Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:39

Han kravlede hen over night der lå der i sengen nu.... faktisk så han endte med at ligge på alle fire over ham igen. Han kyssede hans mund og ignorerede det spørgsmål han lige havde stillet...for drengen burde jo selv kunne regne det ud..ikk?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 10 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:43

Stille åbnede night øjnene efter at været blevet lagt i sengen. DA han åbnede dem så han Nao, som endnu en gagn stod over ham på alle fire og var på vej imod ham med hans hovede. Hans øjne lukkede stille i igen inden deres læber mødtes og det blev til et kys.
Kysset var stille og blidt indtil videre, Night vidste ikke om Nao kiggede på ham eller om han havde lukkede øjne, emn det var jo også lidt ligemeget.. eller hvad?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:47

Nao stoppede kysset og grinte "hvorfor lukker du egetnlig altid dine smukke øjne"Han lagde sig ned på ryggen og meget let fik han samtidig rullet Night med rundt så han lå oven på ham.
"haha... det er praktisk du ikke er tung"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:52

Night åbnede langsomt øjnene og kigged epå Nao "øh..?" "det... det ved jeg ike... en refleks" sagde han stille og tog sig til munden *smukke øjne?*
"Wah!" kom det fra ham da han blev trillet over og oven i købet op på Nao. "øh...?" var alt han kunne sige lige nu. Hans mund ville ikke lade andet ud.
Night lå jo helt nede på Nao, * men ! * Night kiggede ned af dem og lagde derefter sig hovede på Nao's mave og kiggede væk da han begyndte at rødme...;endnu en gang.
"h...hvorfor... skal jeg lige på... dig nu?" spurgte han nervøst og derfor stammende imens han kiggede væk for ikke at vise at han rødmede og bed sig i læben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:55

Nao kiggede på ham og tog sine hænder om bag ryggen hvis du forstår? "hmm ved ikke... der er ingen speciel grund i hvert fald?" Nao så op i loftet og smilte "men du har da nogle perverse tanker lige nu var"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:58

Nigth vente hovedet op imod ham og lagde hænderne på hver side af Nai løftede overkroppen op. "Vel... Vel er jeg ej!" sagde han og man kunne se i hans øjnen at han var i panik.
"og... og hvis jeg var, hvems skyld tror du så det er..." Night hentydede selvfølgelig til at det var Nao's skyld ;3
Han kiggede ned på Nao og prøvede at se sej ud, som om det ikke havde nogle virkning, men det virkede ikke. Han var alt for flov og var i panik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:00

Nao satte sig op nu og tog fat om ham, i det deres ansigtet mødte hinanden. Han kyssede ham hurtigt og blidt... "jeg har lyst til et bad... hvad med dig?" Nao kiggede på ham og grinte "Lad være at spille sej... ok.. du er alt for nuttet til det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:02

Night nikkede stille da han ikke havde været i bad i noget tid... men havde Nao de tanker, som Night troede han havde?
Han kunne kun vente og se. "men jeg er sej" sagde han barnligt og nuttet og kiggede bedende på ham. Det så ret komisk ud, men også ret så nuttet ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:05

Nao smilte venligt men med et Nej du er ej blik.. han trak sine ben til sig og rejste sig så op "hmm... du ville se mig... ok" Han tog sit tøj af i mens han gik ned til badekarret. Han havde sin ryg mod ham, men stadig... Man så de store ar han havde fået da vingerne var vokset ud. men det gjorde ikke ondt mere... Hans vinger var helt sorte, bortset fra i enden af dem begge to, der var der hvide fjer... //tegner senere hvordan så du bedre forstår// Nao var ikke flov overhovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:10

Night sad satdig på sengen og kiggede efter Nao. Stilel da han tog t-shirten af så han arene. De var ret så store sydnes han. Stille rejste Night sig fra sengen og gik over imod Nao. Men det var ike hurigt mere langsomt. Han tog stille sin hånd og lagde dem stille på det ene ar "det gør ikke ondt mere vel?" Night vidste godt Nao var nøgen lige nu, men undelrigt nok var der ingen panik i ham, mere en ro.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:15

Nao vendte sig ikke om men kiggede over sin egen skulder... "nej.. det gør ikke ondt mere" Han smilte som han normalt gjorde, men på en måde virkede dette smil mere ligeglad end det plejer. Nao tænkte lidt og der gik mindst 10 sekunder for ham at tænke det igennem. Nao vendte sig om og tog fat i nights hånd.. Han krammede ham tæt ind til sig og kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:18

Night nikkede stille og smilte glad. Det var godt at det ikke gjorde ondt mere.
Night kiggede bar epå Nao da han tænkte og kyssede ham igen. Night hovede begyndte stille at blive helt tomt. Han kunne ikke huke noget, som helst. Han havde endda glemt at Nao var nøgen...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:20

Nao stoppede kysset langsom og smilte "Hehe... kig" Nao begyndte at grine, men han var ligeglad med om han var nøgen foran ham... men sys bare det var sjovt at Night kunne glemme det "Din sko er gået op..." sagde han og pegede nedad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:23

Night flyttede blikket nedad, men kom kun til hans mave da han kom i tanke om at Nao var nøgen *ups!* var alt han kunne tænkte ligenu.
"jeg.. jeg har jo ikke sko på..." sagde han hakkende og kiggede smilende på ham "hvis du vil ha jeg skal se din pik så sig det" Night rakte drillende tunge til ham og grinte lavt.
Nu var det ikke ham der var pervers, men Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:25

Nao grinte "nah var nu ikke derfor... du havde bare et tomt udtryk i ansigtet søde skat..." Han slikkede ham på tungen for sjov og vendte sig så om... han tændte for vandet og lod det fylde karret op..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 12:30

Night trak hurtigt tungen ind da Nao havde slikked den "hva!?" "hvad var nu det?!" sagde han og var igen i panik, men ikke såmeget, som før.
Night skulle snart begynde at tage tøjet af... men han havde jo ikke andet på end boxers og en t-shirt. Night storste problem var at få trøjen af da han aldrig havde kunne lide sin mave. Ingen andre end hamselv havde set dem.
Han lagde en hånd på sin mave og sukkede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:22

Nao hoppede i badekarret da det var helt fyldt "jeg drillede dig bare lidt..." smilte venligt til ham og lagde sig ned i det "Hvad er der galt med din mave?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:28

"det ved jeg godt" sagde han og smilte. "den passer bare ikke til mig syndes jeg" sagde han "også har jeg et ar..." Night sukkede stille og satte sig på kanten af badekaret der sted i midten af hele soveværelset "skal jeg komme i med eller uden tøj på?" spurgte han drillende og kendte godt svaret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:30

Nao kiggede på ham "hmm... lad mig nu se" Han satte sig op og tog fat i Nights hånd og hev ham ned med tøjet på. "Jeg vil tage det af dig" Han begyndte langsom at tage det våde tøj af night... så hans hænder kørte ned af hans lår da bukserne blev taget af, og op af hans talje og maven, og op til brystet da blusen blev taget af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:36

Night fik et chok da han blev hevet ned i vandet og begyndte at rødme da han mærkede Nao's hænder på hans lår. Han blev ved med at følge Nao's hænd ud over når han ramte hans følsomme steder. Når det skete lukkede han øjnene i og bed sig i læben.
Da han tog hans bluse af kom et stort ar frem dergik fra det højre bryst og buet ned til navlen. Plus at hans mave var meget.. mandigt. Han havde nemlig sixpack...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:40

Nao krammede ham ind til sig da han var færdig.. så night sad med ryggen mod hans mave... "Hvorfor er du så flov.. du har en dejlig mave..." Nao aede hans bryst og var ligeglad med arret han havde...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:44

Han kiggede ned i vandet og trak på skuldrene "ved jeg ikke" sagde han stille. Det var.. igen underligt de sad helt ind til hinanden, nøgne endda og igen havde Night ikke nogle panik i sig. Det var nok fordi det var Nao han sad sammen med.
Night lukkede hårdt munden da han aede hans bryst. Night var meget følsom da han ikke var vantil at folk rørte ved ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:47

NAo grinte "pas nu på du ikke smadre dine tænder af det der" Han krammede ham ind til sig og lagde sit hoved på hans skulder "Jeg elsker dig" hviskede han ind i hans øre og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:50

Night smilte stille og holdte op med det, stille vente han hovedet og drejede armen bagudså han holdte på Nao's nakke og kyssede ham. Da han holdte op med at kysse smilte han stille "jeg elsker også dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 14:53

Nao smilte efter kysset og virkede venligere end han plejede at gøre "Ved du hvad..." sagde han så og smilte stille "jeg er faktisk ret såå sulten..." han grinte og holdte ham ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum