Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Turning up the volume
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Karaokebar
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Turning up the volume
Matin stivnede kort. "Vi ses Frederik!" sagde han hurtigt og var væk på et sekund. Frederik så også drabeligt på Martin pga han bare efterlod ham. Men hvad så? Det kunne hav vel selv klare tænkte han. "Jeg kan da ikke se der står dit navn på hende..." sagde han på en rolig måde med sin normale syttenårige mørke stemme.
"Og hvorfor vil du have jeg skal gå? jeg er jo lige kommet.." sagde han og ville vente lidt med at komme tættere på til hun havde givet slip på Stephanie.
//Skal i seng. Vi ses... Skriver videre i morgen.//
Gæst- Gæst
//fint nok, vi ses ^^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Stephanie Fre 25 Jun 2010 - 10:47, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//En af mine veninder til måske lave frederik. Men så hedder han bare ikke frederik//
Gæst- Gæst
Conteaiz selv satte sig ned på en stol og så bare til hvad der skete, hun kunne alligevel ikke gøre noget, og hvad der skete for vampyren, var dog noget af det latterligste hun nogensinde havde set
//Okay xD//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Stephanie vidste han ikke var der, men hun kunne stadig ikke holde sin bræk nede. Hun tænke lidt tilbage. Hun kunne huske den enagi der var i hende. Hvad var det? Hun havde en masse tænker i hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved du syntes jeg er skrøbelig..." sagde hun og satte glasset på gulvet igen. Hun var faktisk endt det samme sted som før, eller næsten. Hun kiggede lidt rundt, og kunne se at det var blevet meget rodet. Hun kiggede ud af vinduet og så så Martin løbe efter en pige. På den anden side sad Frederik og røg i mens han så på.
Stephanie lavde en hurtig bevægelse for at se på sit knæ. Hun havde fået en hus af skrabning. Op til fler.
Gæst- Gæst
Nogle personer rundt i rummet begyndte at rejse stole op igen, og efter få minutter kunne man ikke engang se, at der var sket noget derinde. Lidt efter begyndte noget musik igen, og en mand gik på scenen. Folkene derinde ville ikke lade sådan en ting spolere deres hyggelige aften, faktisk var det som om, at det allerede var blevet glemt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Turning tables.
» I must be turning crazy ~ Calthos
» Turning the tables at night - Ainsley
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre :: Karaokebar
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline