Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:47

Han lagde armen omkring Kajika imens han smilte varmt til hende ''Velkommen tilbage søde'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne, han var utroligt nervøs lige nu, men man kunne ikke se det på ham, det var en ting han kunne skjule meget godt ''Jeg ved godt jeg har sagt det.. men jeg har savnet dig Kajika.. helt vildt meget..'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne, han ville tilbringe så lang tid som muligt sammen med Kajika.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 2 Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:51

kajika kunne ikke lade vær med at smile og kramme sig ind til ham og sagde"kalona! jeg tror.... jeg er forelsket" hun bed sig i underlæben og havde altid troede hendes hjerte tilhørte denne onde skabning ved navn ma´lakel der var halv dæmon og virkelig bad ass men han var sådan et svin nogen gange... kajika så på kalona og bed sig let igen i læben og sagde"og jeg tror det er dig jeg er forelsket i......" hun rødmede utrolig meget i det hun tog om hans hænder blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:54

Han kiggede overrasket på hende, og trak hende så ind til sig ''Jeg er ret sikker på at jeg er forelsket i dig Kajika...'' sagde han og kiggede igen end i hendes øjne, hvor efter han bøjede hovedet ned til hendes, og kyssede hende lidenskabeligt, et kys der virkelig viste at han elskede hende, ufatteligt højt.. *Hun...faldt for mig...* tænkte han, og var glad.. som et lillebarn juleaften.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:58

kajika rødmede utrolig meget og lod sig sænke tilbage i sengen med ham og kyssede med ham lidenskabeligt og nød de blide kys han gav hende men inden i vidste hun os at det kunne være en anden.... der var opstået problemer nemlig hendes gamle crush velarian(Som spilles af din bror O_O) var bringet til live igen af Zane for at beskytte hende mod alt ondt..... broren til Zane..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:01

Kalona smilte varmt til hende ''jeg ska nok finde en måde at leve evigt med dig på...'' sagde han varmt til hendeog kiggede ind i hendes øjne ''er der noget der går dig på..?'' spurgte han efter lidt tid.. *Hva nu hvis hun er usikker..? og det er en af de andre?!* tænkte han, og det sårede ham dybt bare at tænke på det, men han viste næsten ingen smerte.. han viste mest glæde, men hans øjne havde et hint af smerten inden i ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:16

kajika lod blidt hånden placeres på hans brystkasse hvor hjertet på ham sad og lagde hans på hendes og så ham dybt i øjnene med et smil og sagde"Bare rolig Kalona.... det er dig jeg forelsket i men mine følser forvirre mig stadig, jeg kan se hvor nervøs du er og jeg vil nødig gør dig ked, jeg er her okay bare rolig i nat er jeg din ..... jeg er kun din i nat din denne nat ingen andres blot din" hun kyssede ham blidt på læberne kærtegnenede og lod blidt sin frie hånd køre hen af hans kind og kæben blidt og mærkede den dejlige bløde hud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:19

Han besvarede kysset, og lagde armene omkring hende imens, og kærtegnede hendes ryg med den ene hånd hvor efter han flyttede den anden op til hendes ansigt, og mærkede, det perfekte ansigt hun havde, det smukke ansigt.. han kunne næsten ikke tro at det var virkeligt, der løb en enkelt tåre ned af hans kind ''og jeg er kun din...'' sagde han stille til hende imens han smilte til hende, et varmt smil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:24

Kajika så på ham og kyssede blidt tåren væk og sagde"ååårh kalona græder du virkelig for mig???" hun strøg ham over det sorte hår og fandt med pegefinger og tommeltot en lang smuk tot hår af det sorte og nullerede det blidt mellem fingerne i det hun gjorde så de lå overfor hinanden og så ham i øjnene og sagde"Kalona hvor stammer du egenlig fra..... ? hvilken by og sådan noget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:26

han smilte til hende ''Ja.. jeg græder for dig...'' sagde han og kiggede ind i hendes øjne ''Jeg er faktisk fransk.. kommer fra Paris..'' sagde han med et smil og kiggede på hende ''Hva med dig Kajika..?'' spurgte han og kissede hende blidt på læberne, han elskede virkelig den her pige.. og ville gøre alt for hende.. alt for at hun havde det godt.
han kiggede ind i hendes smukke blå øjne igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:35

kajika roede sig let i håret og sagde"jeg blev født i japan og jeg ved ikke hvor mine forældre stammer fra jeg ved bare de ikke japaner men flyttede til japan for at leve efter deres kultur og traditioner fordi min mor var et eller andet med en kvart japaner eller sådan noget og min far var opdagelses rejsende og elskede japan han blev forelsket i det japanske miljø med det samme så de besluttede at bo der og min mor fik mig og som 16 årig på min fødselsdag tog jeg til Di morga for at klare mig selv og undgå arrengerede ægte skab altså ikke fordi som du kan se er jeg ikke udlænding... men der nede har de en regl om at alle piger der er smukke og gifte værdig skal trænes i ung alder til at mestre sværd kamp og så når de bliver 16 skal de kæmpe med en anden brud om sin elskede brudegom... vis han ikke kan vælge mellem to tøser vis han blot vælger den ene skal man ikke kæmpe.... og jeg ville ikke sådan noget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:38

han kiggede på hende ''Det er meget forståeligt.. jeg ville heller ikke være emd til sådan noget..'' sagde han roligt til hende, imens han blidt nussede hendes ryg, og kiggede ind i hendes øjne ''Jeg blev en dødsengel og fløj her til efter mine forældre.. døde.. og lige siden har jeg været her, på gaden'' sagde han og smilte varmt til hende, kiggede ind i hendes øjne, og nød hvert sekund sammen med hende, han ville gøre alt for hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:42

kajika smilede og sagde"Hmmm men du behøves ikke mere at bo på gaden" hun hoppede ud af sengen og løb ud i køkkenet og kom tilbage igen og kraglede under dynen mod ham og man kunne kun se dynen ha en stor bule der kom mod ham i det, der kom nogen søde øre frem katte ¨øre og så kajika med en nøgle i munden der var helt snehvid og med en nuttede ligge vedhæng hvor der stod, Home... Hun smilede kært og sagde"Taaaaadaaaaaaa!!!!! se hvad jeg har fået lavet til dig!" hun grinte kært og lagde sig ved hans side tæt op af ham og sagde"her" hun gav ham den uden der var salv på ... og smilede utrolig nuttede og betragtede de smukke lyse grønne øjne af hans for at se hvad han syntes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:45

Han blev meget overrasket og smilte varmt til hende ''Tak skal du ha Kajika.. er det her til huset?'' spurgte han så, imens han lagde nøglen i lommen og en arm omkring Kajika, for bagefter at nusse hendes øre blidt, og kigge ind i hendes øjne igen ''Du er fantastisk Kajika.. tusind tak.. du betyder virkelig alt for mig.. hvordan sku jeg kunne leve uden dig?'' sagde han og smilte varmt til hende, for derefter at kysse hende i et godt stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:48

kajika nikkede glad og sagde"ja!!! og du kan bare komme og gå som du vil og hvad du nu vil lave her bare du rydder op efter dig selv og skriver hvad der mangler af mad i køleskabet vis det slipper op så jeg kan handle nyt ind til os og jeg gir mad vær dag vis det er laver aftens mad vis du nu skulle blive sulten kan du altid komme og tag og sove her lige så mange gange og længe du vil og bare rolig du er helt herre over havd du vil og hvornår du vil komme og gå" hun grinte sødt og rødmede da han sådan kyssede hende i lang tid og sagde"Wauw..." hun rødmede utrolig meget igen og sagde"heh det ved jeg ikke hvordan du ville leve uden mig" hun nussede blidt hovedet op af hans brystkasse og spandt som en kat

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 0:52

Han lagde den anden arm over, og kælede blidt for hendes hale ''du behøver ikke betale alt.. jeg har penge nok kajika.. vi deles bare om at betale'' sagde han og tænkte på de mange millioner han havde arvet fra sine forældre da de døde ''Men ellers tak for tilbuddet'' sagde han og kyssede hende igen, mens han fortsat kælede for hendes halt, og nussede hendes øre.
Han elskede den her pige over alt på jorden.. og ville aldrig give slip på hende, med mindre det var det bedste for hende..
men det tænte han ikke på lige nu, lige nu var han bare glad..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:05

kajika lukkede blidt øjnene i, nærmest i slowmotion i mens hun fornemmede den kildrende følse på halsen der blev lavet om senere hen til nydelse og lyst der steg op i hende som var det et brusende vandfald og hvor ville hun dog gerne mærke Kalona men hun ville ikke ha noget seksuelt før forhold dog lød det meget gammeldags nu i det de boede ikke mere i den gamle tid jo.... hun kyssede ham blidt hen af kæben i det hun sagde"okay som du ønsker søde og husk jeg er din i aften kun din ingen andres" hun rødmede let og sagde"noget du har lyst til" hun strøg ham blidt hen af kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:08

Kalona kiggede på hende, og fortsatte med at kæle for hende ''Jeg har lyst til at være din for evigt Kajika.. det er det jeg har lyst til.. der er intet specielt i aften.. jeg har bare lyst til at være sammen med dig.. den person jeg elsker højest af alle.. hvis jeg skulle have noget i aften.. ville det være et officielt forhold med dig Kajika..'' sagde han og kyssede hende på læberne igen, glad for at de var sammen lige nu..
Han kiggede på hende bag efter og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:11

kajika overrødmede og sagde meget nervøst i sin stemmetone men dog var hun jo ikke den helt nervøse i dette øjeblik"Et forhold..... i aften sammen forevigt ..... fra denne dag af??" hun betragtede ham og sagde"vi har jo ikke kendt hinanden så længe i nu Kalona og er du virkelig så forelsket i mig sikker på det ikke blot er mit udseende selv om... selv om jeg stoler 100% på dig er jeg stadig en smugle..... du ved nervøs for selveste det" hun rødmede og kyssede ham let på halsen og bed blidt lovebits

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:15

han kørte en hånd igennem hendes hår ''Det er ikke dit udseende Kajika.. jeg syntes det skal være os to for evigt ja.. jeg elsker dig for den du er.. ikke for hvordan du ser ud...'' sagde han stille til hende, og kiggede ind i hendes øjne, og genoptog kælningen af hendes hale, han var helt sikker på det her.. ''Jeg ved godt vi ikke har kendt hinanden så længe.. men det ændrer ikk på hvordan jeg føler for dig Kajika..'' sagde han lavt til hende, og kyssede hende på halsen en enkelt gang, og nød hendes kys og lovebites.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:25

Kajika rødmede utrolig meget og sagde"virkelig !??? kalona.... jeg er så forelsket i dig men jeg kan ikke bare indlede et forhold før mit liv er på plads og jeg skal os.... os ha snakket med en vis fyr og jeg tænkte på at om nogen år rejser jeg .... måske til et andet land, jeg tænkt på en lejlighed ved califonien beach" hun smilede og så på ham og tog blidt om ham i det hun stille nød hans kys på halsen og da hans læber ramte let kunne man høre en lettere forandring i hendes vejrtrækning nærmest stønnende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:27

han kiggede på hende ''Hvis du vil have det vil jeg godt flytte med..'' sagde han og kyssede hendes hals igen og igen ''og det er i orden at du ikke vil indlede et forhold før du har snakket med ham..'' sagde han stille ''men du skal bare vide.. at jeg elsker dig Kajika.. af hele mit hjerte.. og det har jeg gjort længe.. siden jeg var dødsengel faktisk..'' sagde han og kyssede videre på hendes hals, imens han kælede for hendes hale, og nussede hendes øre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:35

kajika begyndte så småt at mærke hvordan hun blev mere og mere lysten i det hun blidt bed ham i øre flippen og kyssede ham lidenskabeligt ned af halsen i det hun nåede til midten af halsen på hans side og slikkede blidt op og ned nogen gange med tungen ikke for savlende og lod tungen køre hele vejen op fra midten til øreflippen igen og bed sig let fast der i under et sekundt et lille nip der var blidt og forførende, mens hendes hånd gik blidt under hans bluse og hun mærkede den veltrænede dejlige brystkasse og sagde"mmmmh" hendes hale bevægede sig let fra side til side og ørene rørte sig lidt nogen gange, og gav en lille nuttede rystelse fra sig mens hun så ham dybt i øjnene og sagde"ja.... og Kalona vil du virkelig flytte med mig, fordi wauw hvor er du vidunderlig at du vil gør det for mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:39

han nød hendes berøring til fulde, og fortsatte med at kysse og kæle for hende ''Ja.. jeg vil godt flytte med dig..'' sagde han og fortsatte så med det han havde gang i, han kastede et blik ind i hendes øjne ind imellem ''Du er mit et og alt Kajika..'' sagde han og fortsatte med at kysse hendes hals, og bed en gang imellem nu, ikke alt for hårdt, men dog så det stadig kunne mærkes, som små kærlige bid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:42

kajika lod sig blidt fra struben komme et lille uskyldigt klage støn i det hun så flovt på ham og rødmede fordi han havde jo bidt hende blidt... hun lod sig mærke hvordan hans hånd berørte den livlige hale og kunne ikke lade vær med at lade halen nogen gange sno sig let om hans hånd, så han let kunne få den ud af hendes greb vis han ville.. hun kyssede ham let på kinden og så blidt på læberne i det hun sagde"mmmhmmmm" hun smilede kært og uskyldigt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:46

Han nussede halen blidt, og fortsatte med at kysse, og bide hende meget blidt, stadig små kærlige bid, han førte den anden hånd op til en af hendes ører, og nussede det kærligt og nød hvert sekund sammen med Kajika. han elskede hende af hele sit hjerte, og havde aldrig elsket nogen så højt før.. *Hun er så fantastisk..* tænkte han og smilte imens han kyssede hende blidt, og kyssede hendes læber lidenskabeligt nu, i et godt stykke tid, imens han trak hende helt ind til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum