Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

relaxing in the forest? // Night - privat//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 15:43

" jeg er skam ligeglad" sagde Niro med et smil på læberne og kiggede på Night med et lille lys i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 16:14

Night kiggede på ham og smilte. Han tog stille hans hånd "det er ret nemt at fare rundt" sagde han stille og grinte sødt. Da de kom ind i det gigantiske hus viste Night lige han eget værelse og viste ham så hans, som var det til venstre for hans eget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 16:22

Niro smilte let og tog fat i Night's hånd, den var lidt kold, men han var jo også vampyr. Niro kunne godt lide Night's hus og var derfor meget tilfreds med det værelse som han fik givet af Night

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 16:36

Night smilte stille til ham da de stod inde i væreslet og kiggede på ham "værelset er jo pænt, men prøv at gå ud der ovre" Night pegede stille på en dør bag sig, som var en glas dør. Døren førte ud til en vidunderlig udsigt, som var en stor pool, hvor at hvis man svømmede helt ud til kanten; lige frem ville man komme til en sten væg, som ikke var højere en alt andet rundt om pool'en. Og der ovre kunne man se direkte ned på vandet; hav vandet.
Da de begge stod derude kiggede han på Niro "Det er også et perfekt sted for solen går både op og ned lige her" han kiggede på ham og smitle. "Mit værelse har også en dør herud til" tilføjede han så han vidste at det var for alle. Ikke at Night ikke troede han vidste det, men det kunne ikke skade. "ind i dit værelse er der også et badeværelse og derovre.." Night pegede til højre ovre imod hans værelse bare lidt længere "derovre er en sauna, hvis du kan li det" han smilte stille og kiggede på Niro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 12:45

Niro smilte og fulgte efter Night ud på altanen " Smuk udsigt, den er ligesom dig" sagde Niro og bed sig let i læben, det havde han aldrig sagt til nogen anden dreng end Night.
Niro nød den udsigt der var, den store pool og havudsigten, det kunne ikke være mere perfekt, eller kunne det?

Niro gik med Night ind igen og gik over til badeværelset og kiggede ind " WOW,, Ikke dårligt" sagde Niro med et smil og kiggede på Night. * Sauna? det må være sådan en varme ting* tænkte han og fugtede kort dine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 10:40

Night kiggede lidt overrasket på ham, men på en ret så nuttet måde og smilte "tak og i lige måde" sagde han og grinte kært. Han kiggede stille på Niro og syndes at hans reaktion var ret så sjov. Et lille fnis kom fra ham. "ka du li det?" spurgta han dumt om og kendte selfølgelig svaret på det-.
Han tog sin ene hånd op bag på hovedet og kløede sig selv *fuck jeg er dum at høre på nogle gange* tænkte han stille go sukekde lavt, næsten lydløst. Han kunne godt lide at have nogle her hos ham og Niro var faktisk den første han havde hjemme hos ham. Ikke engang da han gik i de små klasser havde han venener med hjemmer, for han havde ikke nogle dengang. Night kendte ikke til særlig meget på grund af hans forældre havde aldrig været saemmen med ham eller havde talt med ham. Ovre i hans skole ville ingen vides ved ham fordi han var rig... og var Biseksuel og det syndes de jo var ulækkert. Night havde derfor altid været alene og havde ikke lært særlig meget om vigtige ting... som venskab, kærligthed, trykhed og så videre. Det han kendte mest til var sådan noget, som Sorg, frygt, had, død og så videre. Han havde aldrig været forelsket og kendte ikke noget til kærlighed, som jo var noget, som alle normalt vidste alt om på deres aller og endda før de var nået 15, men Night var en dreng der var 15 og ikke kendte noget, som helst til det. Noget man sjældent hørte om. Da han havde været lille troede han det var sådana alle levede fordi det var jo den måde han var opdraget på og havde levet, men hver gang han så sine klasse kammerater med sine forældre havde det altid været anderledes. Hans forældre havde jo for travlt så¨det var altid en barnepige og sådan. Han havde altid været den der var sød mod alle og enhver også selvom det var nogle der var onde mod ham. Det var en af hans gode ting. Han kunne bare ikke være ond overfor andre og hvis de skulle have hjælp var han der. Alle kunne også fortælle ham alt uden at han sagde det videre til... ja ikke engang en flue. Det var det der var så mystisk ved ham...
Night var gået i staver og rystede hurtigt på hovedet så han kom tilbage til virkeligheden og kiggede hurtigt på Niro med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 23:00

Niro smilte blidt til ham og nikkede kort " ja det er meget smukt " sagde han og kiggede udover horisonten, det var som om at Niro svævede på grund af de var så højt oppe som de nu var. Han havde ikke rigtigt så meget at sige udover han var lidt træt, men ikke ville iseng fordi han hellere ville snakke med Night, Niro kunne nemlig godt lide ham. Niro vidste ikke om Night følte noget for ham, men hman havde vel lov til at håbe, havde men ikke?

" hvordan kan det være du bor så smukt og så helt alene? hvis jeg var din kæreste ville jeg helt klart bo ved dig" sagde Niro og rødmede en lille smugle, han kunne ikke tro han lige havde sagt det, * hvis jeg var hans kæreste,, uhh det ville være skønt at have en at holde om og kysse med* tænkte han for sig selv og kiggede på Night

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:33

Night var glad for at Niro kunna lide det og smilte sødt til ham. Niro var mega sød og dejlig at være sammen med og han havde aldrig´være t så tryk ved nogle før nu.
"nok fordi jeg altid har været alene og aldrig har været forelsket" sagde han og kiggede overraskende på Niro, men smilte så sødt til ham "tak" sagde han og rødmede med et stort smil på læberne. "hvad er du enlig når du har en kæreste?" spurgte han og mente om han var drengen i forholdet eller var pigen.. Man kunne jo aldrig vide det.
Night vidste ikke, hvordan kærlighed og det var så vidste ikke om han kunne li nogle elelr ej.
Han kiggede på ham og spurgte så "er der nogetdu har lyst til at lave? elelr vil du have noget mad eller noget?" Han kiggede på Niro, med et kært og nuttet ansigtsudtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:52

Niro kiggede på ham med et let smil på sine læber " på den måde, det er jeg meget ked af at høre" sagde han ogkyssede Night på kinden, det var da synd for ham at han ikke vidste hvad kærlighed sådan virkelig var, men Niro ville da gerne vise ham det, ingen tvivl om det, for Night var en efter Niro's smag.

" Det er forskelligt hvad jeg er, jeg har både været drengen og pigen i et forhold" sagde Niro og rødmede let. Han havde været pigen i det forrige forhold han var i og dreng i et tidligere. Niro havde prøvet lidt af hvert. Niro kiggede på Night, han vidste ikke helt hvad han ville lave sammen med ham, for Niro vidste ikke om Night kunne lide ham, men det fandt han nok ud af på et tidspunkt. Men han burde dan kunne lide ham ellers ville han da ikke tage ham med hjem?

" jeg ved det ikke, hvad vil du gerne lave eller hvad plejer du at lave?" spurgte Niro lidt uskyldigt og smilte flirtende til Night

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:00

Night fik et chok da han blev kysset på kinden, men smilte til Niro og rømede meget.
"hvor høj er du?" spurgte han stille da han ikke vidste det endnu. Night kiggede på ham emd et smil og nikkede stille "okay" sagde han og grinte lavt og kært til ham. Han vidste enlig ikke, hvad han skulle sige lige nu, men det var normalt for ham ikke at vide det.
Night kiggede op i loftet på en tænkende måde og trak på skuldrene "aner ikek, havd jeg vil, men det jeg pleger er nok at se tv, svømme i en af poolene, gå i bad eller noget i dan stil" SAgde han og kløede sig i nakken da han ikke vidste om det hjalp "fodre dyrene skal vi sikkert nå, øhm... ellers går jeg bare en tur et eller andet sted og regner, men det er når jeg keder mig vildt meget" Sagde han og smitle til ham. *hjælper noget af dette?* tænkte han og vidste ikke helt om det gjorde. "når, ja... ellers lægger jeg mig bare til at sove" grinte han og kiggede på Niro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

relaxing in the forest? // Night - privat// - Page 3 Empty Sv: relaxing in the forest? // Night - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum