Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
afslutningsfesten // Manda-- = Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:48

S:High School Di Morga
T: 23:00
V: stjerneklart og fuldmåne ( udenfor)
O: Folk der danser, drikker og snakker
U : http://www.netcomics.com/forum/data/1216142216_anime_boys%5B1%5D.jpg ( som ham i baggrunden)

Niro var der hjemme, han var ved at gøre sig klar til den sidste aften på High school. Det hele var klar, så han tog de ting han skulle havde med og gik. Niro gik stille og roligt med bestemyte skridt, han vidste de fik deres " klasse navn" sidste år var han klassens stille dreng. Niro var fuldkommen ligeglad, han vidste bare at han skulle have dette overstået så hurtigt som muligt. Han var der endelig og man kunne høre musik komme inde fra den store hal, Niro tog i håndtaget og gik ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 18:52

Manda kom til festen samtidig som Niro, men hvad var der lige gat med ham. Han gik på hænderne derhen og hoppede på benene inden han gik ind. Han kiggede rundt og grinede lidt, han så nogle der kyssede og gik den anden vej. "Man skulle nødig forstyrre..." sagde han til sig selv. Han kom til at gå ind i Niro og gned sig på skulderen, "Hov undskyld!" smilede han. Han kiggede på ham, han satte barnligt hovedet på skrå.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:55

Niro bed sig let i læben " det er iorden" sagde han stille og smilte, Niro vidste ikke rigtigt hvem denne person var, han måtte være en første års elev, Niro var selv tredje års elev og skulle derfor bare væk fra dette sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 18:58

Han nikkede lidt, "Jeg er Manda!" grinede han og smilede mere. Han kiggede på ham, "Hvad med dig?" han lugtede lidt til ham. "Har aldrig mødt en elver før..." smilede han og smilede mere. "Nu har jeg snart mødt hver slags, yay!" smilede han mere og havde lyst til at få sin hale frem og logre med den.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:04

Niro grinte let " mit navn er Niro" sagde han og lagde mærke til Manda's hale " Varulv?" sagde Niro spørgende og lagde hovedet let på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:08

Han kiggede på sin hale, "WT...!?" Han tog fat i den, "jeg havde kun lyst til at få dig frem, slem hale! Slem hale!" Han fik den væk igen inden folk ville glo for meget. Han kløede sig bag hovedet og nikkede som svar, "Jah... Selvom jeg er den eneste varulv i miles omkreds..." sukkede han opgivende. "Føler mig outsider agtigt..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:10

Niro grinte da Manda stod og skældte sin hale ud " Tja det er hårdt, men jeg falder nemt for varulve" sagde Niro med et kærligt smil på læberne

/ Brb et stykke tid, Kommer igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:18

Han nikkede, "jah... Især når ingen forstår hvorfor jeg hader fuldmåne." han vidste godt det var der i dag. Men han havde fået en sprøjte der gjorde han ikk var det i dag. "Det føles ubehageligt med skæret, men jeg forvandles ikk til en varulv... Men desværre kun i dag..." sukkede han og bed sig i læben. Han strakte sig lidt og drejede med nakken. Den sagde knæk nogle gange og han åndede ud. Han kiggede på ham, "hvad med elvere? Hvad frygter I?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:51

" jeg hader den også, men sikkert ikke af samme grund som dig " sagde Niro med et let smil på sine læber " frygter? uhm jeg har nogle få svagheder som, totalt mørke" sagde Niro og bed sig let i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:54

Han grinede og holdte ham blidt for øjnene, "Som det her?" han satte hovedet på skrå og smilede lidt. "Men nej, du frygter den ikk af samme grund som mig..." sagde han roligt og kiggede ned. Han fjernede sin hånd.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:56

Niro skubbede til Manda " STOP DET" sagde han ret højt så alle folk kiggede på dem. Niro rødmede let og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 20:00

Han kiggede undrende, stod dog ganske fast. Han aede hans kinder, "Hey rolig nu... Det var bare lige en test." han kiggede på de andre. "Hva glor I på? Bare fortsæt." sagde han snert og roligt på samme tid. Han sukkede og kiggede igen på Niro da de andre ikk kiggede mere. "undskyld..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 20:05

Niro nikkede blidt " det er iorden bare ikke gør det igen" sagde han og bed sig let i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 20:08

Han rystede på hovedet, 2Lover... Aldrig aldrig mere..." sagde han som et lille barn og smilede. Han stoppede med at ae hans kinder og strakte sig igen. Han gabte en smule og gned sine øjne, "Den sprøjte gør virkelig en træt hele tiden..." sagde han opgivende. Han rystede på hovedet, han ville ikk sove nu. Måske senere men ihvertfald ikk nu!

//Smutter, vil se en film.
Skriver igen i morgen? ;D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 20:18

Niro smilte blidt til Manda " godt " sagde han og kyssede let hans kind " Ups" sagde han med en lidt tøset stemme.

// Bare iorden og selvf gør vi det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 7:36

Han kiggede på ham og mærkede på sin kind, han rødmede en smule. "Øhm..." han gik lidt tilbage. Kune en lille halv meter. "Hv-hvad skulle det til for?" spurgte han. Han stammede en smule, var lidt i panik.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 12:11

Niro grinte og kiggede på Manda, Niro vidste godt at han var lidt ældre en Manda, men hvad så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 16:06

Han kiggede på ham, "Du må gerne svare?" sagde han stadig lidt stammende. Han fjernede sin hånd og kiggede ventende. Han ville være sikker på han hørte ordentlig efter hans svar.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 16:14

" for sjov" sagde Niro med et kækt smil på sine læber, han syntes denne første års elev var okay, selv om han normalt hadede dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 16:49

Han nikkede, "ok..." smilede han banrligt. Han gik hen og lænede sig op af en væg. Han fløjtede og lukkede øjnene. Ville gerne slappe den lidt. Han kom i tanke om noge, "Det er jo ogs rigtigt!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 12:39

" hvad er rigtigt?" sagde Niro nysgerrigt og kiggede på Manda,* gad vide hvad han snakker om?* tænkte Niro stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 12:43

Han smilede til ham, "Det er fordi jeg skal ordne noge, men det kan godt vente lidt. Jeg vil da ikk bare smutte, nu hvor jeg snakker med dig." sagde han glad. Han strakte armene, "Fæler mig bare stiv i hele kroppen på grund af den sprøjte..." sagde han surt. Han fik sin nakke til at lave nogle knæklyde igen. Han sukkede og åndede tungt ud, "meget bedre."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 12:49

*Han kan da bare gå hvis det er det* tænkte Niro for sig selv, han kunne da bare finde nogle andre at snakke med hvis det var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 12:52

Han kiggede roligt på ham, han kom til at grine lidt. "Du vil nok gerne have jeg går? Du bryder dig nok ikk om så unge som mig? Måske for barnlig?" han vidste ikk om det var et spørgsmål. Men han forventede nok heller ikk et svar. Han sukkede let, "Hvis du ikk vil snakke så bare sig det."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 12:56

Niro rystede kort på hovedet " hvad vil du helst? snakke med en storsnudet 3 års elev eller klare det du skulle?" spurgte Niro med et let smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

afslutningsfesten // Manda-- = Privat// Empty Sv: afslutningsfesten // Manda-- = Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum