Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:49

kajika så på ham og så flovt væk i det hun sagde"vi burde nok stoppe før det bliver du ved alt for.... nærgående og endnu mere du ved,.... øøøhm?? seksuelt og meget påtrængende, det ender med vi ikke kan holde os tilbage og vores instinkter tager over og ja.... du ved" hun rødmede let og kyssede ham blidt på munden en smuk enkelt gang og smilede nuttet til ham"Er du okay smukke"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat) - Page 3 Empty Sv: Endelig et hjem at komme hjem til(kalona=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 1:51

Kalona stoppede med at kærtegne hende på de steder og smilte til hende ''helt enig.. det sker ikke før vi er i forhold..'' sagde han og smilte varmt til hende, og kyssede hende blidt på læberne ''Ja jeg har det fint Kajika.. hva med dig?'' sagde han varmt til hende og smilte *Hun forstår mig hundrede procent af en eller anden grund..* tænkte han glad, han var så overrasket over at hun var forelsket.. i ham.. det havde han ikke forventet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 10:10

Kajika rødmede let og nikkede i det hun tog blidt om ham og tænkte*han er bare den bedste !! så forstående og dejlig at kramme!* hun grinte let og kyssede ham blidt på kinden og sagde"så hvad vil du lave nu smukke, altså ud over at snakke? se tv eller gå en tur i skoven et eller andet heh".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 17:54

Han kiggede på hende ''Vi kan da godt gå en tur smukke'' sagde han varmt imens han smilte til hende, han hadede at være menneske, men så længe hun elskede ham havde han det fint, han elskede hende af hele sit hjerte ''Hvis det er hvad du vil søde'' sagde han varmt og kyssede hende blidt på læberne, og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:46

kajika nikkede stille og rejste sig op i mens hun betragtede ham og sagde"men... det altså.... ham jeg skal.... jeg.... Kalona, jeg ved stadig ikke med mine følser så måske er det ikke så godt vi kysser her og der.... men.... jeg skal nok finde ud af det men egenlig, så tror jeg allerede mit hjerte tilhøre en, men der er forskel på at være stanhaftig og så tabe med stolthed i behold... han har en.... en anden eller flere og ja .... jeg det kompliceret så måske burde jeg snakke om det senere...." hun bed sig i underlæben men smilede så lidt og sagde"vis det kan gør det bedre så er det fra før jeg mødte dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 23:21

Han kiggede smilende på hende imens hun talte, og som hun udtaltle ordene falmede hans smil stille....
''Hvad...? en anden...? fra før mig..? hvorfor har du ikke sagt noget..?'' sagde han stille og stirrede bare lige ud *Nej! jeg vidste det! det var for godt til at være sandt!! pis!! hvorfor er jeg altid så uheldig?!* tænkte han imens han sad og stirrede, hans øjne viste en smerte han aldrig havde følt før.. ''du sku bare ha sagt det...'' sagde han stille imens han stirrede blankt på væggen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 23:49

kajika betragtede ham og sagde"nej der er ikke en anden altså ikke sådan, ser du ham her han er virkelig led sådan en rigtig slem fyr, og han.... han er egenlig ligeglad med mig og jeg længes sådan efter ham men jeg tror det blot er lyst men jeg har tænkt mig at beslutte mig for at give slip på ham, vis jeg ikke tager meget fejl så har han allerede en anden end mig i tankerne og jeg blot noget han hader, tror jeg og så vil jeg ikke indlede et forhold for hurtigt fordi jeg vil nødig ha du skal tro du blot er en erstatning" hun sukkede og tog blidt om ham og hviskede"fordi jeg har jo sagt .... at der er ikke nogen.... ? altså der er mange men ingen som dig... Kalona"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 23:53

Han lagde armene omkring hende, og trak hende ind til sig selv ''Jeg var lige ved at være bange for at der var en anden..'' sagde han lavt imens han indåndede duften af hendes hår, og kiggede så ind i hendes smukke blå øjne ''Du betyder virkelig så meget for mig.. og det er okay at du ikke vil ha at jeg føler mig som en erstatning søde..'' sagde han til hende og smilte varmt til hende igen ''Jeg er villig til at vente.. og jeg leder efter en vej til evigt liv igen søde..'' sagde han imens han kiggede på hende, og bevægede dem mod døren ''Skulle vi gå en tur Kajika?'' spurgte han varmt idet han åbnede døren, med den ene arm omkring Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 23:57

kajika rødmede og kunne ikke rigtig gør andet end blot at følge med og tænkte lidt over noget spøjst*hvorfor dufter næsten alle fyre til mit hår????* hun grinte kært og så på ham lettere undrende men dog med et smil over læberne og sagde"ja lad os det kalona og nej er der ikke sådan rigtigt.... det blot han er sådan en danger fyr og han er halv dæmon...... men det nu blot det farlige ved ham jeg er faldet for og ja jeg ved det jeg er en slem pige men det jeg siger er, at? jeg er vist ved at komme mig over mit store tab og det okay fordi han ville ikke ha mig og jeg ville sikkert begå mit livs fejl...." hun tog om hans hænder og havde dem inde i hendes og smilede kært i det hun så ham i de smukke grønne lysende øjne og sagde"Fordi nu handler det om os to i aften og jeg vil ikke spolere det og du vil ikke blive erstattet det lover jeg" hun grinte sødt og rødmede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 0:05

Han smilte varmt til hende, og kyssede hende blidt inden de gik ud og kiggede på hende da de kom uden for ''Der er dejligt vejr i aften.. hvor skal vi gå hen kajika..?'' spurgte han imens han kiggede rundt omkring, hva nu hvis der var en af de andre der elskede hende? det kunne ikke være så godt igen... men hva.. han havde overlevet Zane.. så kunne han også overleve en eller anden random person, selvom han var menneske, han kiggede tilbage på Kajika og smilte varmt til hende, hans arm var omkring hende, og han var i fantastisk humør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 0:11

Kajika tog blidt om ham med begge arme om hans liv og rødmede i det hun stille låste døren inden de gik og så op mod ham og grinte kært mens ordene blidt kom flydende ud af hendes mund næsten mens læberne spillede sig en let tone"heh det bestemmer du, vi kan gå lidt rundt og nyde vejret måske ? tag en tur i skoven" hun rødmede let og hviskede"og bade måske... eller svømme hal??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 0:22

Han kiggede på hende ''der er for mange folk i en svømmehal.. jeg syntes vi skal finde den reneste sø i skoven.. og bade der søde..'' sagde han og begyndte at gå imod skoven med hende, han smilte for sig selv *Ikke flere bekymringer i aften kalona.. stol hundrede procent på den dejlige pige ved siden af dig..* tænkte han imens de gik, ham smilte varmt til hende, og kastede et blik op på himmelen, imens han indåndede den friske luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 0:29

kajika tog blidt om ham og hoppede let som hun jo var, op på han ryg næsten helt uden noget vægt efter som hun var en engel og nussede sig let op af ham og sagde"mmmmmh du så dejlig ved du godt det Kalona og skal vis så på Sø jagt??" hun grine kært og kærtegnede hans nakke med blide kys blot fordi hun dog ikke kunne lade vær

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 0:41

han mærkede den lille vægt forandring og smilte da hun sad på hans ryg ''Ja det skal vi Kajika'' sagde han varmt og begyndte at gå i skoven, imens han ledte efter en sø de kunne bade i, nød hvert eneske kys hun gav hans nakke, og hendes nærvær, hendes tilstedeværelse var så fantastisk syntes han selv ''Du er fantastisk Kajika.. ved du godt det?'' sagde han idet han spottede en stor sø i en lysning ''Hva med der?'' spurgte han og pegede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 14:03

kajika smilede sødt og sagde"Bump.... hihih!!! bump!!!" vær gang han gik over nogen grene eller rødder nærmere der spredte sig rundt på skrov bunden og sagde"det er du virkelig også Kalona utrolig meget endda" hun grinte og nussede sig op af ham let og så mod skovens lysning ved søen og nikkede mens hun kom i tanke på han ikke kunne se det så hun grinte og sagde"Måske burde jeg sige ja end at nikke når du intet kan se"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 14:38

han grinte og smilte varmt til hende ''måske har du ret søde Kajika..'' sagde han varmt, og gik over mod vandet, og satte hende ned på jorden, imens han kiggede på vandet, for derefter at vende sig imod ham og kigge ind i hendes fantastiske blå øjne, og kyssede hende på halsen en enkelt gang, for der efter at kigge på søen igen... *Hm.. vi har ikk badetøj med..* tænkte han for sig selv.. *Hva har hun så tænkt sig..?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 15:25

kajika rødmede let og smilede kært til ham i det hun blidt omfavnede ham og sagde"Kalona?.... skal vi bade med tøj eller???" hun betragtedee ham med de smukke klare blå øjne og kunne ikke lade vær med at sende ham et lettere udfordrende blik i mens hun blidt lod fingerne stryge op af hans brystkase til halsen og så til hans kæbe i det hun vendte hans læber mod sine og kærtegnede dem let dog kun få sekunder før hun slap langsomt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 15:59

Han kiggede på Kajika ''det er op til dig om det er med eller uden tøj søde..'' han nød hendes berøring, og førte hurtigt sin hånd op til hendes ansigt og kærtegnede det blidt ''du er smuk med den her baggrund Kajika..'' sagde han og betragtede hende og omgivelserne ''Du ser ud som om du er en del af skoven og søen.. du står så smukt her Kajika..'' sagde han og krammede hende ''du finder ud af hvordan vi bader'' sagde han og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 20:48

Kajika betragtede ham rødmende og så på vandet og sagde"jeg tror ikke man kan se hinandens krop i vandet så vi kunne bade i undertøj vis det er??" hun så på ham og rødmede let i det hun grinte, og krammede ham til sig og slog de smukke vinger ud og tog dem om sig roligt og langsomt mens hun betragtede ham med de forføriske øjne og smilede lumsk i det hun smed trøjen og han kunne ikke se hendes krop... hun smed bukserne blidt bagefter

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum