Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 10:58

Nao gik halvgrinene hen til Night, han prøvede virkelig at lade være med at grine, og det lykkedes også efter lidt tid. "Hm.. tænkte på noget jeg ikke har spurgt dig om forresten..." han så på ham med et smil "Har du nogle evner?"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Alene igen?? //Nao Oyami - Privat// - Page 4 Empty Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:02

Night ventede på ham og smilte da han holdte op, men han smilte jo også hele tiden og ikke engang Night vidste altid, hvorfor han smilte, men lige nu vidste han godt, hvorfor.
"yep selv har jeg det" sagde han og smilte "jeg kan hele sår, forvandle mig til et dyr det er dem alle Vampyre har, men jeg har så nogle jeg selv har valgt, som er Ild og Vand" sagde han og smilte stille til ham "hvis jeg skulle have en mere var det El" sagde han så og kiggede på Nao "hvad med dig? Hvad kan Dødsengle?" Night så nysgerrigt på ham imens han gik videre imod huset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:04

Nao tog fat i hans hånd igen "hmm... jeg ved faktisk ikke så meget om dødsengle... men jeg kan se leve tiden på en menneske.... det er sådan nogle tal der flyver over dit hoved. helt nøjagtigt så står der dit navn, din fødselsdag, og hvor meget tid du har tilbage at leve i"
han kiggede på hans øjne og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:09

Night kigged epå ham og smilte stort da deres hænder igen mødtes. Varmen der kom når to kropsdele mødtes var ret underlig, men virkelig dejlig.
Han smilte stort og overrasket "wow det minder mig om to mangaer jeg har set" sagde han og smilte til ham "jeg har altid syndes at den evne va vild fed" smilte han sødt til ham.
"det minder mig både om noget der hedder Shakugan no Shana og en serie der hedder Death Note det passer nok mest til Death Note" sagde han og smilte. "er det kun åp mennesker du kan se alt det på ?" sPurgte han stille og opdagede at de sted ved døren. Night tog en nøgle frem og åbnede stille. Da de kom ind skulle han trykke en kode og så var de der "sådan så er vi inde i køkkenet" sagde han og smilte til Nao.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:11

Nao så på ham "faktisk alle, men ser du, dem der døde i et tidligere liv og så blev til et nyt væsen... som fx mig der blev til en dødsengel da jeg døde.... står der kun navn ved..."
Han kiggede nu på deres hænder og smilte blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:19

Night nikkede stille "då da vi mødtes vidste du, hvad jeg hed*?" "skjrammende tanke" sagde han sp og smilte "normale folk ville tro at du var synsk, det ville jeg også, hvis du ikke havde fortalt mig det, men jeg er ikke normal så...??" Night begydnte at blive forvirret of det kunne ses. Det der var undelrigt var at Night altid så nuttet ud når han var: forvirret, når han rødmede, når han var flov eller genert og når han var mega glad. Det var de tidspunkter han så mega nuttet ud. OGså også nårhan var trist eller græd, men det skæte meget sjældent. Night kiggede på Nao "skal vi finde et værelse til dig?" Night smilte stille og vidste ikke, hvilken stil han ville sove i, hvorlangt væk fra Night det skulle være og alt det der. "der er dobbel seng i alle værelser og toilet og alt det der nødvendige ud over et køkken det er det hernede" SAgde han og smilte "Hvis der er noget du har lyst til skal du sige det til mig, både af amd og drikke og sig også, hvis du ikke akn li det" sagde han og smilte "jeg laver nemlig maden og sådan" Han kiggede på ham og smitle sødt til ham.
Night ville gerne sove sammen med Nao, men ville ikke spørge ham da det ville være alt for flovt, hvis han sagde nej til det så Night sagde ikke en lyd om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:21

Nao grinte.. "jeg har allerede løsningen på det problem med værelset" sagde han og grinte "jeg sover bare på dit værelse, hvis jeg måååå?" Nao prøvede at se nuttet ud og han lavede hundeøjne. Nao tænkte om det var forkert at spørge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:25

Night blev lidt overrasket, men smilte da han havde haf de selv samme tanker og grinte så sødt og nussed eham på kinden "selvfølgelig må du det" sagde han og smilte sødt til ham. Night kyssed eham stille på kinden "du er alt for nuttet lige nu" sagde han og smilte drillende og kært til ham imens han drillende rakte tunge til ham.
Nao så faktisk vildt nutte ud når han ville. Det kunne Night også nogle gange, men for det meste skete det når han ikek ville have det. "men mien forældre har lavet mit værelse egypter stil" sagde han og grinte over det "hvert værelse har sin egen stil fra et land" han grinte over tanken "og det er overdrevet" (se også på min profil, hvis du ikke allerede har xD)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:27

Nao kiiggede på ham... "dine forældre har ikke rigtig nogen hobbyer har de vel?" sagde han så med et fjoget smil. "men så kan du skifte værelse hver nat, så oplever du noget nyt i drømme verdenen, og rejser jorden rundt med mig" Han rørte sin kind, der hvor han blev kysset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:34

Night grinte stille "min far gør det alle rigmæng gør, spilelr golf og jager" "min mor shopper hele tiden og er oppe i trænings center" Night grinte stille og smilte. "de er skilt, men stadig er de begge meget rige. Min mor er skuespiller" "min far... er jeg ikke sikekr på han ejer en masse hoteler der er meget poplære og sådan nioget over helt verdenen" Night grinte stille "måske er det derfor mine væresle ligner nået fra vert sit lang" sagde han og grinte.
"ja... det kan man jo" sagde han og smilte "men det værelse jeg har nu har den bedste udsigt" sagde han og smilte glad. "men vil du se værelset?" spurgte han stille om og så på Nao med et sødt lilel smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:36

NAo smilte venligt og så på ham "Ja tak... og måske låne noget tøj, da det er ret så vådt det her" Han tog sin bluse af mens de gik. Han begyndte at kigge rundt, og tænke over hvordan Night kan finde ud af at finde rundt her

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:44

Night grinte stille "selvfølgelig skal også selv have noget andet på for det er her klistret" sagde han og smilte igen. Night kom lidt efter til en dør og åbnede den "dette er mit værelse" sagde han "toiletet er lidt ubehaligt" sagde han og viste at der var en glas sør og væg foran "mine forøldre er ret perverse" sagde han og grinte stille over det. DEt mindede meget om et love hotel, som man kaldte det i japan... ikke så underligt da det var der han kom fra. Night kiggede på Nao og gik ind så han også kunne se det. Night gik videre forbi toiletet og over til en anden dør og åbnede den "dette er skabet" sagde han og to noget rent tøj frem både til ham og til Nao. "det kan godt side lidt stramt da jeg bruger en meget lilel størelse" sagde han så og smilte. Night lagde det åp sengen og kigged epå Nao. "inden vi tager noget andet på skal du lige se dette her" Night tog hans hånd og åbnede en glasdør ud til hans altal eller have eller, hadv man nu kaldte det. Det var en pool og hvis man svømmede helt ud til vægen på den anden side så man havet lige nede ofr. Det var virkelig smugt både om morgnen og aftnen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:48

Nao så på ham, og gik med derud til altanhavetingen :P "woow smukt... ligesom dig" sagde han så og smilte sødt. Han gik tilbage igen, og kiggede rundt, han så på toilettet "Det kan blive nyttigt" Han girnte sødt og så mod night.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:50

//bliver nød til at smutte //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:52

Night kiggede hurtigt på ham og begyndte at rødme "tak" sagde han go smilte. Han kiggede på Nao og gik så derefter ind sammen emd ham " hvad mener du emd det? " spurget han så om. *har han perverse tanker?* tænkte han så og grinte inden i sig imens han tænkte det.
"det der er undelrigt er badekaret" Night gik voer til det "det er lige foran sengen og foan toiletet, det er ret så perverst" Nigth kunne ikke holde et fnis tilbage da han sagde det. Night var selv ret så pervers, det var alle drenge jo XD
Han kiggede på Nao og smilte "ka du li det?" spurgte han så om og smilte sødt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:53

///øv.. ok, ses XD///

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:34

Nao kiggede på ham "hvis du lå i det... så ville jeg kunne lide det" Han grinte, for så at gå hen til ham og holde fat om ham. Nao var stadig lidt dårlig efter det der skete nede ved søen... det hedeslag han fik....men lige nu havde han glemt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:39

Night rødmede meget da han sagde at han ville kunne li det hvis jeg lå i det. Han smilte stille da Nao tog faqt i ham, men undrede sig også lidt over det. "er du ok Nao?" spurgte han stille med en nutte og bekymret stemme. Han smilte og tog ham i hånden og gik over til sengen "dette er det der nok passer din stil mest" sagde han og gav slip på Nao og tog tøjet op fra sengen og lagde det i Nao's hænder. Night vidste ikke, hvor han skulls skifte henne eller om de skulle skifte... sammen. Night kunne hustigt blive nervøs og sådan også tænkte han ikke ordenligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:42

nao smilte lidt og så på tøjet "hmm...ok" Han tog sit eget tøj af lige foran night.. dog stod han med ryggen til ham. Lidt efter tog det nye tøj på, der sad perfekt på ham. "Haha.. dejligt nyt tøj" Han vendte sig om og så på night og tænkte over det han sagde... han kunne mærke hans feber igen, den samme smertene varme han havde nede ved søen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:45

Night smilte stille over at det passede ham, men så så noget der var underligt på Nao og gik over til ham. Night var ikke begyndt at skifte endnu "har du det godt?" spurgte han stille og lagde sin ene hånd på hans pande og kunne mærke at han var lidt varm "Nao er du syg?" spurgte han og kiggede ham ind i øjnene.
Han lød bare tøjet ligge på sengen da Nao var mere vigtig end af få noget rent tøj på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:47

Nao så på ham "nej jeg har det fint ok?" Nao kunne virkelig ikke lide når nogen bekymrede sig om ham, og han kunne bestemt ikke lide at indrømme han var syg. "Se at få noget tøj på...ellers bliver du i hvert fald syg"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:58

Night kiggede irrerteret på Nao. "Du har feber dit torsk" sagde han og tog Nao i hånden og hev ham over til den anden side af sengen. Han flyttede dynen og fik Nao til at læge sig ned på den. Nao havde ikke nogle sko på da de havde taget dem af de de kom ind af døren. Stille lagde Night dynen over ham og kyssede ham på panden "bliv liggende" sagde han og smilte kærligt til ahm.
Han gik derefter over på den anden side og satte sig på sengen. Han begyndte derefter at tage tøjet af. Først på over kroppen da han sad ned og tog ngoet på der og derefter bukser og boxers og tog nogle rene på.
Han tog stille Night's og Nao's tøj op i armene og gik over til glas døren. Han åbnede den stille og gik ud af dem og lukkede den da Nao ikek skulle have kold luft på sig lige nu. Han gik lidt væk fra værelset og hang deres tøj til tøre. Man kunne godt sige at i huset havde Night moderlige og damelige title.
Han kig ikke samme vej tilbage, men ned af en trappe og ned i køknet for at hente et glas iskoldt vand og noget te til Nao, som han skulle drikke. Han kom lidt efter op igen og stilte det på et bord ved siden af Nao og satte sig i kanten af sengen og nussede ham i håret imens han smilte sødt til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:03

Nao sukkede dybt efter at have hørt Night kalde ham for Torsk... for han forstod egentlig ikke hvorfor. Nao lå i han seng mens han var borte og tænkte, *Hmm... jeg tror vist han er kvinden i huset* han lagde sin hånd på sin pande og mærkede efter.
Lidt efter da night kom tilbage igen og satte sig hos ham så han bare på ham, men da han nussede hans hår slappede han af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:05

Night smilte stille dahan kunne se at Naao kunne lide at blive nusset i håret og det fik ham til at falde lidt til ro. Night ville bare have at Nao sov og fik de bedere hurtigt. Det var jo hans skyld at han havde fået feber... ik? Det var også ligemeget Night ville bare have at Nao havde det bedere alt andet var ligegyldigt.
Han kiggede stille på Nao og smilte til ham imens han stadig nussed eham i håret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:10

Nao smilte lidt og satte sig op "heh... ved du hvad?" han tog fat i hans hånd der nussede ham i håret og trak ham ind til sig "hvis du vil have jeg skal have det bedre... så kom og lig dig hos mig i stedet" Han kyssede ham på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum