Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Trænings dag i skoven (Zevren=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:14

S: Nær Barishan og Lindirs hytte
T: 16.00.
O: træer og sten.
V: Vinden blæser mildt og solen står højt på himlen.


Barishan stod ved hans og Lindir næsten færdig bygget hytte ude i skoven. Barishan stod og trænede sine vind teknikker. Han blev nød til at lære flere og bedre teknikker nu hvor Zane fik mange af hans at se. Barishan kunne mærke nå hvor hans sår var healet at han var blevet stærkere efter kampen mod Zane. Barishan samlede vind om sit sværd og svingede sit sværd ud i luften mens han sagte sagde. ''Wind Cut''. Den skarpe sværd formede vind fløj imod et træ og skar det over. Barishan nikkede og snurrede sin højre rundt i cirkel formation, en meget lille tornado blev skabt rundt om hans hånd, han sendte den imod et træ mens han sagte sagde. '' Cyclone''. Træets bark splintrede og der kom et dybt indhug i træet. *de her teknikker er ikke nok til at dræbe Zane, dog kræver de ikke meget energi og de er effektive. Jeg må træne mere *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:25

Zevren gik stille og rolige på en af de mange skove stier *øhh ham barishan er da sværd at finde *tænke han alt imens han gik pustet "det er da varmt i den her del af skoven. Zevren var begynde at få det varmt for der var næsten ikke noget vind i denne del af skoven. Zevren to sin trøje af og fast gjorde sin riffel på ryggen og begynde at løbe afsted lidt længer framme kunnne han se en lysning og mærke lidt vind på han krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:34

Barishan fløj lidt op i luften og satte sit sværd frem mens han bukkede sine ben og begyndte at dreje hurtigt rundt i luften. Der formede en kugle af vind omkring Barishan der drejede hurtigt rundt og hans sværd stak ud af kuglen. Barishan sagde sagte mens han snurrede rundt. '' Spin Blade''. Barishan fjøj ind i et træ der splintrede og der blev dannet en lang rille i jorden bagved der hvor træet engang stod. Barishan landede og kunne mærke en der kom nærmere, han stod klar med sit sværd og kiggede i retningen hvor han igennem sin vind kunne mærke personen komme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:41

Zevren kunne mærke en pluslige krafti vind *det var ikke nomal vind det der* Zevren begynde at ænder form to en løve*jeg må se hvad der var *tænkte han imens han løb afsted. ud af de mørke buske kom en løve springene ud han stod lige foran Barishan* nå så der er du min ven *tænlte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:46

Barishan blev overrasket over løven og sprang tilbage. * jamen jeg følte vindmodstand formet som et menneske, hvad sker der *. Barishan løftede småsten op i luften med sin vind evner og kiggede han mod løven. Kort tid efter grinede han og stenene faldt til jorden igen. '' Zevren du skal ikke skramme mig så meget når jeg træner''. Barishan satte sit sværd i sit hylster og gik hen mod løven med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:53

Zevren skiftet form tilbage til meneske "der var du jo min ven jeg har led efter dig du er en sværd mand at finde eller så er det mig der bruger for meget tid på at drikke øl"Zevren går over til Barishan og giver ham et lille knus for det var jo 250 år siden Zevren hade set Barishan " det er godt at se dig min ven" Zevren smilte


Sidst rettet af Zevren Tors 24 Jun 2010 - 16:58, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 16:57

Barishan grinede sagte og nikkede. '' ja det er nogle år siden, du er blevet en del hurtigere siden sidst. Hvordan har du det ellers?''. * Orderen har godt nok sendt mange Agenter her til landet, mig selv, Zal, Lindir og nu Zevren. Hvad sker der, noget stort er under opsejling *. Barishan smilede og trak et æble op af sin taske og smed det over mod Zevren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:07

Zevren grep æblet "jeg ved det min ven er foruroligene så mange stærke på et sted måske har det noget at gøre med denne Zane" sagde han og spiste af æblet " men du siger din lillebror er her .hvor er den bangebuks " sagde Zevren imens han kigget omkring."det er så længe siden jeg har set min brandoms ven "Zevren to sin taske fram og trak to øl op "øhh vil du ha en min ven "Zevren smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:20

Barishan grinede sagte og rystede på hovedet. '' ingen øl til mig lige nu min ven''. Barishan kiggede hen mod hytten. '' Lindir er lige ude og finde flere bjælker han burde være tilbage inden alt for længe. Zane er stærk Zevren, meget stærk. Jeg har kæmpet imod ham, han dræbte mig næsten. Hvis du møder ham så løb, okay? ''. Barishan kiggede alvorligt mod Zevren, næsten som en storebror der havde grebet sin lillebror i at stjæle sine ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:38

Zevren kigger op på Barishan og nikker "jeg har set han et par gange min ven"Zevren var blevet helt seriøs man kause det i hans øjne. Zevren rejste sin to en smøg op og tænde den og kigget over på Barishan."vi må finde en måde at ned kæmpe ham, men ikke på den måde som andre har prøver entil nu vi skal synke ham. vi starter med alt han kan lig og det han har omkring sig på den måde kan vi ikke bare bekæmbe ham men alle der er med ham " Zevren var forandere.han var ikke den samme mere han er voksen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:46

Barishan rystede på hovedet. '' normalt ville det være en god ide men ikke den her gang Zevren. Djævlens har fjernet alt Zane's godhed. Han har ingen andre svagheder end had. Det er det vi må bruge imod ham, lokke ham i en fælde ''. *han er vokset op, han bruger hovedet og han er stærkere. Han minder mig om en yngre Zal *. Barishan smilede og og kiggede mod himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:56

Zevren kigger på barishan "men hvordan skal vi bruge det imod ham "Zevren to sit gevær ned fra ryggen og liggede det på jorden semt han sværd *hmmm hvordan skal vi gøre det here for det lyder til at Zane er en stærk modstaneder hvad skal vi gøre ved ham ??" tænkte ham imens han tænde en ny smøg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 18:00

Barishan sukkede og kiggede mod Zevren. '' tænk dig nu om, har Ordenen slet ikke lært dig og Lindir noget. Vi finder det han hader mest, lader ham finde ud af vi har det. Så skal han nok komme til os og så ligger vi en fælde for ham. Basis dæmon træning, paragraf 2 ''. Barishan rystede på hovedet mens han grinede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 18:12

"salføllig. de 75 år i ørknen har vist ikke vært gode mog min hukomlsen eller så er det ølene" Zevren smilte "vi først ha fat i de andre for vi kan planlægge vorses næste trak i dette store spil jeg vil finde min bror og du din så mødes vi her min ven "Zevren kigget på Barishan og ventet kun på hans mening

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 18:23

Barishan nikkede. '' okay men rolig nu, vi skal ikke forhaste os. Vi skal slå koldt vand i blodet, det plejer dig og Zal ikke at være gode til men det bliver i nød til den her gang ellers dør vi ''. Barishan så ud til at tænke mens han så mod himlen. * undskyld Zevren, men dig og Lindir kan ikke komme med. Det er for farligt, Zane er for stærk. Mig og Zal kan ikke beskytte jeg hvis han går efter os, i er vores svaghed og det vil Zane bruge imod os. Men jeg bliver nød til at lade dig tro du skal med Zevren ellers tager du bare med alligevel når Zal og mig tager afsted *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trænings dag i skoven (Zevren=privat) Empty Sv: Trænings dag i skoven (Zevren=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum