Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 9 af 14 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14
Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//
Han var ret sur, men det kunne jo være at Nao ikke vidste det selv. Night rørte sig ikke ud af sin plads på køkkenbordet, som fakrisk var meget rart at side på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Night kiggede ned på sin tøj og sukkede. Det var irreteredne at han ikke bare kunne skifte form igen. Night kiggede op på Nao for at se, hvad han gjorde og ville.
Night var ikke sur på ham... bare lidt bange, men det ville jko helelr ikek være underligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han ville ikke have at Nao gjorde noget dumt eller forlod ham og, hvis han gjorde ville Night bryde sammen af sorg.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han satte sig derefter ned på knæende og krammed esig ind til Nao. Han ville ikke give slipn på ham igen efte at han afde fået fat i ham. "Nao" sagde han stille og krummede hovedet indt til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//logger nu, ses søde :P//
Gæst- Gæst
///okay XD vi skrives i morgen XD men når min mor kommer hjem imorgen ahr jeg ikke commen mere forid jeg ahr ahft den hele dagen idag. du kommer på imorgen ik? XD///
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er nemlig det" sagde han og tænkte på, hvilke ideer hans familie havde givet hans senpai dengang de var venner... Ikke godt.
Night grinte stoille "men så skal vi enten besøge forst den ene også den anden" Sagde han og smilte "eller vente til vi skal på ferie... Jeg tror vi gør det hele så kan du se alle de 3 andre steder jeg bor" han kyssede stille Nao på mundne og smilte.
Hans familie var pinlig, men det var jo også sjivt også havde de en masse plads, som man kunne løbe og lave balade i. Det var det Nigth var kendt for at lave balade. Men hans forældre vidste ikke at han var blevet en vampyr fopr han havde ikke set dem siden. "men så skal du også hjælpe mig med at gemme at jeg er en vampyr" sagde han stille da han jo ikke kunne spise mennesske mad... Ikke uden at det smagte afskyeligt. "jeg ha ikke set dem siden jeg blev vampyr" smilte han og kiggede på Nao. Det var undelrigt at side på sine knæ og kramme Nao i t-shirt og boxers. Det var lidt pinligt, men Night skulle jo igennem det før de kunne komme videre til det næste 'level' Han ville jo gerne kunne gøre mere uden at blive flov over det meste, men der skulle meget til før han kunne det, men det ville sikkert være det værd for dem begge to.
Det var undelrigt. De havde kun været kærester i cirka 2 dage og de var virkelig forelsket i hinanden. Og stolede på hinanden. Night stolede ihvertigfald på Nao, men hn vidste ikke om det var omvent. Selvfølgelig var der stadig mange ting de ikke vidste om hinanden endnu, men den tid ville jo komme, hvor de vidste alt om hinanden. Man kunne ikke gøre andet end at håbe på det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så, som, hvorhen?" spurgte ahn stille og vidste okke helt, hvad han mente med det.
Gæst- Gæst
Han gik op ad trappen og mod soveværelset
Gæst- Gæst
Han havde lukket øjnene da Nao lidt efter løftede ham op.
"ja... de tkan godt passe" sagde han og smilte til ham "men så må jeg jo hjælpe dig og du må hjælpe mig" sagde han, som om de var i gang med en forretnings aftale. Han grinte lidt og smilte op til Nao. Night syndes det var undelrigt at han ikke fik ondt i kæben når han altid smilte, men måske var han vantil det. Night smilte jo til alt.
Det var undelrigt at ligge op i Nao's arme for det så enten ud, som om Night var en baby eller, som om de lige var blevet gift og at han var damen. Night var jo også mere dame agtig, mere end Nao ihvertigfald. Han lagde stille sti hovede imod Nao's skulder og havde sine arme på sin egen mave så han slappede af imens Nao gik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 9 af 14 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14
» Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD//
» Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///