Han løb ikke på jorden, men oppe i træet. Han løb lyn hurtigt oppe i de mange træer i skoven.
Han sysede hurtigt forbi dem og videre. Lidt efter stopepde han og hoppede ned på jorden "huh? hvad var det?" han gikkede bag sig og løb stille tilbage til det sted, hvor han havde set nogle skikkelser. Der var en masse buske, som han gemte sig i.
Han var nu tæt på og så at der var et menneske? nej han havde spidse øre... en elver? Night gemte sig i en af de mange buske der var der og kiggede på drengen. Man kunne ikke se ham ud over at man måske ville få øje på hans blodrøde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:02

Niro smilte arrogant da han følte at dette andet væsen var tæt på. Han kiggede over i nogle buske " vampyr hva?" sagde han og bed sig let i læben idet ræven løb væk.

" Bare kom frem, jeg har set dig" sagde Niro med et smil på hans læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:06

Night gik stille frem. Det var en sort kat men i en større størrelse og med røde øjne.
"ja?" Han kiggede på ham og smilte stille. "hvem er du?" spurgta han stille og kiggede op på ham.
"du er en elver ikke?" Night kiggede rundt og kunne ikke se, høre eller lugte nogle andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:09

Niro nikkede stille " Jeg hedder Niro og ja jeg er elver" sagde han, han kunne se han at dette væsen søgte efter om der var andre " der er ikke andre end mig og dig og alle dyrene" sagde Niro med et smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:20

Night kiggede på ham "hey jeg er Night" sagde han og forvandlede sig. Der kom massere af vand og ild omkring dyret og frem kom en dreng med sort halvlang hår. Han havde et par lårkorte cowboy shorts på og en stram t-shirt og en hættetrøje ud over, plus et par sko. "fedt navn" sagde han og smitle sødt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:26

Niro blev helt forfjamsket * hvad sker der lige med mig!?* tænkte han, han havde en underlig følelse i maven.

" Jeg tænkte nok du var vampyr eller noget i den stil" sagde Niro og smilte kækt til Night

// Damn skal smutte :/ Men kommer på imorgen :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:33

Night kiggede undrene på ham og smilte så sødt igen "okay... er du sikker?" sagde han drillende og grinte nuttet. "hvad laver du herude?" spurgte han og kiggede på ham.
Han vidste ike helt hvad han skulle sige lige nu så han smilte bare sødt til ham.

///ok XD ses XD///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:03

Niro grinte stille " Jeg er født sikker" sagde han drillende og kiggede på ham

" jeg bor her i skoven" sagde Niro stille og kiggede rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:26

Night grinte sødt af det han sagde og smilte "okay, du vinder" sagde han og kiggede på ham. "født her?" "cool" han smilte stille og kiggede rundt "bor du i en hule sammen emd en masse andre eller er det kun i bøger de gør det?" han kiggede stille på ham igen og smilte sødt og venligt til ham.
Night kiggede op og ned af ham for lige at tjekke ham ud. Også for at se hvordan det var han så ud og sådan. Night var en meget, meget nysgerrig vampyr og en der hurtigt blev genert og rødmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:29

" jep jeg er født her " sagde Niro " i en hule.. HAHAHA hvorfor tror du det, vi bor i træ hytter" sagde han og grinte. Denne vampyr kunne Niro godt lide * endelig en sød vampyr* tænkte han for sig selv og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:31

Night satte hovedet på skrå og kiggede stille på ham "i et træ eller i en træ hytte?" han var blevet lidt forvirret og grinte stille over sig selv. *hey.. han er da meget sød* tænkte han og smilte kærligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:34

" træhytter" sagde Niro med et smil på hans læber, han gik lidt tættere på vampyren og tjekkede ham ud * ikke værst af en vampyr at være* tænkte han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:35

Night nikkede "fedt nok" smilte han sødt "det må være hyggeliger end mine huse" sagde han og grinte. Da Niro gik tættere på blev han lidt overrasket og rødmede en smule "øh?" sagde han stille og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:39

Niro smilte sødt til Night " bare rolig jeg myrder dig ikke " sagde han drillende og bed sig let i underlæben " vil du se mit hus?" spurgte Niro stille " bare rolig jeg har ingen skumle bagtanker" sagde han og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:43

Night grinte stille og var stadig rød i hovede, men ikke så meget som før. "tror sagtens at jeg ville kunne løbe fra dig" sagde han og rakte drillende tunge af ham. Night nikekde stille "ja det ville være fedt!" sagde han og smilte sødt "bor du alene?" Night grinte stille af hans komentar "hehe nej, nej det troede jeg heller ike at du havde" sagde han sødt og fniste stille. "så kan du måske se et af mine huse på et tidspunkt?" spurgta han og kiggede stille på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:46

Niro grinte " ja det kan du sikkert men ikke hvis jeg gør sådan her" han piftede og en kul sort vildthest kom løbende " lad os så se hvem der kommer først?" Niro smilte til Night " Helt alene udover min ræv, bare rolig han er blid som et lam" sagde Niro og kælede for hesten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:49

Night grinte stille "jeg kender jo ikke vejen tosk" sagde han og kiggede drillende op til ham. Han gik stille over til hesten og aede den på mulen "den er smuk" sagde han og kiggede op på Niro "lige som dig" sagde han så og gritne fordi han var lidt flov. Night gik lidt væk og forvandlede sig til den store sorte kat og kiggede så op på Niro med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:51

Niro rødmede sagte " tak, du er nu heller ikke værst" sagde han og kiggede ned på Night " vil du ikke hellere op på hesten i stedet for at være kat?" spurgte Niro med et blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:53

Night grinte og forvandlede sig igen "jo, men forvandlede mig for at du ikke kunne se mig rødme" sagde han stille og grinte. Hurtigt hoppede han op bag på hesten og bag ved Niro "skal jeg bare holde rundt om din mave?" spurgta han stille da han aldrig havde sidet på en hest bag ved nogle. Alt han havde prøvet var at ride alene på en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:55

Niro nikkede kort " ja " sagde han blidt og fik hesten til at gå stille og roligt. " du må sige hvis der skal mere fart på" sagde Niro med et grin, han var vandt til bare at lade hesten `spurte`afsted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 14:57

Night lagde stille armene om ham og kiggede på ham "rid så hurtigt du vil, jeg elsker fart" han smilte stille og kiggede end på hesten også på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 15:00

Niro grinte svagt " jamen du får fart.. Er du klar Blizzard?" han kiggede på hesten og tryggede let hælene ind i siden på hesten så den for afsted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 15:04

Night fik et lille chok da den startede og klemte mere om Niro for ikek at falde af hesten. Night begyndte at grine. "det her er for fedt!" sagde han og grinte endnu mere. Night kiggede rundt og ligeud. Han elskede virkeligt når vinden ramte hans hår og det for rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 15:07

Niro smilte blidt til ham og bremsede hesten " der er noget galt" sagde Niro og kiggede over mod der hvor hans hytte lagde. Der kom røg " MIKA!!!!! " råbte Niro og hoppede af hesten " Night rid væk, jeg kommer om lidt" Niro kyssede let hans kind og løb over mod hytten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum