Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:46

NAo kiggede lidt ned "men nej jeg ved ikke hvad jeg er gået ind til...udover at jeg elsker dig og nu skal leve sammen med dig..." Nao smitle lidt og så på ham, han var nu ret bleg, men han følte sig ikke så varm mere

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 6 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:49

Night grinte "det finder du så ud af" sagde han og smilte drillende og lunskt til ham. Night smilte og lagde sin fande op imod Nao's "jeg elsker også dig"sagde han og kyssede hans næse "du forlader mig ikke vel?" spurge han da han var vantil at folk sagde at de var glade for ham også forlod ham. Selv hans forældre løg for ham. Han kiggede Nao i øjnene imens han ventede på et svar fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:51

Nao lod for sjov som om han lige skulle tænke over det. Nao lagde sin finger på sin læbe for at undertegne det tænkene udtryk. der gik mindst 2 min hvor han stod sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:53

Night spærrede øjnene op "Nao...?" sagde han og så helt vild bange og bekymret og trist ud. Han var vantil at folk gjorde sådan og troede på det han gjorde lige nu. Han kiggede stille nedad og troede han skulle til at starte med at græde, men tårene kom ikke for han havde sagt at han ville forlade ham, hvis det kom...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 15:57

Nao grinte og gav ham blidt et slag i baghovedet, meget blidt så det ikke gjorde ondt på ham "Selvfølgelig vil jeg aldrig forlade dig..." sagde han og rødmede "Du er min lille prins... og jeg er sikker på at hvis jeg mistede dig ville jeg ende med at slå den person ihjel, som jeg mistede dig til..." Han kyssede night på munden for at vise hvor meget han elskede ham... men han stoppede ikke med at kysse ham lige med det samme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:01

Night bukkede hovedet og tog sin hånd derop selvom det ikke gjorde ondt. Han sp derefter irreteret og forvirret på ham.
Night blik og hans ansigts udstryk blev gladere og gladere efter vert ord han sagde. "Ikke drille mgi" Grinte han "wow" sagde han og så overraset ud "er det ikek lidt voldsomt?" spurgte han så pg kiigede spørende på ham inden han kyssede ham. Han lagde armene om Nao's nakke igen og kyssede ham igen. *ondt* tænkte han og grinte inden i sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:04

Nao holdte om ham, og lod kysset blive ved i lang tid, flere minutter. Da han stoppede kysset igen tog han sig til hovedet, "har du ikke noget der virker mod hovedpine?" Han holdte stadig om Night, selvom han var begyndt at blive svag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:08

Nigth nikkede swtille "kjom med mig og jeg skal gi dig noget" Nightprøvede at hoppe ned af Nao, men Han holdte ham jo stadig på røven sp han kunne ikke komme ned. Night begyndte endnu en gang at rødme da han ført opdagede det nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:11

Nao slap grebet om ham og lukkede stille øjnene "ok..." han begyndte at gå mod kanten for at komme op af poolen, men ventede lidt på night.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:15

Night begyndte at gå over til kanten selvom det var svært at gå i vand og at de t ville være nemmere a tsvømme, men Nao havde ondt i hovedet også var det ikke godt at svømme.
Da de kom hen til kanten hoppede Night op "sæt dig på kanten og bliv sidende jeg kommer om lidt" Night havde Hvide og Røde boxers på så det, hvide var begydnte at blie gennemsigtigt. Night gik ind på værelset og over til toiletet og fandt noget medicin. Han gi så over ot to Nao's glas og hælte det gamle vand ud og noget nyt i og gik derefter ud og gav Nao glasset og de to hovedpinepiller.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:17

Nao kravlede op på kanten og lagde sig ned på kanten. Han så nights numse i mens han gik, og rødmede så lidt "Sødt" Han lukkede derefter øjnene og åbnede dem ikke igen før Night var hos ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:19

Night satte sig ned ved siden af ham "her er et glad iskoldt vand og to piller" sage han og ventede på at Nao åbnede øjnene. Kunne han selv tage dem eller sku han også have hjælp til det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:22

Nao satte sig op og tog glasset "Ville være meget bedre hvis jeg måtte tage pillerne fra din tunge.." men fordi han havde så ondt i hovedet lige nu, tog han dem bare og slugte dem. for så at drikke noget vand bagefter. Men ja han mente det han sagde og ville gerne gøre det næste gang, eller med noget andet de skulle spise

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:26

Night rødmede igen, men denne gang var det meget på en gang han rødmede "hva..." Night pustede ud og ind for at få ro i dig igen. Han hadede ikke ideen, men var genert. Det avr noget man skulle vide, Night var åbent for alt, men det betød ikke at han ikke blev flov eller genert. Og man skulle også vide at man hurtigt fik sat panik i ham og fik ham til at rødme, hvis det var en person han kunne li.
Han tog stile glasset efter at han ahvde taqget pillerne og stilte det på jorden ved siden eller lidt abg ham "de virker om 5 minutter cirka" De piller han havde fået virkede rigtig godt. Syndes Night ihvertigtfald, emn det var forskelligt fra person til person.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:29

Nao smilte blidt men kun i kort stykke tid, han lagde sig så ned igen, men denne gang med hovedet på Nights skød. Nao lignede en såret kat lige nu, der bare lå i et gyde hjørne for at slappe af. NAo kyssede Night på maven, dog ude på hans våde t-shirt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:33

Night kigged ened på Nao. *min lille vildkat* tænkte han og smilte ned til ham. Night kiggede ned på sin mave da han kyssede den. Det føltes underligt og kildede, mave var ret så hård at kysse på. Han smilte ned til ham og tin hånd ned til Nao's hår og begyndte at nusse ham bag øret igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:35

Nao slappede af og nussede sit hoved ind til hans mave, hvilket var lidt forkert, eller det kunne godt tolkes sådan hvis man så på det. Han faldte i søvn efter noget tid med nusseriet bag øret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:38

Night grinte stille og smilte til ham, denne gang kunne han ikke gå nogle steder da han sov på ham. Han grinte lidt og nussede sødt videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:42

Efter mindst 6 timer, begyndte natten at forsvinde, fuglene vågnede op og sang deres morgensange. Nao lå stadig hos night her ved poolens kant, han var ikke så varm mere, og heller ikke bleg.. men der var noget nyt ved ham, noget der ikke havde været der før.... Hans vinger var vokset ud i løbet af natten, i mens det var rigtig mørkt. Nao lå stadig og sov, og blødte dog lidt fra ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:48

Night vågnede med et sæt da han lugtede blod. Og ryggede sig hurtigt væk og holdte sig for munden. Nao ville falde til jorden fordi Night ikke var der mere så hans hovede ville falde til jorden. Night kiggede forvirret på Nao og så nogle vinger *hvorfor er de ude? og hvorfro e der blod?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:50

Nao vågnede da hans hovede ramte jorden "av!" han satte sig op og mærkede nu hvor ondt hans ryg gjorde "...ok..hvad..." så sine vinger og blev ret glad men så så blodet, *Shit* tænkte han og vidste Night ville kunne lugte det, Han så hurtigt rundt og fik øje på Night der holdte sig for munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:53

Night var rygget sig helt over til glasdøren og sad bare og kiggedepå ham imens han holdte sig for munden og prøvede at få sine tænder til at blive normale. Han bed sig selv i læben så der kom blod og tog det. Det hjalp ham nogle gange, men ikke længe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:55

Nao kunne se hvor meget det smertede ham og sagde så helt naturligt uden frygt "Jeg har ikke noget i mod... hvis du drikker mit blod..." sagde han så og så stille hen på ham
han skyllede dog sine vinger i polen for at få blodet væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:59

Night rystede på hovedet "n...Nej" sagde han med besværd. Night kiggede på Nao og mente det han sagde. Han ville simpelhen ikke bide en han holdte af! Det kunne han ikke. Nao skulle være glad for at der var ransnings anlæg i der skyllede blodet bordt for ellers ville lugten af blod bare blive der. Han løb hurtigt over til Nao og skyndte sig at hele det der gjorde at der ko blod og skyndte sig så væk. Han havde gjordt det så hurigt for ikke at nå at bide ham. Da han ikke kunen lugte blod mere slappede han mere af. Han hugtænder forsvandt ikke emd det samme så han holdte stadig sine hænder for munden, men nu sendte han en mere rolig energi.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:02

Nao så på ham... "hmm" Han gik hen til night og tog fat i hans hænder og fjernede dem fra hans mund "du ser sød ud med hugtænder" Han kyssede hans pande og smilte blidt "...jeg er ligeglad med om du bider mig eller ej... bare det er dig der gør det... og jeg ville være stolt over at vide noget af mit blod er inde i dig" Han smilte venligt og kyssede hans pande igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum