Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den mørke skov - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den mørke skov - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den mørke skov - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den mørke skov - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den mørke skov - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den mørke skov - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den mørke skov - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den mørke skov - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den mørke skov - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den mørke skov - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den mørke skov

2 deltagere

Side 8 af 23 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Næste

Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:08

Inuka så forvirret rundt på dem "åhh" sagde hun og vidste ikke hvad hun skulle gøre , hun så på sin far og så sin bror og dette forgik i lang tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:10

inuyasha så på ham. "jeg må bringe mor tilbage.. du er alt for ham" mumlede han. *lort.. far hørte sangen, men hvor mon den kommer fra.. møg møg* tænkte han. han gabte, og så kunne man lugte hans meget dårlige ånde. han havde ikke børstet tænder og så stank hans ånde meget slemt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:12

Stanken fik ham til at vågne op.
Han sprang op, forvirret og så sig omkring.
Han var her, i skoven, sammen med inuyasha og inuka.
Han så sig omkring.Sangen var væk, det hele var væk.
"Børst dog dine tænder!" hvæsede han, sur over at det han havde oplevet måske havde været en drøm, en drøm han var vågnet pludseligt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:14

demon drenge børster ikke tænder, det gør tøzer" sagde inuyasha fornærmet. han havde ikke børstet sine tænder længe, men altid sørget for at inuka fik det gjort. han hadet at have den friske lugt i munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:17

//skal lige ned og købe burger :D///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:18

Han hvæsede et eller andet uforståen og lidt efter sad han oppe i et træ og så op mod himlen, mens han ubevidst nussede den sjalstump han havde i sine hænder.
En svag duft kom fra sjalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:20

*hvad mon han siger hvis jeg smider mors parfyme ind i et træ* tænkte han. "ej det vil være dumt, så flipper han" mumlede han og så på ham. inuyasha lyttede for at se om han kunne høre noget, men der var stille, meget stille og det irreterede inuyasha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:25

HAn prøvede at slappe af.
Det havde været en forvirret aften, glæden af at se sine børn, skiftende vrede og sorg.
Han så ned på sjalstumpen, så foldede han det pænt sammen og lagde det i en lomme.
Han ville ikke af med det, han forstod ikke helt hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:27

inuyasha kastede en parfyme flaske op og ned. han ville smadre den mod et træ. det var en parfyme flaske med izayois parfyme. han kom til at trykke på det øverste af flasken og fik parfymen i hoved. han hostede og tørrede sit ansigt. "ad" sagd ehan, og smed flasken i håb om at den ville gå itu, så han slap for at få det på sig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Ons 21 Apr 2010 - 19:31

Hurtigt var han nede fra træet og greb flasken.
Han så lidt på den, og så på inuyasha med et skarpt blik.
"Hvad er du ude på?" sagde han hårdt
"Hvad havde du tænkt dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 7:45

intet" sagd ehan. *kom nu gå itu.. far skal ikke lugte den.. ad jeg må gheller i bad.. ekstra ad* tænkte han og kløede sig bag det ene øre. "hvad mener du" sagd ehan så. han sænkede ørene lidt, og rystede så på hoved. han ville ikke virke pivet, bare fordi han var en halvdemon.. og ikke ligeså stærk som en fuld demon, han ville træne for at blive stærk.. stærkere end alle demoner i verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:35

inuka så på sin bror som om hun hørte han tanke, men det kunne hun ikke, hun rystede på hovede "ni-san hvorfor ønsker du styrke" spurgte hun, hun kendt sin bror godt og kunne aflæse ham som en bog "ni-san hvad er din grund til det" spurgte hun og så ned på sin håndled , der var en brunlig ring omkring hende hånled

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:48

fordi jeg er svag" sagd ehan irreteret. han så væk. "hør jeg bliver jo aldrig lige så stærk som far, da jeg kun er halv" sagd ehan og sukkede. han flænsede et træ. men fik det oven i hoved, og blev slået ned i jorden. han bannede og brokkede sig over det, for det var mega træls

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:53

Inuka sad foran ham og lagde en hånd på hans hovede "Ni-san, ikke ha så tarvlt" sagde hun og aede hans hovede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 8:57

inuka.. selv du min egen søster er stærkere end mig" sagd ehan. han gned sit hoved. og tænkte på hvordan det ville være at være død. han sukkede, det kunne han ikke tilbyde sin familie. men hvad ellers.. han var den svageste demon dreng i hele demon verden, han brokkede sig over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 9:04

hun rystede på hovedet "Nej ni-san er jeg ikke" hun løftede hans hovede og lagde sin panden mod hans , hun smilede "jeg vil altid være svagere end dig" sagde hun og kiggede på ham "jeg ønsker ikke kæfter, jeg sagde kun ja, for ikke at være en bydet for dig ni-san" forklar hun og så ham i øjene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 9:08

inuka du er stærkere end mig.. jeg... jeg er ikke andet end et skvat" sagd einuyasha. han havde totalt mistede selvtilliden. han sukkede, og gik hen under et træ. han lå sig der. han vidste han aldrig ville blive stærk nok, og det plagede ham meget, han ville jo aldrig blive lige så stærk som inutaisho

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:44

Han så lidt på dem.
Hørte hvad de sagde til hinanden.
Så gik han over til inuyasha og så på ham.
"Der er forskel på et være stærk men ikke tro man er det og på at tro man er det men ikke er det" sagde han
"du bliver aldrig ligeså stærk som mig, men du er stærk"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:50

hm.. vil bare hævne mor.. okay jeg er skør, jeg bliver ved med at kunne lugte hende" sagd ehan. han rystede på hoved og sukkede. *døde mor dengang mon* tænkte han. han så mod himlen, og rystede på hoved over det han tænkte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:53

"Du er ikke skør..." sagde han, men tøvede så
"Ihvertfald ikke mere end jeg, jeg høre hende synge, dufte hende....Og nå jeg er allermest trist..." han rystede på hoved og ville ikke fortælle mere.
"Men ihvertfald, du har den styrker du har, du skal bare vide du har den...Det nytter ikke noget at ønske sig mere styrke nå man ikke kan få den, træn heller den du har og brug den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 17:56

far jeg besøgte mors landsby igår, tja.. jeg så en kvinde inde i mors gamle hus... en kvinde der lignede mor på en prik" sagd ehan. han frygtede et slag, for deres mors landsby var jo omgivet af præster og folk der gerne ville dræbe demoner for enhver pris

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:02

Han så på ham, ja, han havde lyst til at slå, lyst til at fortælle ham hvor dum han var.
"Du er dum...Jeg ved ikke om det betyder noget for dig, men jeg ser dig helst i live! Jeg er skuffet over dig....Jeg VIl ikke have du tager til den landsby!" sagde han, en kraftanstrengelse holdt ham fra vreden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:05

far tænk hvis den kvinde er mor" sagd einuyasha. "hun sang mors sang, hun sang om os og dig!" sagd ehan. han var lige på flippen til at blive rassende. og så slog det klik for ham. "ELSKEDE DU OVERHOVED MOR!" røj det ud af ham. han stivnede ved at sige det. han så ned. "undskyld undskyld" pev han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:11

En varme spredte sig i hele kroppen, en varme af raseri han ikke havde følt længe...Det var længe siden han havde så rasende.
Først var han stump, mens raseriet spredte sig i hele kroppen.
"Hvor vover du!" sagde han så, så truende lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:14

inuyasha bakkede. "mente det ikke" sagde han radenselsslagen. han sad nu meget bange op af et træ. "jeg blev vred, og kom til at sige noget jeg ikke mente" sagd ehan. "undskyld undskyld" sagd ehan. hans hunde øre var meget sænktet. halen strittede fordi han var meget bange nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den mørke skov - Page 8 Empty Sv: Den mørke skov

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 23 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum