Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 13 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:48

"nej!!" "ikke glæde" Night lød nu, som et lilel 5-årigt barn der var flovt.
"hun har mange ide'er og kender mine følsomme steder og hved alt om mig" Night begyndte at se bange ud bare ved tanken om, hvad hun kunne finde på at sige til Nao.
*dette bliver ikke sjovt for mig* tænkte han og havde lyst til at løbe væk. *men så er jeg bare hos Rei og gemmer mig* Night nikkede og syndes det var en god ide. "Så gemmer jeg mig bare hos Rei" sagde han og grinte sødt til ham "så beskytter han mig" Night var nu den der drillede Nao og det kunne han godt lide.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 13 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:19

Nao smilte lidt "så du vil hellere gå i seng med din fætter end med mig" Han satte night ned "Oka... så siger vi det" han lod som han var ligeglad med det og begyndte langsom at gå vejen i mod soveværelset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:22

Night sprang på Nao bagfra og kyssed eham på kinden "nope... du er min lover ikke ham, han er min fætter" Night smilte "selvom jeg tror han kan li mig.." Night var nu forvirret.
"men jeg har ikke andre i mit liv end dig" han krammede Nao og smilte til ham "han skal bare beskytte mig imod pervershed" Han grinte og drillede ham mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:25

nao fik et chok og faldt faktisk ned at ligge, "mhh... det kaldes sex " han smile lidt "jeg tror du forstuvede min næse"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:28

Nifght så forvirret på ham "hvad kaldes sex?" spurgte han stille og kiggede på ham "ups" sagde han og hoppede af. "er du ok?" spurgte ahn bekymret. "men... mnen du kunne bare lade, hver med et blive Jaloux på Rei" Night var endnu engang i panik og kiggede på Nao med et undskyldende blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:32

nao satte sig op og så på ham, han havde fået blodnæse og holdte hurtigt sin hånd om den før night ville kunne dufte blodet, så nu lød han fjollet mens han talte "det er ok...og jeg var ikke jaloux... vi kunne jo bare lave en trekant hvis det er" han smilte venligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:35

Night duftede blodet, men han havde ikke sådan en stor blodtørst ligenu.
Han fjernede Nao's hænder og slikkede blodet væk. Night var ligeglad, hvor blodet kom fra han gjorde det alligevel. Han kiggede på han "hvordan det?" spurgte ahn stille og forvirret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:37

Nao så på ham "Aner det ikke, men det er vel muligt... elelr må jeg bare gøre dig jaloux ved at kysse med ham" han grinte og tog fat om night

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:40

Night kiggede op på ham og så ret sur ud, men igen på en drillende måde. "han er også på din alder" sagde han og grinte "i er begge 17, men han er ikke den der nuttede type, mere den hårde og då måde. DEn eneste han ikke er kold over er mig" sagde han og grinte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:42

Nao "og nu heller ikke mig" han grinte og smilte så bagefter "Ved du hvad..." han rejste sig og løftede ham om, mens han gik mod soveværelset "nah regn den selv ud"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:43

Night trak på skuldrene "det må vi jo se på" sagde han og grinte "huh?" Night's forvirrede jeg kom til imens han gik efter Nao over imod soveværelset?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:46

Han holdte sine hænder på hans røv igen mens de gik. "Gæt 3 gange...ellers vil jeg ikke" Han åbnede døren og kiggede ind i væreslet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:49

"men... men jeg ved ikke engang, hvad det handler om?" sagfde han og ville ikke gøre dig til grin ved at gette det. Han kiggede rundt i værelset.. *hvad handler det om det jeg skal gætte?* tænkte han forvirret og var næsten i panik, men prøvede at holde roen i sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:52

"hmm... det starter med s..." Han holdte ham tæt ind til sig og smilte frækt til ham... nao troede da han havde regnet det ud nu...da han jo lige havde snakket om sex og alt muligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:54

"sex?" sagde han stille og forstod ikke meningen i det han ville have ud af ordet sex lige nu.
Han viste at de begge gerne ville have sex med hinanden, men forstod ikke, hvorfro han skulle gæte ordet sex...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:56

Nao lagde ham stille ned i sengen og kyssede hans pande "tænk dig godt om" Han kyssede ham på brystet og så ned ad maven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:59

"du vil have sex...?" Night var stadig forvirret. Han vidste det jo godt og han ville jo også gerne have sex med Nao og det vidste han så det gjorde han forvirret.
Han var meget følsom på kroppen og holdte sig derfor for munden da han begyndte at kysse ham på brystet og da han kom til maven lavede Night en refleks med et suge maven mere ind. Han havde lukket øjnene da han prøvede at koncentrere sig om ikke at sige sexede og støndende lyde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:03

nao så på ahm stille og smilte "heh... du vil ikke..." smilet forsvandt stille... "undskyld" Nao blev nervøs og ret ked af det, men han ville ikke vise det.. Han gik væk fra sengen og hen til døren mod udgagen... her fløj han for første gang i sit liv...og det gik ret godt i forhold til hvad man skulle tro... han fløj mod kirkegården hvor han først mødte night... Her begyndte tårerne at komme frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:10

"NAO!" Night aå ham flyve og begyndte så at løbe efter ham. Det var det gode ved at være en vampyr deløb vildt hurtigt så det tog ham ike så lang tid før han var derende og så Nao grad. Night holdte sig for munden da han selv blev ked af det, men gik hurtigt over til ham. Han kiggede på Nao og smilte. "Nao, du må ikke bare gå" sagde han stille "Jeg nåede jo ikke at sige noget" Nu var Night helt ovre ved ham og lagde hans hænder på hans kinder og kyssed eham på munden "Hvem siger jeg ikke vil. Jeg vil mere end noget andet..." Han smilte sødt til ham "Jeg var bare forvirret over, hvorfor jeg skulle gette ordet sex, ikke andet" Han tørrede stille Nao's tåre væk og smilte til ham "du må ikke løbe væk fra mig" sagde han og begyndte at få tåre i øjnene. Night havde aldrig grædt for... måske en eller to gange, men han kunne ikke huske det. Han lagde armene om Nao så han ikke ville løbe igen og lagde sig hovede på hans bryst og tårene begyndte at blive flere og flere...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:14

Nao tog ikke fat om ham, begge hans øjne var grå nu, men før man rigtig noget at se det så lukkede han øjnene hurtigt, han ville ikke have han så på ham... så ham være så svag og græd... nao blev meget sjældent såret sådan Han kunne intet sige pga af gråden lå som en prop i hans hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:27

Night ville ikke midste Nao, men var bange for at han lige havde gjordt det. Hurtigt stoppede ham med at græde og fik et nyt blik i øjnene, som sagde 'alene igen?' Han kiggede op på Nao, med dette blik og gik lidt væk inden han faldt ned på jorden og endnu en tåre trillede frem, men dette var ikke vand det kom ud... Det var blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:29

Nao kunne mærke han slap og det fik ham til at åbne øjnene "..nej... jeg forlader dig ikke" Han stemme rystede og da han så bloder der trillede fra hans øje skyndte han sig hen til ham og krammede ham ind til sig, men så de ikke kunne se hinandens øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:32

Night låste hurtigt armene om ham så han ikke kunne komme væk fra han. "forlad... mi...g ik..ke..." sagde han bange og trist. Blodet gled stille ned på Nao's bluse, men Night lagde ikke mærke til det. Han ville bar ønske dette ikke var sket.. Hvorfor skulle de misforstå hinanden nu!?
Han kunne ikek forstå noget mere... og om han ville det vidste ingen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:38

Nao tog stramt fat om ham for at sige han ikke gjorde, at han ikke ville forlade ham... han lagde sig ned med ham ind til sig og kyssede hans mund

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:44

Night åbnede igen øjnene og hans kinder var blevet lidt hævede af at hn havde grædt. Han kiggede op på ham og kyssede ham hurtigt igen da han ikke ville andet. Han kiggede over på ham imens de låo kyssede på kirkegården, det sted de mødtes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 14 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum