Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:56

Nao smilte til ham, eller til den del af ham han kunne se... Han havde det faktisk sjovt, og sys ikke rigtigt at det gjorde ondt.. Han aede hans ryg samtidigt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 8 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:58

Night havde tømt ham halvt nu så han havde kun 2½ liter tilbage.
Han kiggede på ham og bed hårdere ned i ham da han kun havde tænderne halvt i. Han kiggede lige ud. Han øjne var begyndt at blive blodrøde igen og hans prupiler var blevet spidse ligesom en kats.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:02

Nao viste godt at en vampyr ikke så godt kunne slippe igen... og det var svære for hver dag der var gået uden blod. Men nao var lidt ligeglad med om han drak meget eller lidt. dog stoppede han ham nu ved at tage om hans nakke og holde fast for at hentyde til det. Nao virkede faktisk ret piget lige nu... uden at vide hvorfor... han følte sig som den søster han enn gang havde... tvilling for at være nøjagtigt... men Nao slog hende ihjel da de var 7... i en ulykke selvfølgelig... men det er nok derfor han endte som en dødsengel tænkte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:09

Night gav slip, men det var ikke så ment så han var nødtil at tvinge sig selv så det endte med at han faldt ned på gulvet. *Jeg gjorde det!* tænkte han og blev sur på sig selv. Han rejste sig uden at sige noget og gik over til køknet. Man kunne se at han havde svært ved at gå. Han kom over til vasken og va rigen ved at falde. Stille og rystende fik han sin hånd over på vandhanen og tændte sp for den. Han stod lidt uden at gøre noget og lagde derefter hænderne ned under og formede den, som en skål. Han så lidt på det spejlbillede der kom fra vandet i hans hænder, men skyndte sig at kastede det i hovedet på sig selv. Han tog noget mere og fjernede blodet omkring hans mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:12

Nao rejste sig "er det normalt at man får minder i hovedet når man blvier bidt af en vampyr" Han gik hen og tog fat om ham bagfra "for det gjorde jeg søde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:15

"ja det er normalt" sagde han stille "Det sker fordi kroppen ved at den er tæt på døden også selvom du er død" sagde han stille og holdte hænderne i hver side af vasken og hørte på vandets brusen. "hvad tænkte du så på?" spurgte han stille om vente hovedet imod ham. Night tog noget papir fra køkenrullen og gjorde den våd og lagde det på hans bide så Night havde givet ham "behol den på lidt" sagde han. Nao burde være vildt træt da han kun havde haltv blod i dig... det var undeligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:19

Nao smilte "du ved ikke hvordan jeg døde vel?" han så ind i hans øjne mens han holdt det våde papir mod sin hals. Han var svag men ikke så svag som han burde være "Jeg kan godt lide dig, også selvom du bed mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:21

Night kiggede på¨ham "nej det ved heg ikke for du har ikke fortalt det" Night kiggede på ham og smilte lidt. "tak, men jeg ved ikke, hvorfor det... det gør mig bare bange" sagde han og smitle sødt til ham.
Han tænkte lidt over, hvordan han kunne være blevet en Dødsengel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:23

NAo satte sig ned og hev night med... "vil du vide det?..selvom det startede 10 år før" Nao kyssede ham blidt og aede hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:25

Night nikkede still. Han ville ikke stille spørgsmål til ham og sagde derfor ikke noget, men inde i hans hovede var der mange tanker. Night kyssede ham stille igen da han kyssede ham. Han kiggede Nao dybt i øjnene og ventede på at han sgade noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:31

Nao sukkede dybt "Da jeg var 7 år slog jeg min søster ihjel, tvillinge søster for den sags skyld" han ventede stille før han snakkede videre...han ville nemlig se hvordan night reagerede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:34

Night løftede det ene øjenbryn "hvorfro dog det? du gjorde det ikke med vilje vel?" Night var ret rolig det eneste var at undrede sig over, hvorfro han dog dræbte hende og om han måske bare gav sig selv skylden over at hun døde...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:38

Nao smilte lidt "hmm folk siger det var en ulykke fordi vi var små børn... men jeg ved hvad jeg tænkte den da... jeg ved hvordan jeg havde det i det sekundt jeg gjorde det... men jeg nød det. Det startede med at vi kom op og skændes ude i køkkenet... jeg kan ikke huske med hvad og hvorfor... men jeg ved at jeg blev så vred på hende at jeg tog en kniv og gennemborede hendes hjerte....." han kiggede fortsat ind i nights øjne "Jeg så alt blodet der løb ud af hendes krop, så hvor meget smerte hun var i... men alligevel vel smilte jeg... jeg nærmest grinte.... Men da min mor hørte hende skrige kom hun ud og så det... hun blev både vred, ked, forvirret, og andre følelser. Hun smed mig ud der fra og ringede til hospitalet. og politiet... og sagde hun gjorde det... fordi en stemme i hendes hoved sagde hun skulle... hun sagde også at jeg ikek skulle nævne det for nogen, at jeg skulle lade som om jeg ikke var hjemme... "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:46

Night kigged eoverrasket op på ham "hvad skete der emd din søster?" spúrgte han stille og kiggede op på ham "belv hun ogsp til noget?" spurgte han så om. Det var vildt... hvad kunne gøre ham så vred a ahn slog sin søster ihjel og hvorfro sagde pilitiet at det var hans mor? Hvad skete der med hans mor?
Night kigged eud i luften med et tomt blik da han var inde i sine egne tanker. Det eneste Night havde gjordt var at skade sig selv og havde tævet så mange der irreterede ham da han var yngre. Han havde sent mange til hostpitalet og nogle få i koma, men han havde aldrig dræbt nogle ikke før han blev en vampyr.
Han rystede hurtigt på hovedet for at kom e tilbage til virkeligheden og kiggede op på Nao og lagde sin hånd på hans kind og kyssede ham blidt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:52

NAo smilte stille og nød det kys han fik "Min mor påtog sig selv at have slået sin datter ihjel af raseri, og skizofreni... hun blev dømt til døden efter det og jeg kom på børnehjem. Her blev det rent psykisk terror der blev kørt på en,... det forandrede mig... gjorde mig følelses kold og ligeglda med alt... jeg overvejede ca 13 gange at begå selvmord indenfor 10 år... og den sidste gang lykkedes det... jeg begik selvmord på den væreste måde siger folk..." kiggede på sig selv "JEg tog et reb og en køkkenkniv med ud til et træ... her skar jeg mig langsom og meget med kniven, mange store åbne sår, specielt ved halsen. Derefter bandt jeg rebet op i træet og kravlede der om, efter at have smurt beskidt jord ind i sårene... jeg tog så rebet om halsen, der var en meget kort længde, og træet var ca 2 meter højt til den første store gren... Jeg bandt det stramt men så jeg stadig var ved bevidstheden... og der stak jeg så kniven ind i min mave og lod den sidde... Før jeg lod mig falde ned fra grenen tog jeg mine hænder ind i løkken så de også ville blive låst fast..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:01

Night så op på ham og så trist ud. Det var jo ikke godt overhovedet.
"er.. er du så glad for at du gjorde det?" spurgte ha uden at vide, havd han ventede, som svar eller, hvilket svar han ville have.
Han kiggede på ham og nikkede stille. Han vidste ikek, hvorfor han nikkede, men han kunne godt forstille sig at det ikke måtte havde været et rart liv at have. "Jeg har også prøvet at begå selvmord" sagde han stille "engan blev jeg opdaget da jeg var halvdød og blev kørte på hospitalet" Night sukkede stille. Dumme senpai! Nigth havde være på skolen han gik på da han for sidste gang skar i sig selv. Men Hans senpai fandt ham halvdød oppe på skolens tag efter dan dag havde han aldrig været i skole.
Han kiggede op på Nao efter igen at havde været dybt inde i sine egne tanker og havde fået et flashback.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:03

Nao grinte lidt men lød virkelig ond nu...begge hans øjne var nu hvide "det var så dejligt at se alt det blod flyde... se min søster dø... og så mig selv" han tog fat om night og fik ham ned at ligge... Han aede hans kind og smilte ondt "... du ligner hende... uskyldig og samtidig sød"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:07

Night kiggede på ham med et undrene blik og anede ikke, hvad han ahvde gang i lige nu.
Han slog stille hovedet i gulvet "av! Nao" Night lukkede det ene øje da han ramte gulvet. Han kiggede stille op på Nao og så ret irreteret på ham "nao stop" Night blev en lille smule bange, men vidste at han ikke ville gøre noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:11

Nao så på ham og smilte stadig ondt "...gad vide hvordan dit blod ville flyde" NAo viste ikke hvad han gjorde... og havde ingen ide om hvad han faktisk gjorde lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:13

"mener du ikke dit?" sagde han og så lumskt på ham og med et smil der ikke var det normale glade smil... Han ventede til der skete noget alvorligt inden han fik ahm væk fra ham. Var dette en joke? Var dette alvorg? Night syndes ihvertigfald ikke at det va r en sjov joke, hvis det var en joke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:15

Nao tog fat om hans hår og hev ham faktisk lidt op "haha... det ville du nyde" han aede hans kind blidt, men man kunne se det ikke var nao

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:18

Night blev sur nu og hans øjne flammede op. Han tog hænderne op til hans krop og sendte varmt vandt/kogende og lave vamt ild på ham. Han havde gjordt det sådan at det kun var denne underlige side af ham der tog skade og ikke Nao. Night smilte og sparkede ham hårdt i maven og frovandlede sig hurtigt. Lidt efter stod en stor sort kat foran ham. Den ahvde fprmen, som en tiger, men farven som en pander.
Han væsede højt og trak sig tilbage idet han ikek vidste, hvem dette var eller om han ville kenpe imod.,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:21

Nao faldt faktisk sammen på gulvet og følte en stor smerte i maven.. hans øjne blev rød og hvid igen. og han pustede still ud efter sparket

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:24

Night så hans øjne forvandle sig tilbage? Nej ikke helt det ene var hvidt og det andet rød og ikke brunt og gråt. Han var stadig i katte form. Night væsede igen og sad oppe på køkkenbordet i hans katte form og kiggede ned på drengen på gulvet. Night's mor var skitzofren? og det var noget der var arveligt så måske var Nao også det...? Night tog ikke nogle risiko og kig ikke ned til ham, men blev bare sidende på det store køkkenbord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:26

nao tog sig til maven "ok hvad skete der?" han ømmede sig og så på night "ehm..? hvad har du gang i"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum