Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hello stranger(Manda--=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hello stranger(Manda--=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hello stranger(Manda--=privat)

Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 17:23

tid : 12:41

sted : Sportif.. tennisbane

omgivelser : træner, og tilskure, og øver..

vejr : Varmt og lun brise. blå himmel udenfor



Bolden røg først med et hårdt slag til venstre og tennisketcheren vibrerede i hendes hænder i det hun løb over mod højre side og slog tennisbolden endnu en gang over det firkant hullede net og så mod maskinen der spyttede boldene ud og tænkte*bare kom an* hun var iført en hvid top, hvid nederdel kort, og håret sat op i en pjusket hestehale, så det lange smukke platin blonde hår glinsede let ned... mens hendes smil bredte sig til hver ende af mundvigen og hun bed tænderne sammen og fyrede bolden af sted igen mod maskinen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 17:26

Manda kom ned til tennisbanen, han havde ikk været der før. Men han havde mange steder at kigge på endnu, han så en pige spille imod en maskine på en måde? Han gik hen og stod udenfor rækkevidde, "Øhm... Hvad laver du?" sagde han undrende. Han kiggede på maskinen, "Hey! Den angriber dig da!" han så hende skyde bolden tilbage imod den. "NEJ! Du ramte ved siden af!" sagde han surt og kiggede. Han havde ingen ideer om hvad det var, han havde aldrig set det før. Ikk hvad han huskede af i hvertfald.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 17:29

Det var en maskine bygget til at retunere boldene og vis den ikke tog den så kom der blot en ny boldt skydende ud af røret fra den, den kørte langs bane så den kunne køre til siderne som på en skinne... Hun betragtede fyren og stoppede brat op i det hun sagde"jeg træner for at holde formen og hva? med Auw" hun fik en tennis bold direkte i panden i det, maskinen spillede videre... hun gik lidt bagud, og tog tennisbattet op foran hovedet og løb hen og slukkede den i det hun grinte kært og sagde"Hejsa mit navn er Kajika og du er???.... og heh det er ikke mening at ramme den, det er blot en astatning for en partner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 17:33

Han løb derind og kiggede på hendes pande, "hey er du ok?" han så en bule. Han aede hendes kind blidt, "Det gør ikk for ondt vel?" Han kiggede bekymret, men kom i tanke om noget. "Jeg hedder Manda!" smilede han og kiggede på maskinen. "Må jeg ikk ødelægge den? Den har fortjent det for at skyde når du ikk er klar på det..." sagde han surt. Han kiggede på hende igen. "men hvorfor spiller du ogs imod en maskine? Den snyder bare, det gør de alle..." han kiggede og pegede truende på maskinen. Han kiggede på hendes bule.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 17:43

kajika så på ham helt paf i ansigtsudtrykket i det hun begyndte at grine let og sagde"nååårh hvor er du sød og det glæder mig at møde dig Manda!??? heh hmmm det er ikke min maskine men jeg kan altid astatte den med en ny så det må du godt, altså at smadre den, og hmm jeg spiller normalt her alene fordi der ikke rigtig andre der har tid, og det os dejligt efter en hård dag på arbejdet i terra" hun smilede og tog sig let til den ømme bule og sagde"Hmmm det ved jeg nu ikke ej jeg laver bare sjov, jeg er vel okay undtagen den store bule der er i mit ansigt nu, der gør lidt ondt men ellers er jeg okay, og tak for din omsorg du virkelig sød" hun smilede kært over de rosa lyse læber og så nuttet på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 17:48

Han aede hendes hoved, "Du skal ikk betale for noget... Jeg vil ikk have du skal erstatte noge jeg er skyld i..." sagde han roligt og kløede sig på hovedet. "Men jeg skal have arbejdet noge mere hvis jeg skal komme videre. Desuden har jeg ikk en gang råd til noget tøj... Jeg har fundet et sæt i en butik jeg gerne vil have og spare op til!" smilede han. Han kiggede på sit tøj, "Selvom jeg godt kan li kæder og seler på det her..." smilede han. Han kiggede på hende, "Tak fordi du syns jeg er sød!" smilede han barnligt. Han nussede sig ind til hende, var blevet lidt kælen. Han smilede glad og kiggede på maskinen, han snerrede lidt af den. Han lugtede til hende, "HEY! DU er blandet!" grinede han.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:26

Kajika rødmede let og tænkte*ååååårh!! hvor er han bare over cute!!! virkelig som en sød lille hvalp eller killing... uuuuh så cute og jeg jo halv kat sååååå...* hun grinte og nikkede let i det hun sagde aha, og mmmhm til det han sagde og roede sig let flovt i nakken mens hun grinte kært og sagde"årh?? hva.... er du .... har du ikke særlig mange steder at bo manda??? hmm det må vi gør om! ... jeg kan godt hjælpe dig med at søge efter job hva med måske hmm et job på et hospital" hun blinkede let i det hun så rundt og sagde"eller hmm her eller en bartender måske de tjener godt" hun så på ham og rødmede endnu mere over de markerede kindben der gjorde hendes ansigts form lettere kattelig og kongelig udtryk i sig.. hun smilede og sagde"Ja det ... der er jeg ! hih halv engel og Aspara" hun så flovt på ham og lukkede øjnene med et fjoget smil på læberne og roede sig i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 12:00

Han grinede og kiggede på hende, "Jeg er mere ulv end hund eller kat..." sagde han opgivende. Han aede hendes hoved og rystede lidt på det, "Du behøver ikk tænke på om hvor jeg bor, jeg har et midlertidigt indtil jeg selv kan købe og betale huslejen... OG jeg har et arbejde, jeg arbejder i en café som Zen ejer..." han rødmede en smule og smilede. Hans rødmen forsvandt hurtigt og han fik ulvehale, den logrede. "Altså jeg er ogs på en måde en blanding. Jeg er varulv, men jeg er ogs en anelse animagus. Men mest varulv..." smilede han og stoppede op. "Hvad pokker er en Aspara!?" spurgte han og lignede et kæmpe spørgsmålstegn. Han havde aldrig hørt om sådan et væsen i det her liv.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 13:57

Kajika grinte og nussede ham blidt i hovedpunden og sagde med en blød understemme"nååårh heh så du kan læse tanker jamen så vil jeg intet tænke hehe og uuuuuh er ham Zen en du er vild! med .... vent!??.... Hmmmmm Zen jeg tror faktisk jeg kender den dreng, virkelig! sød fyr" hun grinte sødt og sagde"Hmm en aspara er mest vand eller luft, meget balancerede yndefuldt væsen ligesom en sirene eller en alf eller fe??? tror jeg nogen siger det er det smukkeste væsne i verden, og så kommer englene som anden og så nr, 3 er vampyre kvinder" hun grinte og smilede i mens hun nullerede lidt sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 14:01

Hans hale logrede mere da hun nussede hans hovedbund. Han nussede hovedet til hende, "Jah!" smilede han da hun jo nussede ham. Han rødmede da hun spurgte om han var vild med Zen. Han gik lidt tilbage og skjulte sit ansigt, "Øhm... Øhm..." han kløede sig bag hovedet, "Må-må-ske...." mumlede han stille. Han kiggede på hende og nikkede da hun sagde det, "Så det er en Aspara..." nikkede han tænkende. Han rødmede igen da han kom i tanke om hendes spørgsmål angående Zen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 14:06

kajika så på ham og tog ham blidt i hænderne og hun fik katte øre med helt hvid smuk strittende pels og en lang smuk hale i det hun sagde med smukke hav blå dådyr øjne og nuttede små katte ligende hjørne tænder mens blikkket var mod ham og sagde med åben mund glad og lysende øjne af glæde"åååårh!!! hvor cute!! virkelig! så??? er du bi eller ???? blot til drenge og jeg syntes det så nuttede!!! uuuuh lad mig høre har i været på date eller???? eller blot mødtes eller nååårh ja du arbejder for ham men han sagde til mig han rigtig gerne ville ha en kæreste men det skulle være den rigtige ! .... i ville være så nuttede sammen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 14:13

Han rødmede mere og mere for hvert spørgsmål, "Je-jeg er ikk homo, bare bi..." sagde han genert." han kløede sig blidt på kinden med sin pegefinger. "Vi... Vi har ikk været på date endnu... Men jeg har spist hos ham, kan du huske da jeg sagde jeg havde et midlertidigt hjem? Je-jeg bor hos ham..." sagde han genert og kiggede den anden vej. Han rødmede mega meget og ville helst skjule det. Han kunne ikk li andre så ham rødme. "Me-men vi er kommet sammen... Eller, det-det tror jeg vi er..." han var rød i hele hovedet. Hvorfor skulle de ogs snakke om det punkt han var mest dårlig på, han blev altid så genert og bange for det punkt. Han kiggede på hende, "Øh...!" han fjernede hurtigt hovedet så hun ikk kunne se ham rødme.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 13:14

kajika lod blidt hånden stryge hen af hans kind og fik ham til at vende hovedet mod hendes og så ham i øjnene mens hånden hvilede på hans kæbe og sagde"jeg tror i er sammen og vis ikke så spørg ham eller måske smugle et kys på hans læber Manda ?? okay" hun slap blidt hans kæbe med dette nuttede smil og sagde"og det er iorden at rødme og det er virkelig nuttede altså dig og Zen jeg håbede virkelig han ville finde en, og så har i fundet sammen! eller? du ikke sikker om i er men stadig" hun smilede og lod blidt sin hånd stryge igennem håret og så afventende på ham efter et svar eller response, mens hun grinte let over det var så dejligt vejr og han så nuttede ud når han blev flov

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hello stranger(Manda--=privat) Empty Sv: Hello stranger(Manda--=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum