Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Sv: Alene igen?? //Nao Oyami - Privat//
Gæst- Gæst
"yep selv har jeg det" sagde han og smilte "jeg kan hele sår, forvandle mig til et dyr det er dem alle Vampyre har, men jeg har så nogle jeg selv har valgt, som er Ild og Vand" sagde han og smilte stille til ham "hvis jeg skulle have en mere var det El" sagde han så og kiggede på Nao "hvad med dig? Hvad kan Dødsengle?" Night så nysgerrigt på ham imens han gik videre imod huset.
Gæst- Gæst
han kiggede på hans øjne og smilte
Gæst- Gæst
Han smilte stort og overrasket "wow det minder mig om to mangaer jeg har set" sagde han og smilte til ham "jeg har altid syndes at den evne va vild fed" smilte han sødt til ham.
"det minder mig både om noget der hedder Shakugan no Shana og en serie der hedder Death Note det passer nok mest til Death Note" sagde han og smilte. "er det kun åp mennesker du kan se alt det på ?" sPurgte han stille og opdagede at de sted ved døren. Night tog en nøgle frem og åbnede stille. Da de kom ind skulle han trykke en kode og så var de der "sådan så er vi inde i køkkenet" sagde han og smilte til Nao.
Gæst- Gæst
Han kiggede nu på deres hænder og smilte blidt
Gæst- Gæst
Night ville gerne sove sammen med Nao, men ville ikke spørge ham da det ville være alt for flovt, hvis han sagde nej til det så Night sagde ikke en lyd om det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nao så faktisk vildt nutte ud når han ville. Det kunne Night også nogle gange, men for det meste skete det når han ikek ville have det. "men mien forældre har lavet mit værelse egypter stil" sagde han og grinte over det "hvert værelse har sin egen stil fra et land" han grinte over tanken "og det er overdrevet" (se også på min profil, hvis du ikke allerede har xD)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ja... det kan man jo" sagde han og smilte "men det værelse jeg har nu har den bedste udsigt" sagde han og smilte glad. "men vil du se værelset?" spurgte han stille om og så på Nao med et sødt lilel smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"det der er undelrigt er badekaret" Night gik voer til det "det er lige foran sengen og foan toiletet, det er ret så perverst" Nigth kunne ikke holde et fnis tilbage da han sagde det. Night var selv ret så pervers, det var alle drenge jo XD
Han kiggede på Nao og smilte "ka du li det?" spurgte han så om og smilte sødt til ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lød bare tøjet ligge på sengen da Nao var mere vigtig end af få noget rent tøj på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik derefter over på den anden side og satte sig på sengen. Han begyndte derefter at tage tøjet af. Først på over kroppen da han sad ned og tog ngoet på der og derefter bukser og boxers og tog nogle rene på.
Han tog stille Night's og Nao's tøj op i armene og gik over til glas døren. Han åbnede den stille og gik ud af dem og lukkede den da Nao ikek skulle have kold luft på sig lige nu. Han gik lidt væk fra værelset og hang deres tøj til tøre. Man kunne godt sige at i huset havde Night moderlige og damelige title.
Han kig ikke samme vej tilbage, men ned af en trappe og ned i køknet for at hente et glas iskoldt vand og noget te til Nao, som han skulle drikke. Han kom lidt efter op igen og stilte det på et bord ved siden af Nao og satte sig i kanten af sengen og nussede ham i håret imens han smilte sødt til ham.
Gæst- Gæst
Lidt efter da night kom tilbage igen og satte sig hos ham så han bare på ham, men da han nussede hans hår slappede han af
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på Nao og smilte til ham imens han stadig nussed eham i håret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
» Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD//
» Hjemme hos Night ///Privat ~ Nao Oyami///
» vild afslutnings fest // Nao Oyami - privat//
» At være alene igen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift