Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 12 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:23

Nao tog telefonen fra night "Goddag frue" Han smilte og satte maden fra sig "jeg hører du ville snakke med mig... hvilket er sjovt da jeg også ville snakke med dig" han fniste stille og tog far om night

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 12 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:26

'Goddag' sagde en meget fin stemme i telefonen. Den kunne godt virke bekendt da hun var skuespiller og var meget i tv'et.
Night kiggede op på Nao og smilte.
'Ja det er da pussigt' fniste hun og smilte selom han jo ikke kunne se det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:28

Nao smilte til night og kyssede hans pande "såå... hvad vil de snakke om frue" Nao virkede lige pludesligt meget fornem, uden han rigtig vidste hvorfor

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:31

Night smilte og lagde armene om ham ved maven af og nussede sig indtil ham.
'Jeg skal da bare høre, hvem personen er der er kærester med min lille dreng' sagde hun og fniste. 'så fortæl om dig selv' 'hvad er dit navn?' Hun lød virkelig sød, men hun skulle nok blive pervers når de møttes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:40

Nao smilte til night "Mit navn er Nao Oyami... jeg er 17 og er flyttet ind hos din søn... vi har været i bad sammen, og ja du ved vel hvad to unge fyre gøre sammen når de er alene... og når din søn flirter hele tiden" han grinte sødt og venligt og rakte så tunge af night

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:44

Night stirrede på ham og begyndte at rødme "hvad er det du siger til hende.. nu far hun jo alle mulige ide'er!" Night viskede lidt så det kun var Nao der hørte det. Men rigtigt nok så fik hans mor alle mulige ide'er 'ÅÅHhh' sagde hun og rødmede. 'har i haft sex?!' sagde hun glad og overrasket da Night jo havde sagt nej til hans mor om det. 'Flirter mig søn?' Hendes stemme lød overrasket over tielefonen. 'det lyder da ikke som ham...'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:47

Nao grinte "Ja, det har vi da.. og måske fordi de ikke kender ham på samme måde som mig... men det er nok mere drillende flirte... og så han ufatteligt flov over at jeg slikkede ham på tungen, bare fordi han rakte tunge... Hvad med dem frue... hvordan er de?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:51

"Nao!?" Night blev grebet af panikken, han vidste ikke om han skulle gøre noget eller bare lytte og gemme sig i et musse hul bag efter.
'men... men Night sagde i ikke havde' hun lød meget glad. 'ja mig... Jeg er Skuespiller og en mor, som du ved... man kan godt sige jeg er pervers' hun begyndte at grinte/fnise 'men det er kun med Night fordi han går sådan i panik og det er så sødt'
'Jeg bor sammen med min kæreste og Night's fætter'
Night hørte hans fætter blive nævnt og kiggede op på Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:56

Nao "Så håber jeg da at du kan spille et skuespil for mig når vi kommer på besøg... og ja... night panikker ret tit... selv lige nu... Men jeg tænkte på, tror du på magiske væsener, såsom... vampyrer, engle og dødsengle?" Han så på night og hviskede mens han holdt hånden over fonen... "har du en fætter?" Han fjernede hånden igen og lyttede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 16:59

Hans mor grinte 'sikke en sød fyr du er, dig glæder jeg mig til at møde' 'gør han... åhh... bare jeg kunne se det' Night kunne høre alt, hvad de sagde og slog sig selv på panden da hans mor var pinlig.
Men det varrede ikke længe før han kiggede op igen "nej" sagde han og rystede på hovedet til at Nao ikke skulle fortsætte 'magiske væsner? øhh... det ved jeg ikke helt. Det er jo bare fantasi... Men det ville da være sejt, hvis de fantes' sagde hun og begyndte at tænke.
"ja, jeg har en fætter" sagde han og smitle op til Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:03

Nao smilte "Haha.. sejt, måske går dit ønske i opfyldelse med at de findes hvis du ønsker det højt nok..." smilte til night "Og frue.... jeg glæder mig skam til at møde dem rigtig meget nu... men tror hellere du må tale med night igen....hvis det er oka?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:05

Night mor var ret overrasket 'ja måske' sagde hun stille og glad. 'ja det er ok' smilte hun 'så kan jeg også aftale en dag... eller har du et forslag?'
Night kiggede ikke op på ham mere, men havde lagt hovedet på hans bryst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:08

Nao aede hans kind "nok bedst du aftaler det med ham...du får ham nu" Nao gav telefonen til night og kyssede ham så på munden "Jeg elsker dig night... det ved du godt" Han blinkede og lavede nogle øjne der sagde, jeg lyver ikke ved at sige vi har haft sex hvis vi gør det i nat

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:14

'okay' sagde hun. Night tog felefonen og smilte til ham "ja, det ved jeg og du vedjeg elsker dig" Night havde helt glemt at hans mor var i telefonen. Et chok kom til Night, men han nåede ikke at sige noget før han var nødtil at tale med sin mor. Han tog telefonen op til øret og begyndte at tale til hende.
Der gik noget tid før de var færdige "ja, så er det en aftale" Night smilte. Hendes mor spurgte han om noget, hvor han bare svarede at han gerne ville og lidt efter snakked ehan me den anden. Et stort smil kom på Night læber "Hey Rei" sagde han glad og grinte lidt. Night var gået lidt væk da han havde fået telefonen. Igen gik der noget tid før de endelige var færdige "yep, jer, vi ses. Hils Kai, Rei... Det var godt at tale med dig" Night smilte og lagde på. Han lagde telefonen på plads og gik pover til Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:16

I mens Night snakkede i telefon så spiste Night noget mad, da han var ved at dø jo, altså af sult... og han undrede sig over hvem kai og rei var så han spurgte da "HVem af de to er din fætter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:20

"det er Rei der er min fætter det var ham jeg talte med" "Kai er min mors kæreste" Night kiggede på ham og smilte "hun agde vi kunne komme når vi ville... så vi bestememr selv" Night satte sig på køkkenet og kiggede på Nao. Han begndte at smile til ham da han så nuttet ud når han spiste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:22

Nao gik hen til ham og stod mellem hans ben "og hun har vist ikke noget i mod magiske væsener..." Nao grinte og kyssede ham på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:24

Et smil kom på Night's læber "der var du heldig" Han kyssede ham hurtigt igen og kiggede på ham imens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:26

NAo smilte sødt og tog fat om ham... han lagde hovede mod hans bryst og slappede af... "Jeg vil gerne have sex med dig i nat hvis du vil.. og så besøge dem i morgen" Han grinte og kyssede ham på halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:30

Night lagde hånden på Nao's hovede og smilte "så..så lad os det" sagde han og løftede hans hovede og kyssede ham på munden med et smil.
"Jeg... Jeg vil nemlig også gerne med dig" Han bed sig i læben da Nao kyssede ham på halsen for ikke at lave en eller andet sexet og pervers lyd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:37

Nao grinte og krammede ham ind til sig, hvori han løftede ham op "Du er så mærkelig når du er flov" Han holdte sine hænder på hans røv igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:39

"hvorfor er jeg underrlig?" spurgte han stille og grinte. "IB" Night mærkede Nao's hænder på hans røv og nogle gange når han fik et chok og var flov så sagde han den der 'ib' lyd. Night havde armene om Nao så han ikke faldt, Han var nemlig også klodset når han var flov og genert eller i panik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:41

Nao kyssede ham og anvendte faktisk sin tunge denne gang også. han klemte hans røv blidt. Da han var færdig med dette mærkværdige kys stoppede han og smilte..han ventede ikke andet end at han gik i panik

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:44

Night øjne røg op og det samme gjorde ham. "hv... hva... hva!!??" Night holdte sig for munden og så total forvirret ud. Night kom bare mere i panik da han klæmte hans røv. Nao's plan virkede han var endnu en gang oi panik -_-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 17:45

Nao grinte stille men mega sødt af ham "ved du hvad... jeg glæder mig tila t hører alle din mors perverse ideer til hvad jeg kan gøre med din krop..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum