Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:14

Night kiggede op på ham og nogle små katte øre hoppede frem på hans hovede. Night skundte sig nu at gemme dem. *shit! hvad skete der det? hvorfro kom mine øre frem!?? det har de aldrig gjordt før!?* Night kiggede op på Nao imens han holdte på sine katte øre og rødmede og det gav ham et ekstremt nuttet og sexet ansigt.
"men..." sagde han og kiggede op i hans øjne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 7 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:17

Nao kyssede ham blidt på munden, i mens han tog fat om ham, han blev ved i et stykke tid og efter det stoppede han og så på hans øre "nuttet!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:20

Night slappede af da han blev kysset af Nao, men panikken slog i ham igen da han havde glemt at han ahvde øre og havde derfor givet slip. Hurtigt tog Night hænderne op til ørene og gemte dem "jeg ved ikke, hvorfro de er ude, det pleger de ikke" sagde han og kiggede op på Nao "mine øre er ikke nuttede..." sagde han og kiggede undgående væk idet han rødmede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:21

Nao smilte sødt og løftede ham op i sine arme. Han gid derefter ind til sengen og lagde ham midt i sengen. Han lagde så på alle 4 over ham og så ham ind i øjnene "Du er nuttet" Han smilte og kyssede hans pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:25

"whao" sagde han da han blev løftet "hv...hvo er du på vej hen?" sagde han og kiggede hvorhen han var på vej hen. Han bumpede stille ned på sengen og fik et chok da Nao stilte sig over ham, emn han gav ikke lip på sine øre.
"hva... hva!" sagde han i panik og kiggede op på ham, da han kyssede hans pande lukkede han øjnene hårdt sammen *pinligt!* tænkte han og åbnede ikke øjnene "nej je... Jege rnuttet?!" sagde han forvirret og åbnede øjnene "men men? hvorfor er jeg nu det?" spurgte han og faklede emd øjnene da han ikke vidste, hvor han skulle se hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:16

Nao smilte sødt og kyssede ham "Du ved godt at jeg sys du er nuttet...og det har jeg gjort siden jeg mødte dig" han aede hans kind og kyssede deefter hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:17

Night kiggede stille op på ham "Jeg vidste ikek at havde været så længe" sagde han og kiggede op på ham. Da han kyssede hans kind rykkede han hovedet og hev Nao ned til sig og kysede ham på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:21

Nao lå nu oven op ham og fik et lille chok af kysset, men han nød det og kyssede med. Han så ham ind i øjnene samtidig, og det var første gang man rigtig kunne se begge hans øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:40

Night smilte og kigged eop på hans øjne... man kiunne se begge...
Night så at de var forskelligefarvet og smilte stille.
Det ene var brun agtigt og det andet grå agtigt. Hans msilte stille imens de kyssede og havde ikke noget imod det, faktiskt syndes han det var sødt. Han tog stille sin hånd op til Naos hår og flyttede hans hår fra det grå agtige øje og idet kunne Nao se i Night øjne at han smitle til ham.
Der var mange der syndes sådan noget var undeligt og grimt, men Night var ligeglad med , hvordan folk så ud bare de var søde og venlige. Nemmere sagt, Night sagde ikke noget elelr ømte folk før han kendte dem godt. Det var jo også dumt for man kunne jo ligne en tusse og være helt vildt sød og man kunnevære vildt smuk og være vildt ondt...
Såd et var jo mega dumt at dømme folk over deres udseende. Selvfølgelig kunne man ikke sige at man overhovede ikke gik op i udseende. Det gjorde alle jo ligemeget om de ville det elelr ej. Nogle gange tænkte man jo over noget eller sagde noget inde i ens hovede, som var ondt. Feks. hvis man gik ude i gaden og så en med...en vorte måske kunne man jo ikke gøre for at tænke noget grimt... bare man ikke sagde det højt eller drillede og bagtalte denne person der måske havde vorten...
Night begyndte stille at kysse lidt heftigere, men han ville ikke gøre det alt for meget da der var mange ting han ikke vidte om Nao kunne lide eller ikke kunne lide endnu.Så han skulle holde lidt igen indtil Nao måske selv gjorde det eller han fandt ud af om Nao kunne li nogle forskellige ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:49

Nao så på ham og smilte så "du har stadig dine hugtænder" sagde han og rørte ved den ene hugtand med sin pegefinger, men han fik ikke helt tænkt som om da han gjorde det... for vampyrernes hugtænder er jo spidse så de kan bide igennem... og det var den også nu. der gik hul på hans finger og en dråbe blod dryppede ned i hans mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:56

Night kiggede ¨på ham "sorry... havde jeg glemt" Night grinte stille og kigged eop på ham. *hvad mon han tæner på?* tænkte han stille og kunne godt tænke sig at vide, hvad det enlgitvar Nao tænkte på nogle gange.
Lidt efte smagte han blodet i hans mund. Night øjne spærrede op og han røg ned. Han skyndte sig over til vægen elelr der, hvor deres puder var og holdte sig for munden *delicious!* Tænte han, men rystede hurtigt på hovedet *nej! Night kom ud af den blod trance!* Night holdte beggæ hænder for munden da hans hugtænder blev større.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:01

Nao tog fat om sin finger og klemte den stramt til sig så blodet blev klemt inde. Han sukkede lidt fordi night faktisk gemte den del af hans liv, men ville ikke hænge sig mere i det. "jeg går udenfor...hent mig når det er over" han gik hen til døren mod udgangen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 19:10

Night sad stille imens han gik over imod døren, men da han nåede døren kiggede han på Nao og rakte hånden efter ham, men Nao var allerede gået ud af døren. Night så trist efter ham og begyndte at kigge nedad og krummede sig sammen, som en lille kugle. "Jeg vil bare ikke gøre dig ondt" viskede han stille.. og sukkede.
Night havde ikkedrukket blod i over en uge og trænkte til det, men han ville ikke have det fra Nao da det ville gøre ondt og da det måske ville gøre ham bange for ham. Og den risiko ville Night ikke løbe. Night's blodtørst var stor lige nu og han vidste at han var nød til at drikke noget blod. Night rejste sig fre sengen og gik ud af værelset. Altså ud af den rigtige dør ind til værelset. Han begyndte at føle sid svag og var nødtil at støtte sig til væggene imens han gik. Da han nåede til trapperne var det sværere for ham og det endte med at han faldt fra 5 trin og ramte jorden og væltede noget så det sagde et brag på jorden og en masse skår lå på gulvet. Hovede døren va rikke så langt væk fra ham, emn han kunne ikke rejse fra gulvet. Han havde ikke styrken til det. Night sukkede og slog hårdt i jorden. Han ville ikke skade Nao! Men Nao havde sikekrt hørt braget og han kunne ikke rejse sig fra jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:16

Nao kom ned da han hørte braget for han viste det var night der var faldet eller noget. Da han stod på trapen og så ned på ham, kunne han se hans længsel efter blod. "du bliver nød til det" sagde han mens han gik ned ad trappen til ham. Han satte sig hos ham og løftede ham op i sine arme "du bliver nødt til at drikke mit blod"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:19

Nigth hørte Nao's stemme og kiggede om bag sig og så ham oppe på trappen. "men... er bange" sagde han og kiggede ned i jorden "jeg vil ikke have at du hader mig" sagde han og kiggede op på ham. "selvom det ikke ville forvandle dig gør det ondt... og jeg ved ikke om jeg kan styre mig" sagde han og kigged eop på ham med et bange blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:21

Nao Kyssede ham blidt på læben og smilte "du kunne slå mig ihjel og jeg ville ikke hade dig" han grinte lidt fordi da var komisk, da han jo allerede var død

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:24

Night grinte lidt "du ved godt at man kan blive blandet ik?" spurgte han og kiggede op på ham. Han hugtænder var blevet større og det kunne ses da han havde halv åben mund. Det var underligt at have hugtænder også have snakebites... Det kunne godt se ud, som om han selv havde lavet dem.
Night kiggede o ppå ham og hans katte øre var på vej ud igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:26

Nao tænkte lidt "så ville ejg bare være endnu tættere på dig.. er det virkelig så slemt" Han aede Nights kind og så ham in i øjnene, hans øjne var ikke i den brune og grå farve mere... nu lyste de helt rødt og hvidt op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:28

Night kiggede på hans øjne og rystede på hovedet "nej... det... det ville det vel ikke" sagde han og kiggede ned på sin mave og derefter op igen "hvordan skifter dine øjne farve?" spurget han stille og kiggede på ham med et nysgerrigt blik og et smilende et.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:30

NAo så underligt på ham...for han viste ikke øjnene skiftede farve... han så ind i hans øjne "jeg siger det...hvis du drikker mit blod?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:32

Night så overraskende på ham "hvo...hvorfro vil du så gerne have at jeg drikker dit blod?" spurgte han. Det var jo ikke engang rart.
Night sukkede stille "fint, men du starter med at fortælle det" sagde han bestemmt og kiggede op på ham og lå i hans arme da han var for træt til sekv at side op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:35

Nao førte sit hovede tættere på Nights... Han viste ikke rigtig hvorfor men opfand tnoget hurtigt
Nao hviskede ham ind i øret men en fræk stemme "fordi...du tænder mig" han bed ham blidt i øret for at understrege det. Man kan ikke sige det var opfundet det der, for han tændte ham virkelig. men han viste ikke om det var derfor hans øjne skiftede farve

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:42

Night's øjne fulgte Nao da hans hovede kom tættere på ham og over til hans øre.
Night's kinder, som var helt hvide var nu blodrøde på under et sekundt havde det løkkets Nao af få Night til at blive så rød i hovedet. Night lukkede det øje der vær på den samme side, som det øre han bed ham i og en sexet lud kom lidt efter ud af hans mund "ah!" Night tog sine hænder og holdte sig for munden. Kunne det virkelig være derfor hans øjne skiftede farve? Eller vidste han det ikke selv?
Night kiggede på Nao selvom han ikke kunne se andet end deres hår også Nao's kind. Night så Nao's nakke og det tændte hans vampyr jeg. Han tog t-shirten Nao havde på og hev den lidt ned af skuldren i den side han ville bide ham. "er du sikker, for det er nudu skal bagge ud" Night's stemme var mere forførende og sexet nu da hans vampyr gen var fremme. I det hele taget var vampyre bare meget forførende... lidt underligt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:49

Nao smilte sødt og lagde hovedet til den ene side så night rigtig kunne komme til at bide. "ja... bid bare så du kan blvie stærk nok igen søde skat" han grinte stille og stoppede så for at vente på bidet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:53

Nigth åbnede stilel munden og lagde tænderne på hans nakke og kiggede op på Nao. Han lukkede hurtigt øjnene og satte hurtigt tænderne i ham. Blodet strøg ud af de to huller og idn i hans mund. *delicious!* Night lagde hænderne om ham og sugede videre. Han vidste at han snart var nød til at stoppe, men det var sværdt for det var så længesiden. Hvis det havde været et menneske ville han bare havde tømt det, men ikke når det var nogle han holdte af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum